Forsberg vedättää - viimekuvassaan selkeesti meikkiä
Kattokaapa taas tuota neitiä maikittä muka uusimmassa lehdessä . Selkeesti puuterit kulmat ja huulet meikissä ja olevinaan suihkusta... Joo taas ! Muutenkin tuo naama on liikaa esilla.
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Heheheh jankkaa vaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttövalehtelee kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sokeitako ollaan kirjoitti:
Huomaaoha tuossa että huulet pienennetty rajauksella ja päällä huulikiilto! Pitää olla sokea ellei näe! Iso suu yritetty peittää, myös on puuteria .
No tää meikkaaja-maskeeraaja ei nää kuin huulirasvaa. Uskoisin olevani pätevämpi tätä asiaa arvioimaan kuin sinä.
Ei riitä jos et osaa värejä ja kuvia katsoa ja SIINÄ OLEN SATASELLA PÄTEVÄMPI KUIN SINÄ! Tuolla tytöllä on huulet rajattu sekä huulikiiltoa ainakin
Sopii toivoa vain. Vuosia tätä tehnyt vielä niin uskon omaavani harjaantunemmat silmät kuin sinä mitä tulee tähän asiaan. :) mutta uskottele itsellesi mitä tahdot. Totuus on kuitenkin toinen ja faktat eivät muuksi muutu vaikka kuinka kiljut.
Oletko oikeasti noin harhainen että kuvittelet tietäväsi mitä itse osaan? Jokainenhan tuon huultenrajauksen ja helmiäisen kiillon huulilla näkee! Saran omat huulet ovat verevänväriset, iho on aika tumma- kuultopuuterihan tuossa paistaa:)!
Jos joku on harhainen niin sinä. Et todistetusti osaa mitään kun näet kuvista asioita mitä niissä ei ole.
Koko suomihan tuon näkee
Toinenhavainto kirjoitti:
Jos katsotte tuota yläastekuvaa niin huomaatte ylähuulen kummasti myös paksuuntuneen - paljokahan on leikelty jos on tissitkin? http://seura.fi/ihmiset/julkkikset/sara-forsberg-teki-uuteen-tahtien-so…
Lopeta nyt jo! Sulla menee ihan yli tää touhu!
Sitäpaitsi en kyllä itse nää eroa. Hymykin on ollu ihan erilainen tossa yläastekuvassa.
Typeräkö olet kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaaoha tuossa että huulet pienennetty rajauksella ja päällä huulikiilto! Pitää olla sokea ellei näe! Iso suu yritetty peittää, myös on puuteria .
No tää meikkaaja-maskeeraaja ei nää kuin huulirasvaa. Uskoisin olevani pätevämpi tätä asiaa arvioimaan kuin sinä.
Ei riitä jos et osaa värejä ja kuvia katsoa ja SIINÄ OLEN SATASELLA PÄTEVÄMPI KUIN SINÄ! Tuolla tytöllä on huulet rajattu sekä huulikiiltoa ainakin
Sopii toivoa vain. Vuosia tätä tehnyt vielä niin uskon omaavani harjaantunemmat silmät kuin sinä mitä tulee tähän asiaan. :) mutta uskottele itsellesi mitä tahdot. Totuus on kuitenkin toinen ja faktat eivät muuksi muutu vaikka kuinka kiljut.
Oletko oikeasti noin harhainen että kuvittelet tietäväsi mitä itse osaan? Jokainenhan tuon huultenrajauksen ja helmiäisen kiillon huulilla näkee! Saran omat huulet ovat verevänväriset, iho on aika tumma- kuultopuuterihan tuossa paistaa:)!
Jos joku on harhainen niin sinä. Et todistetusti osaa mitään kun näet kuvista asioita mitä niissä ei ole.
Koko suomihan tuon näkee
Harhasi sen kun kasvaa. Kai sä tajuat että sinä ET OLE koko Suomi!?
En lukenut ketjua niin tarkkaan, eli en tiedä onko joku muu jo kommentoinut samaa. Mutta joku kommentoija Iltalehden linkissä huomautti, että oviaukko kaartuu sisään kaulan kohdalla. Huomaa kun katsoo (vasemmalla puolella). Eli näyttävästi kuvaa muokattu, mutta toisaalta eihän hän väitekään ettei olisi muokattu, ei vaan filtteriä tai meikkiä.
Idioottiko olet. Olet! kirjoitti:
Typeräkö olet kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko suomihan tuon näkee
Harhasi sen kun kasvaa. Kai sä tajuat että sinä ET OLE koko Suomi!?
Miks aloitksessa on yläpeukkuja sata sun 18 vastaan? Kuvitteletko harhoissasi että sata peukkua mun:)! Hehhee
Voi hyvä Jeesus sentään. Todellakin voi olla meikittä tuon näköinen. Ihan normaalit kulmat, nuoren naisen hyvä iho, luonnollinen sävy poskilla. En näe mitään feikkiä tuossa. Selfiekamera on sitä paitsi armollinen huonoihoisemmillekin, kuva kun ei ole kovin tarkka.
Joo voisi olla mun puolestakin mutta kun ei oo aito.
Miksi hän ei oo vaan niinkuin muut ja ole feikkaamatta? Hän olisi voinut olla markkinoimatta imagoaan maalaistyttönä jos olisi halunnut vaan olla kuten muutkin, kyse on että hän yrittää esittää jotain muuta hyödykseen. Ei tykätä, jos pienessä viluki niin isossakin eikä tuo ollu ees pieni vilunki! Hän huijasi koko musateollisuutta väärällä kuvallaan itsestään, tämä kuva heijastaa vaan samaa sarjaa? Siksi iso juttu. Ellei hän saa palautetta niin eipä hyvä. Yleisöä ei saa aliarvioida :)!
Vierailija kirjoitti:
http://sketsi.net/wp-content/uploads/2015/11/kuin-kaksi-marjaa-sara-for…
Paitsi että Tarjalla nätimpi nenuliini :)!
Ihan hyvin voi olla meikitön, mutta otettu tosiaan aika selvästi puhelimen beautifying - asetuksella.
Oetko ap niitä entisiä kavereita? Jotka ottavat nyt yhteyttä, kun on tytöstä tullut kuuluisa? Käykö nyt tunteisiin, kun ei huolitakaan ystäväksi?
Toivottavasti löydät mielekkäämpää tekemistä elämässäsi kuin toisten sairaalloisen haukkumisen.
Jos sallitte sanoa kirjoitti:
Miksi hän ei oo vaan niinkuin muut ja ole feikkaamatta? Hän olisi voinut olla markkiet noimatta imagoaan maalaistyttönä jos olisi halunnut vaan olla kuten muutkin, kyse on että hän yrittää esittää jotain muuta hyödykseen. Ei tykätä, jos pienessä viluki niin isossakin eikä tuo ollu ees pieni vilunki! Hän huijasi koko musateollisuutta väärällä kuvallaan itsestään, tämä kuva heijastaa vaan samaa sarjaa? Siksi iso juttu. Ellei hän saa palautetta niin eipä hyvä. Yleisöä ei saa aliarvioida :)!
Tämä vilunkiveikko kuulostaa ihan pimeältä. Ensinnäkin jos kuvittelee että kaikki musiikkimaailman tähdet eivät ole harrastaneet "vilunkia" ja sen takia menestyneet, niin saa jo olla aika harhainen. Veikkaan että suurin osa nykypäivän poptähdistä on jotenkin parannellut itseään..
Ja mikä tuo "noku maalaistyttövilunki"-homma oikein on? Siis eikö voi olla maalta kotoisin (sitähän termi maalaistyttö tarkoittaa) jos on myöhemmin ottanut tisseihin täytettä? Saatan olla väärässä, mutta muistelisin että Sara kertoi jossain videolla että silarit tuli 17-vuotiaana, eli tod.näköisesti kyseessä oli epämuodostuneet rinnat tai kehityahäiriö, esim tubulaariset rinnat. Alaikäisenä kun ei kovin helposti veitsen alle pääse..
Sairasta lyttäämistä ap:n puolelta joka vaahtoaa usean sivun verran muka eri henkilöinä, silti kieliasu ja "vilungin" viljely paljastaa joka kerta..
Vierailija kirjoitti:
Jos sallitte sanoa kirjoitti:
Miksi hän ei oo vaan niinkuin muut ja ole feikkaamatta? Hän olisi voinut olla markkiet noimatta imagoaan maalaistyttönä jos olisi halunnut vaan olla kuten muutkin, kyse on että hän yrittää esittää jotain muuta hyödykseen. Ei tykätä, jos pienessä viluki niin isossakin eikä tuo ollu ees pieni vilunki! Hän huijasi koko musateollisuutta väärällä kuvallaan itsestään, tämä kuva heijastaa vaan samaa sarjaa? Siksi iso juttu. Ellei hän saa palautetta niin eipä hyvä. Yleisöä ei saa aliarvioida :)!
Tämä vilunkiveikko kuulostaa ihan pimeältä. Ensinnäkin jos kuvhittelee että kaikki musiikkimaailman tähdet eivät ole harrastaneet "vilunkia" ja sen takia menestyneet, niin saa jo olla aika harhainen. Veikkaan että suurin osa nykypäivän poptähdistä on jotenkin parannellut itseään..
Ja mikä tuo "noku maalaistyttövilunki"-homma oikein on? Siis eikö voi olla maalta kotoisin (sitähän termi maalaistyttö tarkoittaa) jos on myöhemmin ottanut tisseihin täytettä? Saatan olla väärässä, mutta muistelisin että Sara kertoi jossain videolla että silarit tuli 17-vuotiaana, eli tod.näköisesti kyseessä oli epämuodostuneet rinnat tai kehityahäiriö, esim tubulaariset rinnat. Alaikäisenä kun ei kovin helposti veitsen alle pääse..
Sairasta lyttäämistä ap:n puolelta joka vaahtoaa usean sivun verran muka eri henkilöinä, silti kieliasu ja "vilungin" viljely paljastaa joka kerta..
Tämä Saara näyttää pääsevän vähän muuannekin helposti kui vaan tissileikkaukseen, on ihme kuviot kyllä. Starwarseineen...Texasin ja Lontoon asumisineen. Kiinan kuvauksineen . Meille markkinoitiin satua köyhästä kassaneidistä mutta vanhemmat tuommosia tv uskontokanavan ammattilaisia ja miljonäärisuvusta. Onhan tämä outo homma.
Maalaistyttö käsitteenä ei sisällä silikonitissejä jos sillä itteesä tyrkkää etiäpäin olis syytä olla luomu. Hänet yksinkertaisesti jotenkin petrattiin ja feikisti. Suorastaan mielenkiintoista. Se musiikinteko ei näytä olevan pääasia.
Olen nyt ap enkä jatka tätä juttua kiinnitin vaan huomion kusetukseen ja näpäytin ettei suomalaisia kuseteta tämmösen voimin kuus nolla. Palautetta tulee heti.
Kusetus ja on ihan vaan sun päässä kulta rakas. :)
Mua aina huvittaa, kun osa suomalaisista naisista kuvittelee, että jokainen suomalainen nainen on meikittä piirteetön ja kalvakka.
Kuvitellaan, ettei kenelläkään oikeasti ole tummia ja tuuheita kulmia, erottuvia tummia ripsiä, hyvää ja tasaista ihoa tai punertavia huulia.
No, olette väärässä.
Itse tunnen paljonkin naisia, jotka ovat saunasta tulleesaan oikeasti kauniita ja tummia piirteiltään, vaikka ovatkin täysin ilman meikkiä.
Esim. oma äitini ei ole ikinä meikannut tai värjännyt itseään, mutta kulmat on luonnostaan tummat ja tuuheat, kasvot ilmeikkäät, poskipäät korkeat ja erottuvat, huulet punertavat jne.
Tai yksi ystäväni, jolla on luonnostaan mustat kulmat ja ripset, hyvä iho ja harvinaisen tummat huulet, sellaset lähes verenpunaiset.
Ja suomalaisia molemmat.
Ilmeisesti jotkut tuntevat vain kalvakoita ja vaaleita ihmisiä, joilla on niin huono verenkierto, ettei edes huulissa ole luonnostaan punasävyä ja kuvitellaan, että kaikki ihmiset ovat sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Mua aina huvittaa, kun osa suomalaisista naisista kuvittelee, että jokainen suomalainen nainen on meikittä piirteetön ja kalvakka.
Kuvitellaan, ettei kenelläkään oikeasti ole tummia ja tuuheita kulmia, erottuvia tummia ripsiä, hyvää ja tasaista ihoa tai punertavia huulia.No, olette väärässä.
Itse tunnen paljonkin naisia, jotka ovat saunasta tulleesaan oikeasti kauniita ja tummia piirteiltään, vaikka ovatkin täysin ilman meikkiä.
Esim. oma äitini ei ole ikinä meikannut tai värjännyt itseään, mutta kulmat on luonnostaan tummat ja tuuheat, kasvot ilmeikkäät, poskipäät korkeat ja erottuvat, huulet punertavat jne.
Tai yksi ystäväni, jolla on luonnostaan mustat kulmat ja ripset, hyvä iho ja harvinaisen tummat huulet, sellaset lähes verenpunaiset.
Ja suomalaisia molemmat.Ilmeisesti jotkut tuntevat vain kalvakoita ja vaaleita ihmisiä, joilla on niin huono verenkierto, ettei edes huulissa ole luonnostaan punasävyä ja kuvitellaan, että kaikki ihmiset ovat sellaisia.
Sotket koko asiaa. Saralla on meikkiä kuvassa vaikka ois minkävärinen. Opettele nyt katsomaan mikä on aitoa.
Huomatkaa myös tämä:
"Aiemmin keskiviikkoaamuna Sara lisäsi kuvan kuntoiluhetkestään."
Onko se "kuntoiluhetki" kun poseeraa vessassa peilin edessä?
Voisiko joku ystävällisesti selittää minulle, mitä niin kauheaa tämä nainen on tehnyt, että häntä vihataan täällä NÄIN paljon?
Enkä puhu pelkästään tästä ketjusta...
Jos katsotte tuota yläastekuvaa niin huomaatte ylähuulen kummasti myös paksuuntuneen - paljokahan on leikelty jos on tissitkin? http://seura.fi/ihmiset/julkkikset/sara-forsberg-teki-uuteen-tahtien-so…