Saulin kannattajat, kuulutteko ylempään keskiluokkaan
Kommentit (27)
nettoansioni viimevuonna 34 900 ¿, mutta äänestän silti Saulia
Yhteensä bruttotulot jotain vajaa 3000 euroa kuussa.
Ja sisko duunari s-marketissa saa noin tonnin käteen. Mutta Sauli on vaan paras!
No akateemisia olemme. Miehen tulot jotain 3200 e/kk ja minun tulot osa-aikaisess työssä 2500 e/kk.
myös silloin ,kun perheen bruttotulot ovat olleet 8000 mk/kuussa ja tili loppunut kymmenen päivää ennen seuraavaa palkkapäivää.
Enpä ainakaan ajattele kuuluvani mihinkään ylämmistöön. Omat tulot 2000, miehen 3000, niistä verot pois..
Olen sitäpaitsi aina ollut kokoomusta vastaan, mutta nyt äänestän henkilöä en puoluetta!
Mun brutto 1350e/kk ja mies opiskelee vielä.
Luuletteko että kun kerrotte äänestävänne Saulia, kaikki pitää teitä rikkaina? Toivottavasti ette.
Kenenkään raha-asiat ei siitä parane, äänesti Tarjaa tai Saulia. Minä äänetän Saulia, ja tämän ratkaisun tein kun olin varma ehdokkaiden kannasta natoon.
Säännölliset käteen jäävät tulot ovat n. 1400 euroa per kk,
siihen lisäksi useampina kuukausina satanen taikka pari, joiden varaan ei voi kuitenkaan luottaa.
eivätkä heittäydy hyvinvointiyhteiskunnan armoille. Ymmärrän kyllä hetkelliset työttämyydet, sairastumisen ym., mutta sitä en ymmärrä että jäädään työttömiksi makaamaan vuosikausiksi, jos sitä oman alan työtä löytyisi vaikka toiselta paikkakunnalta. Elämä ei ole aina kivaa, vaan se saattaa vaatia uhrauksia, joskus jopa muuttamista ja repäisyä irti tutuista ympyröistä.
Minä äänestän Niinistöä. Tulen hyvin vähävaraisesta perheestä, joka nojasi aina yhteiskuntaan ja manasi kun enempää rahaa ei tullut tukina. Kukaan ei tehnyt aktiivisesti mitään, kun ei välttämättä tarvinnut. Nyt jälkeenpäin tajuan, miten helposti tuollaiseen elämään tottuu, eikä halua enää edes yrittää mitään muuta.
Rahallisesti olemme nyt ehkä sitä ylempää keskiluokkaa, mutta minulla on tosiaan kokemusta myös toiselta puolelta.
Minusta Niinistön slogan -työväen presidentti- on tosi onnistunut. Sitähän hän olisi, työssäkäyvien ihmisten presidentti.
mä haluan presidentiksi jonkun jolla on yritystä ja visioita tulevaisuudesta, en henkilöä joka vaan haluaa olla kaikkien kaveri ja elää pysähtyneisyyden tilassa.
Yksi tärkein syy on työllisyyden lisääminen.
Äänestetään Saulia totta kait, vaik ei rikkaita ollakaan.
ollaan valtiolla töissä, joten ei tienata todellakaan ruhtinaallisesti.
Niinistöä äänestetään sillä hänessä on MUUTOSvoimaa. 6 vuodessa on kyllä nähty, ettei taida olla halosesta toiselle kaudelle....
ja odotan kovasti että Sauli pääsee edistämään suomalaista vientiä ja työmarkkinoita.
köyhät kyykkyyn ja rikkaat rikastuu entisestään ja osa Suomen hyvinvointivaltion ihmisistä joutuu leipäjonoon ja sit nää rikkaat saa haukkua luusereiksi, näinkö se siis menee ja sit rikkaat tulee entistä onnellisemmaksi, onko köyhä käsittänyt oikein?
Bruttotulot yhteensä miehen kanssa vajaat 4000 euroa. Ei siis kuuluta edes keskituloisiin...
Mieheni nettotulot noin 3000eur/kk ja itselläni noin 1800eur/kk.