Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia, joka ällöttää sinua?

Vierailija
29.03.2016 |

Mulle välillä tulee semmoinen ällöttävä tunne, kun on jossain sosiaalisessa tilanteessa, jossa on paljon ihmisiä. Esimerkiksi päiväkodissa, baarissa ja koulussa on tullut tunne, että tämä ihmisten kokoontuminen paikkoihin ja ihmisten sosiaalinen käytös ällöttää tietyllä tavalla. Vaikea selittää tätä, mutta tekisi mieli vain häipyä paikalta.

Mitkä arkipäiväiset tai oudot asiat ällöttää sinua?

Kommentit (513)

Vierailija
401/513 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kovaääninen nauru ja sitten sellainen nyyhkyttämiseltä kuulostava nauru ovat jotenkin aina kuulostaneet vastenmieliseltä. Sanotaan että nauru tarttuu mutta aikanaan edellä mainitut tyylit eivät saa mua repeämään... 

Vierailija
402/513 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmapallot ne lateksiset. Inhoan kaikkea niissä jo se ääni kun niitä puhalletaan ällöttää. Auta armias jos ne lojuu lattialla keräten kaikki karvat itseensä ja se ääni kun palloon koskee 😣. Jos joku puhaltaa palloa lähelläni on pakko lähteä pois, pahin painajainen kun pallo lipeää puhaltajalta ja lentelee ympäriinsä levittäen sylkeä 😣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/513 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaspaikkojen yms. linjastojen ottimien näkeminen, niiden ollessa valuneena kädensijaa myöten ruoan sekaan. Kierrän ko. ruoat kaukaa, enkä osta esim. paistopisteestä tuotetta, jos näen sellaista.

Vierailija
404/513 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat ja kissat (kissat, jotka pääsevät ulos). Rampataan edestakaisin ulos ja sisälle. Hyi, tassuihin jää kaikki mahdolliset liat yms. Varsinkin sadekelillä koirat haisee aivan järkyttäviltä bakteeripesiltä.

Vierailija
405/513 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoskeittiöissä työskentelevät keittäjänaiset, jotka pitävät myssyjään niin, että otsatukka näkyy myssyn alta.

Antaa karsean mielikuvan paikan muustakin hygieniasta.

Vierailija
406/513 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset. Rinnat, kuukautiset, emätin... yök.

Vierailija
407/513 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaginapanssarin purkutekniikka.

Se on todella OUDOIN asia mikä tällä hetkellä ällöttää. En ole aiemmin edes tiennyt vaginapanssareista mitään joten koko homma on oudoista oudoin.

Vierailija
408/513 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun joudun tunnustamaan itselleni, että minullakin on sisäelimet. "Uskottelen" itselleni, että minusta ei sellaisia löydy - kaikki ne toiminnot ja limat etc. hrrrrrhh.. Yksi paha on myös verisuonet. Verenkiertoni ällöttää, mutta omani tai muiden veren näkeminen tai siihen koskeminen ei herätä minkäänlaisia tuntemuksia. Eikä eritteet, kaikki menee. Miehen hiestä ja spermasta jopa pidän.

Vierailija
409/513 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää ranteet, en voi sietää jos joku koskee mun ranteisiin! Enkä tykkää koskea muidenkaan ranteisiin. Simpukat on ällöttäviä. Ja ihmiset jotka hengittää raskaasti ottaa pannuun!

Vierailija
410/513 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä mua ällöttää ihan kamalasti jos laitan ketsuppia ruokaan ja sitä osuu mun käteen. Näin käy vieläpä lähes joka kerta koska ravistan pulloa ennen avaamista ja sieltä sinkoaa aina joku tippa kun avaan korkin. Minkään muun ruoka-aineen joutuminen käsiin ei ällötä samalla tavalla.

Lisäksi mua kuvottaa suuresti kun suihkussa avaan jonkun shampoopullon ja sinne väliin on jäänyt sellasta kylmää, seissyttä vettä. Hyih!!

Vierailija
411/513 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää kans tietynlaiset sosiaaliset tilanteet jossa porukkaa heittelee semmosia väsyneitä kliseisiä "vitsi"heittoja ja puhuu tuntikausia ihan puuduttavan tylsistä asioista, kuten vaikka jonkun henkilön työasioista liian yksityiskohtasesti.

En voi myös kestää sellaisen imelän läskipyllyhien ja mummotissiliivien tunkkaista hajua. Sellanen haju että on käytetty samoja hikoiltuja housuja tai liivejä päivätolkulla eikä suihkussakaan oo taidettu käydä. Tunkkainen hiki ja likainen kangas, yhg. Ja mummotissiliivit haisee sellaselle imelälle utareelle... Ugh!

Vierailija
412/513 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöän ihmisen akillesjänteitä. Ajatus että jalka jotenkin vahingoittuisi sieltä akillesjänteestä saa oksennuksen nousemaan kurkkuun. Välillä jos näen hyvin sirojalkaisia hentoja ihmisiä joiden akillesjänteet erottuu oikeen selvästi, paha olo ja kummalliset pakkoajatukset akillesjänteiden erilaisista katkeamis tai vahingoittumismahdollisuuksista lisääntyvät. En siis tosiaan sellaista toivo, vaan pelkään ja inhoan että miten kipeää ja oksettavaa sellainen olisi.

Vierailija
413/513 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässävaiheessa on jo niin kuumottava olo näitä juttuja lukiessa että menen työntämään jääpuikon perseeseen että rauhoitun. Tässä mun setit...

Vastaantuleva ihminen jolla on omaa kivaa niin että suupielet on korvissa. Joillain urpoilla on vaan sellainen perusilmevärnistys että alkaa vituttamaan kuin pientä oravaa.

Pahanhajuinen hengitys saa myös kymppipisteet, mutta jos rotko näyttääkin vielä vessan rappusilta niin voi vittu... ja ne viikonvanhat plakinjämät ja hammaskivet OUTS.

Illanvietossa jonkun ikinuoren tilaama Kossu-energiajuoma joka luo pöytään/tiskille järkyttävän kusenhajun, vielä pahempi leffateatterissa kohdalle osuessaan.

Kaverin Rotweilerin lähättämät leijat joita tulee noin kahden minuutin välein ja isännän komentaminen ei auta. Vittu jos itte lantois jatkuvalla syötöllä niin ei kyllä saisi tulla kyläpaikkaan penkkiurheilemaan.

Ihmiset joilla on ulostunkevat nenä/korvakarvat EIV.

Juhlien jälkeisten tölkkien ja pullojen palauttaminen automaattiin niiden pyöriessä muovikassissa omissa liemissään kaikkien hepatiittiheikkien huulten ja ientulehdusten melskeessä... HYI HLV... omat kyllä menee OK.

Vierailija
414/513 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumpuli ja vanulaput. Pumpuli kokonaisuudessaan on jotain niin kuvottavaa ettei pysty esimerkiksi koskemaan siihen ollenkaan ilman että puistattaa. Se miten se natisee sormien välissä ja jää hahtuvaisena kynsiin kiinni. Yyh. Vanulaput on ihan ok, mutta löysin uudehkon inhokin kun joku kertoi ostavansa niitä isoja ja sitten puolittavansa ne keskeltä päistä vetämällä. Ihan kammottava ajatus.

Vierailija
415/513 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Sienet ja sienten syöminen.

- Tämä on enemmänkin irrationaalinen pelko kuin ällötys, mutta joskus vaivaa ajatus siitä, että auton avaimen vetäisi pois virtalukosta auton liikkuessa esim. motarilla kovaa vauhtia. En tiedä lähtisikö se edes irti ja jos lähtisi, mitä tapahtuisi, enkä ole halunnut kysyä keneltäkään koska en halua ajatella asiaa saati puhua siitä. Nyt kuitenkin pakko avautua.

Ratti menee lukkoon rattia kääntäessä ja autoa ei pysty ohjata, jos avaimet on pois virtalukosta...

Ä

Vierailija
416/513 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku vieressä juo ja siitä kuuluu nieltäessä ääni

Vierailija
417/513 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nostat tiskialtaasta kuivauskaappiin astian, jonka oot just huuhdellu, niin vesi alkaa juosta rannetta myöten ja menee hihasta sisään ja vaikka kuinka pitkälle. Siis joku tippakin riittää, se tuntuu kauhealta. Samoin lapsena jos meni lunta kauluksesta sisään - hrrr miten karmiva tunne.

Vierailija
418/513 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ällöttää kanssa raskausmaha. Raskaus on kaunis asia mutta itse en ole koskaan ollut vielä raskaana, ja mahaani alkaa vaistomaisesti sattua kun näen valtavan raskausvatsan. Ihohan on venynyt ihan hirvittävästi! Lisäksi kun joku sanoo että vauva potkii paljon, mietin pahimpia kuukautiskipujani ja sitä kun meinaan oksentaa silkasta kivusta enkä voi kuin maata. Tuntuuko se siltä??

Mutta kaikkein pahin on tämä: kun näen naisen suuren raskausvatsan kanssa harrastamassa liikuntaa tai HYPPIMÄSSÄ! Hirveää! Sen on pakko sattua. Eikö edes hieman voi ottaa rauhallisemmin? Kerran näin myös naisen hiki hatussa oikeasti aika suuren vauvavatsan kanssa treenaamassa salilla jalkaprässissä, siis tiedättekö siinä, missä ollaan synnitysasennossa. Työnteli siinä aika isoa kuormaa enkä voinut olla miettimättä, että pullahtaako se vauva kohta ulos sieltä. Teki ihan pahaa katsoa

Vierailija
419/513 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ällöttää kanssa raskausmaha. Raskaus on kaunis asia mutta itse en ole koskaan ollut vielä raskaana, ja mahaani alkaa vaistomaisesti sattua kun näen valtavan raskausvatsan. Ihohan on venynyt ihan hirvittävästi! Lisäksi kun joku sanoo että vauva potkii paljon, mietin pahimpia kuukautiskipujani ja sitä kun meinaan oksentaa silkasta kivusta enkä voi kuin maata. Tuntuuko se siltä??

Mutta kaikkein pahin on tämä: kun näen naisen suuren raskausvatsan kanssa harrastamassa liikuntaa tai HYPPIMÄSSÄ! Hirveää! Sen on pakko sattua. Eikö edes hieman voi ottaa rauhallisemmin? Kerran näin myös naisen hiki hatussa oikeasti aika suuren vauvavatsan kanssa treenaamassa salilla jalkaprässissä, siis tiedättekö siinä, missä ollaan synnitysasennossa. Työnteli siinä aika isoa kuormaa enkä voinut olla miettimättä, että pullahtaako se vauva kohta ulos sieltä. Teki ihan pahaa katsoa

Ymmärrän. Minua hieman kammottaa joogaavat naiset jotka ovat viimeisillään raskaana.

Millaista se tuolla oikein mahtaa olla?

Vierailija
420/513 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvat ovat ainoastaan suloisia silloin kun ne on melko kaljuja, virnuilee ja niillä näkyy vain pari etuhammasta, kuin Buddhan poikasia :D

Muulloin ne on aika outoja.

Tämä juttu sai aikaan hillittömän naurukohtauksen pitkästä aikaa. 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi