Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suhtautuisit, jos tyttäresi tulisi 20-vuotiaana raskaaksi?

Vierailija
29.03.2016 |

Ja aikoisi pitää lapsen.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni on 20-vuotias vain neljän vuoden kuluttua. Itse olin kymmenen vuotta vanhempi kun sain hänet, esikoisemme. Aika kiitää! Neljän vuoden kuluttua kuopus on 15 v. ja keskimmäinen 17, molemmat vielä kotona. 

Olisin iloinen, neuvoisin ja kannustaisin. On täysin mahdoton ajatus, että tässä kodissa kasvanut nuori nainen esim. jättäisi opintonsa kesken raskauden ja lapsen takia, vaan palaisi opintojen pariin kohtuullisen ajan kuluttua. Lapsi tuskin olisi vahinko, oli tyttäreni sitten jonkunlaisessa seurustelusuhteessa tai liitossa lapsen isän kanssa. Eli nuoret vanhemmat varmaan jakaisivat hoitovastuun ja -ilon lapsesta. Me isovanhemmat otettaisiin enemmän vastaan sitä ilopuolta :)

Vierailija
22/24 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oletetaan, että hän olisi pärjäävä ihminen ja vastuuntuntoinen, onnittelisin ja olisin tukena. Jos hän ei olisi niin pärjäävä, onnittelisin ja olisin enemmän tukena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullutkin. Mitäs siinä sen kummempaa. Onnittelin tietenkin.

Vierailija
24/24 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen erityistä reagoimista siinä vauvauutisessa on, jos äiti kuitenkin on aikuinen..? Onnittelisin tietysti ja olisin iloinen, aivan samoin kuin tekisin jos äiti olisi 30v. tai 40v.

Itse olen saanut esikoisen ihan suunnitellusti ollessani 21v. ja mies 25v. emmekä todellakaan tarvinneet mitään rahallista tai muutakaan apua isovanhemmilta, saati että olisin kaivannut jotain erityistä opastamista (muuten kuin mitä kaikki muutkin tuoreet äidit). Asuimme omakotitalossa, meillä oli vakaat tulot ja kaikki hyvin.