CHEEK vs MIKAEL GABRIEL - Kumpi on Suomen noloin "räppäri"?
Valitsetko noloimmaksi örisevän Tsiikin vai saako noloimman tittelin uliseva Mikki?
Kommentit (14)
Faneja riittää kummasti kummallakin vaikka av:lla heitä aina parjataankin. Minusta noloin on tälläisen aloituksen tekijä.
Vaikea valita. Cheekille on taiottu ylimielinen "rahaa, naisia ja mainetta" imago. Gabriel on elämän kolhima ruikuttaja. "Nyyh, elämä on paskaa, olen uhri"-meiningillä.
Vierailija kirjoitti:
Faneja riittää kummasti kummallakin vaikka av:lla heitä aina parjataankin. Minusta noloin on tälläisen aloituksen tekijä.
Ihmiset tykkäävät huonosta musiikista.
Ja miksi minulla ei saisi olla mielipidettä näiden kahden musiikillisista taidoista? Miksi loukkaannut heidän puolestaan?
Ap
Cheek. En oo koskaan ymmärtäny sitä hypetystä. En tajua sen biisejä enkä itserakasta olemusta.
En osaa sanoa, koska molempien "musiikki" on suunnattu pikkutytöille.
Vierailija kirjoitti:
Cheek. En oo koskaan ymmärtäny sitä hypetystä. En tajua sen biisejä enkä itserakasta olemusta.
MG:kö ei ole itserakas? :D Salli mun nauraa.
"Mä en tiiä millon musta tuli paras", "Ihmiset palvoo mua", "Mulla on jumal-olo".
En tajua miksi, mutta olen omalla tavallani alkanut pitämään Mikael Gabrielista. Siis musiikkihan on ihan paskaa ja kaveri selvästi lahjaton, mutta se antaa kummallisia haastatteluja, riitautuu muiden räppäreiden kanssa ja tyylittelee hauskoilla vaatteilla. Siitä pisteet! Lisäksi iski itselleen kivan mimmin.
Cheekistä en jaksa edes kommentoida, väsynyt ilmiö.
Vierailija kirjoitti:
Ylimieliset lyriikat on osa rap-musiikkia.
Huikea markkinointi kikka.
Itse kuuntelin levyn ja se oli ihan surkea, mutta kuuntelin sen!!! Enkä kuuntele normisti tyypin musiikkia.
hyvää räppiä ei ole tuotettu sitten 90 luvun, tarkoitat varmaan poppia?
Mg voi puhua vaikka mitä , mutta teot ratkaisee. Mun mielestä pohjimmiltaan hyvä tyyppi.
Jakaa köyhille ruokakasseja jouluisin omasta pussistaan JVG:n kanssa ja X factorissa oli ainut tuomari joka kävi erikseen tsemppaamassa niitä jotka tippui.
Cheek murisee ja MG ulisee. :D Itse tykkään enemmän MG:n musasta koska yleensä niissä on hyvät kertosäkeet ja paremmat sanat. Ei laula sovinistisesti kuin Cheek.
Kaikki mainstream-räppärit, joiden musalla ei ole räpin kanssa oikeastaan paljoakaan tekemistä, on yhdessä Suomen noloimpia.