Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi OFFICIAL

Vierailija
23.03.2016 |

Mässäillään täällä.

Kommentit (4625)

Vierailija
2361/4625 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun mielestä Mika vaikuttaa väkivaltaiselta narskulta... Satu taas "oppikirjan" mukaiselta uhrilta, huono itsetunto jne.

Minulla on käynyt mielessä, että heillä on sadomasokistinen suhde ja tämä Sadun julkinen nöyryyttäminen kuuluu heidän leikkiinsä. En keksi muuta syytä, miksi se sietäisi tuollaista, ellei todella pitäisi tuollaisesta, oottaa vaan, että keikki jatkuu kotona.

Vierailija
2362/4625 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten mä oisin muistanu et mika sano yhes jaksos olevansa 49 :---DDDddshsh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2363/4625 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä noi puhuu että Mika on niiden isän ikäinen, onko niillä siis jotkut teinivanhemmat? Eikö Mika ole vasta 39????

Ei sen ikäinen ole todellakqan mikään vanha. Mika on vaan tosi vanhan näköinen.

Näyttää kyllä ikäistään vanhemmalta, ja onhan se jo melkein yhtä lähellä eläkeikää kuin noiden tyttöjen ikää.

Vierailija
2364/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän edellisen kauden tyypeille kuuluu? Onkohan Peni ja Jassu enää tekemisissä? Onkohan Chico ja Nina väleissä? Onkohan sinkkutytöt antaneet johtaja Manniselle anteeksi? Onko Simo jatkanut naisten kaatamista ja Samista tullut oikea palomies?

Vierailija
2365/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku aika sitten oli juttua seiskassa tai iltalehdissä  simon seurustelevan

Vierailija
2366/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän edellisen kauden tyypeille kuuluu? Onkohan Peni ja Jassu enää tekemisissä? Onkohan Chico ja Nina väleissä? Onkohan sinkkutytöt antaneet johtaja Manniselle anteeksi? Onko Simo jatkanut naisten kaatamista ja Samista tullut oikea palomies?

Ai niin Sami! Juho on aika samimainen jollain lailla.

Vierailija
2367/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko huomannut, että Roope selostaa ja puhuu kameroille kuin matkisi jotain lätkäpelaajaa :D Kunnon hokijunnu. Ei osaa esiintyä itsevarmasti ja vetää sitten tuollaista pelihaastattelumaneeria. Tai on muuten vain penkkiurheillut liikaa...

En nyt sen suuremmin ota kantaa mielipiteeseesi mutta Roopehan on ainakin vielä viime vuonna pelannut lätkää, en tiedä pelaako vielä.

Vierailija
2368/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ida on kyllä todella inhottava - iltanuotiolla ei ensin halua katsoa ja sitten muuttaa mielensä, todennäköisesti tajusi siinä vaiheessa että jos hän ei katso niin Roope ei joudu katsomaan hänen panemisiaan ja ienvirnuilujaan. Ja kas, mieli muuttui jotta Roope joutuu pakosta ainakin kuuntelemaan jos ei katsomaan hänen tekemisiään. Oikein Roope-parka totesi iltanuotion jälkeen, ettei voi tajuta miten se voi olla niin ilkeä, ei ole koskaan tavannut ketään joka olisi noin ilkeä.

Vierailija
2369/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tontsa ja Joel ovat kaksinaamaisia. Yrittävät manipuloida Satua jotta pääsisivät hänen hameen alle. Kuten Lauran kommenteista kuuli niin Mika on huippu tyyppi.

Vierailija
2370/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, huomasitteko sinkkutyttöjen ilmeet kun Mika tuli siihen viereen hiplailemaan, tyttöparat...

Vierailija
2371/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuulin että Jeri olis päässy Nanan konehuoneeseen" :DDDDDD Ihana Tontsa :DDD

Vierailija
2372/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2373/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä noi puhuu että Mika on niiden isän ikäinen, onko niillä siis jotkut teinivanhemmat? Eikö Mika ole vasta 39????

No mun mutsi oli aikuinen mutta 18 kun sai mut ja iskä 19. Eli olin 20-vuotias kun mutsi oli 38 ja iskä 39.

Vierailija
2374/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ida on kyllä todella inhottava - iltanuotiolla ei ensin halua katsoa ja sitten muuttaa mielensä, todennäköisesti tajusi siinä vaiheessa että jos hän ei katso niin Roope ei joudu katsomaan hänen panemisiaan ja ienvirnuilujaan. Ja kas, mieli muuttui jotta Roope joutuu pakosta ainakin kuuntelemaan jos ei katsomaan hänen tekemisiään. Oikein Roope-parka totesi iltanuotion jälkeen, ettei voi tajuta miten se voi olla niin ilkeä, ei ole koskaan tavannut ketään joka olisi noin ilkeä.

Jostain kuulin että hyville ihmisille tapahtuu hyviä asioita. Roopella ei ole hätää mutta kuinka käy Idan?

Vierailija
2375/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina on aika söpö. Kelpaisi.

Vierailija
2376/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertakaikkiaan tajua, kun nuo koko ajan jauhavat, että "kun x on minulle sellainen tuki ja turva, jolle on helppo jutella ja kun puolitoista viikkoa on pitkä aika, kyllä sitä kaipaa läheisyyttä". Eikö niistä samaa sukupuolta olevista ole tukea ja turvaa eikä heidän kanssaan voi jutella? Ja miten näillä parisuhteessa olevilla on tuolla yhtään sen kummemmin läheisyydenkaipuuta kuin niillä sinkuillakaan? Eiväthän nuo kaikki sinkutkaan pääse tuolla hinkuttamaan ja paneskelemaan ja silti ovat elossa. Ja maailma on täynnä ihmisiä, jotka pärjäävät ilman läheisyyttä kuukausitolkulla. Miksi noita latteuksia pitää jauhaa ihan koko ajan?

Vierailija
2377/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa tekopyhää, että mikaa saa täällä haukkua mutta jos esim Idan lyhyestä ja vinosta pystynenästä sanoo niin alkaa alapeukutus? :D kyllä munkin mielestä Mika on kuvottava mutta en jaksa sivukaupalla ruotia sen ällöttävyyttä. Ei se mulla mee noin pahasti tunteisiin niinku teillä. 😂

Mutta kertokaa, miksi mikaa saa haukkua ulkonäöstä mutta esim idaa ei?

Vierailija
2378/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mää niin oon alusta asti pitänyt joelista! siitä vaaleahiuksisesta parrakkaasta siis! ulkonäöltään parhain ehdottomasti ja muutenki sellanen mukavan rauhallinen mutta myös symppis ja puhelias! ja tänään siinä mitä puhu satusta ja mikasta niin entistä enemmän vaan plussaa hänelle!

Onko muut kiinnittäny huomioo sen ääneen? :D Jotenkin erikoinen.

Vierailija
2379/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun mutsi oli aikuinen mutta 18 kun sai mut ja iskä 19. Eli olin 20-vuotias kun mutsi oli 38 ja iskä 39.

Olen itse ollut saman ikäinen saadessani lapsia, mutta loukkaantuisin kyllä jos lapseni vertaisi minua tuohon Mikaan, kun se on todella niin vanhan oloinen. Noi nuoret tuolla vaikuttaa ihan tampioilta kun ne päivittelee tuota ikää. 39 ei tosiaankaan ole mikään vanha.

Vierailija
2380/4625 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi Tuomas näyttää koko ajan siltä, että olis surullinen? Perusilmeenä semmonen suupielet alaspäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän