Nyt hyviä kokemuksia nettideiteistä!
Vastapainoksi tuolle toiselle ketjulle, jonka lukemisen jälkeen nettideittailu ei houkuta. Eli miksi nais(t)en kannattaisi liittyä deittipalstalle? Onko jollain vakavaa suhdetta etsineellä lykästänyt?
Kommentit (150)
Oltu nyt 4 vuot yhdessä ja vuos asuttu saman katon alla.
N24
Yhden parisuhteen löysin netistä lähes 15 vuotta sitten. Sen jälkeen en ole tavannut sitä kautta ketään kiinnostavaa. Olen ollut aktiivinen ja ystävällinen, laittanut itsekin viestiä ja pyytänyt viestikumppaneita treffeille, mutta osaavat ne miehetkin olla prinsessoita. Noin puoliin laittamistani viesteistä ei ole vastattu lainkaan, treffipyyntöihin vastataan ympäripyöreää ehkä joskus.
Oon tutustunut netissä mahtaviin miehiin. Osa niistä on jäänyt mun elämään kavereina, osasta on jäänyt huikeita muistoja muuten vaan. Tänään palasin kotiin upealta viikonloppureissulta, jolla olin yhdessä alunperin netissä tapaamani miehen kanssa. Joo, ne jyvät pitää karsia akanoista, mutta se työ kyllä kannattaa tehdä, avoimin mielin. Siellä on oikeasti huipputyyppejä. Olethan sinäkin siellä, miksi siellä ei voisi olla yhtä hyvä vastakappalekin :)
Ketjussa näkee, että tässäkin asiassa osaajat osaa ja ne jotka eivät osaa haukkuvat vain "seksinvonkausta, kauheita setämiehiä, ihan kauheaa..." Yllättäen näiden onnistujien viestit ovat muutenkin hyvällä kieliopilla, positiivisella asenteella ja logiikalla kirjoitettuja. Ja niinhän se meneekin. Jos fiksu nainen ei löydä siitä nettideittien miestulvasta fiksua seuraa, niin pitää katsoa peiliin ja miettiä toimintatavat uusiksi.
Ilmainen vinkki. Kaikista helpoiten pettymykseen pääsee kun tosiaan tulee istumaan perseelleen ja sitten valitsee sieltä viestitulvasta sen kaikista "sytyttävimmän" viestin komeimmalla kuvalla. Noh kyllä se sua nussii, mutta eipä varmaan muuta.
Harkitsin hetken taas nettideittailua, mutta enpä taida taas uskaltaa. Sen verran hemaisevia tämänkin ketjun miesten mielipiteet. Yritäpä siinä avoimin mielin tutustua mieheen, joka todellisuudessa luokittelee naiset mielessään jostain syndroomasta kärsiviksi...
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa näkee, että tässäkin asiassa osaajat osaa ja ne jotka eivät osaa haukkuvat vain "seksinvonkausta, kauheita setämiehiä, ihan kauheaa..." Yllättäen näiden onnistujien viestit ovat muutenkin hyvällä kieliopilla, positiivisella asenteella ja logiikalla kirjoitettuja. Ja niinhän se meneekin. Jos fiksu nainen ei löydä siitä nettideittien miestulvasta fiksua seuraa, niin pitää katsoa peiliin ja miettiä toimintatavat uusiksi.
Ilmainen vinkki. Kaikista helpoiten pettymykseen pääsee kun tosiaan tulee istumaan perseelleen ja sitten valitsee sieltä viestitulvasta sen kaikista "sytyttävimmän" viestin komeimmalla kuvalla. Noh kyllä se sua nussii, mutta eipä varmaan muuta.
Mistä ihmeen miestulvasta??? Ainakin Turussa ja Helsingissä sinkkunaisia on paljon enemmän kuin miehiä, pikemminkin voisi puhua naistulvasta. Enemmänkin tässä on varmaan kyse siitä, että sinkkunaisista suurin osa on fiksuja, keskustelutaitoisia ja sosiaalisia, kun taas sinkkumiehissä on aika paljon haisevia huonosti koulutettuja mörököllejä. Yritäpä saada nää sitten paritettua keskenään...
Mulla ei ainakaan ole sellaista kokemusta, että niitä viestejä olisi tullut ihan tulvimalla. Suurin osa on pelkkää seksinvonkausta, vaikka mullakin lukee profiilissa, että olen liikkeellä tositarkoituksella. Paljon viestejä tulee myös kakskyt vuotta itseä vanhemmilta ja juopon näköisiltä miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä v...ua mä just luin. Naiset valittaa että nettideittailu on perseestä. Kokeilisitte kuukauden vähemmän komeana miehenä niin tietäisitte siitä huonosta kokemuksesta jotain. Tyhjille seinille kirjoittamisesta. Pettymyksestä toiseen seilaamisesta. Naisten mahdottomien vaatimusten täyttämisestä. Nettideittisaiteillahan on kaikilla ns. naisten markkinat. Hyviä naisten kokemuksia pitäis olla netti pullollaan. Ei pitäisi olla valittamisen aihetta. Kävisitte niitten puolitylsien ukkojen kanssa ulkona niin saattaisitte yllättyä että elämäkin saattaa joskus yllättää.
Kehnot sanavalinnat. Ota tylsä mies niin saatat yllättyä kun elämä yllättää.
Vähemmän komeana miehenä miehenä on syytä lähestyä vähemmän kauniita naisia. Ja edes niille vähemmän kauniille ei riitä ilmiselvä massapostausaloitus.
Eikö se nyt ole selvää kaikille, jotka vähänkään ovat nettiä käyttäneet että suomi24 on foorumi mielenterveyshäiriöisille ja pahaa oloaan purkaville hylkiöille. Jos lähtee hakemaan elämänkumppania tuota kautta, ei voi kuin syyttää itseään masokismista. Älkää jaksako valittaa ettei kukaan kiinnostu, jos ei ole yhtään valmis panostamaan seuranhakuun.
minä ainakin pyysin kaverin kirjoittamaan treffitekstini, koska en ole sanallisesti kovin lahjakas. Ilmoituksia tulee aina silloin tällöin, tiettyyn pisteeseen asti ihan kivaa leikkiä kunhan eivät ota asioita liian vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeen miestulvasta??? Ainakin Turussa ja Helsingissä sinkkunaisia on paljon enemmän kuin miehiä, pikemminkin voisi puhua naistulvasta. Enemmänkin tässä on varmaan kyse siitä, että sinkkunaisista suurin osa on fiksuja, keskustelutaitoisia ja sosiaalisia, kun taas sinkkumiehissä on aika paljon haisevia huonosti koulutettuja mörököllejä. Yritäpä saada nää sitten paritettua keskenään...
Siitä miestulvasta joka nettideitillä on.
Uusimaa: ikäluokka 25-35
naiset 642 kpl
miehet 1390 kpl
Turku: ikäluokka 25-35
naiset 222 kpl
miehet 541 kpl
Tuliko selväksi? Ja kyllä nuo ovat paljon paremmat suhdeluvut kuin muualla Suomessa. Siinä olet ihan oikeassa.
Tuohon miesvihatason kommenttiisi, että naiset olisivat nettideiteillä jotenkin miehiä parempi en edes jaksa kommentoida. Niin naurettavaa paskaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen oikein hyvä mies ja nettideittejä harrastava nainen saattaa päästä treffeille juuri mun kanssa
Miksi olet hyvä mies? Jos osaat perustella hyvin, luotan siihen, että netistä voi löytyä hyviä miehiä ja lupaan liittyä deittipalstalle. :)
Koska olen kaikinpuolin kunnollinen. En ryyppää, polta tai räyhää. Osaan hoitaa raha-asiat ja käyn töissä. Olen kiltti, mukava ja fiksu ja kohtelisin naista hyvin
99% suomalaismiehistä sanoo olevansa samaa. Olet tylsä.
En ymmärrä, miksi kukaan nainen edes harkitsisi tapaavansa miestä, johon tuo kuvaus ei sovi. No, tupakointia varmaan moni sietää. Työttömyyttäkin, jos kuitenkin etsii töitä. Mutta muut kohdat ovat itsestäänselvyyksiä.
Tämän ketjun perusteella monilla nettideittailevilla miehillä on vihanhallintaongelmia. Ei ole tervettä syyttää omista epäonnistumisistaan naisia.
Vierailija kirjoitti:
Oon tutustunut netissä mahtaviin miehiin. Osa niistä on jäänyt mun elämään kavereina, osasta on jäänyt huikeita muistoja muuten vaan. Tänään palasin kotiin upealta viikonloppureissulta, jolla olin yhdessä alunperin netissä tapaamani miehen kanssa. Joo, ne jyvät pitää karsia akanoista, mutta se työ kyllä kannattaa tehdä, avoimin mielin. Siellä on oikeasti huipputyyppejä. Olethan sinäkin siellä, miksi siellä ei voisi olla yhtä hyvä vastakappalekin :)
Minulla on miehenä itse asiassa aika vastaavanlaisia kokemuksia. Yhtään varsinaisesti "huonoa" kokemusta minulla ei nettitreffeistä ole. Sellaisia tapauksia on toki ollut, jossa puolin ja toisinkin on huomattu nopeasti, että romanttisessa mielessä kemiaa ei ole, mutta heidänkin kanssa on helposti tunti vierähtänyt kahvikupin äärellä. Ei kannata oikeasti ottaa näitä asioita niin hirveän vakavasti ja mennä vaan avoimin mielin tapaamaan ihmisiä.
M33
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun perusteella monilla nettideittailevilla miehillä on vihanhallintaongelmia. Ei ole tervettä syyttää omista epäonnistumisistaan naisia.
Ollaan perusteltu aika hyvin postimme. Jännästi käy aina niin, että kun pistää faktat pöytään niin väitteen esittäjänainen ei enää kommentoikkaan mitään. Vain alapeukut jäävät ryhmätukena :D Tuossa just ylempänä piti kertoa ylimieliselle naiselle faktat(suoraan otettu suomi24 tilastoista), että miehiä tosiaan on enemmän kuin naisia nettideiteillä. Miten joku ei edes voi tietää tätä?
Itselleni nettideittailu sopi hyvin. En osaa tutustua ihmisiin luontevasti töissä tai harrastuksissa, baarissa taas ei tiedä ihmisestä mitään ennen kuin on jutellut koko illan. On paljon helpompi lähestyä "kirjallisesti" ja selvittää perusasiat. Sitten tavataan ja katsotaan miten sujuu. Vastaan tuli pelkästään fiksuja ja normaaleja miehiä, ei mitään kauhukokemuksia mitä netistä saa lukea. Kaikkien kanssa ei juttu luistanut ja harvemmin oli molemminpuolista kiinnostusta, mutta ihan mukavia juttuhetkiä oli.
Miehet aina väittävät että naiset eivät ole aloitteellisia, että tavallisen miehen fiksu aloitusviesti ei saa vastausta ja että miehillä ei ole varaa antaa pakkeja. Kaikki nuo väitteet tiedän vääriksi. Naiset väittävät että miehiä kiinnostaa vain ulkonäkö, mutta itse sain pakit saman tien vain kerran ulkonäön vuoksi - koska olin liian laiha miehen makuun. Ja ihan tavallinen siis olen, ei edes pitkiä hiuksia.
Itselläni tilannetta helpotti paljon se, että viihdyn niin hyvin yksinkin. Nettideittailin vuosikaudet enemmän ja vähemmän aktiivisesti ennen kuin sopiva löytyi. En olisi mitenkään voinut tutustua oikeassa elämässä niin erilaisiin ja kiinnostaviin miehiin kuin netin kautta. En olisi varmaan tutustunet keneenkään.
Luulisin että nettideittailua ja baareja haukkuvat ne, joilla on hirveä tarve ja pakko saada parisuhde - tai jokin muu suhde. Ahdistaa varmaan, kun näkee miten muut ympärillä pariutuvat ja itselle ei tunnu löytyvän ketään. Mutta vika on asenteessa, ei nettideittailussa. Tai ehkä kova parisuhteen kaipuu ei ole vika, vaan luonteenpiirre. Joka tapauksessa, kun ei ota liian vakavasti niin nettideittailu voi olla oikein kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan perusteltu aika hyvin postimme. Jännästi käy aina niin, että kun pistää faktat pöytään niin väitteen esittäjänainen ei enää kommentoikkaan mitään. Vain alapeukut jäävät ryhmätukena :D Tuossa just ylempänä piti kertoa ylimieliselle naiselle faktat(suoraan otettu suomi24 tilastoista), että miehiä tosiaan on enemmän kuin naisia nettideiteillä. Miten joku ei edes voi tietää tätä?
Mä yritin selittää sulle, että kyse on niiden miesten laadusta. Sitä et voi kiistää, että suurin osa sinkkunaisista on korkeakoulutettuja kaupunkilaisia, kun taas sinkkumiehissä on eniten huonosti koulutettuja ja maalaisia. Eli toisin sanoen, toiset pyrkii elämässä eteenpäin ja haluaa kehittää itseään ja osaamistaan, kun toiset tyytyy vain siihen, mihin ovat syntyneet. Ei ole mielenkiintoa opiskella tai muuttaa tai harrastaa, odotellaan vaan himassa, että joku prinsessa kävelee ovesta sisään. EI näitä kahta ryhmää vaan saa löytämään toisiaan. Kaupungissa taas on niin vähän koulutettuja miehiä, ettei niitä mitenkään riitä kaikille naisille, joten osa jää ilman, jos ei ota sitä mörökölliä. Sekin on varmaan ihan hyvä mies jollekin, jolla ei itsellä ole suuria toiveita elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Harkitsin hetken taas nettideittailua, mutta enpä taida taas uskaltaa. Sen verran hemaisevia tämänkin ketjun miesten mielipiteet. Yritäpä siinä avoimin mielin tutustua mieheen, joka todellisuudessa luokittelee naiset mielessään jostain syndroomasta kärsiviksi...
Uskalla vain :) Kyllä niistä viesteistä pystyy lukemaan tuon asenteen rivien välistä eikä niitä miehiä tarvitse tavata. On siellä fikujakin.
Ei se ole muuta kuin aggressiivisuutta, että syyttää naisten kärsivän syndroomasta, yksi toivoo alatyylisesti ilmaisten, että naisen tekemä päätös miehestä johtaisi vain irtoseksiin ja muutoinkin täällä ei näköjään miehet ymmärrä, että naisille tulee niitä halventavia seksivonkaus/seksinosto-viestejä ja viestejä myös omien kriteerien ulkopuolelta.
Olin nettideitissä ja kävin treffeillä kivoilta vaikuttaneiden miesten kanssa. Vinkkinä tämänkin ketjun miehille: ottakaa itsestänne hyvä kuva, osatkaa ilmaista itseänne hyvin kirjallisesti, älkää kärttäkö puhelinnumeroa ennen tapaamista, älkää pyytäkö ensimmäisessä viestissä heti treffeille, lähettäkää viestejä teitä kiinnostaville naisille.
Ihan tasa-arvoisestihan tuo sitten menee.