Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei ole kiinnostunut tunteistani tai miten voin

Vierailija
29.03.2016 |

Ja tuli vähän oiottua mutkia otsikossa. Mutta tämä: mies ei koskaan ole kiinnostunut siitä, miltä elämä minusta tuntuu. Onko murheita, iloja tms.

Muutenkin jos puhutaan jostain tunteita herättävämmästä asiasta, mies toistuvasti keskeyttää, ei anna sanoa aiheesta mitään ja meuhkaa tietävänsä mitä aion sanoa. Ei hän koskaan kyllä tiedä. Lopulta yleensä kyllästyn yrittämästä sanoa mitään ja vain olen hiljaa.

Mies kertoo rakastavansa ja välittävänsä minusta kovasti. Mutta hän ihan oikeasti taitaa luulla TIETÄVÄNSÄ mitä ajattelen ja tunnen. Hassua on, että kaikessa muussa kuin tunteisiin (ja meihin) liittyvissä asioissa hän on kiinnostunut näkemyksistäni ja arvostaa mielipiteitäni kirjoista, elokuvista, musiikista yms.

Hän ei myöskään koskaan kysy, miten voin tai muuta. Hän perusteli tämän suoraan sillä, että tietää kyllä mitä minulle kuuluu. Joskus kerroin suoraan olevani nyt alamaissa. Hän vaihtoi äkkiä puheenaihetta.

Oletko kokenut samaa? Miten tässä pitäisi toimia? Kyseessä on alle 40-vuotias mies, onko hänestä tulossa hyvää vauhtia kauhea mansplainaava setä? Hän ilmeisesti käy kaikki minua koskevat keskustelut omassa päässään, koska tietää minua paremmin mitä tunnen.

Naurattaa ja harmittaa samaan aikaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että kertokaa mitä tässä voisi tehdä. Muuten ihan kiva mies, mutta joku todella outo töhkä sillä on päässä vuorovaikutuksen suhteen.

T. Ap

...vai onko hänestä oikeasti tulossa kaikentietävä setä. Inhoan mansplainaajia. :/

Vierailija
2/2 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.^

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla