Oletko vielä jossain tekemisissä yläasteen luokkatovereittesi kanssa?
Itse olen joidenkin kanssa paljon tekemisissä, useimpien kanssa en missään.
Kommentit (30)
Ainoa tähän päivään säilynyt kaveriporukka oli yläkoulusta.
En kenenkään. Kolme vuotta väkisin riitti!
En edes muista kaikkien nimiä. Jotain vanhoja luokkakuvia heitin just roskiin ja mietin hetken, että kukahan tuokin oli.
Kaikki yhteydet katkesi kun viimeisen kerran pihasta lähdin.
En luokkakavereiden, mutta luokkaa alempana olevasta tuli ystäväni. Kummityttöni äiti.
Yhden kanssa vaihdetaan onnitteluviestejä synttäreinä. Ei muuta.
Yläkoulu on elämän pahinta aikaa. Vasta sen jälkeen alkaa oikea elämä ja saa itse vaikuttaa siihen kenen kanssa on tekemisissä.
En yhdenkään. Jos sattumalta törmään niin tervehdin mutta siihen jää, en ole ketään nähnyt vuosiin vaikka tiedän että muutama asuu samalla paikkakunnalla.
En, katkesi yheydet lukion jälkeen vaikka osa tuli opiskelemaankin samaan yliopistoon.
En ole edes nähnyt ketään. Viimeisin kerta taisi olla. n. 30 vuotta sitten.
Kyllä olen! Meillä on whatsapp-ryhmä ja vielä reilu 30 v peruskoulun loppumisen jälkeen viestejä vaihdellaan.
No en ole kun ovat muuttuneet vähä-älyisiksi älypuhelinorjiksi. Pthui!
En, mutta yhden ala-asteen kaverin kanssa ollaan oltu ystäviä vuosikymmeniä.
En. Ei mitään hajua mitä tekevät elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Yläkoulu on elämän pahinta aikaa. Vasta sen jälkeen alkaa oikea elämä ja saa itse vaikuttaa siihen kenen kanssa on tekemisissä.
Juu yrittivät vielä 9 vuotta kestäneen apinaorkesteroinnin jälkeen Facessa saada mut samaan ryhmään. Sanoin että kertokaa missä asutte niin tulen losauttamaan haulikolla naamaan. Loppui kyselyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu yrittivät vielä 9 vuotta kestäneen apinaorkesteroinnin jälkeen Facessa saada mut samaan ryhmään. Sanoin että kertokaa missä asutte niin tulen losauttamaan haulikolla naamaan. Loppui kyselyt.
Ja tämä kysely tapahtui siis 10+ vuotta sitten. Ettei nyt joku SUPON apina kiihotu ja käsitä väärin.
Suomessa käydessäni näin sattumalta muutamia heistä. Jotkut olivat muuttaneet yhteen toistensa kanssa ja lisääntyneet keskenään heti armeijan jälkeen. Muijat olivat lihoneet ja äijät kaljuuntuneet, mutta jutut oli edelleen ihan samaa tasoa kuin yläasteella: montako kaljaa aikovat juoda viikonloppuna ja kuka on pettänyt ketäkin.
En. Kuvitelmissani he ovat ikuisesti 15v ongelmanuoria.
En.