Nyt hyviä kokemuksia nettideiteistä!
Vastapainoksi tuolle toiselle ketjulle, jonka lukemisen jälkeen nettideittailu ei houkuta. Eli miksi nais(t)en kannattaisi liittyä deittipalstalle? Onko jollain vakavaa suhdetta etsineellä lykästänyt?
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Mua ainakin naisena alkaa hyvin nopeasti ahdistamaan jos nettimies alkaa heti ruinata tapaamista ja tyrkyttää numeroaan tai jotain sometiliään. Tarvitsen pidemmän tutustumisen siellä netissä eikä tämä tunnu sopivan miehille ollenkaan.
Sitten onkin kivaa, kun ootte jutelleet puoli vuotta aktiivisesti ja ihastuneet toistenne nettipersooniin, mutta livenä kemiat eivät kohtaakaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen oikein hyvä mies ja nettideittejä harrastava nainen saattaa päästä treffeille juuri mun kanssa
Miksi olet hyvä mies? Jos osaat perustella hyvin, luotan siihen, että netistä voi löytyä hyviä miehiä ja lupaan liittyä deittipalstalle. :)
Koska olen kaikinpuolin kunnollinen. En ryyppää, polta tai räyhää. Osaan hoitaa raha-asiat ja käyn töissä. Olen kiltti, mukava ja fiksu ja kohtelisin naista hyvin
Kiltti särähtää korvaan......... sori
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen oikein hyvä mies ja nettideittejä harrastava nainen saattaa päästä treffeille juuri mun kanssa
Miksi olet hyvä mies? Jos osaat perustella hyvin, luotan siihen, että netistä voi löytyä hyviä miehiä ja lupaan liittyä deittipalstalle. :)
Koska olen kaikinpuolin kunnollinen. En ryyppää, polta tai räyhää. Osaan hoitaa raha-asiat ja käyn töissä. Olen kiltti, mukava ja fiksu ja kohtelisin naista hyvin
99% suomalaismiehistä sanoo olevansa samaa. Olet tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä v...ua mä just luin. Naiset valittaa että nettideittailu on perseestä. Kokeilisitte kuukauden vähemmän komeana miehenä niin tietäisitte siitä huonosta kokemuksesta jotain. Tyhjille seinille kirjoittamisesta. Pettymyksestä toiseen seilaamisesta. Naisten mahdottomien vaatimusten täyttämisestä. Nettideittisaiteillahan on kaikilla ns. naisten markkinat. Hyviä naisten kokemuksia pitäis olla netti pullollaan. Ei pitäisi olla valittamisen aihetta. Kävisitte niitten puolitylsien ukkojen kanssa ulkona niin saattaisitte yllättyä että elämäkin saattaa joskus yllättää.
Minä sain ilmoitukseeni toistakymmentä alatyylisesti kirjoitettua p****nvonkausviestiä, en muuta.
Minä en ole ainuttakaan pillunvonkausviestiä lähettänyt (en koskaan kehtaisi varsinkaan ventovieraalle), mutta kai se sitten on sinun mukaan sen vonkausta jos ehdotan suoraan treffejä. Ja ilmeisesti oon tylsä kun en niitä vonkausviestejä lähetä. Se varmaan naisen logiikan mukaan tarkoittaa että minua ei kiinnosta seksuaalisesti.
Tai jos minä aloitan että "moi mitä kuuluu? Minulla oli tänään hyvä päivä, kävin koiran kanssa lenkillä etc." niin kai se on tylsää, mutta sitä se mun arki on. En minä jaksa kenellekä ventovieraalle mitään rakkausromaania kirjoittaa, koska se vie paljon energiaa ja tuntuu älyttömän idioottimaiselta kun mitään ei kuulu vastaan. Naisilla kun on joku ylimaalinen oikeus sen perusteella että pillunvonkausviestejä tulee kuulemma satoja niin olla asiallisille tyypeille vastaamatta kohteliaasti "ei kiitos." Se vaan turhauttaa niin penteleesti.
Ja lopuksi pahoitteluni, nyt piti saada purkaa höyryjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä v...ua mä just luin. Naiset valittaa että nettideittailu on perseestä. Kokeilisitte kuukauden vähemmän komeana miehenä niin tietäisitte siitä huonosta kokemuksesta jotain. Tyhjille seinille kirjoittamisesta. Pettymyksestä toiseen seilaamisesta. Naisten mahdottomien vaatimusten täyttämisestä. Nettideittisaiteillahan on kaikilla ns. naisten markkinat. Hyviä naisten kokemuksia pitäis olla netti pullollaan. Ei pitäisi olla valittamisen aihetta. Kävisitte niitten puolitylsien ukkojen kanssa ulkona niin saattaisitte yllättyä että elämäkin saattaa joskus yllättää.
Mä aina mietin, että mitä tarkoittaa vähemmän komea mies? Lyhyt, lihava, epäsiisti, mitä?
No jaa. Itsellä se ainakin tarkoittaa vain, että olen nippanappa alle 180cm pitkä, normaalipainoinen tavallinen suomalainen pallinaama. En siis mikään miesmalli. Siihen kun yhdistetään, että en osaa ottaa itsestäni edustavia kuvia enkä kehtaa/viitsi pyytää muitakaan ottamaan, niin ulkonäkö on yksinkertaisesti liian huono nettideiteille vaikka en ruma olekkaan ja naiset eivät netin ulkopuolella juokse karkuun.
Jotenkin minusta vaikuttaa siltä, että jos mies laittaa kunnolla yritystä nettideittiin, niin kyllä varmasti onnistuu ainakin treffejä saamaan. Yritys tarkoittaa että ottaa ammattilaiskuvat, tarkistuttaa profiilinsa jollain täyspäisellä ihmisellä ja kirjoittaa naiselle niinkuin ihmiselle.
Ainakin tässä ketjussa miehet ei taida panostaa yhtään, vaan on alistuneet jo valmiiksi. Ettekö miehet ymmärrä, että kyse on kilpailusta? Urokset kilpailevat naaraista luonnossakin. Nettihän juuri on valtava mahdollisuus sellaisellekin miehelle, joka ei heti herätä kiinnostusta ulkoisilla avuillaan!
Jos naiset saa paljon törkyviestejä, niin ei tosiaan ole vaikea sieltä erottua, jos vaan vähän panostaa. Ja se ruikutuksen lopettaminen olisi tärkeää, sillä löytää ehkä säälivän mamin, joka muuttuu pian justiinaksi.
Netti on mun elämäntilanteessa ainoa väylä tutustua miehiin ja löytää parisuhde, baareissa tai harrastuksissa ei ole mahdollisuutta roikkua yksinhuoltajana. Olen erittäin tyytyväinen että nykyään on tällainen väylä. Muuten olisin tuomittu yksinäisyyteen. Minulla on ilmeisesti keskivertoa parempia kokemuksia nettideiteistä. Olen saanut paljon asiallisia vastauksia ja olen käynyt onnistuneilla treffeillä. Nyt olen seurustellut muutaman kuukauden miehen kanssa, joka kolahti heti ensimmäisistä viesteistä. Olen todella onnellinen tällä hetkellä <3
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin minusta vaikuttaa siltä, että jos mies laittaa kunnolla yritystä nettideittiin, niin kyllä varmasti onnistuu ainakin treffejä saamaan. Yritys tarkoittaa että ottaa ammattilaiskuvat, tarkistuttaa profiilinsa jollain täyspäisellä ihmisellä ja kirjoittaa naiselle niinkuin ihmiselle.
Ainakin tässä ketjussa miehet ei taida panostaa yhtään, vaan on alistuneet jo valmiiksi. Ettekö miehet ymmärrä, että kyse on kilpailusta? Urokset kilpailevat naaraista luonnossakin. Nettihän juuri on valtava mahdollisuus sellaisellekin miehelle, joka ei heti herätä kiinnostusta ulkoisilla avuillaan!Jos naiset saa paljon törkyviestejä, niin ei tosiaan ole vaikea sieltä erottua, jos vaan vähän panostaa. Ja se ruikutuksen lopettaminen olisi tärkeää, sillä löytää ehkä säälivän mamin, joka muuttuu pian justiinaksi.
Tuota noin... todellisuudessa nettideitti on tavismiehelle PALJON vaativampi ympäristö kuin normaalielämä. Jos on edes jotenkin ihmisten näköinen ja osaa puhua, niin homma toimii paljon paremmin lähes jokapaikassa muualla kuin nettideiteillä. Se osittain aiheuttaakin sen miesten katkeruuden, kun hommaan tutustutaan asenteella "noh jos ei muualta seuraa saa niin nettideiteiltä ainakin" ja vastassa on hiljaisuus ja mainosbottien viestit. Ihan jo se fakta, että miehiä on 2-4x enemmän kuin naisia noissa palveluissa tekee homman tyhmäksi. Näihin hypergamia, 80/20 ja "nainen karkkikaupassa" teorioihin en ala tässä ottamaan kantaa, mutta jokainen voi miettiä mitä se tarkoittaa kriteereille kun huomiota ja viestiä tunkee 24/7 viestilaatikoihin.
Niin ja joo. En tosiaankaan ala ottamaan mitään ammattilaiskuvia johonkin suoli24 profiiliin. Että siinä olet oikeassa, ei kiinnosta niin paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sain ilmoitukseeni toistakymmentä alatyylisesti kirjoitettua p****nvonkausviestiä, en muuta.
Minä en ole ainuttakaan pillunvonkausviestiä lähettänyt (en koskaan kehtaisi varsinkaan ventovieraalle), mutta kai se sitten on sinun mukaan sen vonkausta jos ehdotan suoraan treffejä. Ja ilmeisesti oon tylsä kun en niitä vonkausviestejä lähetä. Se varmaan naisen logiikan mukaan tarkoittaa että minua ei kiinnosta seksuaalisesti.
Tai jos minä aloitan että "moi mitä kuuluu? Minulla oli tänään hyvä päivä, kävin koiran kanssa lenkillä etc." niin kai se on tylsää, mutta sitä se mun arki on. En minä jaksa kenellekä ventovieraalle mitään rakkausromaania kirjoittaa, koska se vie paljon energiaa ja tuntuu älyttömän idioottimaiselta kun mitään ei kuulu vastaan. Naisilla kun on joku ylimaalinen oikeus sen perusteella että pillunvonkausviestejä tulee kuulemma satoja niin olla asiallisille tyypeille vastaamatta kohteliaasti "ei kiitos." Se vaan turhauttaa niin penteleesti.
Ja lopuksi pahoitteluni, nyt piti saada purkaa höyryjä.
Ainakin suomi24 treffeissä voi viestiä ilmatteeksi vain kolmen kanssa per vrk, siinä on vaikea vastata kaikille "moi"-viestittelijöille. En ole aiempi kommentoija, mutta olen saanut paljon viestejä varatuilta seksisuhdetta hakevilta miehiltä. Itse haen profiilini mukaan vain parisuhdetta. Nyt pääsiäisen aikaan on lisäksi tullut paljon pikkutuhmaa muna-viestiä. Mutta sinun mielestäsi tässä pitäisi olla kiitollinen ja ottaa vastaa nämä elämän yllätykset! Oih, kivaa, munaviestiä pukkaa! Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako aloitetta teit itse?
Nyt on paha mennä moittimaan kaikenlaista kohdalle osui, mutta niin osui tuokin selän takana istuva..enkä pois antaisi..
Kannattaa liittyä. Sieltä löytyy miehiä jotka haluu otta syliin, silittää ja pussailla. Ne haluu katsoa sua silmiin ja miettiä et mitä *tua toi nyt oikein miettii. Sun kaa olis varmaan mukava tehdä juttuja yhdessä, tosin en vaan nyt osaa sanoa mitä kun et mitään itsestäs kertonu (enkä sun ikääkään nyt tiedä). Mä voisin viedä sut vaikka piknikille kivana kesäpäivänä.
Muista kuitenkin et ihmisiä me miehetkin ollaan. Joskus vituttaa, joskus saatetaan valehdella ja aina vaan ei jaksa. Mut hei sellasta se elämä vaan on ja eikö tässä elämässä o tärkeetä ne kokemukset ja fiilikset mitä niistä saa. Huonot deitit ei välttämättä ole paha asia, voit ainakin nauraa niille jälkeenpäin. Hyvät deitit kantaa pitkälle, tutustut mukaviin ihmisiin ja ehkä löydät itselles sen oman sipulinkuorijan.
-Mies30v-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän toi pillunsa paikalle ja luultavasti rustasi jonkun "ota selvää" taso profiilin. Ei nyt keskitason suominaiselta voi enempää odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0
Ei tulisi kyllä mieleenkään tehdä miehille aloitteita. Tosin miehetkään ei kyllä tee koskaan mulle ainakaan aloitteita, joten yksin oon. Työkaveritkin ihmettelee, miten ihmeessä mä voin olla sinkku, mutta ihan hyvin näköjään voin. Kun ei mitään anna, ei mitään saakaan, mutta toisaalta oon oman osani saanut pettymyksistä enkä jaksa enää yrittää.
kannattaa mennä mielummin sittarin makkarahyllylle tähystämään, siellä asioivat alfamiehet.
Netissä vaanii vain vässykät, jotka eivät saa mitään aikaiseksi. Tai sitten ammattideittaajat, jotka metsästävät vain panoja.
Nettideittailin yli puoli vuotta, kävin treffeillä yli 10 miehen kanssa. Luovutin jo yhdessä kohtaa, mutta päätin vielä kokeilla.
Sitten tapasin mieheni :-) yhdessä nyt 4 vuotta, naimisissa ja esikoinen tuloillaan. En voisi olla onnellisempi. Suosittelen siis kokeilemaan. Kärsivällisesti :)
Itsellä vain hyviä kokemuksia. Olen osannut viestien perusteella tavata vain ne miehet, jotka ovat ns. normaaleja, eli mitään idiootteja, seksinvonkaajia tai outoja en ole tavannut. Useimmat näistä treffeistä eivät kyllä ole suhteeseen edenneet, koska ei ole pahemmin ollut kipinää. Yhden kanssa aloiteltiin hieman vakavampaa, mutta se kaatui sitten erilaisiin elämäntyyleihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0
Juuri niin. Millainen ilmoituksesi oli? Oliko siinä ihan tekstiäkin? Tuo avovaimo ainakin vaikuttaa ihan tyytyväiseltä nettideittaajalta. Hän tosin vaivautui itse lähestymään kiinnostavia miehiä.