Fitnesspäiväkirjat #2
Eikö tuo nyt oo nähty ja kuultu jo, mitä uutta tossa sarjassa on ku itseään hehkuttavia naisia.
Kommentit (487)
Kai kodin siisteys on niitä tärkeimpiä juttuja noin lähtökohtaisesti...?
Vierailija kirjoitti:
Jossakin aiemmassa av-ketjussa mainittiin, että tällä kaudella Kalastajan vaimon lisäksi nettiekstroihin olisi tulossa bloggaajat Tickle-Sara ja Wtd-Nata. Tuliko suunnitelmiin muutos vai oliko pelkkää huhupuhetta?
Toivoisin ihan ehottomasti Wtd-Natan mukaan!!! ja olis toi Tickle-Sarakin tosi kiva saada mukaan!
Oona on kyllä ihanan symppis ja mahtava persoona samaten Eevi. Nannan ja Jannin treenit kiinnostaa vaikka niin erityyppisii. Kalastajan vaimo ei hirveesti inspiroi. Kunpa Nata olis hänen tilallaan! Nata mukaan!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalastajan vaimoa ei näy itse sarjassa, vaan Katsomon jossain spesiaaleissa? Näin käsitin mainoksesta, "lisäksi Katsomon puolella seurataan Johannan treenejä nönönöö".
Ei meinaa tunnistaa samaksi ihmiseksi tuota kalastajan vaimoa. Niin on reippaalla kädellä kyllä käsitelty ne pärstäkuvat blogissa että tuossa liikkuvassa kuvassa on kuin eri ihminen. Ja se puhetyyli, voiko olla enää olla teennäisempi? Onneksi ei ole mukana noissa jaksoissa.
No hänen puheesta kuuluu, että on asunut pitkään ulkomailla, puhuu suomea siksi hassusti. Mielestäni on ihan samannäköinen tv:ssä kuin blogissakin, ei ollut vaikea tunnistaa. Jos jotain pitäisi sanoa, niin on tv:ssä tyttömäisemman ja nuoremman näköinen.
Ohjelma tiivistää nykymaailman tyhmyyden
Missä saadaan orgasmi ruuasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalastajan vaimoa ei näy itse sarjassa, vaan Katsomon jossain spesiaaleissa? Näin käsitin mainoksesta, "lisäksi Katsomon puolella seurataan Johannan treenejä nönönöö".
Ei meinaa tunnistaa samaksi ihmiseksi tuota kalastajan vaimoa. Niin on reippaalla kädellä kyllä käsitelty ne pärstäkuvat blogissa että tuossa liikkuvassa kuvassa on kuin eri ihminen. Ja se puhetyyli, voiko olla enää olla teennäisempi? Onneksi ei ole mukana noissa jaksoissa.
Totta. Jotenkin saanut blogin perusteella siitä ihan erilaisen kuvan ja todellisuudessa se onkin kuin joku pissis.
Pissis, joka on naamaltaan rupsahtaneempi kuin moni viiskymppinen 😏. Tiesin, että on nuorempi kuin miltä näyttää, mutta silti ikä, 34 v., järkytti. Ei varmasti löydy ketään yhtä ryppystä 34-vuotiasta!
Oikeasti, onko 34 vuotias? Menisi ihan viisikymppisestä. Nyt oon järkyttynyt. Tuota kokonaisuutta ei pelasta edes se, kun suunsa avaa. Olisi vain pitänyt pysytellä blogin lukemisessa, sen perusteella sai käsityksen että on ihan fiksu ja tyylikäs aikuinen nainen. Todellisuus oli sitten muuta..
Johanna on kaunis, mutta luulin myös häntä vanhemmaksi Katsomon jaksojen perusteella! Näyttää reippaasti yli nelikymppiseltä. Iho on sen näköinen, että Johanna on viihtynyt joskus liikaa auringossa.
