Noloin pierutilanne, jota olet todistanut? Omasi olisi tietysti herkullisin...
Kommentit (465)
Vierailija:
Meinasin täräyttää ukkoa lähimmällä tavaralla päähän.
Kerran pieraisin parvekkeella ollessani tupakalla TODELLA äänekkäästi. Mies istui sisällä parvekkeenikkunan vieressä (ikkuna oli auki), ja kuulin kun hän nauroi sisällä. Silti aloin muka " vahingossa" paniikissa potkimaan tuhkista (josko siitä tulisi samanlainen ääni), ja potkaisin sen siinä sitten nurin. Kun menin sisälle, mies sanoi vaan, että " Pierullako sinä sen tuhkakupin nurin puhalsit" :D Ei voinut muuta kuin nauraa mukana..
Koska opettaja oli jäänyt sairaslomalle yllättäen, minun piti suunnitella kaikki tunnit itse, ja se oli ensikertalaiselle aika työlästä. Useampana päivänä jäin viimeisenä opettajanhuoneeseen niitä tunteja miettimään. Yhtenä iltapäivänä istuin sitten taas suunnittelemassa monta tuntia. Vatsassa turvotti, ja luulin todella olevani yksin, joten nostin varovasti kankkua ja ajattelin päästää vähän ilmaa. No, ilmoille törähti todella äänekäs pieru, mutta eihän siinä mitään, ajattelin, kun kukaan ei kuullut. Sitten kohtapuoliin viereisen sermin takaa nousi miespuolinen maantiedonopettaja ja lähtiessään jotenkin nolosti toivotti tsemppiä tuntien tekoon... Miten pirussa se oli siellä niin hiljaa ollut koko ajan, en tiedä... Vielä aika hyvännäköinen mies kyseessä, voitte uskoa, että nolotti ;)
Oon kyllä nauranut täällä kunnolla =DDDD, mutta kerronpa nyt omankin =D.
Olin käyttämässä muutaman kuukauden vanhaa esikoistani (poika) tk:ssa. Hän on pienestä pitäen ollut kova piereskelemään (laktoosi-intorelanssi, mitä ei vauvana tiedetty). Tuo vauvan kova piereskely olikin mulle järkytys aluksi, kun en ollut yli 30v. aikana koskaan ennen kuullut vauvan pierevän (veljellä 3 lasta ja siskolla 6 + kavereiden lapset, enkä koskaan ole kuullut heidän vauvana piereskelleen =D ). Kaverikin nauroi, kun kerroin hänelle meidän pikku töräyttelijästä =D... kunnes sai pikkukakkosena samanlaisen töräyttelijän (tyttö) itsekin ja hänelläkin laktoosi-intorelanssi siis tällä vauvalla).
Niin olimme siis tk:ssa ja olimme jo lähdössä. Puin poikaa hoitopöydällä talvivaatteisiin. Siihen hoitopöydän viereen tuli istuskelemaan ihan mukiinmenevän näköinen nuori mies odottelemaan vuoroaan, että pääsee lääkärille. Siinäpä sitten tämä esikoinen töräytti oikein kunnon kuuluvan pierun (aivan kuin aikamies). Tais muuten mennä pieru äidin piikkiin... ja meikä ois kyllä voinu vajota maan alle =D.
Ja vielä toinen. Silloin alkuun, kun tää meidän pikku töräyttelijä aloitti ton piereskelyn, oli isänsä kerran vaippaa vaihtamassa. No poikahan töräytti kunnon pröötit ja minä tietenkin sanoin isälleen, et toi ei muuten varmasti ollut poika, johon mies: kyllä muuten oli =D. En varmaan uskois vieläkään tuota, mutta kun poika on töräytellyt sen jälkeen samalla lailla kun itsekin olen vaippaa vaihtanut.
Pojan piereskelyt (enimmät) loppuivat siihen, kun siirryttiin 1v3kk ikäisenä maitojuomaan ja hyla-tuotteisiin =D. Eli pojallamme on ollut vauvasta asti laktoosi-intorelanssi (joka on myös mulla ollut vauvasta asti - ja sekin on aiheuttanut monesti monenlaisia töräytyksiä... varsinkin niitä pahanhajuisia...)
