Noloin pierutilanne, jota olet todistanut? Omasi olisi tietysti herkullisin...
Kommentit (465)
Kastamistilaisuudessa pieraisin aivan järkyttävän pommin, nuoret lapset nauroivat ja tunnelma oli erikoinen. Tosin olin itse se kastettava vauva, joten sallittakoon.
Kainuun tyttö ei tainnut olla aiemmin saanut paksua temmiä. Lähärissä ääntä riitti jo naapureidenkin iloksi asti. Takaapäin tahdin kiihtyessä alkoi nokkaan tulla mädän kananmunan haju. Siinä löyhkässä lakkasi panohommat kiihottamasta, orastanut orgasmi jäi saamatta ja blonditytöllä reidet tärisi ainakin kolme kertaa ennen kuin kassit tyhjeni.
Sama tilanne kun tuossa aijemmin. Lääkärin vastaanotolla peräaukon tutkimuksessa. Ja hävetti.
Vierailija kirjoitti:
Kastamistilaisuudessa pieraisin aivan järkyttävän pommin, nuoret lapset nauroivat ja tunnelma oli erikoinen. Tosin olin itse se kastettava vauva, joten sallittakoon.
Ei kannata jatkaa suhdetta.
Aika monesti sattunut mutta yksi oli kun tipahdin riippumatosta ja pieraisin ja toinen kun oltiin trampalla niin pamahti ja tuli kamala haju se oli mun pepa Ai että pierukilpailu ollaan tehty mä voitin sen ka kerran pieraisin 5 sekunnin pierun piereskely on ihanaa ja terveellistä! 😍💨🍑 kaikki pepat paukkumaan aina ihan missä tahansa oot niin piere ja tee pylly hierontaa Ai että 😍