Fitnesspäiväkirjat #2
Eikö tuo nyt oo nähty ja kuultu jo, mitä uutta tossa sarjassa on ku itseään hehkuttavia naisia.
Kommentit (487)
Nannan olisi voinu jättää pois koska se ei tuonu viime kaudellakaan mitään sisältöä ohjelmaan. Eevi kiinnostaa koska nyt tulevassa oikeasti valmistautuu kisoihin, kiinnostaa nähdä kuinka rajusti kroppa muuttuu. Tankotanssija vaikuttaa tylsältä mutta sen näkee sitten kun ohjelma alkaa onko mielikuva sama. Kiinnostavin omasta mielestäni Janni, tykkäsin jo silloin tavallista elämää ohjelmassa hänestä.
Tuleekohan tällä kaudella "mä oon Karalahden Nanna ja naimisissa Jere Karalahden kanssa"
Mun mielestä toi Janni vaikuttaa ihanalta ihmiseltä, voi toki olla vain pintaa mutta mielelläni ainakin alan seuraamaan. Samaten Eevistä olen somen (ja viime ohjelman) perusteella saanut kivan kuvan :)
En katsonut ykköskautta, mutta nyt ajattelin alkaa seurata sarjaa. Tuo Oona Kivelä on aivan käsittämättömän taitava tankotanssija, ja on mielenkiintoista nähdä, millainen hän on ihmisenä. Uskoisin, ettei mikään ihan tyhjäpää.
Ihan kiinnostava ohjelma, mutta ärsyttävän biisin ovat valinneet siihen. "I don't care what you think of me" - Heh, hyvä vitsi! Koko heidän lajinsa kulmakiviin kuuluu juurikin se, että heidän kroppansa on täydellisyyttä hipova katsojien ja tuomareiden mielestä. Sellaisen ei kannata lajeihin lähteä, jotka eivät muka välitä muiden mielipiteistä, koska motivaatio varmasti loppuu jumppaamisen suhteen.
Onneksi Venla ei ole enää mukana. Siitä ihmisestä ei saanut oikein mitään irti. Eihän se edes kuvannut paljoa muuta kuin itseään lenkillä kameran kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Venla ei ole enää mukana. Siitä ihmisestä ei saanut oikein mitään irti. Eihän se edes kuvannut paljoa muuta kuin itseään lenkillä kameran kanssa.
Make olikin viihdyttävämpi niistä kahdesta. En tajua miten ne pystyy elämään toistensa kanssa kun Venla on kireä ja Make huumorintajuinen.
Kalastajan vaimoa ei näy itse sarjassa, vaan Katsomon jossain spesiaaleissa? Näin käsitin mainoksesta, "lisäksi Katsomon puolella seurataan Johannan treenejä nönönöö".
Vierailija kirjoitti:
En katsonut ykköskautta, mutta nyt ajattelin alkaa seurata sarjaa. Tuo Oona Kivelä on aivan käsittämättömän taitava tankotanssija, ja on mielenkiintoista nähdä, millainen hän on ihmisenä. Uskoisin, ettei mikään ihan tyhjäpää.
Mainoksen perusteella vaikuttaa jotenkin turhan leuhkalta.
Vierailija kirjoitti:
Kalastajan vaimoa ei näy itse sarjassa, vaan Katsomon jossain spesiaaleissa? Näin käsitin mainoksesta, "lisäksi Katsomon puolella seurataan Johannan treenejä nönönöö".
Ei meinaa tunnistaa samaksi ihmiseksi tuota kalastajan vaimoa. Niin on reippaalla kädellä kyllä käsitelty ne pärstäkuvat blogissa että tuossa liikkuvassa kuvassa on kuin eri ihminen. Ja se puhetyyli, voiko olla enää olla teennäisempi? Onneksi ei ole mukana noissa jaksoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meinaa tunnistaa samaksi ihmiseksi tuota kalastajan vaimoa. Niin on reippaalla kädellä kyllä käsitelty ne pärstäkuvat blogissa että tuossa liikkuvassa kuvassa on kuin eri ihminen. Ja se puhetyyli, voiko olla enää olla teennäisempi? Onneksi ei ole mukana noissa jaksoissa.
Totta. Jotenkin saanut blogin perusteella siitä ihan erilaisen kuvan ja todellisuudessa se onkin kuin joku pissis.
Ekaa jaksoa tässä katselen. Jotain fiiliksiä:
Oona: tuo kehonhallinta on kiehtovaa, kun itse meinaa kompastua omiiin jalkoihinsa. Erittäin fiksun ja huumorintajuisen oloinen mimmi.
Nanna: en vain jotenkin kestä, ei mitään syvyyttä naisessa, kamala stadi-ässä ja puolisovalinta kertoo omaa tarinaansa... Myös vilkkuvat teippipidennykset ovat viime kaudelta tutut, not classy.
Eevi: vaikuttaa feikiltä, enkä nyt viittaa noihin tisseihin, rusketukseen ja ripsiin. Yrittää niin kovasti olla jeejee ja positiivinen, ei vaikuta aidolta. Ehkä sitten jännittää kameroiden edessä ja on IRL aidompi.
Janni: tulee mieleen viime kauden Venla. Niin söpö ja positiivinen tapaus, mutta vaikuttaa Venlalta siinäkin suhteessa, että painottaa ettei paino kiinnosta, ei dieettaa, ei ota stressiä urheilusta, mutta on kuitenkin jotenkin kireä ja pakkomielteinen noiden suhteen. Tai ehkä mulla on ex-syömishäiriöisenä jotenkin tutka liian herkällä. Upea kroppa kyllä, ja hienoa ettei ole ottanut turhia silaripalloja kuten Eevi.
P.S. Oliko se bikini fitness -kisassa Eevin vieressä näkynyt vihreäbiksuinen mimmi ihan oikeassa kilpailussa?
Mua ei ärsytä noista kukaan, kiva kun mukana toi Kivelä niin tulee vähän erilaista treeniä kuviin. Tykkään eniten just kun kuvaavat treenaamista. Toivottavasti kaikki jotka inhoavat fitnessiä ymmärtävät tällä kaudella jättää katsomatta.
Todella huumaavaa katsottavaa tuon Oonan taidokkuus. Olen vähän tiukkapipo muija ja tankotanssista on tullut juntisti mieleen vain strippaus, mutta mahtavaa, että tällä tavalla pääsee tutustumaan tuollaiseen lahjakkuuteen. Oikein hävettää omat ennakkoluulot.
Ja mitä treenaamisen iloa välittyi Oonasta. Muut ehkä liian veren maku suussa ja kiukulla-tyyppisiä treenaajia, sellaista en vaan ymmärrä.
Olen nähnyt mainoksen ja ihmettelen suuresti, että eivät ole sen timmimässä kunnossa. Kauhean löysät reidet nuorilla naisilla. ei muuta väliä, eikä kiinnosta, mutta tällä foorumilla kun on lässytetty siitä timmistä fitnesskunnosta.
Oona: Käsittämättömän taitava vaativassa lajissa, huumorintajuinen.
Johanna: Koko ajan huolena, ettei treenaa koko ajan. Asenteena minä-minä.
Eevi: Koulukiusaajan terävä nauru.
Janni: Molemminpuolinen ihana suhde Harri-hauvan kanssa.
Kalastajan vaimoa ei näkynyt tuossa mainoksessa, mikä telkkarissa nyt pyörii. Janni Hussi, Nanna, tankotanssija ja Eevi siinä kuitenkin ovat. Muutenkin kyllä melko random-valinta. Vaimo kaiken lisäksi bloggaa ja esiintyy Me Naisissa, joka on Sanoman lehti, kun Fitnesspäiväkirjat on Maikkarin ohjelma.