NO JUST: Onko tämä nyt sitä kuuluisaa suomalaista muotoilua? HUHHUH.
Kaunis ajatus, että vaatteet ovat ekologisia, mutta näillä hinnoilla ja näillä värityksillä? Mitä mieltä te muut olette? Onko nämä teistä makeita tai tyylikkäitä. Onko näissä jotain uutta ideaa tai sopisivatko ne vientiin? Olenko tullut hulluksi, kun väitän nähneeni tämän kaiken jo.
Nimimerkki. Tuleva muotisuunnittelia, joka etsii uusia tuulia ja näkökulmia vientiyrityksen psta
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkatkaapa muita vastaavia. Etsin paria mekkoa juuri tätä tyyliä. Mielellään suomalaisia ja hintaa alle 150,-/kpl.
Terve! Suosittelen sua ihan teetättämään mekon :) Tuohon hintaan luulisi saavan suomalaiselta käsityöläiseltä? Korjatkaa jos oon väärässä. Itse suosisin mieluusti jotain oikein suoraan :)
Voi saada jos maksaa materiaalit erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Linkatkaapa muita vastaavia. Etsin paria mekkoa juuri tätä tyyliä. Mielellään suomalaisia ja hintaa alle 150,-/kpl.
Entäs Papun kanto -mekko? Ennakkotilaus menossa, Nokialla valmistetaan.
"Tuuli-pipo on kotimaisesta, luomupuuvillatrikoosta."
What, kasvaako puuvilla Suomessa? :p Tai ehkä kangas on kudottu Suomessa?
Vierailija kirjoitti:
Tyypillisiä suomalaisia lastentarhanopettajavaatteita, muodottomia säkkejä ja leggingsejä. Vastaavia rytkyjä tekee vaikka kuinka monta valmistajaa, ja näitä sitten kaupataan opetusalan messuilla puukorujen ja huopahattujen vieressä.
Erittäin osuvasti sanottu! Lisätään mallistoon vielä värikkään raidalliset sukkahousut, ylisuuri sinapinkeltainen ja violetti villakangastakki, huovutetut pompulahelmet ja vihreät pokat.
Muuten kelpaisi mutta kaupassa ei ole mahdollisuutta maksaa Paypalilla.
Mun mielestä noi oli kivoja, mutta olenkin kuvismaikka 😆 toki noi pitsilaukut on niinku niin nähty!!!
Oih. Kävittekö katsomassa lasten vaatteita tuolla sivuilla! Ihania! Ostaisin heti kesäksi jos ois mistä nipistää. Palkkapäivänä!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleva muotisuunnittelia
En ostaisi mitään sellaiselta "ammattilaiselta", joka ei osaa edes kirjoittaa omaa ammattinimikettänsä oikein.
Minäpä ostaisin. Minulle on ihan sama, osaako muotisuunnittelija edes lukea, jos itse vaatteet ovat hienoja.
Mitä suomalaisia vaatealan yrittäjiä kannattaa lisätä vientiportfolioon? Löysin aika monta samantyyppistä, mutta harvalla on lastenvaatteita. ap
Yyh ei. Saatamme tehdä ap:n kanssa samaa tehtävää. Etsi hyvä vientiin sopiva suomalainen yritys.
Onko Käsityökortteli-sivu tuttu? Sieltä löytyy paljon käsityöyrittäjien kauppoja.
Etsy? Sieltä löytyy vaikka mitä!?
Vaatteisiin puuttumatta,
Ekologisuus ei ole vain "kiva ajatus", se on elinehto elämisellemme tällä maapallolla.
Mutta voihan sen tietysti ajatella, että ihmislaji oli vain " kiva ajatus", joka ei sitten käytännössä toiminut.
Tulee mieleen joku umpitaiteellisen turhapiirin urbaanihippi edustaja, tarhatäti tai ekologinen mamma, sellainen äitiyteen kadonnut.
Ihan tavallisia humanistivaatteita, ei rumia muttei ihmeen innovatiivisia. Pitsit sopivat hyvin kierrätykseen, mutta on tosiaan vanha idea. Parasta noiden mallien yllä olivat upeat eriväriset kengät, mistä tuollaisia saa?
Järkyttäviä. Juuri tuollaisia näkee kansalaisopiston opeilla. Ainakin täällä outokummussa. Ituhipin ei tarvitse pukeutua perunasäkkiin kuitenkaan!
Vierailija kirjoitti:
Henkilökohtaisesti en käyttäisi noista mitään (paitsi niitä lapasia), mutta eiköhän niillekin löydy jokin kohderyhmä, kuten esimerkiksi nelikymppiset toimistotädit.
Ehkä sitten nelikymppiset mutta tällainen viiskymppinen toimistotäti jättäisi nuo ihan suosiolla kauppaan. Järkyttävän näköisiä vaatteita. Sopii jonnekin päiväkotiin tai kotiäidille ehkä. Itse en suin surminkaan ostaisi enkä käyttäisi.
Juuri tuollaista se suomalainen muoti tuppaa valitettavasti olemaan. Pikkukakkosen juontaja-look, jossa vaatteet on kaikkea muuta kuin imartelevia vartalolle. Ei tuollaisia voi laittaa päälle esim. töihin. Jos katsotte esim. ruotsalaisia vaatebrändejä, tuotteet ovat klassisia, laadukkaita, istuvia perusvaatteita. Esim. Tiger of Sweden, Filippa K, Samsoe Samsoe. Tylsää mutta totta.
Klo design mekot. Aivan ihania päällä eikä hinta huimaa.