Forsberg vedättää - viimekuvassaan selkeesti meikkiä
Kattokaapa taas tuota neitiä maikittä muka uusimmassa lehdessä . Selkeesti puuterit kulmat ja huulet meikissä ja olevinaan suihkusta... Joo taas ! Muutenkin tuo naama on liikaa esilla.
Kommentit (127)
Jämpti on vaan näin kirjoitti:
Miksi tää ei sitä musiikkiaan esitä vaan pärstäänsä - koska juuri narsisti! Janis Joplinista tähän tultu nämä pellet vievät oikeasti musiikista / näyttelemisestä välittäviltä mahdollisuuksia. Se kyllä suututtaa nähdä. Toiset opiskelleet kauan ja tämä manipuloija vedätttää ihmisiä jokapuolella . Mua ei vedätä:)! Näen lävitseen.
Olet oikeassa mutta tiedätkö mikä on syynä sille että Saran kaltaiset naiset ovat kaikkein suosituimpia ja eniten esillä? Koska ulkonäkö, näin se vaan on. Kauniit pääsee esille vaikka taidot olisi keskinkertaiset tai jopa heikot, tätä maailmaa pyörittää raha ja ulkonäkö. Nykyaikana Janis Joplinin kaltainen naisartisti ei ikimaailmassa menestyisi, jo silloin kun Janis oli elossa, sai hän kuulla jatkuvasti ulkonäöstään ja häntä pilkattiin sen vuoksi.
Ei mun ihossani ainakaan ole mitään virheitä ilman meikkiä, joten tuo kuva voisi olla ihan yhtä hyvin meikittömästäkin naisesta. Mulla ainakin on tasavärinen virheetön iho meikittäkin, mutta meikkiä käytän lähinnä spf kertoimen vuoksi joka on korkea käyttämissäni meikkivoiteissa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Janis Joplin ei ole ruma ollenkaan.
JJ sai 14-vuotiaana koulussa jonkun "Vuoden ruma"-tittelin. Elämänkertansa mukaan oli lapsena kaunis kunnes teini-ikä teki tepposet :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JJ sai 14-vuotiaana koulussa jonkun "Vuoden ruma"-tittelin. Elämänkertansa mukaan oli lapsena kaunis kunnes teini-ikä teki tepposet :(
Ei tule Sara samalle viivallekkaan ikinä Joplinin kanssa :)! Ei riitä pärstä siihen . Eikä mikään lisätty silikonikaan .
Manhore kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule Sara samalle viivallekkaan ikinä Joplinin kanssa :)! Ei riitä pärstä siihen . Eikä mikään lisätty silikonikaan .
Jos JJ olisi ollut kaunis hänen tuskin olisi tarvinnut tehdä niin jumalatonta työtä tullakseen rock-tähdeksi. Silloin JJ olisi jäänyt varmaan SF:n tapaiseksi tähdenlennoksi.
Näyttää täysin meikittömältä, ihme kun aina epäillään että näissä kuvissa valehdellaan.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää täysin meikittömältä, ihme kun aina epäillään että näissä kuvissa valehdellaan.
No ette ole nähnyt Saaraa sitten luonnossa? On todellakin meikkiä!
Miten typerää vakuuttaa omaa ulkonäköään lähettämällä maailmalle kuva erikseen muka meikittä . Ja vielä valehdella päälle. Noin yleensä. Epätoivosta touhuilua. Ainakin minusta.
Vierailija kirjoitti:
Manhore kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos JJ olisi ollut kaunis hänen tuskin olisi tarvinnut tehdä niin jumalatonta työtä tullakseen rock-tähdeksi. Silloin JJ olisi jäänyt varmaan SF:n tapaiseksi tähdenlennoksi.
Lahjakkaat haluavat tehdä jumalattomasti alansa eteen töitä eikä väännellä ja esitellä näin pärstäänsä :)! Siinä ero. Lahjakkaat eivät vedä filungilla, on korkea moraali liittyen siihen osaamisalueeseen . Tämä liittyy siihen oikeaan lahjakkuuteen.
Vorsperilta pukkaa päivitystä sakeaan. Täytyyhän sitä olla pinnalla, kun on kerran päässyt, ettei pääse nimi viilentymään. Se on iso rahanmenetys.
Kuka hiivatin musiikillisesti jotain tajuava vetää silikonia tissiin? Ta vetää meikkitutorialia??
"Kuvasta uutisoi myös Ilta-Sanomat."
Tama oli paras! Jo on uutiset vahissa. :D
Onko se poikaystävä kristitty? Tuommoset likat kapinoivat yleensä just muslimipoikaystävällä joita uskonnolla rajotettu.
Miksi tää ketju on täynnä APn yksinpuhelua? Tai siis yksinmollausta.
En tajua, miksi muka ei voisi olla täysin meikittä tuossa kuvassa, mun mielestä näyttää ainakin meikittömälle. Tosin huulirasvaa/kiiltoa on ihan selvästi, mutta mitäpä väliä. Ei tuo nyt mitenkään ihmeellisen hyvälle nimittäin näytä, eli miksei olisi meikitön.
Sä olet ap SAIRAS!!!!!!!!!!!