Tutkimus: naiset eivät suostu deittailemaan heitä pienituloisempia miehiä, vaikka olisivat kuinka hyvännäköisiä
http://www.express.co.uk/life-style/life/640467/Rich-decline-date-men-e…
60% naisista kieltäytyvät toisista treffeistä, jos käy ilmi että mies on vähätuloisempi. Miehillä sama prosentti on kolme.
41% naisista kieltäytyy toisista treffeistä, jos mies olettaa naisen maksavan oman osuutensa ravintolalaskusta.
Kommentit (366)
Vierailija kirjoitti:
Naisen Euro on Suomessa edelleen 70senttiä.Eli miehet tienaavat 30 prosenttia enemmän kuin naiset.E lui jotta mies olisi samassa tuloluokassa, pitää valita 30vöhemmän tienaavat kumppani.Miten ajattelit tämän asian hoitaa jotta on edes sama lähtöviiva?
Jospa tasoitetaan ensin Tämä palkkaero Suomessa, ja, niin sitten voidaan keskustella Tästä asiasta uudelleen
Nostetaan jo, miehet, teidän veroja 30 prossaa vai lasketaanko palkkaa? Kumpi mieluisampi vaihtoehto?
Tai mitä jos te naiset alkaisitte tekemään yhtä paljon töitä kuin miehet? Se tuloero koskee miesten ja naisten keskimääräisiä vuosituloja. Ei siis huomioi työtehtävää eikä tehtyä työaikaa. Kun nämä huomioitiin oli tuloero muistaakseni 2%.
Kyllä minulle käy 2% palkanalennus, jos se tarkoittaa sitä, että minun ei oleteta tienaavan enemmän tai tarjoavan treffeillä. Oletteko te naiset valmiita siihen?
Vierailija kirjoitti:
Kun miehen kanssa perustaa perheen niin miehen suurin panostus on rahallinen. Naiset yhä tekevät suurimman osan kotitöistä ja pitävät perhevapaat. Mitä hyötyä siitä hyvännäköisestä sohvalla makaavasta miehestä sitten olisi kun ei edes tienaa mitään...?
Ollaan siis ihan sujut? No älkää sitten vaatiko kotitöiden ja lasten hoidon tasaamista.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, molemmat eksäni tienasivat vähemmän kuin minä. Tosin toiselle valehtelin palkkani pienemmäksi, koska useimmille miehille se, että nainen tienaa enemmän, on ongelma.
Nykyinenkin kiinnostuksen kohde tienaa vähemmän kuin minä. Miehessä kiinnostaa sen positiivinen elämänasenne ja hyvä huumorintaju. Ei ole edes erityisen hyvännäköinen, vaikka omaa silmää tietyllä tavalla viehättääkin. Taidan olla vähän outo, kun ei raha-asiat ole ykkösenä.
Mulla ei ole tarkkaa käsitystä edes siitä, kuinka paljon pitkäaikainen (15v) asuinkumppanini tienaa, saati että alkaisin kyselemään jonkun random deitin palkkatuloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, molemmat eksäni tienasivat vähemmän kuin minä. Tosin toiselle valehtelin palkkani pienemmäksi, koska useimmille miehille se, että nainen tienaa enemmän, on ongelma.
Nykyinenkin kiinnostuksen kohde tienaa vähemmän kuin minä. Miehessä kiinnostaa sen positiivinen elämänasenne ja hyvä huumorintaju. Ei ole edes erityisen hyvännäköinen, vaikka omaa silmää tietyllä tavalla viehättääkin. Taidan olla vähän outo, kun ei raha-asiat ole ykkösenä.
Mulla ei ole tarkkaa käsitystä edes siitä, kuinka paljon pitkäaikainen (15v) asuinkumppanini tienaa, saati että alkaisin kyselemään jonkun random deitin palkkatuloja.
..eikä kukaan ole koskaan myöskään kysynyt minun palkkaani.
Viimeisin miesystävä haki mut treffeille ikivanhalla Ladalla, eikä mua voinut vähempää kiinnostaa auton merkki. Rakastuin häneen niin korviani myöten.
Kauhee ikävä on yhä kun meni poikki. Oltiin oltu yli vuosi yhdessä. Ottasin hänet vaikka minkälaisena tyhjätaskuna, jos rakastaisi mua vielä. Ite en tahdo päästä yli millään, ikävöin....
...hän oli muuten ollut parikin kertaa naimisissa ja ammateista päätellen vaimot oli ansainneet paljon enemmän kuin hän. Mutta ei, eihän tää oo mahdollista, koska kerran Daily Mailin (=roskalehti) "tutkimus" kertoo toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen Euro on Suomessa edelleen 70senttiä.Eli miehet tienaavat 30 prosenttia enemmän kuin naiset.E lui jotta mies olisi samassa tuloluokassa, pitää valita 30vöhemmän tienaavat kumppani.Miten ajattelit tämän asian hoitaa jotta on edes sama lähtöviiva?
Jospa tasoitetaan ensin Tämä palkkaero Suomessa, ja, niin sitten voidaan keskustella Tästä asiasta uudelleen
Nostetaan jo, miehet, teidän veroja 30 prossaa vai lasketaanko palkkaa? Kumpi mieluisampi vaihtoehto?
Tai mitä jos te naiset alkaisitte tekemään yhtä paljon töitä kuin miehet? Se tuloero koskee miesten ja naisten keskimääräisiä vuosituloja. Ei siis huomioi työtehtävää eikä tehtyä työaikaa. Kun nämä huomioitiin oli tuloero muistaakseni 2%.
Kyllä minulle käy 2% palkanalennus, jos se tarkoittaa sitä, että minun ei oleteta tienaavan enemmän tai tarjoavan treffeillä. Oletteko te naiset valmiita siihen?
Ja se 2% selittyy jo sillä että miehet ovat aggressiivisempia vaatimaan palkankorotuksia kuin naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä valmis tekemään toisen, palkattoman työpäivän omaishoitajana tai kotityössä kuten me naiset? Se hyödyttää yhteiskuntaa yli 1,5 miljardin arvosta vuodessa. Jos me jättäisimme hommat tekemättä, yhteiskunta lamautuisi nopeasti.
Mennäänpä mimmit lakkoon. Kukaan ei hoida lapsiaan, vanhuksiaan, miesflunssaa potevaa vellipöksyä seuraavaan viikkoon. Äijät hoitakoot.
Vierailija kirjoitti:
En tuota ole käytännössä kokenut. Enemmän kiinni omasta luonteesta ja kyvystä löytää hyvällä itsetunnolla varustettu mies. t. kahdesti pariutunut tohtorisnainen
Luulisi tohtorin ymmärtävän, että tilastot eivät välitä anekdooteista.
Vierailija kirjoitti:
Mennäänpä mimmit lakkoon. Kukaan ei hoida lapsiaan, vanhuksiaan, miesflunssaa potevaa vellipöksyä seuraavaan viikkoon. Äijät hoitakoot.
Menkää vaan. Siihen tuhtoutuu ne harhaiset kuvitelmat "miehiä paijaavista naisista".
Vierailija kirjoitti:
Eihän se näin suorasukaisesti tietysti mene, mutta aivan taatusti sinä, ja muutkin naiset, katsotte miehen kenkiä, vaatteita, kelloa, autoa, asuntoa ja haistatte hänen partavettään. Ei kukaan oikeasti ihastele miehen kenkiä estetiikan takia, vaan sen takia, että se kertoo todella paljon miehen varallisuudesta, eikä siihen tarvita palkkatietoja.
Aina on tietysti poikkeuksena Niklas Herlinejä ja vaihtoehtoisesti velkarahalla statuksensa ostaneita pintaliitäjiä, mutta näiden Casanovienkin menestys naisten parissa kertoo jotain.
Vierailija kirjoitti:
Siitä vain.
Mennään mekin miehet lakkoon.
Sitten kun valot sammuvat, lämmitys menee pois päältä, ruoka loppuu kaupoista...voi iskeä katumus.
Minua on aina huvittanut se kuinka naisten työtä ei muka arvosteta. Eihän muusta puhutakaan hoitajista ja opettajista.
Harva mainitsee rekkakuskeja jotka kuljettavat sen ruuan kauppoihin tai huoltomiestä joka varmistaa että sairaalassa on sähköt.
Omalta osalta pitää paikkansa. Haluaisin, että miehellä olisi varaa samaan elintasoon kuin minulla.
Tietysti pitää olla myös samat mielenkiinnon kohteet. Mutta liian suuri tuloero toisi ongelmia suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Omalta osalta pitää paikkansa. Haluaisin, että miehellä olisi varaa samaan elintasoon kuin minulla.
Tietysti pitää olla myös samat mielenkiinnon kohteet. Mutta liian suuri tuloero toisi ongelmia suhteeseen.
Sama. Enkä todellakaan pyytele sitä anteeksi. Minulla ei ole niin hyvät tulot, että voisin kahdelle ihmiselle kustantaa matkat, ulkona syömiset, leffat, keikat, konsertit, liikuntaharrastukset, retkeilyn jne. Enkä ymmärrä, mitä mieltä olisi suhteessa, jossa ollaan ensin arki erillään töiden takia ja sitten vapaa-aikana ei nähdä, koska ei voida tehdä mitään yhdessä.
Tämän tutkimuksen lukeminen on katkeraa kalkkia pitkäaikaistyöttömälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa.
Valitsen deittailukumppanit, s*seuran ja seurustelukumppanit, mahdollisen aviomiehen, aivan muilla perusteilla.
Onhan se sinun tietysti helpompi uskoa, että huono menestyksesi naisten keskuudessa johtuu naisten pinnallisuudesta ja sinusta riippumattomista syistä. Sori nyt.
Et siis vaadi, että mies käy töissä tienaamassa rahaa tai ainakin hakee palkkatyötä, jos on työtön?
Millä tuollainen mies elää? Eikä miehen kanssa voi ikinä muuttaa yhteen tai hankkia lapsia. Joku kevyt tapailusuhde käy ehkä väliaikaisesti.
Eli siis jaloista puheista haetkin miehestä vain rahasampoa. Mikä yllätys.
Ei vaan aikuista ihmistä, joka kattaa puolet perheen talouden menoista itsenäisesti muualta kuin sossusta hankkimalla rahalla (myös rikokset poissuljettu).
Entä jos nainen tienaa nettona kaksi kertaa sen mitä mies? Eikä miehellä ole koskaa mahdollisuutta samaa tulotasoon palkkatyössä.
Vierailija kirjoitti:
Tämän tutkimuksen lukeminen on katkeraa kalkkia pitkäaikaistyöttömälle.
Miksi sille pitkäaikaistyöttömälle ei kelpaa toinen pitkäaikaistyötön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä vain.
Mennään mekin miehet lakkoon.
Sitten kun valot sammuvat, lämmitys menee pois päältä, ruoka loppuu kaupoista...voi iskeä katumus.
Minua on aina huvittanut se kuinka naisten työtä ei muka arvosteta. Eihän muusta puhutakaan hoitajista ja opettajista.
Harva mainitsee rekkakuskeja jotka kuljettavat sen ruuan kauppoihin tai huoltomiestä joka varmistaa että sairaalassa on sähköt.
Tuossahan oli kyse ilmaistyöstä eikä palkkatyöstä. Se ei ketään haittaa, jos sinä olet kaksi viikkoa ajamatta nurmikkoa pihalta, mutta se haittaa, jos lapsi jää hoitamatta.
Ei suostuta. Mun bruttopalkka on 2000e.