Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fitnesspäiväkirjat #2

Vierailija
29.03.2016 |

Eikö tuo nyt oo nähty ja kuultu jo, mitä uutta tossa sarjassa on ku itseään hehkuttavia naisia.

Kommentit (487)

Vierailija
361/487 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniikki hiihtämässä oli kyllä huvittava ilmestys 😁

Vierailija
362/487 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevi on tottunut toisenlaiseen luxukseen kuin Lapin kolkkoon hotellihuoneeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/487 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö multa jotain ohi vai lähtikö Eevi ja sen kaveri nimenomaan blogikuvien takia Dubaihin?

Vierailija
364/487 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kestä tota Eevin treenityyliä että pitää ähkiä kuin olisi orgasmi tulossa. Eikä siis pelkästään Eevi tuota tee vaan saleilla on paljon näitä ähkijöitä, todella raivostuttavaa kun itse joutuu sitä kuuntelemaan ja ähkijällä kuulokkeet korvilla ja musa raikaa niin että ei ite varmanakaan kuule ähkinöitään.

Niin, sitä voi olla vähän vaikea tajuta kun itse käyttää laitteissa max 25 kg painoja jne. Sali on tietääkseni paikka joss aon tarkoitus harjoitella niin kovaa kun itse kukakin tahtoo, jos sinua häiritsee nämä "ähkijät" niin keskity enemmän siihen omaan treeniisi tai siirry muualle. Vähän kuin menisi pururadalle juoksemaan ja valittaisi kuinka hengästyneet ihmiset ja puhina haittaa treeniä!

Vielä pari vuotta sitten treenasin suht isoilla painoilla sellaisten ukkojen seassa, jotka treenasivat ihan hillittömillä painoilla (voimanostajia tai vastaavia). Ei siellä kukaan ähkinyt vai päästellyt mitään orkkuääniä, max. viimeisten toistojen aikana tuli uloshengitettyä vähän ponnekkaammin tai sanottua vaimea kirosana. Siksipä on ollut huvitavaa seurata fitnessmisuja ja Juttaa, jotka jalkaprässissä joka toistolla ääntelevät kuin sikaa pistettäisiin.  Opin, että turhalla vinkumisella kuluttaa vain kaikki paukut ennen sarjan loppua.

Vierailija
365/487 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä näiden fitnessi näyttää pääosin olevan sitä, että ollaan hirveesti tekevinään jotain kilon kahden painoilla ja ollaan niin ÄÄÄÄH ja OOOOH ja approksimoidaan, että ottaisko sitä tässä kuussa pyöreen karkin vai kukaties kulmikkaan.  Muu aika vedetään munia ja riisikakkuja.

Sata yläpeukkua tälle!

Vierailija
366/487 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kestä tota Eevin treenityyliä että pitää ähkiä kuin olisi orgasmi tulossa. Eikä siis pelkästään Eevi tuota tee vaan saleilla on paljon näitä ähkijöitä, todella raivostuttavaa kun itse joutuu sitä kuuntelemaan ja ähkijällä kuulokkeet korvilla ja musa raikaa niin että ei ite varmanakaan kuule ähkinöitään.

Niin, sitä voi olla vähän vaikea tajuta kun itse käyttää laitteissa max 25 kg painoja jne. Sali on tietääkseni paikka joss aon tarkoitus harjoitella niin kovaa kun itse kukakin tahtoo, jos sinua häiritsee nämä "ähkijät" niin keskity enemmän siihen omaan treeniisi tai siirry muualle. Vähän kuin menisi pururadalle juoksemaan ja valittaisi kuinka hengästyneet ihmiset ja puhina haittaa treeniä!

Vielä pari vuotta sitten treenasin suht isoilla painoilla sellaisten ukkojen seassa, jotka treenasivat ihan hillittömillä painoilla (voimanostajia tai vastaavia). Ei siellä kukaan ähkinyt vai päästellyt mitään orkkuääniä, max. viimeisten toistojen aikana tuli uloshengitettyä vähän ponnekkaammin tai sanottua vaimea kirosana. Siksipä on ollut huvitavaa seurata fitnessmisuja ja Juttaa, jotka jalkaprässissä joka toistolla ääntelevät kuin sikaa pistettäisiin.  Opin, että turhalla vinkumisella kuluttaa vain kaikki paukut ennen sarjan loppua.

Sama homma. Ite treenaan myös suht isoilla painoilla ja korkeintaan jotain sihinää pääsee kun alkaa olla tiukkaa viimeset toistot. Multa tollane ähkiminen veis kyllä oikeasti energiaa. :D 

Vierailija
367/487 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasti seinään! Nanna ei vienyt tämänkertaisia vieraitaan sinne videoliikkeen karkkiosastolle ostoksille!

Vierailija
368/487 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanna kävi salille, söi protskuja ja kävi salilla ja muistutti X kertaa syntyvästä vauvasta.

Vierailija
369/487 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin just kaikki tähän mennessä tulleet jaksot boxilta ja Janni on kyllä ihan mun lemppari. On tosi symppiksen ja mukavan oloinen tyyppi ja sen korppa on aivan mielettömän hyvä. Sellaisen kun joskus sais!

Tosin minua ei nlista erdytä kukaan, ei edes Nanna. Kaikiölahan noilla on hyvöt kropat.

Vierailija
370/487 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko keskustelua Nannan äidiksitulosta.  Oliko Jere mukana synnytyksessä.

Vierailija
371/487 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken kaikkiaan Eevi vaikuttaa aika tyhjäpäältä, joka luulee itsestään liikoja. On esimerkiksi sekä blogissa että ohjelmassa arvostellut peppuimplantteja ja epäluonnollisuutta, vaikkei itse ole luonnollista nähnytkään. Tai ilmeisesti hän laskee silarit ja tekoripset luonnollisuudeksi.

Kieltämättä oli Eevistä paljon parempi kuva blogin perusteella ennen tätä ohjelmaa ja erityisesti tokaa kautta. Ei ole pätkääkään sympaattisen ja mukavan oloinen ihminen. Oikeastaan kaikki muut ohjelmassa esiintyvät naiset ovat kivan oloisia ihmisiä, vaikka kaikissa on huonojakin puolia...mutta niinhän meissä kaikissa.

Vierailija
372/487 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Eevillä mennyt muuten välit Eveliina Tistelgrenin kanssa? Olivat niin hyvää pataa vuosi sitten ja nyt ei mitään

Vierailija
373/487 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oona on sosiaalinen lahjakkuus, oikea maailmankansalainen.

Vierailija
374/487 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvähän se on siinä kameran edessä esittää. Toista on se kun kamera pistetään pois...

Vierailija
375/487 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Eevillä mennyt muuten välit Eveliina Tistelgrenin kanssa? Olivat niin hyvää pataa vuosi sitten ja nyt ei mitään

Oon kiinnittänyt samaan huomiota! Oisko kellään mitään tietoa asiasta?

Olivat toisaalta kyllä aika erilaiset persoonat.

Vierailija
376/487 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota ohjelman "alkuesittelyihin"? Hauska kontrasti, kun aluksi Oona vetelee mielettömiä temppuja ja sitten Eevi bodaa tukka ja kasvot täydessä tällingissä kulmat kurtussa.

Eevi ja Nanna eivät mielestäni tuo mitään uutta tähän sarjaan.

Vierailija
377/487 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvähän se on siinä kameran edessä esittää. Toista on se kun kamera pistetään pois...

Kerrolisää!

Vierailija
378/487 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eevi ja Nanna eivät mielestäni tuo mitään uutta tähän sarjaan.

Harri toisi, siksi Harri saisikin korvata Eevin ja Nannan.

Vierailija
379/487 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tykännyt Eevistä tähän saakka. Nyt alkaa menemään maku.

Minkälainen Oona on ilman kameroita?

Vierailija
380/487 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastajan vaimo näyttää tänään tulleessa jaksossa tosi paljon Tanja Karpelalta.