Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: kamalimmat anoppi/appi/käly/sukulaismies tarinat!

Vierailija
28.03.2016 |

Eli nyt kerrotaan kauheimmista anopeista, kälyistä, serkun lapsista ja siskon koiran veljen isistä!

Omaa kälyäni en onneksi näe kuin 1-2 kertaa vuodessa, koska asumme ulkomailla ja näemme vain Suomessa, sillä hehän eivät rakkaasta kotimaasta poistu, vaikka meillä olisi ilmainen majoitus ja appivanhemmatkin olisivat avustaneen matkakuluissa, syinä mm etteivät puhu englantia eivätkä ala opettelemaan, täällä olisi outoa ruokaa, liian kuuma jne, Eivät siis vain tahto matkustaa eivätkä ole rajojen ulkopuolelle poistuneetkaan.
Joka kerta tavatessamme hän jankkaa samoja "miten vielä jaksatte ulkomailla asua, brassailette vain, tuleekohan nyt teidän mukana tauteja, olemme ihme maailmanmatkaajia jne".

Ymmärrän kyllä että jos ei tahdo reissata niin ei tarvitse, mutta kun hän tuomitsee meidät tästä että asumme ulkomailla. Asumme kyllä Euroopassa ja mieheni on hyväpalkkaisessa ammatissa, hän jaksaa ihmetellä kuinka ihmeessä voimme asua suurkaupungissa, ei ole lunta, ei ruisleipää jne. Mitään posiitivista hän ei ikinä sano. Jaksaisin selittää vaikka kuinka mutta muuten tulee romaani, joten teidän vuoromme, olkaa hyvä!

Kommentit (410)

Vierailija
241/410 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen siskon mies lähentelee joka käänteessä, käy perään ja rintoihin kiinni heti, jos on mahdollisuus, sattuneesta syystä ei olla enää kovin paljon tekemisissä. En ole aggressiivinen ihminen, mutta olen päättänyt, että kerran kun vielä puristelee, niin rusautan päin näköä.

Rusautat, eli siis...pieraiset?

Vierailija
242/410 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni ex-kihlattu oli aluksi ihan mukava, mutta paljastuikin pahimman luokan narsistiksi. Kaiken piti olla täydellistä kodin sisustusta myöten ja tavaroiden piti olla kalliita merkkituotteita. Nainen oli työtön ja maksatti veljelläni kaikki tavaransa.

Kun he olivat jo eron partaalla, tämä ex-käly mustamaalasi veljeäni kaikin mahdollisin tavoin ja esitti veljestäni pahimman luokan perättömiä syytöksiä. Kun he sitten erosivat ja muuttivat erilleen, tämä exä vei mukanaan kaikki tavarat kalliista huonekaluista ja elektroniikasta lähtien ja jätti veljelleni pari kämäistä jääkaappimagneettia. Veljeni on muutenkin aikamoinen tossukka eikä viitsinyt alkaa tappelemaan mokoman verenimijän kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/410 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kälystäni kertoo kaiken se, että hän teeskentelee olevansa suomenruotsalainen....... Jep jep

Nyt rupesin miettimään, luuleekohan ihmiset minua teeskentelijäksi. Puhun sujuvasti ruotsia ja puhun sitä ruotsinkielisten kanssa. Ääntäminen on minulle helppoa. Olen naimisissa suomenruotsalaisen kanssa. Jotkut jopa ruotsinkieliset ovat luulleet minun olevan suomenruotsalainen, mutta en tietenkään väitä tällaista, vaan kerron rehellisesti olevani Savosta.

Vierailija
244/410 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-anoppi. Tiesi poikansa rahapeliriippuvuudesta ja alkoholismista,mutta antoi silti rahaa kun ""Pitäähän Jukalla olla harrastus".

Harrastus,hakata rahapelejä ja juoda kaljaa?

Viimeisinä yhteisinä aikoinamme ex ei enää kyennyt töihin krapulaltaan. Kun erosimme anoppi oli sitä mieltä että poikansa onkin parempi ilman nalkuttavaa äm mää.

Mua nauratti tää :D tuli mieleen viinaan menevä tuttu, joka kertoi kun kaverinsa (alkoholisti hänkin) hengaili aina keskustassa hänen kanssaan ja kantoi aina lätkäkassissa uimahousuja jotka kävi kastelemassa Citymarketin vessassa jonka jälkeen poikkesi Alkoon ostamaan Marabello pullon. Kaveri ihmetteli miksi noin teet niin tää n 40 v tuttu sanoi kaverille että "äiti anto rahaa uimahalliin taas niin jos kokeilee onko ne housut märät kun menen takaisin kotiin niin luulee että oikeasti kävin uimassa. Teki tätä usein ja ei oikeasti ikinä käynyt siellä uimassa.

Vierailija
245/410 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme kälyni (miehen sisko) häissä ja olimme istumassa ruokapöytään (paikan sai valita), appeni saapui paikalle, tönäisi minua voimalla ja sanoi: tarkoitettu sukulaisille!

En antanut koskaan anteeksi, appeani en nähnyt enää koskaan.

Vierailija
246/410 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun appiukko ei peitellyt ihastumistaan minuun. Anopin ja mieheni läsnäollessa ei kehdannut leperrellä mulle, mutta annas olla, kun appiukko tiesi, että mieheni oli työmatkalla. Silloin alkoi puhelimeni soida.  Appi kehuskeli mua ylisanoin ja korosti miten ihana nainen ja hieno ihminen olen. 

Hyi h***etti että ällötti! Vanha ukko luuli olevansa vastustamaton hurmuri! Yääk!

Vierailija
247/410 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi oli mukava, kunnes muistisairauden ekat oireet ilmenivät. Muuttui tosi aggressiiviseksi ja oli aina huonolla tuulella. Jatkuvasti haukkui ”sun tukkasi on aivan hirveä”tai ”tää ruoka on kauheaa” ja ”siinä sitä vaan maataan laiskana” ym. Yhteydenpito oli aika tuskallista. Hän kuoli toisen sairauden vuoksi ja aluksi oli vähän vaikea päästä yli kaikesta nimittelystä, mutta kyllä nykyään jo muistan lämmöllä hänet sellaisena kuin oli omana itsenään.

Vierailija
248/410 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Llll kirjoitti:

Mun yksi iäkkäämpi kaukainen sukulainen: ei olla juuri tekemisissä eikä nähdä kovin usein. Laittaa kuitenkin paljon viestejä, joissa käskevään sävyyn kertoo miten minun pitäisi elämääni elää, esim kysymättä kertoo mielipiteensä hyvin terävään sävyyn esim lasten harrastuksista tai jopa kotimme sisustuksesta. Eivät ole ehdotuksia vaan komentoja. Määräili myös mitä virsiä lapsen ristiäisissä tulee olla ja millaiset vaatteet jne. Häntä ei edes ollut kutsuttu kyseisiin ristiäisiin.

Mullon tällainen täti. Tosin nalkuttaa facessa kuinka ollaan tehty sitä ja tätä ja kuinka ei olla tehty noin ja niin. Ylisosiaalinen luonnevikainen hiekkap*llu joten sillä on paljon "ystäviä".

Vierailija
249/410 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden ex-poikaystävän äiti oli oikea despootti. Äiti määräsi ja perhe totteli ja puhun nyt aikuisista lapsista. "Äitikkä haluaa sitä" ja "äitikälle pitää tehdä tätä". Ja sitten tehtiin. Perheen isä oli hiljainen mies ja ihan tossun alla. Kenenkään kolmen aikuisen lapsen napanuora ei ollut katkennut. Tulin sitten nuorimman pojan tyttöystävänä tähän kuvioon. Oltiin poikaystävän kanssa n. 20v, siis ihan aikuisia. Seurustelusta ei tahtonut tulla mitään kun äiti päsmäröi, komensi ja määräsi. Jätin poikaystävän, oli muitakin syitä mutta äitikkä (yök mikä sana) oli yksi syy eroon. Kaameaa kuvitella minkälaista elämästä olisi tullut äitikän ikeen alla jos oltaisiin pysytty yhdessä ja menty naimisiin. Tämä poika muutti sitten opintojensa jälkeen takaisin kotipaikkakunnalleenäifin lähelle. Se napanuora, katsokaas. Kyllä vaikean anopin kanssa voi tulla toimeen jos on hyvä mies joka pitää vaimonsa puolta ja äitinsä kurissa. Näin ei ollu meillä.

Vierailija
250/410 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni suunnittelee ensin omien vanhempiensa kanssa, missä ja kenen kanssa joulu vietetään. Sitten asiasta kerrotaan minulle FYI. Olemme mieheni kanssa jo ihan aikuisia, 40+.

Yäk.

Vierailija
251/410 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tavallinen perussuomalainen suomipoika Antero, joka jo kauppakouluaikoinaan heilasteli vain ja ainoastaan suomenruotsalaisten kanssa.

Aivan huvittavuudessaan oli ja on tuo pakonomainen bättre folk-pakkomielle ”hienompaan🤣” Shönbergen- tai muuhun vastaavaan ”von” -sukuun liittymisessä.

On ”onnistunut” sen suhteen että nykyinenkin kumppani on myös suomenruotsalainen, mutta ikävästi ei mitään ”von” sukupuuta vaan ihan vain kielikylvyn kautta oppinut vähän ruotsia 😅

Vierailija
252/410 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän appiukon luokse yhdelläkään naisella tai tytöllä ei ole mitään asiaa mennä housut jalassa, vaan aina pitää olla hame tai mekko päällä. "Mun luona akat ei pukeudu kuin miehet", on kommentti, jos joku nainen erehtyy housut jalassa paikalle.

En menisi vierailulle lainkaan. Ja sanoisin että meille tullessa miehillä pitää olla hame päällä jos on eläkeikäinen. Appi tuskin suostuisi hametta laittamaan niin siten saisimme olla rauhassa.

Vierailija
253/410 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putin on pahin.

Vierailija
254/410 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi tavallinen perussuomalainen suomipoika Antero, joka jo kauppakouluaikoinaan heilasteli vain ja ainoastaan suomenruotsalaisten kanssa.

Aivan huvittavuudessaan oli ja on tuo pakonomainen bättre folk-pakkomielle ”hienompaan🤣” Shönbergen- tai muuhun vastaavaan ”von” -sukuun liittymisessä.

On ”onnistunut” sen suhteen että nykyinenkin kumppani on myös suomenruotsalainen, mutta ikävästi ei mitään ”von” sukupuuta vaan ihan vain kielikylvyn kautta oppinut vähän ruotsia 😅

Meillä Itä-Uudellamaalla olisi paljon suomenruotsalaisia, täältä vaan hakemaan. Rahaa ei tosin ole, eikä aatelisnimiä, mutta jos tavallinen tyhjätasku tallaaja kelpaa, kun puhuu vain ruotsia...

Vierailija
255/410 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi ja käly ovat kuin kaksoset. Samannäköiset, -kokoiset ja -tapaiset ja myös samannäköiset. Käly, toisin kuin luulisi, koska on ikätoveri, on luonteeltaan kaikkien anoppien äiti, joka käyttäytyy kuin olisi minunkin anoppini. Manipuloi erittäin taidokkaasti lähipiirinsä ihmisiä ja rakastaa sitä valtaa, joka hänellä heihin on.

On tosi narsistinen ihminen - itse tunnistan elämässäni olleen kaksi narsistia, joista toinen on luojan kiitos muuttanut muualle.

Kälynen on mielin ja kielin ja johonkin pisteeseen asti ihan ok ja kiva, mutta sitten yhtäkkiä iskee vyön alle. Onneksi nykyisin osaan jo aavistaa, koska paukahtaa. Olen niin kyllästynyt, että välillä ärsytän tahallani. Kun joka tapauksessa tietää saavansa piikin, voin edes vaikuttaa siihen, koska ja mistä syystä. Nuorempana vain yllätyin ja haavoituin.

Vierailija
256/410 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vain luonnollista!

Vierailija
257/410 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen siskon mies lähentelee joka käänteessä, käy perään ja rintoihin kiinni heti, jos on mahdollisuus, sattuneesta syystä ei olla enää kovin paljon tekemisissä. En ole aggressiivinen ihminen, mutta olen päättänyt, että kerran kun vielä puristelee, niin rusautan päin näköä.

Rusautat, eli siis...pieraiset?

Rusaus voi kuulua silloinkin, kun hampaat irtoaa leukaluusta. - Ole toki onnellinen, jos on kokemusta vain mainitsemastasi äänilähteestä.

Vierailija
258/410 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on aika kamala pikkuveli ja vanhemmat tarina.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1a404641-859a-4362-a0a9-aa30b0b4af4e

Pahoinpitelystä syytetyn pikkuveljen sekä vanhempien selitykset ulkopuolisesta pahoinpitelijästä ja raiskaajasta eivät vakuuttaneet Länsi-Uudenmaan käräjäoikeutta.

Oikeus katsoi, että veli oli hakannut sisarensa kotona Espoossa nyrkein ja ruoskinut tämän vyöllä täyteen mustelmia. Syynä oli kunniaväkivalta, jonka vanhemmat halusivat salata.

Vierailija
259/410 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on aika kamala pikkuveli ja vanhemmat tarina.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1a404641-859a-4362-a0a9-aa30b0b4af4e

Pahoinpitelystä syytetyn pikkuveljen sekä vanhempien selitykset ulkopuolisesta pahoinpitelijästä ja raiskaajasta eivät vakuuttaneet Länsi-Uudenmaan käräjäoikeutta.

Oikeus katsoi, että veli oli hakannut sisarensa kotona Espoossa nyrkein ja ruoskinut tämän vyöllä täyteen mustelmia. Syynä oli kunniaväkivalta, jonka vanhemmat halusivat salata.

Ei saa'ana. PUOLI VUOTTA EHDOLLISTA? Ei mee mun oikeustajuun. Ma mu-kortilla lievennystä tuomioon?

Vierailija
260/410 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-anoppi katsoi oikeudekseen koluta kaappejamme ja luki päiväkirjaani olessani töissä. (Asui toisella puolella Suomea ja tullessaan kylään majaili useita päiviä.)