Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkonäkö on lopulta miehille kaikki kaikessa

Vierailija
24.03.2016 |

Nainen voi olla mitä vain, mutta jos ei ole hyvännäköinen ei ole oikein mitään. Näin se on täytäynyt todeta itseni ja monen ystäväni kohdalla Miehet eivät katso sinuun päinkään vaikka olisit karismaattinen ja menestyvä, jos et miellytä miesten silmää. Naiselliset pehmeät kasvot ja symmetriset piirteet, isot tissit, leveä lantio, hoikka runko... Nuo tulevat miehillä valovuoden ennen muita ominaisuuksia. Se on jotenkin surullista että miehet ovat näin vammaisia seksuaalisuudeltaan. Miten hyvät naiset ja hyvät miehet voisivat siinä kohdata?

Kommentit (444)

Vierailija
141/444 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä jauhetaan sivu sivulta läskeistä?

Jälleen kerran huomaa hyvin sen, että miehille ei näemmä ole tosiaan olemassa meitä kasvoista rumia naisia lainkaan.

Ei niin. So?

Voisitte edes myöntää. Jotkut pöntöthän tässäkin ketjussa kuvittelevat, että laihtuminen kaunistaisi automaattisesti. Ei tod!

Vierailija
142/444 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karismaattinen ja menestyvä akateeminen nainen pilaantuu siinä opiskeluaikana, jos hän viettää sen ajan sinkkuna. Tunnen monia parisuhteessa eläviä edellämainittuja jotka ovat aivan normaaleja. Ovat siis olleet parisuhteessa tai suhteissa jo opiskeluaikana.

MUTTA sitten ne jotka ovat olleet koko opiskeluaikansa sinkkuina ja vielä ehkä vähän työelämänkin aikana... Käytännössä kelvotonta parisuhdemateriaalia. Ollaan pyöritytty pelkästään siinä akateemisessa kuplassa. Tähän lisätään kauhea päsmäröinti ja pätemisen tarve joka kumpuaa työpaikalta, niin soppa on valmis. Jälkimmäinen on sinänsä ymmärrettävää, sillä onhan se naisen urapolku asiantuntija-aloilla kivinen verrattuna mieheen. Saat kokoajan olla todistamassa itseäsi ja osaamista, niin se levy jää päälle. Kuitenkin jos ja kun nämä ominaisuude tulevat siviilielämään, niin sitä pakettia ei vaan jaksa. 

t: Myös DI-mies, mutta ei sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/444 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon muuttunut viimeisten vuosien aikana täysin näkymättömäksi miehille. Samassa ajassa olen lihonut 10 kiloa.

160/80

Onko jokin yllätys, etteivät miehet kiinnostu, kun painoa noin paljon. Laihduta 25kg, niin sitten voit valittaa, jos ei löydy ketään.

Vierailija
144/444 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen odotan niitä rumia naamoja... tuolla oli jotain tahalleen "kolkoksi" meikattuja malleja. Eivät todellakaan olleet rumia vaan lämpimämmällä meikillä ihan taviksia tai jopa nättejä. Ja kun kroppa on kunnossa, niin eivät todellakaan rumuuden takia jää sinkuiksi. Että eipä se tarpeeksi ruman naaman löytäminen näytä onnistuvan. Uskokaa pois, kyllä se läski karkottaa. Ellei nyt palovammapotilaan naama ole.

Vierailija
145/444 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee nyt kyllä paha mieli, mutta kyllä mäkin ennemmin tykkään hyvännäköisistä nuorista miehistä.

Vierailija
146/444 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonne on tärkein, itse olen valmis seurustelemaan aika laajalla skaalalla mikäli persoona ja luonne miellyttää. Ehkä kaikkien aikojen aliarvostetuin asia jota monet eivät vain tajua on se, että todella harva mies haluaa olla kusipään tai vaikealuonteisen ihmisen kanssa.

Suurin osa orastavistakin suhteista kariutuu ihmisen luonteeseen ja persoonaan, ei ulkonäköön.

Minusta tuntuu että tuo ei ole yleistä että luonne on tärkeintä. Nimittäin ainakin omassa tuttavapiirissäni (suku, työkaverit, ystävät) kaikki vaikealuonteiset ovat pariutuneet, ja jos vaikealuonteisen suhde menee poikki, niin heti löytyy tilalle uusi. Joskus tuntuu että ne draamailijat, nalkuttajat ja riidanhaastajat pariutuu helpoiten, kun miehet jotenkin odottaakin että naiset nyt ovat sellaisia. Vaikeampi jonkun hiljaisen ja rauhallisen on pariutua, jos ei satu olemaan kaunis.

Näin on. Asiahan on niin, että nainen saa miehen, kunhan vaan ponnekkaasti ottaa sen miehen, on varma omasta itsestään jne. Miehet tykkäävät tulla otetuiksi. 

Oma näkemykseni siitä miten mies saadaan: Mikään muu ei merkkaa kuin naisen itsevarmuus. Ei merkkaa ulkonäkö, ei koulutus, ei yhtään mikään muu kuin halu ja itsevarmuus ottaa mies. 

Ja tuota olen aina ihmetellyt, että miten ne miehet nyt olisivat niin paljon kauneuden perään. Eiväthän monet miehet ymmärrä estetiikasta mitään, miten ne tajuaisivat, kuka on kaunis nainen. 

Se on melkein päinvastoin. Tunnen eräänkin todella kauniin naisen, joka pyöritteli vaikka kuinka montaa miestä miten halusi. Hän oli pohjattoman epävarma ja selvästi mielenterveysongelmainen. Hän oli käytännössä kyvytön tulemaan toimeen useimpien muiden naisten kanssa ja hänen toimintansa sosiaalisissa tilanteissa oli suorastaan kivuliasta katsottavaa. Tunnen myös monia ei-niin-kauniita naisia joilla itsevarmuutta riittää ja eivät kyllä tunnu saavan niitä miehiä joiden perässä naiset todella ovat, edes yhdeksi yöksi.

Vierailija
147/444 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen odotan niitä rumia naamoja... tuolla oli jotain tahalleen "kolkoksi" meikattuja malleja. Eivät todellakaan olleet rumia vaan lämpimämmällä meikillä ihan taviksia tai jopa nättejä. Ja kun kroppa on kunnossa, niin eivät todellakaan rumuuden takia jää sinkuiksi. Että eipä se tarpeeksi ruman naaman löytäminen näytä onnistuvan. Uskokaa pois, kyllä se läski karkottaa. Ellei nyt palovammapotilaan naama ole.

En viitsi tosiaan omaa kuvaani tänne linkata (olen hoikka, mutta kasvoiltani ruma nainen) ja minusta olisi töykeää ottaa jonkun tuntemattoman instagram-tililtä tänne kuva :/

Vierailija
148/444 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonne on tärkein, itse olen valmis seurustelemaan aika laajalla skaalalla mikäli persoona ja luonne miellyttää. Ehkä kaikkien aikojen aliarvostetuin asia jota monet eivät vain tajua on se, että todella harva mies haluaa olla kusipään tai vaikealuonteisen ihmisen kanssa.

Suurin osa orastavistakin suhteista kariutuu ihmisen luonteeseen ja persoonaan, ei ulkonäköön.

Minusta tuntuu että tuo ei ole yleistä että luonne on tärkeintä. Nimittäin ainakin omassa tuttavapiirissäni (suku, työkaverit, ystävät) kaikki vaikealuonteiset ovat pariutuneet, ja jos vaikealuonteisen suhde menee poikki, niin heti löytyy tilalle uusi. Joskus tuntuu että ne draamailijat, nalkuttajat ja riidanhaastajat pariutuu helpoiten, kun miehet jotenkin odottaakin että naiset nyt ovat sellaisia. Vaikeampi jonkun hiljaisen ja rauhallisen on pariutua, jos ei satu olemaan kaunis.

Näin on. Asiahan on niin, että nainen saa miehen, kunhan vaan ponnekkaasti ottaa sen miehen, on varma omasta itsestään jne. Miehet tykkäävät tulla otetuiksi. 

Oma näkemykseni siitä miten mies saadaan: Mikään muu ei merkkaa kuin naisen itsevarmuus. Ei merkkaa ulkonäkö, ei koulutus, ei yhtään mikään muu kuin halu ja itsevarmuus ottaa mies. 

Ja tuota olen aina ihmetellyt, että miten ne miehet nyt olisivat niin paljon kauneuden perään. Eiväthän monet miehet ymmärrä estetiikasta mitään, miten ne tajuaisivat, kuka on kaunis nainen. 

Se on melkein päinvastoin. Tunnen eräänkin todella kauniin naisen, joka pyöritteli vaikka kuinka montaa miestä miten halusi. Hän oli pohjattoman epävarma ja selvästi mielenterveysongelmainen. Hän oli käytännössä kyvytön tulemaan toimeen useimpien muiden naisten kanssa ja hänen toimintansa sosiaalisissa tilanteissa oli suorastaan kivuliasta katsottavaa. Tunnen myös monia ei-niin-kauniita naisia joilla itsevarmuutta riittää ja eivät kyllä tunnu saavan niitä miehiä joiden perässä naiset todella ovat, edes yhdeksi yöksi.

Valtaosa tuttavistani ja ystävistäni on naisia ja minustakaan millään muulla ei ole väliä kuin itsevarmuudella ja persoonalla. Läski, mutta hieman rumahko nainen saa miehen kuin miehen jos uskoo itseensä ja on hyvää seuraa.

Vierailija
149/444 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee nyt kyllä paha mieli, mutta kyllä mäkin ennemmin tykkään hyvännäköisistä nuorista miehistä.

Hyvä mielihän tästä pitäs tulla. Konsensus on, että kunhan et ole sairaalloisen lihava, niin ulkonäkö on kunnossa. Erittäin helppoa nostaa kauneuttaan jos sitä rasvaa sattuu olemaan liikaa. Jollakin 170cm pikkupojan vartaloisella miehellä ongelmat ovat hieman isompia. Siinä ei oikein auta mikään.

Vierailija
150/444 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälleen kerran huomaa hyvin sen, että miehille ei näemmä ole tosiaan olemassa meitä kasvoista rumia naisia lainkaan.

Ei niin. So?

Voisitte edes myöntää. Jotkut pöntöthän tässäkin ketjussa kuvittelevat, että laihtuminen kaunistaisi automaattisesti. Ei tod!

Ei niin, mutta jos itse olisin ruma nainen, niin treenaisin itselleni kunnon fitness-vartalon (tarkoittaa siis lähinnä takapuolta). Ei se tarkoita että edelleenkään voisit saada mitään top 20 % halutuimpia miehiä, mutta aika häviävän pieni prosentti on sellaisia naisia, jotka eivät huippukuntoisena ja hyvin meikattunakaan kelpaisi yhdelekkään miehelle.

Vierailija
151/444 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon muuttunut viimeisten vuosien aikana täysin näkymättömäksi miehille. Samassa ajassa olen lihonut 10 kiloa.

160/80

Onko jokin yllätys, etteivät miehet kiinnostu, kun painoa noin paljon. Laihduta 25kg, niin sitten voit valittaa, jos ei löydy ketään.

Miksi 25? Normaalipainoon tuosta pääsisi jo laihduttamalla n. 17 kiloa?

Vierailija
152/444 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa tuttavistani ja ystävistäni on naisia ja minustakaan millään muulla ei ole väliä kuin itsevarmuudella ja persoonalla. Läski, mutta hieman rumahko nainen saa miehen kuin miehen jos uskoo itseensä ja on hyvää seuraa.

Mä tunnen paljon miehiä jotka ei suostu ottamaan lihavaa naista edes yhdeksi yöksi eivätkä ole koskaan olleet treffeillä sellaisen kanssa. Miten meinaat että sellainen ihastuu lihavaan naiseen?

Vierailija
153/444 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin. So?

Ei niin, mutta jos itse olisin ruma nainen, niin treenaisin itselleni kunnon fitness-vartalon (tarkoittaa siis lähinnä takapuolta). Ei se tarkoita että edelleenkään voisit saada mitään top 20 % halutuimpia miehiä, mutta aika häviävän pieni prosentti on sellaisia naisia, jotka eivät huippukuntoisena ja hyvin meikattunakaan kelpaisi yhdelekkään miehelle.

Et selkeästi käsitä _yhtään_ millaista on nainen :D

Minä treenaan nyt jo 4-5 krt viikossa ja takapuoltani ovat miehet hehkuttaneet kaikista eniten minussa. Tulos: kelpaan vain yhden illan juttuihin. Kun edelleenkään ei perseellä tai vartalolla saa suhdetta ja miehet haluavat sellaisen naisen, joka on kaunis ilman meikkiä. Kasvot ovat se, joka merkitsee miehille kaikista eniten.

Vierailija
154/444 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mutta en kykene omassa elämässäni näkemään ylipainoista naista oikeastaan missään muussa roolissa kuin esim. johtajana. Jopa lihavaa tasa-vertaista työkaveria rupean luultavasti välttelemään

Vierailija
155/444 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet ole vammaisia seksuaalisuudeltaan, he ovat luonnostaan paljon visuaalisempia kuin naiset, hyvin yksinkertaista. On mielestäni naurettavaa että miehiä yritetään syyllistää jostakin sellaisesta, jolle he eivät voi yhtään mitään. En sano että tämä oikeuttaa ei-kauniiden naisten huonon kohtelun tai syrjimisen, mutta se selittää sen miksi se rumemman puoleinen nainen ei kolahda samalla tavalla kuin kaunis nainen, jolla on ne pehmeän naiselliset ja symmetriset piirteet, jotka biologisista syistä viehättävät miehiä, kaunis ulkonäkö ja normaalipaino viestii hyvistä ja terveistä geeneistä. Biologisia faktoja ei voi kiistää mitenkään, ei millään Ad-Hominemilla tai muilla vasta-argumenteilla. Näin meidät ihmiset vain on luotu.

Vierailija
156/444 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tunnen paljon miehiä jotka ei suostu ottamaan lihavaa naista edes yhdeksi yöksi eivätkä ole koskaan olleet treffeillä sellaisen kanssa. Miten meinaat että sellainen ihastuu lihavaan naiseen?

Ei varmaan nuo miehet ihastukaan, mutta nuo ystäväni ovat löytäneet helposti itselleen sen miehen ja itse vielä valitsivat kenet halusivat.

Nykyisin tosin ei tarvitsekaan enää miettiä, että vitsiit paniskohan se Juhan mua edes yhden yön kun kaikki ovat jo naimisissa ja hankkineet lapsia. Joten...

Vierailija
157/444 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet ole vammaisia seksuaalisuudeltaan, he ovat luonnostaan paljon visuaalisempia kuin naiset, hyvin yksinkertaista. On mielestäni naurettavaa että miehiä yritetään syyllistää jostakin sellaisesta, jolle he eivät voi yhtään mitään. En sano että tämä oikeuttaa ei-kauniiden naisten huonon kohtelun tai syrjimisen, mutta se selittää sen miksi se rumemman puoleinen nainen ei kolahda samalla tavalla kuin kaunis nainen, jolla on ne pehmeän naiselliset ja symmetriset piirteet, jotka biologisista syistä viehättävät miehiä, kaunis ulkonäkö ja normaalipaino viestii hyvistä ja terveistä geeneistä. Biologisia faktoja ei voi kiistää mitenkään, ei millään Ad-Hominemilla tai muilla vasta-argumenteilla. Näin meidät ihmiset vain on luotu.

Miksi naisia sitten syyllistetään siitä, että valitsevat mieluiten hyvätuloisia tai rikkaita, kovan statuksen omaavia miehiä? Perustuuhan sekin biologiaan, voi voi.

Vierailija
158/444 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin. So?

Et selkeästi käsitä _yhtään_ millaista on nainen :D

Minä treenaan nyt jo 4-5 krt viikossa ja takapuoltani ovat miehet hehkuttaneet kaikista eniten minussa. Tulos: kelpaan vain yhden illan juttuihin. Kun edelleenkään ei perseellä tai vartalolla saa suhdetta ja miehet haluavat sellaisen naisen, joka on kaunis ilman meikkiä. Kasvot ovat se, joka merkitsee miehille kaikista eniten.

Se nyt on ihan paskaa että et muka saisi seurustelukumppania, jos kelpaat yhdenillanjuttuihin. Toki ne eivät ole välttämättä niitä miehiä, jotka tulevat baarissa iskemään sinua. Mistä tiedät että joku 150 kg nörtti ei kelpuuttaisi sinua?

Vierailija
159/444 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisia sitten syyllistetään siitä, että valitsevat mieluiten hyvätuloisia tai rikkaita, kovan statuksen omaavia miehiä? Perustuuhan sekin biologiaan, voi voi.

Two wrongs don't make it right. Mene itkemään sinne missä naisia syyllistetään.

Vierailija
160/444 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa. Minut kasvatettiin lapsena hyväksi ihmiseksi, ei naiseksi. Mikä virhe! Jos elämässä haluaa pärjätä niin tärkeintä on olla laiha. Tämä on ihan taivahan tosi. Saat miehiä ja sinua kunnioitetaan niinkuin olisit hoikkuuden takia automaattisesti myös hyvä ihminen. Mutta lykätäänpä siihen 10-20kg lisää massaa niin voit unohtaa tuon kaiken. Ystäviä ja respektiä kyllä saa, kovalla työllä. Hyvää miestä ei mitenkään.

Ei pidä todellakaan paikkansa, olin aivan järjettömän ihastunut perheelliseen, vähintäänkin xl-naiseen. Kaikin puolin aivan upea, seksikäs, fiksu, toiset huomioiva, empaattinen, tilannetajua löytyy, jne... Ja itse olen ainakin omasta mielestäni ihan kohtuullinen saalis.

T:mies jota naisetkin on piirittäneet. (olen kokoa korkeintaan M).

No, XL taitaa olla enemmänkin normaalipainon ylärajoilla kuin oikeasti ylipainoinen (jos nyt puhutaan keskimääräisten vaatemerkkien kokomerkinnöistä).

Lisäksi on pakko sanoa että tämäkin tapaus on varmaan ollut niitä onnekkaita joilla säilyy vartalossa tiimalasin muoto vaikka paino nousee eikä läski keräänny kasvoihin. Ihmiset ovat siinä(kin) suhteessa täysin "epätasa-arvoisessa" asemassa - toiset lihovat ensin kasvoista ja vatsasta, toisilla ylimääräinen massa kertyy esim. rintoihin ja peppuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi