Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haistaako nainen helposti jos mies on runkannut paljon yksiössään??

M23
24.03.2016 |

Mulle on tulossa tänään yks naispuolinen opiskelukaveri viettämään leffailtaa.. Asun siis opiskelijayksiössä ja runkkailen päivittän.. haistaako tuon helposti? Veivaan lastit yleensä vessapaperiin ja ne heitän roskikseen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi tarkka nenä ainakin ja haistan vanhankin sperman kilometrien päähän pestyistäkin vaatteista (mikäli ei ole 60 asteessa pesty).

Vierailija
2/12 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei ole koskaan huomanneet mitään mutta pari kaveria on maininnut asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaahan sen. Sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta, ja verhoja myöten kaikki on möhnässä.

Vierailija
4/12 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyhjennät roskiksen, niin ei haista. Suosittelen myös pidättäytymään runkkaamisesta, sinä aikana, kun nainen on siellä. Jos huolettaa, niin hommaat ilmanraikastimen. Poikamiehelle suosittelen wunderbaumia, niin ei tarvii pelätä, että kaverit luulee hintiks.

Vierailija
5/12 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veivaan aina suoraan kaliisiin. Nopeasti se kuivuu.

Vierailija
6/12 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poltan ruohoa aina ennen vierailua. Se peittää kaikki pahat hajut. Suosittelen.

Vierailija
7/12 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pierunhaju peittää kyllä spekun hajun. Ja jos pukille pääsisin niin kaliisin kusenhaju peittää kyllä runkunhajut.

Vierailija
8/12 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haistaa toki, vedä paperit pöntöstä. Ei kannata ennen naisen tuloa veivailla jos sattuu haluamaan niin ikävä jos on spermat vähissä.

Vierailija
9/12 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vähän epäilen tuota haistamista.

Vierailija
10/12 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tosi tarkka nenä ainakin ja haistan vanhankin sperman kilometrien päähän pestyistäkin vaatteista (mikäli ei ole 60 asteessa pesty).

Ihan varmasti.

Vierailija
11/12 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräkammarin pojat haistaa ja homomiehet aistii.

Vierailija
12/12 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä poltan ruohoa aina ennen vierailua. Se peittää kaikki pahat hajut. Suosittelen.

:D Ei saa naurattaa tolleen näin aikaisin. Täytyy olla aika erikoinen nenä jos haistaa pelkän sperman. Kahdestaan touhun kyllä haistaa. Kaveri sanoi että tuulettakaa täällä, jokainen haistaa mitä olette tehneet. Sen aikainen tyttöystävä meni ihan punaiseksi. Oltiin me poltettukkin ja hinkattu koko pe-la yö ja pitkälle iltapäivään kunnes kaveri kävi vinoilemassa.

Frendi on aina frendi kun vähän vinoilee ja sanoinkin että olet vain kateellinen. Kysyi vielä oliko hyvä. Tahallisen kovalla äänellä sanoin olevan erittäin hyvä. Kyseinen muija kun oli makkarissa pukemassa. Muka suuttui sanomisesta, kikkeli sanoo uusintojen perusteella että oikeasti tykkäsi.