Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

CHEEK vs MIKAEL GABRIEL - Kumpi on Suomen noloin "räppäri"?

Vierailija
28.03.2016 |

Valitsetko noloimmaksi örisevän Tsiikin vai saako noloimman tittelin uliseva Mikki?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mainstream-räppärit, joiden musalla ei ole räpin kanssa oikeastaan paljoakaan tekemistä, on yhdessä Suomen noloimpia.

Vierailija
2/14 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faneja riittää kummasti kummallakin vaikka av:lla heitä aina parjataankin. Minusta noloin on tälläisen aloituksen tekijä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea valita. Cheekille on taiottu ylimielinen "rahaa, naisia ja mainetta" imago. Gabriel on elämän kolhima ruikuttaja. "Nyyh, elämä on paskaa, olen uhri"-meiningillä.

Vierailija
4/14 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faneja riittää kummasti kummallakin vaikka av:lla heitä aina parjataankin. Minusta noloin on tälläisen aloituksen tekijä.

Ihmiset tykkäävät huonosta musiikista.

Ja miksi minulla ei saisi olla mielipidettä näiden kahden musiikillisista taidoista? Miksi loukkaannut heidän puolestaan?

Ap

Vierailija
5/14 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek. En oo koskaan ymmärtäny sitä hypetystä. En tajua sen biisejä enkä itserakasta olemusta.

Vierailija
6/14 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, koska molempien "musiikki" on suunnattu pikkutytöille.

Vierailija
7/14 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Redrama on paras. One and only.

Vierailija
8/14 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cheek. En oo koskaan ymmärtäny sitä hypetystä. En tajua sen biisejä enkä itserakasta olemusta.

MG:kö ei ole itserakas? :D Salli mun nauraa.

"Mä en tiiä millon musta tuli paras", "Ihmiset palvoo mua", "Mulla on jumal-olo".

Vierailija
9/14 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi, mutta olen omalla tavallani alkanut pitämään Mikael Gabrielista. Siis musiikkihan on ihan paskaa ja kaveri selvästi lahjaton, mutta se antaa kummallisia haastatteluja, riitautuu muiden räppäreiden kanssa ja tyylittelee hauskoilla vaatteilla. Siitä pisteet! Lisäksi iski itselleen kivan mimmin.

Cheekistä en jaksa edes kommentoida, väsynyt ilmiö.

Vierailija
10/14 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylimieliset lyriikat on osa rap-musiikkia.

Vierailija
11/14 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huikea markkinointi kikka.

Itse kuuntelin levyn ja se oli ihan surkea, mutta kuuntelin sen!!! Enkä kuuntele normisti tyypin musiikkia.

Vierailija
12/14 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää räppiä ei ole tuotettu sitten 90 luvun, tarkoitat varmaan poppia?

Vierailija
13/14 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mg voi puhua vaikka mitä , mutta teot ratkaisee. Mun mielestä pohjimmiltaan hyvä tyyppi.

Jakaa köyhille ruokakasseja jouluisin omasta pussistaan JVG:n kanssa ja X factorissa oli ainut tuomari joka kävi erikseen tsemppaamassa niitä jotka tippui.

Vierailija
14/14 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek murisee ja MG ulisee. :D Itse tykkään enemmän MG:n musasta koska yleensä niissä on hyvät kertosäkeet ja paremmat sanat. Ei laula sovinistisesti kuin Cheek.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi