Ulkonäkö on lopulta miehille kaikki kaikessa
Nainen voi olla mitä vain, mutta jos ei ole hyvännäköinen ei ole oikein mitään. Näin se on täytäynyt todeta itseni ja monen ystäväni kohdalla Miehet eivät katso sinuun päinkään vaikka olisit karismaattinen ja menestyvä, jos et miellytä miesten silmää. Naiselliset pehmeät kasvot ja symmetriset piirteet, isot tissit, leveä lantio, hoikka runko... Nuo tulevat miehillä valovuoden ennen muita ominaisuuksia. Se on jotenkin surullista että miehet ovat näin vammaisia seksuaalisuudeltaan. Miten hyvät naiset ja hyvät miehet voisivat siinä kohdata?
Kommentit (444)
Mieheni ihan suoraan on sanonut, että totta kai ensin huomion herätti ulkonäköni. Näinhän se yleensä menee.
Mutta hän halusl muutakin kun vaan yhden illan lomaromanssin, ja se ei kyllä tosiaan liity pelkkään ulkonäköön...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP:sta tuli kyllä kirjoituksien perusteella sen verran vastenmielinen fiilis, etten koskisi pitkällä tikullakaan. Nainen joka pitää miesten seksuaalisuutta vammaisena, on kyllä kaikkea muuta kuin tasokas. Ei kyllä irtoa sen enempää sympatia- kuin muitakaan pisteitä täältä. AP jääköön omaan ylhäisyyteensä, varmaan sekä sinä että miehet hyötyvät kun ei tarvitse olla lähemmissä tekemisissä.
-m32
Kiitos samoin! En minäkään halua miestä jonka päässä liikkuu vain "isot tissit, uuh pääsisipä imemään".
AP
Jos sun käsityksesi tavallisista miehistä on tuota luokkaa, niin vahvistat vain käsitystäni siitä että sulla on todella paha asennevamma, joka voi itse asiassa olla se suurin syy ettet kelpaa miehille. Tai jos puhuit minusta henkilökohtaiseti, niin neiti on sitten hyvä ja osoittaa millä perusteella mua kiinnostaa naisessa vain ulkonäkö!
-m32
Tuli aloittajasta senverran vastenmielinen kuva, että voipi olla kun hän suunsa avaa on peli menetetty. Se miten kirjoitat miehistä jonain aivottomina eläiminä on kuvottavaa, en haluaisi sinua edes kaveriksi, puhumattakaan suhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä etsin ihmistä, en statussymbolia. Joten ihan sama vaikka nainen olisi työtön eikä koulutusta ollenkaan. Painoarvo ihmisessä, ei statussymboleissa.
Ihmisen ulkonäkö muuttuu vuosien aikana paljon enemmän mitä ihmisen äo tai persoonallisuus. Siksi yksilön tutkintopaperi kertoo pysyvimmistä asioista kuin se, että sinusta Marjatta 23v on "elämäsi rakkaus" vaikka olet rakastunut vain siihen miltä Marjatta sillä hetkellä näyttää.
Jostain syystä naiset pitävät kovasti menestyvistä julkkiksista ja rikkaista miehistä, mutta eivät toki ole ollenkaan niin pinnallisia kuin miehet, vai mitä?
Mietipä kumpi on pinnallista: se, että väliaikainen asia kuten ulkonäkö on tärkeää vai se, että on älykäs, kunnianhimoinen ja menestyvä? Nuo ovat luonteenpiirteitä ja kertovat laadukkaasta miehestä. Ja se laadukas mies pysyy sisältä samana vielä 70-vuotiaanakin. Naisen ulkonäkö ei pysy samana.
No mä kerron sulle mikä on todella pinnallista: mulla on eräs 160-senttinen kaveri, jolle aika moni nainen on sanonut että hänen ainoa vikansa on että on niin lyhyt. Kerro nyt vielä siitä miten paljon syvällisempiä olette.
Kyllä mulle ainakin kelpaisi, olen itsekin tuotakin lyhempi. Mulle taas ei kelpaisi kaksimetrinen mies koska se olisi hankalaa. Tietty jos johonkin helmeen pikkuhiljaa rakastuisi, mutta en sellaista varta vasten katselisi. Ja jos ny aattelen tuntemiani miehiä niin yksikään ei ole ilman naista jäänyt. Ei edes se miehen työkaveri joka on paitsi lyhyt, myös apinan näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä etsin ihmistä, en statussymbolia. Joten ihan sama vaikka nainen olisi työtön eikä koulutusta ollenkaan. Painoarvo ihmisessä, ei statussymboleissa.
Ihmisen ulkonäkö muuttuu vuosien aikana paljon enemmän mitä ihmisen äo tai persoonallisuus. Siksi yksilön tutkintopaperi kertoo pysyvimmistä asioista kuin se, että sinusta Marjatta 23v on "elämäsi rakkaus" vaikka olet rakastunut vain siihen miltä Marjatta sillä hetkellä näyttää.
Jostain syystä naiset pitävät kovasti menestyvistä julkkiksista ja rikkaista miehistä, mutta eivät toki ole ollenkaan niin pinnallisia kuin miehet, vai mitä?
Mietipä kumpi on pinnallista: se, että väliaikainen asia kuten ulkonäkö on tärkeää vai se, että on älykäs, kunnianhimoinen ja menestyvä? Nuo ovat luonteenpiirteitä ja kertovat laadukkaasta miehestä. Ja se laadukas mies pysyy sisältä samana vielä 70-vuotiaanakin. Naisen ulkonäkö ei pysy samana.
No mä kerron sulle mikä on todella pinnallista: mulla on eräs 160-senttinen kaveri, jolle aika moni nainen on sanonut että hänen ainoa vikansa on että on niin lyhyt. Kerro nyt vielä siitä miten paljon syvällisempiä olette.
Kyllä mulle ainakin kelpaisi, olen itsekin tuotakin lyhempi. Mulle taas ei kelpaisi kaksimetrinen mies koska se olisi hankalaa. Tietty jos johonkin helmeen pikkuhiljaa rakastuisi, mutta en sellaista varta vasten katselisi. Ja jos ny aattelen tuntemiani miehiä niin yksikään ei ole ilman naista jäänyt. Ei edes se miehen työkaveri joka on paitsi lyhyt, myös apinan näköinen.
Ja välistä jäi sana lyhyitä tietty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sulle kelpaisi, mutta merkittävä prosentti naisista sanoisi "kiitos ei". Täysin älytöntä syyttää miehiä pinnallisuudesta, kun fakta on että a) kaikki miehet eivät ole niin naisten ulkonäön perässä ja b) aika iso osa naisista on kiinnostunut miehen pituudesta. Muistutanpa tässä, että ulkonäölle sentään voi jotain, pituudelle EI YHTÄÄN MITÄÄN.
Lihava mies haluaa lihavan naisen kun ei ehkä saa hoikkaa. Mutta toisinpäin näkee useinkin ku nuoret naiset ovat valtavan lihavia aika yleisesti.
Eli miehellä on useimmin lihava nainen kuin naisella läski mies😊 . Rumista kasvoista en osaa sanoa.
Kertokaapa naiset millaisen selkäsaunan olisi saanut mies, joka olisi kirjoittanut tällaisen aloituksen? Jos hän olisi vaikka, ap:n tavoin, sanonut vielä että naisten seksuaalisuus on vammaista? Naurattaa jo ajatuskin, siinä olisi vaan lassukat raikuneet näppäimistöltä ja miestä sanottu naisvihaajaksi.
Haha, taas nähtiin tästä aloituksesta että miesviha ei haittaa mammoja YHTÄÄN! Yläpeukuttavat vieläpä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Lihava mies haluaa lihavan naisen kun ei ehkä saa hoikkaa. Mutta toisinpäin näkee useinkin ku nuoret naiset ovat valtavan lihavia aika yleisesti.
Eli miehellä on useimmin lihava nainen kuin naisella läski mies😊 . Rumista kasvoista en osaa sanoa.
Omat havainnot puhuvat ennemmin sen puolesta että alipainoiset rimpulamiehet usein ottaa itselleen huomattavan lihavan säkkituolinaisen.
No ap kai miehillä on myös oikeus haukkua naisten seksuaalisuutta vai oletko taas yksi kaksinaismoralisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP:sta tuli kyllä kirjoituksien perusteella sen verran vastenmielinen fiilis, etten koskisi pitkällä tikullakaan. Nainen joka pitää miesten seksuaalisuutta vammaisena, on kyllä kaikkea muuta kuin tasokas. Ei kyllä irtoa sen enempää sympatia- kuin muitakaan pisteitä täältä. AP jääköön omaan ylhäisyyteensä, varmaan sekä sinä että miehet hyötyvät kun ei tarvitse olla lähemmissä tekemisissä.
-m32
Kiitos samoin! En minäkään halua miestä jonka päässä liikkuu vain "isot tissit, uuh pääsisipä imemään".
AP
Sitten et halua yhtäkään miestä. Tuo niillä tohtoreillakin on mielessä, mutta osaavat ehkä piilottaa sen paremmin kuin autopuolen amikset.
Unohdatte nyt koko keskustelusta sen, että miehessä ratkaisevaa on panotaidot!!
Niihin nainen ihastuu ja rakastuu. Ja suoraan sanottuna, seuraavan kerran kun löydän miehen, jolla on kookas vehje ja joka on hyvä sängyssä, aion pitää kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Linkittäkääpä jostain normaalipainoisen terveen ruman naisen kuva? Ei mitään näitä itse itsensä rumentaneita keinorusketettuja, täytehuulisia tai leikeltyjä.
Näitä löytyisi miljoonia.
http://www1.pictures.stylebistro.com/it/Ann+Demeulemeester+Fall+2014+Ba…
http://www4.pictures.stylebistro.com/it/Christopher+Kane+Fall+2014+Back…
Vierailija kirjoitti:
Ja vaikka olisit menestyvä, älykäs ja akateeminen, alkaa lähtölaskenta kohti näkymättömyyttä käydä kiihtyvää tahtia viimeistään 30-vuotiaana. Onpa ihanaa olla nainen! Tulee oikein arvostettu olo, kun käy baarissa ja vaikka olisit mitä saanut aikaan elämässäsi, sillä ei ole mitään merkitystä, vaan miehet piirittävät jotain barbeja, joista näkyy jo kilometrin päähän etteivät tiedä kuka on Barack Obama.
AP
Olet saavuttanut sen mitä haluta, eli olet yksi jätkistä.
t.mies
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat kuitenkin prosentuaalisesti useammin lihavia kuin naiset, joten todennäköisintä olisi pikemminkin päinvastainen tilanne, eli että naisella olisi useammin läski mies kuin toisinpäin.
Oma kokemukseni on myös että paino on ehdottomasti tärkein valintaperuste kun miehet etsivät naista. Oli aika jäätävää laihtua 15 kg ja nähdä se uskomattoman jyrkkä muutos miesten suhtautumisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkittäkääpä jostain normaalipainoisen terveen ruman naisen kuva? Ei mitään näitä itse itsensä rumentaneita keinorusketettuja, täytehuulisia tai leikeltyjä.
Heh heh, valitsit sitten kaikkein karuimmat kuvat noista malleista? Tuollaiset näyttävät mallit ovat kylläkin kuuminta kamaa menestyneiden miesten keskuudessa esim. New Yorkissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa. Minut kasvatettiin lapsena hyväksi ihmiseksi, ei naiseksi. Mikä virhe! Jos elämässä haluaa pärjätä niin tärkeintä on olla laiha. Tämä on ihan taivahan tosi. Saat miehiä ja sinua kunnioitetaan niinkuin olisit hoikkuuden takia automaattisesti myös hyvä ihminen. Mutta lykätäänpä siihen 10-20kg lisää massaa niin voit unohtaa tuon kaiken. Ystäviä ja respektiä kyllä saa, kovalla työllä. Hyvää miestä ei mitenkään.
Hoikkuus ei riitä vaan täytyy olla kauniit kasvot. Kauniit kasvot painavat vaakakupissa jopa enemmän kuin hoikkuus.
Mutta kun ei ne kauniit kasvotkaan riitä jos on ylipainoa.
On myös miehiä, joille kelpaa vain lihavat, kuten minä
M21Niin, ihmisillä on kaikenlaisia fetissejä. Entäpä sitten, kun sitä haluaisi olla kiinnostava ihmisenä ja omana itsenään siitä ylipainosta huolimatta? Että se paino olisi täysin yhdentekevä asia.
Ei lihavuudesta pitäminen ole fetissi. Eipä tuollaisia miehiä käytännössä ole, painolla nyt vain on merkitystä. Joko miehet inhoavat lihavuutta tai rakastavat sitä, yhdentekevää se heille ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh heh, valitsit sitten kaikkein karuimmat kuvat noista malleista? Tuollaiset näyttävät mallit ovat kylläkin kuuminta kamaa menestyneiden miesten keskuudessa esim. New Yorkissa.
Olisiko tuon näköinen parikymppinen tavallinen nainen kuuminta kamaa Suomessa yökerhossa tai missä tahansa?
Niin, ihmisillä on kaikenlaisia fetissejä. Entäpä sitten, kun sitä haluaisi olla kiinnostava ihmisenä ja omana itsenään siitä ylipainosta huolimatta? Että se paino olisi täysin yhdentekevä asia.