On mullakin " noloja" tilanteita, mutta ei ne mua naureta tai jää kaivelemaan. Ulostaminen on ihan luonnollista. Ihmisen suoli on sellainen, että sieltä pääsee toisinaan kaasuja.
Ihan kun sillä ketään sumuttais. Samalla logiikalla monet laskee vessassa vettä koko käynnin ajan
Itselleni sattui kerran teininä yksi nolo tilanne. Meillä oli kansantanssiesitys ja ennen esitystä alkoi vatsassa vääntämään. Päätin sitten yrittää pidättää, mutta kesken esityksen pääsi kova ääninen PRÖÖÖT, joka toistui viisi kertaa. Ryhmän muita tanssijoita alkoi naurattamaan ja niin alkoi myös muakin. Onneksi katsojat olivat vanhuksia, jotka toivon mukaan olivat hieman kuuroja :D
Miksi vaivaudut lukemaan näitä saati avaamaan tän, jos ei yhtään naurata. Taidat olla tosikko, musta nää on superhauskoja, vaikka onkin pieruhuumoria!
Voimistelutunnilla harjoiteltiin käsiseisontaa. Harjoitteessa kaksi oppilasta oli varmistamassa ja tukemassa käsillä seisojaa jaloista. Liikunnanopettaja halusi näyttää esimerkin.
Hän otti kaksi vapaaehtoista tyttöä varmistajiksi, ja nousi vauhdikkaasti käsilleen. Juuri kun tytöt saivat opettajan jaloista kiinni, häneltä pääsi äänekäs pierusarja, joka vielä kaikui mukavasti isossa liikuntasalissa. Tytöt repesivät täysin, kun me muut purimme huulia ja yritimme pitää naaman peruslukemilla.
Opettaja laskeutui alas kuin mitään ei olisi tapahtunut!
saunassa yhden anopin tuttavan kanssa ja he heittivät todella kovia löylyjä. Nostin jalat ylös lauteelle kippuraan ja samassa pääsi hirveän äänekäs pieru. Kyllä nolotti...
Ja tahattomasti epäsopiva käyttäytyminen taas on yleensä huvittavaa, me ihmiset kun yleensä pyrimme kuitenkin käyttäytymään asiallisesti ja antamaan itsestämme hyvän kuvan.
Vierailija:
On mullakin " noloja" tilanteita, mutta ei ne mua naureta tai jää kaivelemaan. Ulostaminen on ihan luonnollista. Ihmisen suoli on sellainen, että sieltä pääsee toisinaan kaasuja.
Kerran ihan suhteemme alkuvaiheessa seksiä harrastaessamme mieheltä pääsi orgasmin hetkellä jääärjetön pieru, mies rassu yritti olla niin kuin mitään ei olisi tapahtunut, minä olin kohteliaasti hiljaa. Ollaan kyllä nyt jälkeenpäin sitä naureskeltu... :D
Nykyään mies pierii välillä niin että herätään kummatkin keskellä yötä.Mutta ei enää onneksi haise kesken seksin!
Jos sinusta piereskely ja ulostaminen ovat niin luonnollisia asioita eivätkä tahattomat pierut väärissä paikoissa naurata sinua yhtään niin mahdatko edes osata itse pidättää? Vai päästätkö menemään missä ja milloin vain? Tapana useinkin ruikkia housuusi? Ja ihan luonnollisena päivärutiinina tuota pidät? HUH!
Tuo on nimittäin yksi tavallisimpia ja tunnetuimpia kaupunkilegendoja. On kirjoitettuna pariin kirjaankin ja olen sen kuullut kerrottunakin : ))
Hauska legenda, mut pitääkö kertoa omanaan...
kuinkahan monesti on hajut menny mun piikkiin kun miestä ei näy missään ja haju leijuu siinä minun vieressä.
Olen itse asiassa oikein huumorinaisia, mutta pierujuttuja en ymmärrä. Minusta siinä ei ole mitään hauskaa. Toki tunnen myötähäpeää jos joku pieree, mutta ei se minusta ole hauskaa. Ei naurata.
Pidän vähän keskinkertaisina ihmisiä, jotka nauravat pierujutuille.
katku. Siinä sitten hengiteltiin kaikki yhdessä suun kautta, ja oltiin niin kuin ei olisi mitään tapahtunut... :)
Meinasin täräyttää ukkoa lähimmällä tavaralla päähän.