Ulkonäkö on lopulta miehille kaikki kaikessa
Nainen voi olla mitä vain, mutta jos ei ole hyvännäköinen ei ole oikein mitään. Näin se on täytäynyt todeta itseni ja monen ystäväni kohdalla Miehet eivät katso sinuun päinkään vaikka olisit karismaattinen ja menestyvä, jos et miellytä miesten silmää. Naiselliset pehmeät kasvot ja symmetriset piirteet, isot tissit, leveä lantio, hoikka runko... Nuo tulevat miehillä valovuoden ennen muita ominaisuuksia. Se on jotenkin surullista että miehet ovat näin vammaisia seksuaalisuudeltaan. Miten hyvät naiset ja hyvät miehet voisivat siinä kohdata?
Kommentit (444)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä etsin ihmistä, en statussymbolia. Joten ihan sama vaikka nainen olisi työtön eikä koulutusta ollenkaan. Painoarvo ihmisessä, ei statussymboleissa.
Ihmisen ulkonäkö muuttuu vuosien aikana paljon enemmän mitä ihmisen äo tai persoonallisuus. Siksi yksilön tutkintopaperi kertoo pysyvimmistä asioista kuin se, että sinusta Marjatta 23v on "elämäsi rakkaus" vaikka olet rakastunut vain siihen miltä Marjatta sillä hetkellä näyttää.
Jostain syystä naiset pitävät kovasti menestyvistä julkkiksista ja rikkaista miehistä, mutta eivät toki ole ollenkaan niin pinnallisia kuin miehet, vai mitä?
Aika usein tuntuisi korkeasti koulutetut olevan just niitä pahimpia pölvästejä.
Mä oon kyllä vähän eri mieltä ap:n kanssa. Olen aina pitänyt itseäni suht rumana mutta kyllä mulla on miehiä ollut. Ja tuntuu että mitä enemmän tulee ikää, sitä enemmän vientiä olisi. Juuri parikymppinen työkaveri kehui kuumaksi ja mä olen sentään jo 35 :D En mä varmaan mikään susiruma ole mutta en mikään kaunotarkaan. Silti miehet kohdelleet aina hyvin ja arvostavasti, etenkin työelämässä. Uskon että kun olen oma mukava itseni, se riittää. Itselleni on tullut usein olo, että miehet arvostavat nimenomaan tavallista naista.
Olen lukenut näitä miesten kommentteja siitä että jokainen nainen tulee ehdotelluksi koko ajan huuli pyöreänä. Ehkä ajat on muuttuneet sitten ysäristä. Ysärillä vietin vuosia kiertäen erään yliopistokaupungon baareja enkä kerta kaikkiaan muista mitään jatkuvaa ehdottelua. Meitä oli parin vähemmän kauniin mimmin porukka ja keskustan baareihin ei kovin monta kertaa jaksettu mennä kun ei saatu siellä MITÄÄN huomiota. Opiskelijabileissäkään ei lykästänyt niin että olisi juuri mitään sutinaa syntynyt. Sen muistan että yhdessä pubissa nigerialaiset yritti aina kun sinne meni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä etsin ihmistä, en statussymbolia. Joten ihan sama vaikka nainen olisi työtön eikä koulutusta ollenkaan. Painoarvo ihmisessä, ei statussymboleissa.
Ihmisen ulkonäkö muuttuu vuosien aikana paljon enemmän mitä ihmisen äo tai persoonallisuus. Siksi yksilön tutkintopaperi kertoo pysyvimmistä asioista kuin se, että sinusta Marjatta 23v on "elämäsi rakkaus" vaikka olet rakastunut vain siihen miltä Marjatta sillä hetkellä näyttää.
Jostain syystä naiset pitävät kovasti menestyvistä julkkiksista ja rikkaista miehistä, mutta eivät toki ole ollenkaan niin pinnallisia kuin miehet, vai mitä?
Mietipä kumpi on pinnallista: se, että väliaikainen asia kuten ulkonäkö on tärkeää vai se, että on älykäs, kunnianhimoinen ja menestyvä? Nuo ovat luonteenpiirteitä ja kertovat laadukkaasta miehestä. Ja se laadukas mies pysyy sisältä samana vielä 70-vuotiaanakin. Naisen ulkonäkö ei pysy samana.
Mikähän on taas ap:n pointti? Sama mantra, millaisia sikoja miehet ovat? Jos miestä kiinnostaa vain ulkonäkö, niin eiköhän siitä voi itse päätellä kiinnostaako kyseinen mies vai ei. Ja jos kerran hyviä miehiä ei kertakaikkiaan ole, niin eikö ole parempi olla yksin?
Riippuu millaista miestä etsit. Ehkä omat ulkonäkökriteerisi ovat tiukat? Mun tuttavapiirissä on monennäköisiä naisia, ja kyllä ovat kaikki löytäneet itselleen hyvän miehen. Jos on tullut ero, niin senkin jälkeen. Ei ole häirinnyt ikä, ei (lievä)ylipaino, ei lapsiluku. Samoin minä. Löysin todella ihanan miehen. Kai minussa jotakin viehättävää on, mutta ns elämän jälkiäkin riittää ja vyötärö on muisto vain. Ei haittaa ketään. En olis mitään bimbojenmetsästäjää edes huolinut. No, tuskin hänkään minua.
Vierailija kirjoitti:
Akateemisuushan nimenomaan on syvällisyyden vastakohta.
Akateemisuus tarkoittaa sitä, että voidaan keskustella omituisistakin asioista menemättä tunteisiin. Epäakateeminen tyrmää koko keskustelun koska se tuntuu niin vitun tyhmältä tikusta asian vääntämiseltä.
Jos tahdotaan syvällisyyttä niin pitää valita joku ihan muu kuin akateemikko.
Aika kummallista yleistystä akateemisesti koulutetuista ihmisistä. Ihan kaikenlaisia ihmisiä meissä akateemisissa on, eikä kaikkia meistä edes kiinnosta mikään teoreettinen keskustelu ties mistä, ihan noin vaan älyllisen verryttelyn merkeissä.
Syvällisiäkin meissä on, ja varmasti myös ei-syvällisiä, tosin termi syvällinen on vaikea siitä että se tarkoittaa eri ihmisille aivan eri asioita. Joillekin syvällinen on tunteellinen ja tunne-elämää pohtiva, toiselle se tarkoittaa filosofisten kysymysten pohtimista, jollekin yleensä kiinnostusta teoreettiseen pohdiskeluun jne.
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut näitä miesten kommentteja siitä että jokainen nainen tulee ehdotelluksi koko ajan huuli pyöreänä. Ehkä ajat on muuttuneet sitten ysäristä. Ysärillä vietin vuosia kiertäen erään yliopistokaupungon baareja enkä kerta kaikkiaan muista mitään jatkuvaa ehdottelua. Meitä oli parin vähemmän kauniin mimmin porukka ja keskustan baareihin ei kovin monta kertaa jaksettu mennä kun ei saatu siellä MITÄÄN huomiota. Opiskelijabileissäkään ei lykästänyt niin että olisi juuri mitään sutinaa syntynyt. Sen muistan että yhdessä pubissa nigerialaiset yritti aina kun sinne meni.
Kuulemma miehille riittää vain se, että on normaalipainoinen :))) Juupa juu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa. Minut kasvatettiin lapsena hyväksi ihmiseksi, ei naiseksi. Mikä virhe! Jos elämässä haluaa pärjätä niin tärkeintä on olla laiha. Tämä on ihan taivahan tosi. Saat miehiä ja sinua kunnioitetaan niinkuin olisit hoikkuuden takia automaattisesti myös hyvä ihminen. Mutta lykätäänpä siihen 10-20kg lisää massaa niin voit unohtaa tuon kaiken. Ystäviä ja respektiä kyllä saa, kovalla työllä. Hyvää miestä ei mitenkään.
Hoikkuus ei riitä vaan täytyy olla kauniit kasvot. Kauniit kasvot painavat vaakakupissa jopa enemmän kuin hoikkuus.
Mutta kun ei ne kauniit kasvotkaan riitä jos on ylipainoa.
On myös miehiä, joille kelpaa vain lihavat, kuten minä
M21
AP:sta tuli kyllä kirjoituksien perusteella sen verran vastenmielinen fiilis, etten koskisi pitkällä tikullakaan. Nainen joka pitää miesten seksuaalisuutta vammaisena, on kyllä kaikkea muuta kuin tasokas. Ei kyllä irtoa sen enempää sympatia- kuin muitakaan pisteitä täältä. AP jääköön omaan ylhäisyyteensä, varmaan sekä sinä että miehet hyötyvät kun ei tarvitse olla lähemmissä tekemisissä.
-m32
Minun suurin rakkaus on ollut naisen kanssa jota moni ei välttämättä pitäisi kauniina, ei ruma kuitenkaan. Ihminen oli vain niin uskomattoman hieno tyyppi ja minun silmissä maailman kaunein ihminen. En todellakaan ymmärrä tätä ulkonäköjankutusta, ei se ole kaikki kaikessa.
Linkittäkääpä jostain normaalipainoisen terveen ruman naisen kuva? Ei mitään näitä itse itsensä rumentaneita keinorusketettuja, täytehuulisia tai leikeltyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietipä kumpi on pinnallista: se, että väliaikainen asia kuten ulkonäkö on tärkeää vai se, että on älykäs, kunnianhimoinen ja menestyvä? Nuo ovat luonteenpiirteitä ja kertovat laadukkaasta miehestä. Ja se laadukas mies pysyy sisältä samana vielä 70-vuotiaanakin. Naisen ulkonäkö ei pysy samana.
Nii en tiedä, sen tiedän että mies voi olla vaikka miten kauhea ihminen sisältä, mutta se ei estä naistensaamista jos on riittävästi statusta ja ei ole kauhean ruma tai vanha. Onko mun todella pidettävä tätä syvällisenä? Ja muistutanpa sua että hyvin harvaa miestä kiinnostaa vain naisen ulkonäkö. Jos mies haluaa naisen joka on fiksu, kiltti JA KAUNIS, onko mies jotenkin pinnallisempi kuin naiset?
Vierailija kirjoitti:
AP:sta tuli kyllä kirjoituksien perusteella sen verran vastenmielinen fiilis, etten koskisi pitkällä tikullakaan. Nainen joka pitää miesten seksuaalisuutta vammaisena, on kyllä kaikkea muuta kuin tasokas. Ei kyllä irtoa sen enempää sympatia- kuin muitakaan pisteitä täältä. AP jääköön omaan ylhäisyyteensä, varmaan sekä sinä että miehet hyötyvät kun ei tarvitse olla lähemmissä tekemisissä.
-m32
Kiitos samoin! En minäkään halua miestä jonka päässä liikkuu vain "isot tissit, uuh pääsisipä imemään".
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä kerron sulle mikä on todella pinnallista: mulla on eräs 160-senttinen kaveri, jolle aika moni nainen on sanonut että hänen ainoa vikansa on että on niin lyhyt. Kerro nyt vielä siitä miten paljon syvällisempiä olette.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies, enkä tosiaan voisi alkaa seurustelemaan naisen kanssa, jos tämä ei ole mielestäni kaunis. Mutta miesten maku ei ole noin yksioikoinen kuin kuvailet. Me pidämme eri asioita kauniina, ja naiset alkavat kummasti näyttää kauniimmilta, kun heistä paljastuu muita miellyttäviä ominaisuuksia.
Tämä on totta, ulkonäössä on monia asioita joilla ei kokonaisuuden kannalta ole merkitystä mutta ylipainoa ei kyllä mikään kauniiksi muuta. Eikä edes merkityksettömäksi vaan kyllä se on täysi turn off vaikka nainen olisi miten mukava. Kaveriksi ok, mutta ei muuhun.
Onneksi ei kaikille. Sitä en kyllä ymmärrä, että liehitellään jotain naista ja kun aletaan tämänä naisen kanssa parisuhteeseen, ruvetaan kritisoimaan naisen ulkonäköä ja ehkäpä myös muita ominaisuuksia ja pyydetään muuttumaa. Miksi iskeä alunperinkään kun ei kelpaa?
AP on kyllä yksi vitun naislassukka. Haukkuu miehiä kun ei itse kelpaa. "Maailma on minulle velkaa, miehiä tännehetinyt!"
Akateemisuushan nimenomaan on syvällisyyden vastakohta.
Akateemisuus tarkoittaa sitä, että voidaan keskustella omituisistakin asioista menemättä tunteisiin. Epäakateeminen tyrmää koko keskustelun koska se tuntuu niin vitun tyhmältä tikusta asian vääntämiseltä.
Jos tahdotaan syvällisyyttä niin pitää valita joku ihan muu kuin akateemikko.