Ihan oikeesti! Blogikuvat on ihan eri asia kuin oikee elämä! Ne on KÄSITELTYJÄ. Ja kehujen kerääminen on elämän suola ;)
Vierailija kirjoitti:
Säännöllisenä kv:n blogin lukijana varmasti sitten myös tiedät, että Johanna on paljon yksin lasten kanssa, päivätyönsä lisäksi ohjaa iltaisin zumbaa ja käy vielä lenkillä/jumpassa/ulkoiluttaa lapsia. Lisäksi videolla hän sanoo pitävänsä tärkeänä sitä, että ruoka tehdään alusta asti itse. Ihmisen aika ei vain riitä kaikkeen. Mun mielestä liikkuminen ja ruoan laittaminen itse on pidemmällä tähtäimellä paremmin käytettyä aikaa kuin jatkuva siivoaminen. Moni on varmasti eri mieltä, mutta mä olen ihan tietoisesti laittanut siivoamisen alasijoille mun arjen prioriteeteissä. Eikä kv:n talossa videoiden perusteella likaista ole, vaatteita ja tavaroita vaan hujan hajan.
Kyllä olin tietoinen näistä ja melko sama tilanne myös meillä, kuten monella muullakin. Ei KV siinä suhteessa ole sen erilaisempi kuin moni meistä työssäkäyvistä äideistä. Kotitekoista ruokaa, liikuntaa, omia harrastuksia, lasten harrastuksia sekä lasten ja perheen kanssa touhuamista. Perusarkea, toisinaan hetkisempää ja toisinaan rauhallisempaa. Myös minä olen paljon itsekseni lasten kanssa. Blogin kirjoittaminen ja some varmasti haukkaakin tosi ison osan KV:n ajasta, jonka minä hyödynnän kodin ja perheen pyörittämiseen. Siinä suhteessa siis hyvin erilaista arkemme, muuten ei kyllä juurikaan. Olin vain yllättynyt, koska blogin kuvista on saanut eri kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säännöllisenä kv:n blogin lukijana varmasti sitten myös tiedät, että Johanna on paljon yksin lasten kanssa, päivätyönsä lisäksi ohjaa iltaisin zumbaa ja käy vielä lenkillä/jumpassa/ulkoiluttaa lapsia. Lisäksi videolla hän sanoo pitävänsä tärkeänä sitä, että ruoka tehdään alusta asti itse. Ihmisen aika ei vain riitä kaikkeen. Mun mielestä liikkuminen ja ruoan laittaminen itse on pidemmällä tähtäimellä paremmin käytettyä aikaa kuin jatkuva siivoaminen. Moni on varmasti eri mieltä, mutta mä olen ihan tietoisesti laittanut siivoamisen alasijoille mun arjen prioriteeteissä. Eikä kv:n talossa videoiden perusteella likaista ole, vaatteita ja tavaroita vaan hujan hajan.
Kyllä olin tietoinen näistä ja melko sama tilanne myös meillä, kuten monella muullakin. Ei KV siinä suhteessa ole sen erilaisempi kuin moni meistä työssäkäyvistä äideistä. Kotitekoista ruokaa, liikuntaa, omia harrastuksia, lasten harrastuksia sekä lasten ja perheen kanssa touhuamista. Perusarkea, toisinaan hetkisempää ja toisinaan rauhallisempaa. Myös minä olen paljon itsekseni lasten kanssa. Blogin kirjoittaminen ja some varmasti haukkaakin tosi ison osan KV:n ajasta, jonka minä hyödynnän kodin ja perheen pyörittämiseen. Siinä suhteessa siis hyvin erilaista arkemme, muuten ei kyllä juurikaan. Olin vain yllättynyt, koska blogin kuvista on saanut eri kuvan.
No ei se musta niin sotkuiselta näyttänyt... Toisaalta meillä pidetään aina tavarat paikoillaan niin ei tarvii tehdä kauheita raivauksia. Lasten leikkien jäljiltä tavarat tietty hujan hajan mutta se on ihan normia.
Kv kirjoitti blogissaan ettei käytä paljoa aikaa blogiin. Eikä niitä bloggauksia montaa viikossa tulekaan, ei siihen 4-6 tuntia enempää saa millään hiomisella kulumaankaan! Ja eikös hän tee edelleen 4-päiväistä viikkoa ja niitä zumbatuntejakin on vaan 1-1,5 viikossa? Ja tuolla kokemuksella zumba-tunteja ei tarvii enää valmistellakaan.
Niinku Kv on monta kertaa sanonut Norjassa on paljon leppoisampi tahti kuin Suomessa! Oon kateellinen siitä, kun toivoisin, että itsekin ehtisin tavata ees parhaita ystäviä ja lähintä sukua yhtä paljon kuin Kv! Mutta täällä on kyllä niin erilainen työtahtikin, päivät on pidempiä ja ihmiset ehkä opiskeleekin työn (ja perheen ja harrastusten!) ohessa enemmän. Ollaan monta kertaa mietitty ulkomaille muuttamista, kun molempien työt on sellaisia, että elämä muualla olisi parempipalkkaista ja vapaa-aikaa olisi rutkasti enemmän. Mutta kun täällä on ne lähimmät ja varsinkin omat vanhemmat, jotka tarvii jo paljon apua...
Uraäidit kiitävät työelämän oravanpyörässä, eivätkä kotiaan (muka) ehdi siivota.
Fitnesspäiväkirjan naisista kukaan ei kyllä kiidä työelämän oravanpyörässä.
Häh? Suomessa työpäivät on lyhyitä muihin maihin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kestä tota Eevin treenityyliä että pitää ähkiä kuin olisi orgasmi tulossa. Eikä siis pelkästään Eevi tuota tee vaan saleilla on paljon näitä ähkijöitä, todella raivostuttavaa kun itse joutuu sitä kuuntelemaan ja ähkijällä kuulokkeet korvilla ja musa raikaa niin että ei ite varmanakaan kuule ähkinöitään.
Niin, sitä voi olla vähän vaikea tajuta kun itse käyttää laitteissa max 25 kg painoja jne. Sali on tietääkseni paikka joss aon tarkoitus harjoitella niin kovaa kun itse kukakin tahtoo, jos sinua häiritsee nämä "ähkijät" niin keskity enemmän siihen omaan treeniisi tai siirry muualle. Vähän kuin menisi pururadalle juoksemaan ja valittaisi kuinka hengästyneet ihmiset ja puhina haittaa treeniä!
Salietiketin mukaisesti salilla huomioidaan myös muut kuntoilijat.
Oonan peppu oli paljaana Hesarin kuukausiliitteessä.
No en olisi kyllä huolissani, jos lapset leikkii fitnessiä. Mun lapset ainakin leikkii jumppaamalla ja tekee innoissaan erilaisia tansseja ja akrobatiatemppuja. Sitten jos alkaisi pakkomielteillä ulkonäön ja syömisen kanssa, niin sitten olisin huolissani! Mun mielestä Nanna vaikuttaa ihanalta tädiltä ja osaa olla lasten kanssa. Lisäksi hän vaikuttaa hyvältä pt:ltä. Tykkään myös Oonan osioista. Kaikilla on kyllä paikkansa. Pidän siitä, että näytetään ja puhutaan treeneistä, mutta hyvä että on muutakin. Kalastajan vaimoa en ole seurannut, koska bloginsa ja persoona on minun makuuni jotenkin tylsä. En ole jaksanut kiinnostua.
Sen sijaan seuraisin mielelläni myös miehistä vastaavaa sarjaa, naisten osuuden rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Nannalle voisi tehdä hyvää, jos hänellä olisi jotain muutakin elämänsisältöä kuin salitreeni ja ruoka. Esimerkiksi kirjat tai elokuvat tai kulttuuri.
Nythän tilanne on korjaantunut, kun vauva syntyi, siinä riittää vähäksi aikaa "elämänsisältöä".
Mun mielestä oli typerää kun Eevi haukkui niitä peppuimplantteja niin kovasti "hyi" "miten siitä voi ottaa kii", itellä kuitenkin on rintaimplantit, niin ei musta oo kyllä varaa haukkua :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nannalle voisi tehdä hyvää, jos hänellä olisi jotain muutakin elämänsisältöä kuin salitreeni ja ruoka. Esimerkiksi kirjat tai elokuvat tai kulttuuri.
Nythän tilanne on korjaantunut, kun vauva syntyi, siinä riittää vähäksi aikaa "elämänsisältöä".
Vauva pärjää hyvin sallillakin niin pötsimutsi pääsee kyykkäämään.