Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia, joka ällöttää sinua?

Vierailija
29.03.2016 |

Mulle välillä tulee semmoinen ällöttävä tunne, kun on jossain sosiaalisessa tilanteessa, jossa on paljon ihmisiä. Esimerkiksi päiväkodissa, baarissa ja koulussa on tullut tunne, että tämä ihmisten kokoontuminen paikkoihin ja ihmisten sosiaalinen käytös ällöttää tietyllä tavalla. Vaikea selittää tätä, mutta tekisi mieli vain häipyä paikalta.

Mitkä arkipäiväiset tai oudot asiat ällöttää sinua?

Kommentit (513)

Vierailija
381/513 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteissa olevat napit. Kiiltavät, paksut tai pienet/isot muoviset napit. Farkkujen metalliset eivät ällötä, mutta varsinkin nuo muoviset joita näkee esimerkiksi joissain villatakeissa. Pystyn hädin tuskin syömään, jos jollain seurassani olevalla on yllään vaatteita joissa on nappeja....En myöskään pysty koskemaan niihin kuin pakon edestä :(.

Polvilumpiot ällöttävät. Kaikki puheet polvileikkauksista etovat todella paljon. Tai polvien puristelu tms. Hyi. Lisäksi jos katsoo jotain ohjelmaa jossa esimerkiksi leikataan aivoja tai silmiä tai ihan mitä tahansa, minulla alkaa kivistää polvia ja jalkoja ällöttävästi ja pakko ruveta liikuttelemaan niitä.

Muiden ihmisten rähmä.

Suojakaasun haju leikkelepaketteja avattaessa ja meetvurstin haju.

Hämähäkit ja erityisesti täynnä verta olevat punkit.

Liian pienet alusvaatteet/uikkarit ihmisellä, ei varsinaisesti okseta mutta irvokas näky.

Pieni lohkeama  kynnessä ja se kynsi tarttuu vaatteiden lankoihin kiinni :S.

Se oli myös kuvottavaa kun eräs nainen antoi selvasti sairaan lapsensa yskiä Lidlin paistopisteen kaappien sisälle. Se lapsi roikkui siinä paistopisteen ovessa ja sillä oli sellainen "lohkeava" ja hakkaava yskä ja se yski suoraan sinne piirakoihin yms päin. Se nainen ei edes sanonut mitään. Jäin ihan tyrmistyneenä tuijottamaan, en kuitenkaan pelkää pöpöjä mutta ajatus sellaisesta paksusta keuhkolimasta piirakoiden päällä puistatti. hrr....

Vierailija
382/513 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan myös silmien verisuonia ja silmän alla olevaa punaista jonka saa ihoa venyttämällä näkyviin.

M21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/513 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatteissa olevat napit. Kiiltavät, paksut tai pienet/isot muoviset napit. Farkkujen metalliset eivät ällötä, mutta varsinkin nuo muoviset joita näkee esimerkiksi joissain villatakeissa. Pystyn hädin tuskin syömään, jos jollain seurassani olevalla on yllään vaatteita joissa on nappeja....En myöskään pysty koskemaan niihin kuin pakon edestä :(.

Polvilumpiot ällöttävät. Kaikki puheet polvileikkauksista etovat todella paljon. Tai polvien puristelu tms. Hyi. Lisäksi jos katsoo jotain ohjelmaa jossa esimerkiksi leikataan aivoja tai silmiä tai ihan mitä tahansa, minulla alkaa kivistää polvia ja jalkoja ällöttävästi ja pakko ruveta liikuttelemaan niitä.

Muiden ihmisten rähmä.

Suojakaasun haju leikkelepaketteja avattaessa ja meetvurstin haju.

Hämähäkit ja erityisesti täynnä verta olevat punkit.

Liian pienet alusvaatteet/uikkarit ihmisellä, ei varsinaisesti okseta mutta irvokas näky.

Pieni lohkeama  kynnessä ja se kynsi tarttuu vaatteiden lankoihin kiinni :S.

Se oli myös kuvottavaa kun eräs nainen antoi selvasti sairaan lapsensa yskiä Lidlin paistopisteen kaappien sisälle. Se lapsi roikkui siinä paistopisteen ovessa ja sillä oli sellainen "lohkeava" ja hakkaava yskä ja se yski suoraan sinne piirakoihin yms päin. Se nainen ei edes sanonut mitään. Jäin ihan tyrmistyneenä tuijottamaan, en kuitenkaan pelkää pöpöjä mutta ajatus sellaisesta paksusta keuhkolimasta piirakoiden päällä puistatti. hrr....

Mä näin Lidlissä, kun joku vanha ukko pudotti paistopisteen sämpylöitä lattialle ja nosti ne kaikki takaisin hyllyyn ja otti itelleen puhtaita.. Sanoin asiasta myyjälle, joka vain naurahti, että eivät pysty sellaisia asioita valvomaan.. argggh!!!

Vierailija
384/513 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullonkeräilijät. Varsinkin ne jotka tunkee käsiään sisälle roskiksiin ja kaivaa sieltä jonkun paskaisen limaisen pullon tai tölkin. Ymmärrän, että monilla tämä on elinkeino  mutta oksettaa silti katsoa.

Vierailija
385/513 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella pitkät tekokynnet. Varsinkin sellaiset jotka on viilattu teräviksi. Hyi.

Vierailija
386/513 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolikot. Oksennus lentää, jos joutuu pitämään kädessä tai haistamaan likaista kolikkoa.

Tuo ne kaikki minulle. Tuo ne  vaikka kaikki  oksennuksisina tai missä tahansa eritteissä jossain esim.ämpärissä ,minulle ne  kaikki kelpaavat kyllä....Kaadan niille vain kiehuvaa vettä päälle ja rikastun.

Vierailija
387/513 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ällöttää kaikki,jopa oma ällötykseni...

Vierailija
388/513 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoren naisen,purskauttamalla ulostama ,kihomatokasa....

Vierailija
389/513 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kaamea tunne, kun raapaisee vahingossa kynsillään liukasta kangasmateriaalia (päiväpeitot, talvitakit ym.). Hrrr!

Vierailija
390/513 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset jotka juovat olutta pullosta kuin tuttipullosta! Eikö jumalauta ole opittu että sitä koko pullon suuta ei työnnetä sinne huulien väliin? Ylähuuli tekee pienen sievän ilmanpoistorypyn ja juoma siemaillaan nätisti kitusiin. Se tuttipullojuominen näyttää siltä kuin kolmevuotias joisi. Ja sitten jos juodaan liikaa, niin tulee alipaine sinne pulloon ja kauhea imuääni syntyy kun pullo otetaan suusta pois.

Kasvakaa aikuisiksi ja oppikaa juomaa oikein pullosta!

Vierailija
391/513 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset jotka juovat olutta pullosta kuin tuttipullosta! Eikö jumalauta ole opittu että sitä koko pullon suuta ei työnnetä sinne huulien väliin? Ylähuuli tekee pienen sievän ilmanpoistorypyn ja juoma siemaillaan nätisti kitusiin. Se tuttipullojuominen näyttää siltä kuin kolmevuotias joisi. Ja sitten jos juodaan liikaa, niin tulee alipaine sinne pulloon ja kauhea imuääni syntyy kun pullo otetaan suusta pois.

Kasvakaa aikuisiksi ja oppikaa juomaa oikein pullosta!

Minua ällöttävät taas niiden vieraiden tavat jotka tuovat kotiini omat olutpullonsa, eivätkä tajua että en nyt periaatteesta anna kenenkään juoda  suoraan pullosta pöydässäni ,vaan tuon aina  vieraalle lasin alustoineen oluensa nauttimista varten. (...kovin montaa niitä ei sitten pöydässäni ja kotonani nautita myöskään)

Vierailija
392/513 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vastata kysymykseen. Miksi asia pitää olla OUDOIN, joka ällöttää??? Luontevampaa olisi kysyä: "Asia, joka ällöttää sinua eniten."

Vierailija
393/513 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kennokonnien lisääntyminen aiheuttaa kuvotusreaktion.

Kaljurotta on niin ruma eläin, että suorastaan ällöttää.

Haarukan kirskahdus lautasella tai liidun taululla - aiheuttaa mulla kauhun kiljaisun ja korvat soi loppupäivän

Napatynkä vauvalla (hyi kuvotus, iljettääkin ajatus, että joku haluaisi säilyttää sen muistona)

Vierailija
394/513 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ällötti ala-asteella nokkahuilun soittaminen. Varsinkin jos oma oli jäänyt kotiin ja piti käyttää koulun nokkahuiluja. Ajatus siitä että niitä on käyttänyt joku toinen oppilas.

Joskus ihmettelin tunnilla kun nokkahuiluni suuhun laitettava osa haisi hirveän pahalle. Se oli kai oma hengitykseni jostain syystä, vaikka pidin kyllä suuhygieniasta huolta. En silloin tajunnut hajun lähdettä ja jotenkin siitä päivästä alkaen nokkahuilut ällötti entistä enemmän. Muistan jopa että mitä laulua soitin sillä kerralla.

Vierailija
395/513 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himolenkkeilijät. Ovat yleensä kuivakkaita, laihoja ja vähän ilottomia. Ovat menossa ei minnekään kovalla kiireellä. Heistä on kivaa olla hikinen, kuluttaa niveliään turhaan  ja mennä yksin pitkin teitä. Heissä ja heidän ohuissa hikitrikoissaan on vain jotain ällöä. Jos ihmisellä on energiaa juosta ympäriinsä tuntikaupalla viikossa, niin miksi ei sitten vaikka rakenna taloa, möyri puutarhaa tai jotain sillä energialla sen sijaan että puhkuu sen taivaan tuuliin. Tai polkis vaikka generaattoria.

Älkää viitsikö vastata tähän, tiedän että noin miljoonan suomalaisen mielestä ei ole ihqumpaa toimintaa olemassakaan kuin juosta räkä poskella.

Vierailija
396/513 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöän, suorastaan kammoksun viemärin ritilöitä. Siis sellaisia, mitä on esim. lavuaareissa tai suihkujen lattiakaivoissa. En ikinä pystyisi koskemaan niihin. Sama kammo koskee muitakin asioita, joissa on samanlaista kuviointia, esim. hunajakennot. Pidin itseäni tosi outona pitkään, kunnes joitakin vuosi luin jutun, missä kerrottiin, että tämä kammoni on ihmisen perimässä vanhimpia ja eloonjäämisen kannalta hyödyllisimpiä asioita. Tämän avulla ihminen on välttynyt syömästä luonnossa myrkyllisiä / vaarallisia asioita.

Vierailija
397/513 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verisuonet ja sydän. Veri ei ällötä mutta itse suonet ällöttää, verikokeissa meinaa aina lähteä taju. Ja en kestä kuunnella sydämen sykettä.

Vierailija
398/513 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun eläin puhdistaa alapäätään nuolemalla. Varsinkin kylässä tosi vaikea olla, ainahan voi katsoa muualle mutta en KESTÄ sitä ääntä mikä siitä lähtee. Joudun vaivihkaa peittämään korvani tai hymisemään itsekseni, että ääni peittyisi. Melkein sama ilmiö, jos vaikka koiralla on tassu kipeä ja se nuolee sitä. Hyrrrgghh.

Haha, tämä. Kun koirallani on juoksut, sängyn alta alkaa öisin kuulumaan sellaista lipovaa lutkutusta kun se nuolee itseään, hyh!

Vierailija
399/513 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää jalkapohjat, joita näkee erilaisissa uutis- ja mainoskuvissa paljon. Eikö iltapäivälehdillä ole seksiasiajuttuihin muuta kuvitusta kuin ne peiton alta pilkistävät jalat? Sänkyjäkään ei osata mainostaa ilman niitä koipia. Mua myös kuvottaa kesäisin yleisesti ihmisten hoitamattomat ja pesemättömät jalat.

Vierailija
400/513 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan sitä, kun joku tulee ihan liian lähelle puhumaan tai ihan vain olemaan ja tarkoitan tässä nyt sellaista oikeasti liian lähelle tulemista. En normaalia. Kamalimpia ihmisapinoita ovat ne, jotka siirtyvät sitä mukaa perässä kun itse yritän ottaa etäisyyttä. Tullaan iholle ja höngitään viikon vanhalla sipulihengityksellä jotain jonnijoutavaa. Pahimmassa tapauksessa tuijotetaan vavahtamatta silmiin ja kerrotaan, miten olo on vähän flunssainen. Älkää tulko niin liki!

Tälle nauroin ääneen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi