Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkonäkö on lopulta miehille kaikki kaikessa

Vierailija
24.03.2016 |

Nainen voi olla mitä vain, mutta jos ei ole hyvännäköinen ei ole oikein mitään. Näin se on täytäynyt todeta itseni ja monen ystäväni kohdalla Miehet eivät katso sinuun päinkään vaikka olisit karismaattinen ja menestyvä, jos et miellytä miesten silmää. Naiselliset pehmeät kasvot ja symmetriset piirteet, isot tissit, leveä lantio, hoikka runko... Nuo tulevat miehillä valovuoden ennen muita ominaisuuksia. Se on jotenkin surullista että miehet ovat näin vammaisia seksuaalisuudeltaan. Miten hyvät naiset ja hyvät miehet voisivat siinä kohdata?

Kommentit (444)

Vierailija
21/444 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa. Minut kasvatettiin lapsena hyväksi ihmiseksi, ei naiseksi. Mikä virhe! Jos elämässä haluaa pärjätä niin tärkeintä on olla laiha. Tämä on ihan taivahan tosi. Saat miehiä ja sinua kunnioitetaan niinkuin olisit hoikkuuden takia automaattisesti myös hyvä ihminen. Mutta lykätäänpä siihen 10-20kg lisää massaa niin voit unohtaa tuon kaiken. Ystäviä ja respektiä kyllä saa, kovalla työllä. Hyvää miestä ei mitenkään.

Hoikkuus ei riitä vaan täytyy olla kauniit kasvot. Kauniit kasvot painavat vaakakupissa jopa enemmän kuin hoikkuus.

Mutta kun ei ne kauniit kasvotkaan riitä jos on ylipainoa.

Vierailija
22/444 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä etsin ihmistä, en statussymbolia. Joten ihan sama vaikka nainen olisi työtön eikä koulutusta ollenkaan. Painoarvo ihmisessä, ei statussymboleissa.

Sitähän nämä akateemisuuden uskonnoksi ottaneet riivinraudat ei ymmärrä. Heille akateemisuus on ihmisarvon mittari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/444 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköön ihastutaan, mutta kokonaisuuteen rakastutaan. Sen jälkeen kun on rakastunut ei muutamien kilojen heilahtelut vaikuta suuntaan tai toiseen. Mutta tosiaan ensin pitää tapahtua se jokin, että toi on mun.

Vierailija
24/444 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki "rumat" ihmiset, jotka tunnen viimeisen 20 vuoden ajalta, ovat parisuhteessa.

Ihmisten käsitys rumuudesta on nykyisin vääristynyt. Kauniit naiset ovat vain 7 ja rumatkin kuulemma parisuhteissa.

Minä en tiedä yhtäkään oikeasti rumaa naista, joka olisi päässyt parisuhteeseen.

Ei varmaankaan jos hakee niitä alfoja ja muita komistuksia.

Vierailija
25/444 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä etsin ihmistä, en statussymbolia. Joten ihan sama vaikka nainen olisi työtön eikä koulutusta ollenkaan. Painoarvo ihmisessä, ei statussymboleissa.

Sitähän nämä akateemisuuden uskonnoksi ottaneet riivinraudat ei ymmärrä. Heille akateemisuus on ihmisarvon mittari.

Ja väittävät olevansa niin paljon syvällisempiä kuin ulkonäön perässä olevat miehet. En itse kehtaisi arvostella, jos lähtövaatimus on akateeminen tutkinto ja asiantuntijatyö.

Vierailija
26/444 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin mieheltäni, olisiko hän mieluummin kauniin ja vi.un kusipäänaisen kanssa vai ihanan luonteen omaavan ruman naisen kanssa. Valitsi kauniin kusipäähirviön ihan ilman muuta.

Sanoi myös mulle, että pitää erota jos lihon.

Ap on oikeasss. Mä en edes odota tältä mieheltäni pitkää suhdetta, onneksi rahat ja omaisuus on mun ja on avioehto. Näen olevani yksin eläkeiässä ja oikeastaan pidän ajatuksesta paljin. Viihdyn hyvin yksin. Eihän miestä varmaan enää sen ikäisenä tarvitse seksiinkään. Hän saa vapaasti iskeä senorina laihoja mummoja for all I care.

Vierailija
27/444 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vaikka olisit menestyvä, älykäs ja akateeminen, alkaa lähtölaskenta kohti näkymättömyyttä käydä kiihtyvää tahtia viimeistään 30-vuotiaana. Onpa ihanaa olla nainen! Tulee oikein arvostettu olo, kun käy baarissa ja vaikka olisit mitä saanut aikaan elämässäsi, sillä ei ole mitään merkitystä, vaan miehet piirittävät jotain barbeja, joista näkyy jo kilometrin päähän etteivät tiedä kuka on Barack Obama.

AP

Monenlaisen naisen kanssa olen seurustellut, mutta koskaan en ruikuttavan naisen. Kannattaa miettiä sitä.

T. Akateeminen mies

Vierailija
28/444 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla vähän niinkin, että täällä kirjoittavat miehet, jotka haluavat nöyrän ja huolehtivan vaimon ehkä mieluiten aika vähällä koulutuksella, eivät itse ole kovinkaan korkeasti koulutettuja. Eiköhän se vakka kantensa.

Vierailija
29/444 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ajattelit ap tehdä asialle? Itkeä kohtaloasi, olla katkera miehille ja uhriutua? Vai tehdä asialle sen minkä pystyt ja hankkia muuta tekemistä jos ei onnista? Tuo valitus ei ainakaan vie sua yhtään mihinkään. Ne on kuitenkin pienet nyanssit käytöksessä mitkä erottaa viehättävän persoonan epäviehättävästä. Tämä sun valitusvirtesi ei varsinaisesti ennusta, että miehet tulisivat ihastumaan suhun kovinkaan todennäköisesti. Kaikista kauhein naistyyppi on sellainen, jolla menee elämässä muuten hyvin, mutta sitten takertuu siihen ettei ole kaunis ja katkeroituu. Jotenkin todella vastenmielistä touhua.

Vierailija
30/444 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja väittävät olevansa niin paljon syvällisempiä kuin ulkonäön perässä olevat miehet. En itse kehtaisi arvostella, jos lähtövaatimus on akateeminen tutkinto ja asiantuntijatyö.

Totta. Tosin ei sitä kelpaa vähemmilläkään vaatimuksilla kun on ylipainoinen. Mulle esim miehen koulutuksella eikä työllä ole merkitystä, pääasia että itse tykkää ja tulee toimeen. Duunari käy siis vallan mainiosti. Oikeastaan ainoat mistä mä en edes neuvottele on päihteiden käyttö, tupakointi ja lapset.

Vierailija
31/444 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa. Minut kasvatettiin lapsena hyväksi ihmiseksi, ei naiseksi. Mikä virhe! Jos elämässä haluaa pärjätä niin tärkeintä on olla laiha. Tämä on ihan taivahan tosi. Saat miehiä ja sinua kunnioitetaan niinkuin olisit hoikkuuden takia automaattisesti myös hyvä ihminen. Mutta lykätäänpä siihen 10-20kg lisää massaa niin voit unohtaa tuon kaiken. Ystäviä ja respektiä kyllä saa, kovalla työllä. Hyvää miestä ei mitenkään.

Ei pidä todellakaan paikkansa, olin aivan järjettömän ihastunut perheelliseen, vähintäänkin xl-naiseen. Kaikin puolin aivan upea, seksikäs, fiksu, toiset huomioiva, empaattinen, tilannetajua löytyy, jne... Ja itse olen ainakin omasta mielestäni ihan kohtuullinen saalis.

T:mies jota naisetkin on piirittäneet. (olen kokoa korkeintaan M).

Vierailija
32/444 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikkuus ei riitä vaan täytyy olla kauniit kasvot. Kauniit kasvot painavat vaakakupissa jopa enemmän kuin hoikkuus.

Höpö vitun höpö.

En tiedä yhtään normaalipainoista tervettä naista joka olisi ruma.

En myöskään tiedä yhtään ylipainoista tervettä naista joka olisi viehättävä. Siedettäviä on joitain.

Niin, sinä et ehkä tiedä, mutta muut miehet kykenevät tekemään eron kasvot/vartalo.

Olen saanut kuulla olevani ruma kasvoista, vaikka olen hoikka. Kun ei se hoikkuus kasvojen kauneutta ikävä kyllä lisää.

Vierailija
33/444 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkansa. Nuorille miehille ehkä merkitsee vain ulkonnäkö ja niistäkin vain osalle.

Katsoppa seurustelevia ihmisiä, monet ihan tavallisia.

Varsinkin sitten meissä keski-ikäisissä ei ulkonäkö ole mitenkään niin tärkeää.

Vierailija
34/444 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki "rumat" ihmiset, jotka tunnen viimeisen 20 vuoden ajalta, ovat parisuhteessa.

Ihmisten käsitys rumuudesta on nykyisin vääristynyt. Kauniit naiset ovat vain 7 ja rumatkin kuulemma parisuhteissa.

Minä en tiedä yhtäkään oikeasti rumaa naista, joka olisi päässyt parisuhteeseen.

Ei varmaankaan jos hakee niitä alfoja ja muita komistuksia.

No olen oikeasti itse se ruma nainen ja ei mua ole huolinut yksikään mies.

Vierailija
35/444 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N57 kirjoitti:

Voihan se olla vähän niinkin, että täällä kirjoittavat miehet, jotka haluavat nöyrän ja huolehtivan vaimon ehkä mieluiten aika vähällä koulutuksella, eivät itse ole kovinkaan korkeasti koulutettuja. Eiköhän se vakka kantensa.

No jos viittaat muhun joka puhuin nöyryydestä ja hyvän äidin ominaisuuksista aiemmin, niin olen helposti korkeammin koulutettu 95 % väestöstä, mutta en odota että nainen olisi sitä. En ymmärrä miksi sen pitäisi mua kiinnostaa? Kyllä matalammin koulutetuissa naisissakin on sivistyneitä, se korkeakoulutus on vain paperi. Paperi joka on myös aika monella totaalisella idiootilla. Sen huomasin itsekin opiskeluaikana.

Vierailija
36/444 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen ulkonäkö muuttuu vuosien aikana paljon enemmän mitä ihmisen äo tai persoonallisuus. Siksi yksilön tutkintopaperi kertoo pysyvimmistä asioista kuin se, että sinusta Marjatta 23v on "elämäsi rakkaus" vaikka olet rakastunut vain siihen miltä Marjatta sillä hetkellä näyttää.

Vierailija
37/444 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkansa. Nuorille miehille ehkä merkitsee vain ulkonnäkö ja niistäkin vain osalle.

Katsoppa seurustelevia ihmisiä, monet ihan tavallisia.

Varsinkin sitten meissä keski-ikäisissä ei ulkonäkö ole mitenkään niin tärkeää.

Kyllä se teille keski-ikäisillekin on ollut tärkeää silloin kun olette pariutuneet. Eihän se ulkonäkö ja/tai  lihominen niin paljon vaikutakaan enää pitkässä suhteessa, siinä kun jo rakastaa toista. Paljon vaikeampi on rakastua ylipainoiseen.

Vierailija
38/444 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, enkä tosiaan voisi alkaa seurustelemaan naisen kanssa, jos tämä ei ole mielestäni kaunis. Mutta miesten maku ei ole noin yksioikoinen kuin kuvailet. Me pidämme eri asioita kauniina, ja naiset alkavat kummasti näyttää kauniimmilta, kun heistä paljastuu muita miellyttäviä ominaisuuksia.

Vierailija
39/444 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi naiset ovat kaikkea muuta kuin pinnallisia. Right...

Vierailija
40/444 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailemiasi miehiä löytyy varmasti paljon, mutta kaikki eivät todellakaan ole samanlaisia. Mulla on ihan perus pottunenänaama, lyhyehkö ruskea tukka ja elopainoa noin 10kg liikaa. Silti komeita miehiä on riittänyt,  oikeastaan olen saanut jokaisen miehen jota olen halunnutkin. Tosin nyt olen jo pitkään ollut parisuhteessa fiksun ja hyvännäköisen miehen kanssa, joka todellakin on enemmän kiinnostunut luonteestani ja älystäni kuin tisseistäni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi