Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kateellisuus OFFICIAL

Vierailija
14.03.2026 |

Toisen ketjun innoittamana tehdään tällainen ketju.

Kertokaapa mikä tekee teidät kateellisiksi. Mitä ajatuksia kateellisuus teissä herättää? Haluatteko itse saavuttaa samoja asioita joista olette kateellisia toisille? Kertokaa ihan mitä vain aiheesta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta puuttuu kateellisuusgeeni. 
- mummo 70-vee -

Vierailija
2/8 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katteellinen ihmisille jotka ovat terveitä. En tosin halua heiltä mitään pois vaan samaa mulle kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus vie kalatkin vedestä.

Vierailija
4/8 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla selkeästi suurin kateuden aiheuttaja on raha. Sitten ehkä rakkaus ja kaunis ulkonäkö 

Vierailija
5/8 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla selkeästi suurin kateuden aiheuttaja on raha. Sitten ehkä rakkaus ja kaunis ulkonäkö 

Noihin pystyy jossain määrin vaikuttamaan kaikkiin itsekin. Mihin enemmän ja mihin vähemmän.

Vierailija
6/8 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen kateellinen yhdessä matkustaville ihmisille. Olen leski ja paras matkakaverini piti siis haudata. Lentokentillä ja lentokoneissa olen kateellinen, koska matkustan nykyään yksin. Olisi ihanaa, jos voisin pyytää toista katsomaan tavaroitani käydessäni vessassa. Myös lentokoneissa olisi joskus mukavaa jutella jonkun kanssa, mutta usein yhdessä matkustavat eivät halua ottaa muita huomioon. Ei edes tervehtiä, vaikka se kuuluu hyviin ja perinteisiin tapoihin nyökätä vieressä istuvalle pitkillä lennoilla erityisesti- siis suomalaiset. Yleensä muissa maissa pieni small talk kuuluu aina asiaan, että olisi helpompi olla tuntikausia toisen vieressä.

Vierailija
7/8 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahasta ollaan aina kyllä kateellisia mutta sitten sitä ei edes yritetä itselle hankkia.

Vierailija
8/8 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi avauksen kysymyksiin ei enempää vastata vaikka tämä palsta on täynnä kateellisia märisijöitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi