Ulkonäkö on lopulta miehille kaikki kaikessa
Nainen voi olla mitä vain, mutta jos ei ole hyvännäköinen ei ole oikein mitään. Näin se on täytäynyt todeta itseni ja monen ystäväni kohdalla Miehet eivät katso sinuun päinkään vaikka olisit karismaattinen ja menestyvä, jos et miellytä miesten silmää. Naiselliset pehmeät kasvot ja symmetriset piirteet, isot tissit, leveä lantio, hoikka runko... Nuo tulevat miehillä valovuoden ennen muita ominaisuuksia. Se on jotenkin surullista että miehet ovat näin vammaisia seksuaalisuudeltaan. Miten hyvät naiset ja hyvät miehet voisivat siinä kohdata?
Kommentit (444)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkittäkääpä jostain normaalipainoisen terveen ruman naisen kuva? Ei mitään näitä itse itsensä rumentaneita keinorusketettuja, täytehuulisia tai leikeltyjä.
http://emgn.com/entertainment/15-hot-bodies-with-ugly-faces/
Ohis, ei näistä kaikki rumia edes ollut mielestäni.
Eikä kaikki niin erityisen hyvävartaloisia. Mitä erityisesti nuo kaksi viimeistä tuolla listalla tekee, nuohan on hyvännäköisiä naisia?
Onhan tuolla listalla monta rumaa naista. Siis kasvoistaan. Juuri sellaisia, joita ei missään lähestyttäisi kuin korkeintaan baarissa jos tissit iskee tiskiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä jauhetaan sivu sivulta läskeistä?
Jälleen kerran huomaa hyvin sen, että miehille ei näemmä ole tosiaan olemassa meitä kasvoista rumia naisia lainkaan.
Ei niin. So?
Voisitte edes myöntää. Jotkut pöntöthän tässäkin ketjussa kuvittelevat, että laihtuminen kaunistaisi automaattisesti. Ei tod!
Ei niin, mutta jos itse olisin ruma nainen, niin treenaisin itselleni kunnon fitness-vartalon (tarkoittaa siis lähinnä takapuolta). Ei se tarkoita että edelleenkään voisit saada mitään top 20 % halutuimpia miehiä, mutta aika häviävän pieni prosentti on sellaisia naisia, jotka eivät huippukuntoisena ja hyvin meikattunakaan kelpaisi yhdelekkään miehelle.
Et selkeästi käsitä _yhtään_ millaista on nainen :D
Minä treenaan nyt jo 4-5 krt viikossa ja takapuoltani ovat miehet hehkuttaneet kaikista eniten minussa. Tulos: kelpaan vain yhden illan juttuihin. Kun edelleenkään ei perseellä tai vartalolla saa suhdetta ja miehet haluavat sellaisen naisen, joka on kaunis ilman meikkiä. Kasvot ovat se, joka merkitsee miehille kaikista eniten.
Se nyt on ihan paskaa että et muka saisi seurustelukumppania, jos kelpaat yhdenillanjuttuihin. Toki ne eivät ole välttämättä niitä miehiä, jotka tulevat baarissa iskemään sinua. Mistä tiedät että joku 150 kg nörtti ei kelpuuttaisi sinua?
Koska olen sellaistakin miestä yrittänyt. Ei kelpuuttanut, oli rakastunut jo toiseen naiseen. Kuulemma olisi silti voinut "kerran naida", että sellaisellekin miehelle kelpasin toki seksiin ainakin.
Ja tämä yksi mies edustaa tilastollisesti kaikkia vastaavia miehiä? Ja edelleenkin jos sua iskee baarissa ns. normaalit miehet, niin silloin et kyllä ole niin ruma etteikö kukaan kelpuuttaisi. Jos olisit aivan järkyttävän ruma, niin sua kävisi iskemässä vain ne kaikista epätoivoisimmat miehet.
Niin monta kertaa olen saanut täältä, netistä ja ulkomaailmastakin kuulla, että miehille on "aivan sama" millaista naista nai yhden yön. Kerran yksi mies kehtasi sen kertoa jopa päin naamaani :)
Naisen ei kannata vetää mitään johtopäätöksiä omasta ulkonäöstään sen perusteella, että millaisen miehen saa yhdeksi yöksi.
Niin no mä tiedän vaikka kuinka miehiä (ja kaikki eivät ole todellakaan mitään pelimiehiä), jotka eivät todellakaan suostu minkä tahansa näköistä naista panemaan. Eräskin kaverini päätyi kerran ollessaan todella epätoivoinen tapailemaan naista, jota ei edes pitänyt viehättävänä. Ei kuulemma koskaan kuitenkaan harrastanut seksiä tämän kanssa. Sanoi vain että "en mä nyt halua liiskaantua sen alle".
Kyllä oikeastaan vähemmistössä ovat ne miehet, joilla ei ole mitään rajaa. Ei tule montaa mieleen omasta kaveripiiristäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkansa. Nuorille miehille ehkä merkitsee vain ulkonnäkö ja niistäkin vain osalle.
Katsoppa seurustelevia ihmisiä, monet ihan tavallisia.
Varsinkin sitten meissä keski-ikäisissä ei ulkonäkö ole mitenkään niin tärkeää.Kyllä se teille keski-ikäisillekin on ollut tärkeää silloin kun olette pariutuneet. Eihän se ulkonäkö ja/tai lihominen niin paljon vaikutakaan enää pitkässä suhteessa, siinä kun jo rakastaa toista. Paljon vaikeampi on rakastua ylipainoiseen.
Ja se on keski-ikäisillekin tärkeää yhä edelleen jos/kun ollaan toisella kierroksella. Ulkonäkö on yksi iso kriteeri ihan kaikilla, toisen pitää miellyttää omaa silmää ja sitä kautta herää se kiinnostus. Se on ihan turha muuta väittää. Tietenkään pitkässä parisuhteessa muutaman kilon lihominen ei heilauta muuta kuin vaakaa, eri asia toki on jos niitä kiloja alkaa olla kymmeniä enemmän kuin tavattaessa.
N39
Kaipa se on turhaa syyllistää eri sukupuolia biologiaan perustuvasta viehtymyksestä tiettyihin piirteisiin. Itse olen ylipainoinen (170/83) nainen, paljon ylimääräistä juuri rinnoissa ja takapuolessa. 8 vuotta nuorempi työkaveri pyrkii liiveihin koko ajan, mutta en vain innostu päärynänmuotoisesta (166/100) miehestä. En edes yhden illan juttuun, toki hänen besserwisser-luonteensa on myös turn-off.
En toki myöskään kuvittelekaan, että treenatut miehet minusta kiinnostuisivat, ymmärrän "tasoni". :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälleen kerran huomaa hyvin sen, että miehille ei näemmä ole tosiaan olemassa meitä kasvoista rumia naisia lainkaan.
Ei niin. So?
Voisitte edes myöntää. Jotkut pöntöthän tässäkin ketjussa kuvittelevat, että laihtuminen kaunistaisi automaattisesti. Ei tod!
Ei niin, mutta jos itse olisin ruma nainen, niin treenaisin itselleni kunnon fitness-vartalon (tarkoittaa siis lähinnä takapuolta). Ei se tarkoita että edelleenkään voisit saada mitään top 20 % halutuimpia miehiä, mutta aika häviävän pieni prosentti on sellaisia naisia, jotka eivät huippukuntoisena ja hyvin meikattunakaan kelpaisi yhdelekkään miehelle.
Minä treenaan nyt jo 4-5 krt viikossa ja takapuoltani ovat miehet hehkuttaneet kaikista eniten minussa. Tulos: kelpaan vain yhden illan juttuihin. Kun edelleenkään ei perseellä tai vartalolla saa suhdetta ja miehet haluavat sellaisen naisen, joka on kaunis ilman meikkiä. Kasvot ovat se, joka merkitsee miehille kaikista eniten.
Se nyt on ihan paskaa että et muka saisi seurustelukumppania, jos kelpaat yhdenillanjuttuihin. Toki ne eivät ole välttämättä niitä miehiä, jotka tulevat baarissa iskemään sinua. Mistä tiedät että joku 150 kg nörtti ei kelpuuttaisi sinua?
Koska olen sellaistakin miestä yrittänyt. Ei kelpuuttanut, oli rakastunut jo toiseen naiseen. Kuulemma olisi silti voinut "kerran naida", että sellaisellekin miehelle kelpasin toki seksiin ainakin.
Ja tämä yksi mies edustaa tilastollisesti kaikkia vastaavia miehiä? Ja edelleenkin jos sua iskee baarissa ns. normaalit miehet, niin silloin et kyllä ole niin ruma etteikö kukaan kelpuuttaisi. Jos olisit aivan järkyttävän ruma, niin sua kävisi iskemässä vain ne kaikista epätoivoisimmat miehet.
Niin monta kertaa olen saanut täältä, netistä ja ulkomaailmastakin kuulla, että miehille on "aivan sama" millaista naista nai yhden yön. Kerran yksi mies kehtasi sen kertoa jopa päin naamaani :)
Naisen ei kannata vetää mitään johtopäätöksiä omasta ulkonäöstään sen perusteella, että millaisen miehen saa yhdeksi yöksi.
Niin no mä tiedän vaikka kuinka miehiä (ja kaikki eivät ole todellakaan mitään pelimiehiä), jotka eivät todellakaan suostu minkä tahansa näköistä naista panemaan. Eräskin kaverini päätyi kerran ollessaan todella epätoivoinen tapailemaan naista, jota ei edes pitänyt viehättävänä. Ei kuulemma koskaan kuitenkaan harrastanut seksiä tämän kanssa. Sanoi vain että "en mä nyt halua liiskaantua sen alle".
Kyllä oikeastaan vähemmistössä ovat ne miehet, joilla ei ole mitään rajaa. Ei tule montaa mieleen omasta kaveripiiristäkään.
Tietysti sinusta sellaisia epätoivoisia miehiä on vähän, koska niitä varmasti onkin oikeasti. Mutta: minä rumiluksena en kykene alkulähtökohtaisesti edes tapaamaan muita kuin niitä epätoivoisimpia miehiä, joille ei ole ongelma harrastaa seksiä rumankin naisen kanssa.
Kyllä minä ymmärrän peiliin katsomalla (ja miesten käytöksen perusteella), etten koskaan tule olemaan parisuhteessa tai edes kykene tapailemaan 185 cm, lihaksikasta ja kasvoiltaan suht hyvännäköistä miestä vaikka sellaisia olen saanut yhden illan juttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet ole vammaisia seksuaalisuudeltaan, he ovat luonnostaan paljon visuaalisempia kuin naiset, hyvin yksinkertaista. On mielestäni naurettavaa että miehiä yritetään syyllistää jostakin sellaisesta, jolle he eivät voi yhtään mitään. En sano että tämä oikeuttaa ei-kauniiden naisten huonon kohtelun tai syrjimisen, mutta se selittää sen miksi se rumemman puoleinen nainen ei kolahda samalla tavalla kuin kaunis nainen, jolla on ne pehmeän naiselliset ja symmetriset piirteet, jotka biologisista syistä viehättävät miehiä, kaunis ulkonäkö ja normaalipaino viestii hyvistä ja terveistä geeneistä. Biologisia faktoja ei voi kiistää mitenkään, ei millään Ad-Hominemilla tai muilla vasta-argumenteilla. Näin meidät ihmiset vain on luotu.
Miksi naisia sitten syyllistetään siitä, että valitsevat mieluiten hyvätuloisia tai rikkaita, kovan statuksen omaavia miehiä? Perustuuhan sekin biologiaan, voi voi.
Two wrongs don't make it right. Mene itkemään sinne missä naisia syyllistetään.
Miesten mukaan tekee, koska naisia haukutaan tälläkin palstalla lompakkoloisiksi ja ahneiksi, koska naisille raha ja status merkkaavat.
Samalla tavallahan naisen halu saada turvallinen ja luotettava kumppani (=status, raha) on biologiasta peräisin.
Minkä ihmeen "miesten"? Miten joku todennäköisesti mielenterveysongelmainen lompakkoloisjankkaaja edustaa mielestäsi miehiä?
Siltä ei voi välttyä, että palstatrollaajienkin näkemykset vaikuttavat mielikuviin. Naisia, joille on tärkeää se millainen mies on halveksitaan muuallakin kuin av:n trollien taholta ja tiedät sen tasan tarkkaan.
No olenko väittänyt että vain täällä haukutaan? Mutta ei sitä voi yleistää kaikkiin miehiin. Meneekö jo perille? Ja se ei oikeuta miesten haukkumista, mistä tämä keskustelu lähti liikkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon muuttunut viimeisten vuosien aikana täysin näkymättömäksi miehille. Samassa ajassa olen lihonut 10 kiloa.
160/80
Onko jokin yllätys, etteivät miehet kiinnostu, kun painoa noin paljon. Laihduta 25kg, niin sitten voit valittaa, jos ei löydy ketään.
Miksi 25? Normaalipainoon tuosta pääsisi jo laihduttamalla n. 17 kiloa?
Koska palstan miesten mielestä nainen, jonka painoindeksi on yli 21 on automaattisesti lihava, vaikkei ylittäisi BMI 25. Onneksi kaikki miehet eivät ole samaa mieltä, ainakaan palstan ulkopuolella.
Voin tuhansien tinder-tykkäysten perusteella todistaa että sama koskee myös naisia. Ainoa, tinder-pariehdotus minkä olen saanut, oli aikuisviihdesivuston robotti. Ja minä sentään tykkään tinderissä kaikista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Noh, mä oon vähän lihava ja miehiä on riittänyt riesaksi asti. Vanhakin jo oon, kohta nelikymppinen. AINA löytyy hyvännäköstä miesseuraa.
Riippuu mitä niiltä miehiltä haluaa, kyllähän sitä yhdeksi yöksi lihavampikin kelpaa mutta parisuhde onkin ihan toinen juttu. Mä ainakin haluan parisuhteen, en yhden illan seuraa tai panosuhdetta.
160/81
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin. So?
Tietysti sinusta sellaisia epätoivoisia miehiä on vähän, koska niitä varmasti onkin oikeasti. Mutta: minä rumiluksena en kykene alkulähtökohtaisesti edes tapaamaan muita kuin niitä epätoivoisimpia miehiä, joille ei ole ongelma harrastaa seksiä rumankin naisen kanssa.
Kyllä minä ymmärrän peiliin katsomalla (ja miesten käytöksen perusteella), etten koskaan tule olemaan parisuhteessa tai edes kykene tapailemaan 185 cm, lihaksikasta ja kasvoiltaan suht hyvännäköistä miestä vaikka sellaisia olen saanut yhden illan juttuihin.
Niin no mä en ymmärrä että mikä ongelma tässä on? Sullehan on siis miehiä tarjolla, jos ne epätoivoiset ovat valmiita tapailemaan sinua. Ja jos olet noita komeahkoja miehiä saanut sänkyyn, niin on ihan varma että sut joku haluaa parisuhteeseenkin, ellei nyt luonne ole aivan kauhea.
AV - MAMMA kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi on miehille niin tärkeää ja jos miettii et harrastaako ne sitä mieluummin ruman vai nätin naisen kans niin..
Harrastaako seksiä ei niin kauniin kanssa, vai onko harrastamatta seksiä todella kauniin kanssa.... Valinta on se vähemmän kaunis joka viityy lakanoissa.
Totta. Sen kauniin ja hoikan naisen kanssa ollaan virallisesti parisuhteessa ja ruma ja lihava nainen on salapano.
N39
Vierailija kirjoitti:
AV - MAMMA kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi on miehille niin tärkeää ja jos miettii et harrastaako ne sitä mieluummin ruman vai nätin naisen kans niin..
Harrastaako seksiä ei niin kauniin kanssa, vai onko harrastamatta seksiä todella kauniin kanssa.... Valinta on se vähemmän kaunis joka viityy lakanoissa.
Totta. Sen kauniin ja hoikan naisen kanssa ollaan virallisesti parisuhteessa ja ruma ja lihava nainen on salapano.
N39
Ja eiköhän tähän aja realiteetit: kotona vaimo pihtaa ja salasuhteeseen on vaikea heti löytää samantasoista naista (miehet kun saavat yleensä parisuhteeseen paremman näköisiä naisia kuin sänkyyn).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin. So?
No itse asiassa jokainen ylipainoinen muuttuu kauniimmaksi kasvoistaan laihduttuaan. Tulee piirteet paremmin esiin ja yleensä ihokin alkaa hehkua paremman ruokavalion myötä. Lisäksi hyvä olo saa ihmisen olemuksen pirteämmäksi ja jopa iloisemmaksi. Tietenkään kukaan ei muutu miksikään missiksi laihtumalla, jos ei ole missin kasvoja ja harvallapa niitä on. Laihtumalla normaalipainoon saa kuitenkin itsestään sen parhaimman version.
N39
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet ole vammaisia seksuaalisuudeltaan, he ovat luonnostaan paljon visuaalisempia kuin naiset, hyvin yksinkertaista. On mielestäni naurettavaa että miehiä yritetään syyllistää jostakin sellaisesta, jolle he eivät voi yhtään mitään. En sano että tämä oikeuttaa ei-kauniiden naisten huonon kohtelun tai syrjimisen, mutta se selittää sen miksi se rumemman puoleinen nainen ei kolahda samalla tavalla kuin kaunis nainen, jolla on ne pehmeän naiselliset ja symmetriset piirteet, jotka biologisista syistä viehättävät miehiä, kaunis ulkonäkö ja normaalipaino viestii hyvistä ja terveistä geeneistä. Biologisia faktoja ei voi kiistää mitenkään, ei millään Ad-Hominemilla tai muilla vasta-argumenteilla. Näin meidät ihmiset vain on luotu.
No kerrohan, minkä evoluutiobiologisen, tai biologisen argumentin perusteella olet sitä mieltä, että miehet ovat luonnostaan visuaalisempia?
Koska itseasiassa myös naiset etsivät biologisesti hyvää isää jälkeläisilleen, te tunnette sen nimellä alfa.
Toisekseen, pieni ylipaino (siis alle BMI30) ei ole biologisesti millään lailla muuta kuin hyödyksi naaraalle. Varsinkin isoon takapuoleen ja reisiin varastoituneet rasvat ovat hyväksi jälkeläisille. Biologisista syistä myös naaraan lantion suuruus verrattuna vyötäröön on tärkeää, koska se kertoo naaraan todennäköisesti kykenevän synnyttämään. Isot (ja tarkoitan nyt ihan normaalikokoisia verrattuna vielä kehittymättömään vartaloon) rinnat kertovat sukukypsyydestä ja imetysvalmiudesta. Ei uroksen kannata haaskata siemeniään naaraaseen, joka ei kykene a) tulemaan raskaaksi b) kantamaan c) pitämään jälkeläistä elossa.
Tutkijat yllätti totaalisesti lähiaikoina tehty tutkimus siitä, mikä viehättää nykymiehiä vartalomalleista eniten. Odotus oli, että mies vastaa biologiansa puolesta se runsas tiimalasi (esim. Kim Kardashian). Yllätys oli, että miehiä viehätti eniten BMI 19. Siis poikamainen, lähes rasvaton vartalo. Tällä ei ole mitään tekemistä biologian tai evoluution kanssa, vaan puhtaasti yhteisön. Antropologiselta kannalta tulos oli ihan mielettömän mielenkiintoinen. Yhteisön sosiaalinen paine ja esimerkki saa useimmilta miehiltä ylikirjoitettua biologian. Yksi selitysmalli oli, että miehet yhdistävät tuon hoikkuuden nuoruuteen ja terveyteen, mikä on (todennäköisimmin) bullshittiä. Kun mennään luontoon, jossa ei ole supermarketteja, on hoikkuus/laihuus verrattuna normaalipainoon yleensä merkki sairaudesta. Toki nuoret ovat monesti hoikempia, mutta kun ihanteena on BMI 19, ei sukukypsyyden merkit ole selviä.
lähde: http://www.medicaldaily.com/men-perceive-thin-female-body-shape-physica…
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon muuttunut viimeisten vuosien aikana täysin näkymättömäksi miehille. Samassa ajassa olen lihonut 10 kiloa.
160/80
Onko jokin yllätys, etteivät miehet kiinnostu, kun painoa noin paljon. Laihduta 25kg, niin sitten voit valittaa, jos ei löydy ketään.
Miksi 25? Normaalipainoon tuosta pääsisi jo laihduttamalla n. 17 kiloa?
Koska palstan miesten mielestä nainen, jonka painoindeksi on yli 21 on automaattisesti lihava, vaikkei ylittäisi BMI 25. Onneksi kaikki miehet eivät ole samaa mieltä, ainakaan palstan ulkopuolella.
No, näin minäkin sen päättelin. Tuossa kriteerit-ketjussa nainen, jolla oli 21,3 sai miehiltä treffeillä kommentteja, että "miksi sanoit olevasi normaalipainoinen, vaikka oot oikeesti ihan läski". Tässäkin ketjussa edellinen neuvoi 160-senttiselle semmoista 50 kilon painoa, jolloin BMI olisi jo alle 20. Ei mikään ihme, jos palstamiehille ei löydy haluamansa kokoisia naisia, vaan joutuvat sitten suurisieluisuudessaan tyytymään mitattavasti normaalipainoisiin, eli "läskeihin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee nyt kyllä paha mieli, mutta kyllä mäkin ennemmin tykkään hyvännäköisistä nuorista miehistä.
Hyvä mielihän tästä pitäs tulla. Konsensus on, että kunhan et ole sairaalloisen lihava, niin ulkonäkö on kunnossa. Erittäin helppoa nostaa kauneuttaan jos sitä rasvaa sattuu olemaan liikaa. Jollakin 170cm pikkupojan vartaloisella miehellä ongelmat ovat hieman isompia. Siinä ei oikein auta mikään.
Totta. Ja saahan se mieskin nostettua tasoaan lisäämällä lihasmassaa siihen kroppaan ettei ole kuin pikkupoika. Eikä 170cm edes ole niin lyhyt.
Bautismo de Fuego kirjoitti:
Miehillä on ihan tarpeeksi karismaattisia ja menestyviä miespuolisia kavereita, ei niitä tarvi naisista enää etsiä.
Annoin peukun vain tuosta tunnuskuvastasi. Siinä on niin komean näköinen piraatti. Niin mistä tässä juteltiinkaan..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin. So?
Niin no mä en ymmärrä että mikä ongelma tässä on? Sullehan on siis miehiä tarjolla, jos ne epätoivoiset ovat valmiita tapailemaan sinua. Ja jos olet noita komeahkoja miehiä saanut sänkyyn, niin on ihan varma että sut joku haluaa parisuhteeseenkin, ellei nyt luonne ole aivan kauhea.
Et nyt kyllä edelleenkään ymmärrä rumana naisena elämistä. Ruman naisen kanssa ei kuljeta julkisilla paikoilla, ei suostuta tapailuihin vaan korkeintaan ruma nainen kelpaa yhden illan juttuihin. Ei koskaan muuhun.
Luonne ei pelasta, koska rumaan naiseen ei haluta edes tutustua, mikä on tietysti täysin OK itsessään. Mä kun en tosiaan ole saanut edes tapailuseuraksi niitä ns. muka teidän mukaanne alimpia miehiä vaan nekin etsivät vain seksiä kuten aiemmastakin miehestä kerroin. Mutta onhan tää aika off topicia jo.
Meinasin jo vastata, mutta tajusin jossain vaiheessa että tää listahan on vitsi! Kai säkin nyt tajuat sen etkä ole tosissaan?