Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloin pierutilanne, jota olet todistanut? Omasi olisi tietysti herkullisin...

Vierailija
20.02.2006 |

Omasi olisi tietysti herkullisin...

Kommentit (465)

Vierailija
61/465 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes naurattanut. Jatkoin vain juttua ja olin, kuin ei mitään olisi tapahtunut. Lisään, että meillä ei ole tapana paukutella avoimesti.

Vierailija
62/465 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jotain 13 ja ensimmäistä kertaa poikaystävällä yötä (hänen huoneensa sohvalla, mutta kuitenkin) ja aamulla heräsin hirveisiin mahaväänteisiin!

Hän heräsi ikäväkseni samaan aikaan ja makoilimme siinä kumpikin omissa sängyissämme minä pidätellen ilmoja mahassa, mutta enpä pystynyt... Se oli kauheaa! Yht' äkkiä pitkä inisevä pieru kuului peittoni alta ja kantautui poikaystäväni korviin...

Sanaakaan ei sanottu siitä, mutta eipä se " suhde" kauaa enää kestänyt...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/465 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryhmässämme oli meidän lisäksi lähinnä vain söpöjä poikia ja voin kuvitella kuinka ystävääni hävetti (omien sanojensa mukaan ei hävettänyt) kun yksilöpunneruksilla (jokainen vuoronperään tekee kaikkien katsellessa punnerruksia ja vatsalihasliikkeitä) yhdellä nostolla tuli sellainen todella kova ja terävä pieru.

Kaikki rämähtivät nauramaan ja tuli punainen ystäväni kuitenkin teki kaiken loppuun kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Ihmeen hyvin kyllä kehtasi jatkaa treenejä eikä ollut moksiskaan. Ihme amatsooni!

Vierailija
64/465 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi tuttava päästi kamalan ison pierun ja vähän aikaa oli ihan hiljaista ja sitte kaikki röhähti hirmu nauruun! =D

se nyt tuli ekaksi mieleen...

Vierailija
65/465 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juossut kolmisenkymmentä km, kun alkoi vatsanväänteet. Ajattelin töräyttää ilmat pois, jotta olo helpottuisi, mutta tulikin paskat housuun ja valuivat pitkin jalkoja.

Vierailija
66/465 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että teininä joskus kun silloinen poikakaveri oli meillä yötä, heräsin itsekin siihen että päästin ihan mielettömän sumutorvi-töräyksen... Nolointa oli se että jätkäkin heräsi siihen, koska hihitteli itsekseen. Mä olin muka unessa vieläkin, kun en kehdannut ja halunnut kommentoida asiaa.

Vierailija
67/465 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni kanssa kioskille, jossa oli muitakin asiakkaita. (siis sellainen sisäkioski)

No, kioskissa oli todella hiljaista ja siinä kun odotimme vuoroamme, minä yskäisin ja samalla pääsi kaamea paukkupieru!

Kaikki katsoivat minua, miestä alkoi hävettää ja livahti ulos samalla kun minua alkoi naurattaa hillittömästi...siinä siis yksin nauroin pierulleni muiden ihmisten tuojotellessa seiniä vaivaantuneena (Enkä älynnyt edes lähteä pois koko kioskista, menin jotenkin itsekin sekaisin).

Vierailija
68/465 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ala-aste ikäisenä harrastin balettia ja meillä oli sitten esitys. Jännitin sitä todella paljon (olin. 9 vee) ja kesken esityksen alkoi vatsaa vääntämään. Ja sitten pääsi pieni tuhnu ja ruikulia tuli lusikallinen pöksyihin. Kukaan ei sitä huomannut ja yritin vaan viedä esityksen loppuun märissä pöksyissä.

Pidin joskus yläasteella esitelmää luokan edessä, kun mahatauti iski. Vatsassa alkoi hirveästi vääntämään ja päästin pikku tuhnun, kun huomasin, että housut kastuivat. Pyysin opettajalta vaan anteeksi ja juoksin suorinta tietä vessaan. Matkalla tuli 7 tuhnua lisää ja sen mukaan tuli ruikkua. Housut oli ihan paskassa.

Joskus lukio ikäisenä päätin päästää täydessä ruuhkabussissa pierun, kun vatsaa väänsi ja taas tuli ruikut housuun. Housut vaan kastuivat ja se haju, kun pari lusikallista tuli housuun.

Aikuisena olin tulossa autolla jostain, kun vatsaa alkoi vääntää todella kovasti. En pystynyt pysähtymään motarille vaan ajattelin koittaa pidätellä. Pääsin sitten pois motarilta ja sellaiselle pikkutielle ja eikun äkkiä pöpelikköön. En kylläkään ehtinyt muuta kuin nousta autosta pois, kun varpusvarpi lähti lentoon. Ruikut tuli housuun.

Kerran heräsin keskellä yötä, kun vatsaa väänsi ja ajattelin laskea tuhnun, mutta tuhnu tulikin ruikun mukana. Sänky oli ihan kivasti ruikussa.

Vierailija
69/465 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmeinta tilanteessa oli se järkky haju, mikä leijaili peiton alta (oltiin käyty yöllä snagarilla lihiksellä ja mulle ei oikeen jauheliha sovi). Oisin voinu kuolla siihen paikkaan, hävetti aivan sairaasti, mut minä vaan leikin nukkuvaa :DDDD Voi mies parkaa!

Vierailija
70/465 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääni, josta mieheni kommentoi, että hänellä on pilli kyrvänpäässä...

Vierailija
71/465 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tuli anoppilaansa vauhdilla. Keittiön ovella, ennen kuin katsoi, ketä on paikalla päästi oikein mojovan pierun ja röyhtäisi samalla. Heh. Siinä oli 6 vierasta ihmistä kahvittelemassa.

Vierailija
72/465 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin juuri alkanut seurustelemaan nykyisen mieheni kanssa. Hän rupesi kutittamaan minua (jota en voi sietää) ja minulta pääsi hätäpieruja, oikein sarjassa :D

se oli noloa

Vierailija
73/465 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme melko nuoria siihen aikaan. Menin avaamaan, ja vihainen talonmies jännitti minua siinä määrin, että minulla tuli pieru. Talkkari ei sanonut mitään, mutta näin, että huomasi tilanteen.

Vierailija
74/465 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiväthän naiset, tai siis hienot naiset, piere?

Vierailija
75/465 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reps :-)

Karppaus havitti minulta pierut kokonaan, joten nuo nolot tilanteet onneksi takanapain. Mutta tuttuja tapauksia oli montakin... ;-)

Vierailija
76/465 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänen kuultuaan hetkeksi. Puhajhdimme äkkiä sisälle ja kumpikin repeää nauruun kun ovi on saatu kiinni. Taisi olla myös alakertalaisilla hauskaa.

Vierailija
77/465 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kannattaa kokeilla jos paljon kärsii! Samoin kaikenmaailman vatsakivut loppuivat.

Vierailija
78/465 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaaminen muuten vähentää prööttäilyä.

Vierailija
79/465 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikkäänä istui taksissa matkalla lentokentältä hotelliin. Alkoi kovasti pierettää ja hän päätti päästää hiljaisen hiihtäjän. No, olihan se hiljainen, mutta haju oli aivan karmea. Taksikuski pysäytti auton, aloitti selkeästi kamalan kiroilutulvan espanjaksi, heitti kaverini miehen ulos taksistaan ja kaasutti pois... :-)

Vierailija
80/465 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tätä luin ja nauroin katketakseni. Tänään luin loppuun ja edelleen naurattaa, paljon.

Kerran kassajonossa edelläni oleva nainen päästi leijan. Mulla alkoi naurattaan ja en voinut pidätellä naurua vaan hekotin ja tirskuin ääneen. Varmaan sitä naisraukkaa hävetti. En vaan voinut itselleni mitään.

Nuo hyllyjen välissä paukuttelut on tuttuja. Vain haju jäljelle jää...

prööt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme