Temptation Island Suomi OFFICIAL
Kommentit (4625)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä noi puhuu että Mika on niiden isän ikäinen, onko niillä siis jotkut teinivanhemmat? Eikö Mika ole vasta 39????
Ei sen ikäinen ole todellakqan mikään vanha. Mika on vaan tosi vanhan näköinen.
No mun mutsi oli aikuinen mutta 18 kun sai mut ja iskä 19. Eli olin 20-vuotias kun mutsi oli 38 ja iskä 39.
Olen itse ollut saman ikäinen saadessani lapsia, mutta loukkaantuisin kyllä jos lapseni vertaisi minua tuohon Mikaan, kun se on todella niin vanhan oloinen. Noi nuoret tuolla vaikuttaa ihan tampioilta kun ne päivittelee tuota ikää. 39 ei tosiaankaan ole mikään vanha.
Korjaan sen verran, että on sen ikäinen vanha siinä mielessä, ettei kuulu käpälöidä kakskymppisiä tyttöjä. Mutta siinä mielessä sen ikäinen ei ole vanha, että pitäisi esimerkiksi olla iso möhömaha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä noi puhuu että Mika on niiden isän ikäinen, onko niillä siis jotkut teinivanhemmat? Eikö Mika ole vasta 39????
Ei sen ikäinen ole todellakqan mikään vanha. Mika on vaan tosi vanhan näköinen.
No mun mutsi oli aikuinen mutta 18 kun sai mut ja iskä 19. Eli olin 20-vuotias kun mutsi oli 38 ja iskä 39.
Olen itse ollut saman ikäinen saadessani lapsia, mutta loukkaantuisin kyllä jos lapseni vertaisi minua tuohon Mikaan, kun se on todella niin vanhan oloinen. Noi nuoret tuolla vaikuttaa ihan tampioilta kun ne päivittelee tuota ikää. 39 ei tosiaankaan ole mikään vanha.
Korjaan sen verran, että on sen ikäinen vanha siinä mielessä, ettei kuulu käpälöidä kakskymppisiä tyttöjä. Mutta siinä mielessä sen ikäinen ei ole vanha, että pitäisi esimerkiksi olla iso möhömaha.
Ei se maha ikään liity. Itse olin parikymppisenä huomattavasti lihavampi kuin nyt lähempänä neljääkymppiä. Toisekseen, ei Mika mitenkään erityisen lihava ole. Onhan sillä ylipainoa, mutta nämä manboobs yms. läski löllyy, pah. Tuollaisia miehiä ikäluokasta on varmaan puolet.
Vierailija kirjoitti:
Miten toi Tuomas näyttää koko ajan siltä, että olis surullinen? Perusilmeenä semmonen suupielet alaspäin.
Pikemminkin tylsistynyt tai ylimielinen tuo ilme
Ton Nanan tapa puhua on kyllä harvinaisen ärsyttävä. Joka toinen sana on täytesana. "tota" "niinku" "sillai"
Että mun käy sääliksi Roopea! Kuulostaa siltä, että on mokannut kerran, nyt myöntää sen ja kantaa vastuunsa, onpa vielä lähtenyt telkkariin asti todistelemaan sitä, että on tehnyt parannuksen ja häneen voi luottaa ja mitä tekee Ida? Lähtee kostamaan ja satuttamaan toista tahallaan. Aloitti itse koko homman ja yrittää syyllistää käytöksestään Roopea, tosin turhaan, kyllähän sen kaikki näkee kumpi tuossa on lähtenyt pelleilemään. Aivan järkyttävää katsottavaa. Tätä en uskonut sanovani, mutta kohta jää jo Satu ja Mika toiseksi.
Viime vuonna tää ohjelma oli hauska, nyt on vähän liikaa tätä alistamis-, satuttamis- ja kostomeininkiä, ei oikein mene enää viihteestä.
Vierailija kirjoitti:
En halua sen kummemmin puolustella Mikaa, mutta ottakaa huomioon että sinkkumiehet tietävät vain sen toisen puolen, eli mitä Satu kertoo. Siinä on paha alkaa ketään neuvomaan tai arvostelemaan. Ei sillä että Mikasta pitäisin, jotain vastenmielistä hänessä on, mutta on tämä demonisointi jo aika naurettavaa.
Toisekseen, mistä sitä tietää jos Satu haluaa elää kontrollissa? Eivät kaikki ihmiset toivo samanlaista suhdetta.
Kyllähän Sadun kehonkieli kertoo, ettei nauti Mikan sikailusta. Ihmeellisesti yrität vähätellä Mikan tekosia. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Tontsa ja Joel ovat kaksinaamaisia. Yrittävät manipuloida Satua jotta pääsisivät hänen hameen alle. Kuten Lauran kommenteista kuuli niin Mika on huippu tyyppi.
Just niin Mika!
Vierailija kirjoitti:
Ompa tekopyhää, että mikaa saa täällä haukkua mutta jos esim Idan lyhyestä ja vinosta pystynenästä sanoo niin alkaa alapeukutus? :D kyllä munkin mielestä Mika on kuvottava mutta en jaksa sivukaupalla ruotia sen ällöttävyyttä. Ei se mulla mee noin pahasti tunteisiin niinku teillä. 😂
Mutta kertokaa, miksi mikaa saa haukkua ulkonäöstä mutta esim idaa ei?
Enemmän Mikaa on sen luonteesta, käytöksestä arvostelu kuin ulkonäöstä.
Minulla ei jotenkin herää mitään tunteita tuosta Roopen ja Idan toiminnasta. Minusta he vaikuttavat molemmat hiukan yksinkertaisilta ja huonoitsetuntoisilta. Ehkä jää vähän sellainen olo, että näin Idan ei tarvitse erikseen pistää poikki ja saa samalla loman. Tulee muutenkin tunne, ettei ohjelmaan ole haluttu aidosti vakavia parisuhteita. No.Hiukan ehkä Roope säälittää, mutta samalla ärsyttää kun hän on niin yksinkertaisen oloinen kun kännissä valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei jotenkin herää mitään tunteita tuosta Roopen ja Idan toiminnasta. Minusta he vaikuttavat molemmat hiukan yksinkertaisilta ja huonoitsetuntoisilta. Ehkä jää vähän sellainen olo, että näin Idan ei tarvitse erikseen pistää poikki ja saa samalla loman. Tulee muutenkin tunne, ettei ohjelmaan ole haluttu aidosti vakavia parisuhteita. No.Hiukan ehkä Roope säälittää, mutta samalla ärsyttää kun hän on niin yksinkertaisen oloinen kun kännissä valittaa.
Mietippä omalle kohdalle miten reagoisit vastaavissa olosuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua sen kummemmin puolustella Mikaa, mutta ottakaa huomioon että sinkkumiehet tietävät vain sen toisen puolen, eli mitä Satu kertoo. Siinä on paha alkaa ketään neuvomaan tai arvostelemaan. Ei sillä että Mikasta pitäisin, jotain vastenmielistä hänessä on, mutta on tämä demonisointi jo aika naurettavaa.
Toisekseen, mistä sitä tietää jos Satu haluaa elää kontrollissa? Eivät kaikki ihmiset toivo samanlaista suhdetta.
Kyllähän Sadun kehonkieli kertoo, ettei nauti Mikan sikailusta. Ihmeellisesti yrität vähätellä Mikan tekosia. Miksi?
Alleviivaa kohta jossa vähättelin Mikan sekoiluja.
Ei tuo luetunymmärtäminen mitään olisi?
ps.En ala liian kriittisesti ajattelemaan kenestäkään, ruotimaan kenenkään suhdetta tai persoonaam tai muutenkaan ota itseeni jonkun kusisen tosi-tv ohjelman takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietippä omalle kohdalle miten reagoisit vastaavissa olosuhteissa.
En olisi niin tyhmä että alkujaankaan menisin tuollaiseen. Ovat molemmat saaneet mitä ovat tilanneet. Joo, Ida on ilkeä, mutta ei se Roope ole yhtään sen parempi. Mitä se kuvitteli, että tapahtuu, kun on itse aiemmin pettänyt? Varmaan hyvä molemmille että eroavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ps.En ala liian kriittisesti ajattelemaan kenestäkään, ruotimaan kenenkään suhdetta tai persoonaam tai muutenkaan ota itseeni jonkun kusisen tosi-tv ohjelman takia.
Unohdit sen, että me olemme muunkin tiedon varassa kuin Sadun kertoman. Me näemme mitä Mika tekee tuolla saarella ja se ei ole kaunista katseltavaa. Näemme ja kuulemme kuinka hän käyttäytyy naisia kohtaan. Kuinka lähentelee heitä härskisti ja hiplaa joka välissä. Samalla hän vähättelee Sadun tunteita ja puhui, jopa että Sadusta tulee bitch jos juo liikaa jne jne...Satu on lähes koko ajan itku kurkussa Mikan takia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kävi taas alapeukuttamassa:D
Hei Mika kun kerran käyt täällä lukemassa, niin kerrohan, että onko sulla ihan oikeesti luulo, että olet naisten mieleen? Miten tuollainen itsepetos onnistuu edes?
Nolottaako ollenkaan, että kaikki tietää että käyt vauvalla kirjottamassa ja peukuttamassa?
Jos jonkun TIS-osallistujan haluaisi lukevan koko ketjun, niin
*Satu - ansaitset kultaa<3
sekä
*Ida - häpeä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdit sen, että me olemme muunkin tiedon varassa kuin Sadun kertoman. Me näemme mitä Mika tekee tuolla saarella ja se ei ole kaunista katseltavaa. Näemme ja kuulemme kuinka hän käyttäytyy naisia kohtaan. Kuinka lähentelee heitä härskisti ja hiplaa joka välissä. Samalla hän vähättelee Sadun tunteita ja puhui, jopa että Sadusta tulee bitch jos juo liikaa jne jne...Satu on lähes koko ajan itku kurkussa Mikan takia...
ottakaa huomioon että sinkkumiehet tietävät vain sen toisen puolen, eli mitä Satu kertoo. Siinä on paha alkaa ketään neuvomaan tai arvostelemaan.
En puhunut missään siitä, mitä mieltä katsojat ovat. Toisekseen, tuotantoyhtiö voi aika hyvin päättää millainen kuva annetaan ihmisestä kun vuorokauden tiivistää 45min sisään. Joo, kyllähän se Mika aika hikinen porsas on, mutta niin on todella moni muukin mies ja nainen kaikissa ikäluokissa. Kirjoitin ekan tekstin ihan sen vuoksi, että itseäni lähinnä iljettää tällainen ihmisen demonisointi ja riipiminen tuntemattomien toimesta, jotka eivät tosiasiassa tunne kumpaakaan osapuolta tai osaa edes sanoa, paljonko tuosta on käsikirjoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kävi taas alapeukuttamassa:D
Se olin kyllä minä, kommentoidun tekstin laatija. Alapeukku siksi, koska kommentin kirjoittaja ei selvästi tajunnut mitä ajoin takaa. Tyhmyydestä sakotetaan.