Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia, joka ällöttää sinua?

Vierailija
29.03.2016 |

Mulle välillä tulee semmoinen ällöttävä tunne, kun on jossain sosiaalisessa tilanteessa, jossa on paljon ihmisiä. Esimerkiksi päiväkodissa, baarissa ja koulussa on tullut tunne, että tämä ihmisten kokoontuminen paikkoihin ja ihmisten sosiaalinen käytös ällöttää tietyllä tavalla. Vaikea selittää tätä, mutta tekisi mieli vain häipyä paikalta.

Mitkä arkipäiväiset tai oudot asiat ällöttää sinua?

Kommentit (513)

Vierailija
421/513 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä tiukoissa trikoissa hölkkäävät jänteikkäät, rasvattomat, kasvot juonteita täynnä olevat kuivan maan oravat. He verenmaku suussa ilottomina paahtavat jokapäiväisen pakkolenkkinsä läpi vaikka henki menisi. Naapuri on tälläinen. Aina suupielet alaspäin, totinen jurottaja. Elämässä ei ole iloa eikä rentoutumista.

Vierailija
422/513 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatus siitä, että purisi jotain collegepaidan hihaa tai villavaatetta yms hampaillaan.

Sama! Varsinkin ajatus tai näky kun joku ottaa hampaillaan vaatteen kauluksesta kiinni että saa vedettyä vetoketjun yhdellä kädellä (lapset tekee tätä usein)..hyyyi!!! Kylmät väreet kulkee..

Kangaskasseja en voi käyttää koska tuntuu kädessä inhottavalta. Myös lakanoiden vaihtaminen sänkyyn on kamalaa kun tuntuu ne kankaat käsissä niin kuivilta.. Pakko rasvata käsiä ennen lakananvaihtoa kunnolla muuten tuntuu että jää lakanaan kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/513 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on lapsesta lähtien ällöttänyt korut, etenkin kaulaketjut yms. hyi helvetti ne on niljakkaan tuntuisia ja näköisiä. Jos on kylmä niin ne on semmoisia kylmiä ja niljakkaita ihmisten yllä ja jos on kuuma niin ne on niljakkaita, hikisiä ja likaisia. Yök. En voinut ikinä intissäkään pitää sitä tunnuslaattaketjua kaulassa vaan oli pakko tehdä oma patentti joistain kengännauhoista. m25

Vierailija
424/513 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ns. kultakauppakoruista. Varsinkin halvan näköiset keltakultaiset ketjut riipuksineen, kapeat sormeen uppoavat sormukset ja korukellot, joita kantajansa pitää 24/7. Hyh.

Vauvanuket. Pellet. Lintujen alapuolelta kulkeminen, varsinkin joku tallin kattolaudoissa istuva pääskynen tms. kammottaa.

Vierailija
425/513 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akvaariot.

Jotenkin niistä tulee sellainen selittämätön kuvottava tunne... ehkä se on alitajuinen pelko siitä, että joutuisi itse sinne lasisärmiöön kaikkien pällisteltäväksi. Minulla on lievä ahtaan paikan kammo.

Vierailija
426/513 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pureskeltavat, imeskeltävät tai veteen liuetettavat lääkkeet/vitamiinit yms. Valitsen aina nieltävän vaihtoehdon jos mahdollista. Pahin ällötys noista on pureskeltava kalsiumtabletti. Samoin ällöttää joku maustettu maitohappobakteeri josta jää suuhun joku mansikkaesanssivivahde, vaikka tabletin nielisikin. Yök. Ja jonkun mielestä vielä joku vitamiiniporetabletti veteen liuotettuna on hyvää?! 😲

Vierailija
427/513 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset jotka juovat olutta pullosta kuin tuttipullosta! Eikö jumalauta ole opittu että sitä koko pullon suuta ei työnnetä sinne huulien väliin? Ylähuuli tekee pienen sievän ilmanpoistorypyn ja juoma siemaillaan nätisti kitusiin. Se tuttipullojuominen näyttää siltä kuin kolmevuotias joisi. Ja sitten jos juodaan liikaa, niin tulee alipaine sinne pulloon ja kauhea imuääni syntyy kun pullo otetaan suusta pois.

Kasvakaa aikuisiksi ja oppikaa juomaa oikein pullosta!

Joskus olen nähnyt aikuisen naisen joka joi pullon suusta, kuin olisi ottanut suihin. Oli jotenkin vaivaannuttavan näköistä. Ja ei, en usko että kyseessä oli hienovaraista vihjailua, koska näyssä ei ollut mitään hienovaraista.

Vierailija
428/513 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltettujen elukoiden säilyttäminen kirjahyllyssä. "Musti/ Mirri palasi kotiin"...

Vierailija
429/513 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin arkipäivää: anaaliseksi.

Vierailija
430/513 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat, en ymmärrä kuinka joku voi pitää sellaista haisevaa karvakasaa kotonaan. Hanasta lasiin suoraan laskettu vesi, sellaista seisonutta ja haaleaa. Huonosti kirjoittavat, sivistymättömät juntit. Tyhmyys.

Vierailija
431/513 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reborn-nuket on kerrassaan karmivia. Kaikki muutkin liian aidon näköiset nuket ja sitten tällaiset vanhat posliininuket, jotka tuijottaa. En jaksa ymmärtää, kuka haluaa kotiinsa näitä reborneja tai kuka pystyisi nukkumaan samassa huoneessa kylmäsilmäisten, tuijottavien nukkien kaa. Tuollainen sopisi mun mielestä mihin tahansa kauhuleffaan hirviöksi.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Reborn-nukke

Vierailija
432/513 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset jotka juovat olutta pullosta kuin tuttipullosta! Eikö jumalauta ole opittu että sitä koko pullon suuta ei työnnetä sinne huulien väliin? Ylähuuli tekee pienen sievän ilmanpoistorypyn ja juoma siemaillaan nätisti kitusiin. Se tuttipullojuominen näyttää siltä kuin kolmevuotias joisi. Ja sitten jos juodaan liikaa, niin tulee alipaine sinne pulloon ja kauhea imuääni syntyy kun pullo otetaan suusta pois.

Kasvakaa aikuisiksi ja oppikaa juomaa oikein pullosta!

Joskus olen nähnyt aikuisen naisen joka joi pullon suusta, kuin olisi ottanut suihin. Oli jotenkin vaivaannuttavan näköistä. Ja ei, en usko että kyseessä oli hienovaraista vihjailua, koska näyssä ei ollut mitään hienovaraista.

Yyh..... Entäs sellaiset naiset, jotka syö jäätelöä tai tikkaria tuottaen saman mielleyhtymän. Ei voi olla kaikki muumit laaksossa sellaisilla.

Vierailija
433/513 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauskuvat, joissa tulevat isät pusuttelee isoa masua ja tekee sormillaan sydämenkuvia sen päälle.

Samoin se, että heti synnytyksen jälkeen kutsutaan trendivalokuvaaja ottamaan vauvasta tyylikkäät vauvakuvat, hymyilyttää mua jotenkin.

Ehkä mussa on jotain vikaa, varmaan onkin :).

Vierailija
434/513 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnolla erottuva selkäranka, esim. kumartuessa. Hyi että.

Vierailija
435/513 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla näitä riittää: muoviastiat, erityisesti lusikat. Myös mikä tahansa muu lusikka voi olla vääränlainen: varsinkin jos se on liian pyöreä tai varsi liian lyhyt, nämä aiheuttavat kuvotusta ja ruokahalun menetyksen. Lisäksi kiiltävät toppatakit, pienet muoviesineet, muiden puhelimet, "vääränlaiset" pullot, nappikuulokkeet, aprikoosi, ruoan sekoittuminen lautasella, vaaleanpunaisen ja vaaleansinisen yhdistelmä, perunamuusi... Ja nämä aiheuttavat ihan suhteellisen voimakasta fyysistä kuvotusta, kauheimpia nuo ruoka-asiat.

Vierailija
436/513 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun jotkut kirjaimellisesti nuolee ruokailun jälkeen lautasen puhtaaksi.

Muakin ällöttää toi. Mun mummo nuolee aina ruokailun jälkeen noi lautaset.

Vierailija
437/513 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumpuli ja märät villasukat YÄK

Vierailija
438/513 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallopojat ja -tytöt tenniskenttien reunoilla. Ihmeellisiä robotteja. Tätä inhotusta mies jaksaa ihmetellä. Vähän saman tunteen aiheuttaa toimitsijat urheilukisoissa, esim. yleisurheilussa. Jostain on kaivettu masentavimman näköiset, ilmeettömät tylsimykset maailmassa nostamaan jotain punaista tai valkoista lippua kuin hitaalla toimivat koneet. Pahimpia on ruotsalaiset lähettäjät, jotka venyttää sitä "valmiit" -komentoa ikuisuuden, että varmasti joku ottaisi varaslähdön ja tulisi diskatuksi, tyyliin: "På era platser (minuutin tauko), fäääääääääärdiga" (aivan liian pitkä tauko) ja sitten vasta pamahdus.

Tämä jos mikä on oudoin ällötyksen aihe.

Vierailija
439/513 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskauskuvat, joissa tulevat isät pusuttelee isoa masua ja tekee sormillaan sydämenkuvia sen päälle.

Samoin se, että heti synnytyksen jälkeen kutsutaan trendivalokuvaaja ottamaan vauvasta tyylikkäät vauvakuvat, hymyilyttää mua jotenkin.

Ehkä mussa on jotain vikaa, varmaan onkin :).

Ööö... Oletko tyhmä? Tässä ketjussa ei puhuta siitä mikä hymyilyttää ja huvittaa -.-

Vierailija
440/513 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ällöttää erityisesti naisilla sellainen alistuneen näköinen ryhti jossa yläselkä on painunut kumaraan ja kaula on pitkällä, ja jos ihminen vielä liikkuu oudosti hiipimällä kiirehtien ja luimuillen kuin joku hemmetin liehakoiva orja niin se vain on niin etovaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi