Pettikö mieheni miehen kanssa?
Haluaisin asiallisia vastauksia ja pohdintaa todella surulliseen asiaan.
Mieheni petti minua muutama kuukausi sitten. Hän kertoi siitä oma-aloitteisesti, en olisi osannut mitenkään arvata. Ehkä klassinen kommentti petetylta, mutta niin totta, mitään merkkejä tällaisesta ei ollut ennakkoon. Mies haluaa jatkaa liittoamme, mutta olen aivan rikki.
Mies kertoi ainoastaan, että se tapahtui entuudestaan tuntemattoman henkilön kanssa ja voimakkaassa humalatilassa, kuulemma ei koskaan tekisi niin selvin päin. Mutta muuta ei kertonut. Ei siis suostu kertomaan kenen kanssa petti.
Olen hieman yhdistellyt minulla tiedossani olevia tiedon jyviä ja alkanut miettimään, että voiko olla että mies pettikin miehen kanssa?? Mies on ollut aina minun silmissäni 100% hetero ja meillä on kaksi pientä lastakin. Usein häneltä on kuullut kaikkia homovitsejä ja hän on sanonut inhoavansa homoja.
Tiedossani olevat faktat:
1) mies ei kerro kenen kanssa petti, hänen mukaansa kysessä on "henkilö". (eli ei sukupuolta?)
2) Mies vannoi käsi raamatulla, että aviottomia lapsia ei ole eikä sellaisia tule koskaan ottamaan meihin yhteyttä (jos olisi naisen kanssa pettänyt niin miten voi sanoa noin? Nainen voi tulla aina raskaaksi, kortsukaan ei ole täysin varma)
3) Ratsasin salaa miehen kännykän. Löysin miehen kännykästä pettämispäivän illalta, noin klo 18.00 miehen lähettämän tekstiviestin, jossa mieheni on lähettänyt miehen nimissä olevaan kännykkänumeroon tekstarin ja kysyy voisivatko syötä illallista samassa ravintolan pöydässä.
4) mies kävi sukupuolitautitesteissä kolme kertaa pettämisen jälkeen.
Mitä sanoo AV-raati. Pettikö "umpihetero" mieheni miehen kanssa?
Vai löytyikö ravintolasta vielä illan myöhäisempinä tunteina (maksullinen?) nainen? Jos oli nainen niin MITEN mies voi muka TIETÄÄ, että lehtolapsia ei ole eikä tule?
Tulen kohta hulluksi :(
Kommentit (57)
Jos se ei laittanu sisään vaan kävi esim dominalla piiskattavana. Mällit lensi seinälle kun domina veteli remmillä persiille.
Vierailija kirjoitti:
Kysy siltä?
Miehen mukaan asiasta ei enää puhuta vaan se unohdetaan.
AP
Vierailija kirjoitti:
Eihän se pettämistä sitten ole jos vähän homostelee.
Voi pieni. Naiset on ne joita ei lasketa.
Niin, sitten annat asian olla. Ja mikä oikeus sinulla on muuten ratsata miehesi puhelinta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy siltä?
AP
Se ei liene hänen päätettävissään, vaan sinä petettynä osapuolena jätät sen taaksesi vasta, kun tai jos olet siihen valmis.
Onko sillä väliä?
Yhdessä tutkimuksessa todettiin, että jos mies oli homofobinen, paljastui mies testissä kuitenkin kiihottuvansa miesten välisestä seksistä. Ei-homofobisilla miehillä ei esiintynyt samaa reaktiota. Eli osalla miehistä vihamielisyys homoja kohtaan on (tiedostamatonkin) reaktio peittää omaa kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy siltä?
AP
Vastaat että sinun mielestäsi sitä ei unohdeta vaan siitä puhutaan.
Mun ex ei suostunut myöskään puhumaan ja ero tuli monen vuoden yrittämisen jälkeen vaikka mies ei olisi halunnut. Minä en pystynyt jatkamaan vaikka kuinka yritin kun en saanut mitään selitystä asialle.
No ihan varmasti noilla tiedoilla petti miehen kanssa. Onko vielä himouskovainen? Toi tulee vaan pahenemaan.
mietin kans että mitä väliä kenen kanssa, hän petti ja se on pääpointti. Miten te käsittelette asia ja jatkatte on teidän välinen asia..
Olen tämän ennenkin palstalla sanonut, tietäisittepä vain kuinka paljon ukkomiehet oikeasti homostelee.
Katsokaapa vaikka mies hakee miestä seuranhakuja.
Vierailija kirjoitti:
No ihan varmasti noilla tiedoilla petti miehen kanssa. Onko vielä himouskovainen? Toi tulee vaan pahenemaan.
Mies on kasvanut lapsuutensa uskonnollisessa perheessä (normaali luterilainen perhe). Perhe rukoili päivittäin ruoka- ja iltarukoukset, kävi juhlapyhinä kirkossa ja pitivät "seuroja" kotonaan. Mieheni ei ole ollut kotoa pois muutettuaan uskonnollisissa touhuissa mukana. Halusi kuitenkin, että lapset kastetaan kirkossa, häämme ovat kirkossa eli perusjutut. Mies ei rukoile ruoka- ja iltarukouksia. Eli minusta mieheni ei ole nyt aikuisena enää uskonnollinen. Osallistuu vain sukunsa kanssa joulukirkkoon, koska sukulaiset pyytää mukaan niin miehen mielestä sitten on mentävä. Mutta mies ei muuten vapaaehtoisesti nyt aikuisena harrasta uskontoa.
AP
Mä en jäis tommosta miettimään. Se on kerrasta poikki ja bye bye! Vaikka on miten katuvainen, aika hiton harvoin pettäminen jää yhteen kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy siltä?
AP
Sano sille "okei sitte se siittä jos nuin oot aatellu" ja lisää jotta "mitäs hyvää me syötäis tänä pääsiäisenä?"
Ole mieluummin onnellinen kuin aina oikeassa. Jos tykkäät siitä miehestäs niin ettet halua luopua hänestä, niin kyllä yhden kännisekoilun voi anteeksi antaa. Katsos kun humalassa MONI fiksu ja korrekti immeinen on tehnyt ihmeitä monia, joita häpeää loppuikänsä itsemurha-ajatuksiin saakka. Kerranko sitä mokaa ellei tavaksi ota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy siltä?
AP
Vastaat että sinun mielestäsi sitä ei unohdeta vaan siitä puhutaan.
Mun ex ei suostunut myöskään puhumaan ja ero tuli monen vuoden yrittämisen jälkeen vaikka mies ei olisi halunnut. Minä en pystynyt jatkamaan vaikka kuinka yritin kun en saanut mitään selitystä asialle.
Mitä se loputon jankkaaminen ja vatvominen siis auttaa? Ei mitään.
Miehillä on niin korkeat testosteronitasot että myös harrastavat homoilua. Alastonsuomessakin mies saa jatkuvasti kommenttia muilta miehiltä. Jännä ilmiö. Siellä harvemmin nainen saa naiselta mutta miehet kommentoi kumpaakin sukupuolta muna pystyssä
Kyllä mieskin kaipaa hellyyttä ja voi saada sitä vain toiselta mieheltä. Kenties johtuu jostain isäkaipuusta, mutta kyllähän totuus on se, että vain toinen mies tietää mitä mies kaipaa. Osaa koskettaa juuri oikeista paikoista ja lohduttaa. Naisilla se jää väistämättä ulkokohtaiseksi.
Entä jos se nussikin kikulitytön kanssa eli miehen, joka on kuvottava sekasikiö kumitisseillä. Miehet käyvät kuumana näihin esimerkiksi Thaimaassa. Seksuaalisuus voi saada kummmallisia muotoja uskovaisista perheistä lähtökohtansa saaneissa. Peruspillu ei enää kelpaakaan vaan pitää saada jotakin outoutta lisäksi.
Kysy siltä?