Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jumala rakastaa kaikkia:)

Vierailija
27.11.2023 |

Iloitaan siis!

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalaa ei ole olemassa,että vielä aikuiset ihmiset uskoo johonkin satuolentoon :)

Vierailija
2/68 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä jumala?

Ukko? Ceres? Zeus? Artemis? Shiva? Kristinuskon? Islamin?

Mitää näistä ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalaa ei ole olemassa,että vielä aikuiset ihmiset uskoo johonkin satuolentoon :)

Ap tässä. Jumala uskoo sinuunkin. Olet hänen siipiensä             suojassa.

Vierailija
4/68 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan myös että herra koettelee muttei hylkää, viimeaikoina on alkanut tuntumaan että on hyljännyt !

Vierailija
5/68 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala rakastaa ihmistä, mutta vihaa syntiä. Tämän takia tuli maailmaan ja sovitti ihmisten synnit, ettei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan perisi iankaikkisen elämän.

Vierailija
6/68 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumala rakastaa ihmistä, mutta vihaa syntiä. Tämän takia tuli maailmaan ja sovitti ihmisten synnit, ettei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan perisi iankaikkisen elämän.

Aaameeeen.

Vierailija
7/68 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö sen tiedät? Paljonpa tiedät.

Vierailija
8/68 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan myös että herra koettelee muttei hylkää, viimeaikoina on alkanut tuntumaan että on hyljännyt !

Ei ole. Pikku kommunikaatioviive vain. Itse sain avun kohtaamalla pimeän puoleni, menemällä peiton alle ja itkemällä oikein kunnon puhdistavat itkut. Muutaman päivän tätä, ja tuli parempi mieli.

T. Ap

Vierailija
9/68 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se mukava kun on Luoja joka pitää huolta ihmisestä. Jopa niin hyvin ettei jalkaansa satuttaisi vaan polut tasoitetaan. Huippu hyvä!

Vierailija
10/68 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus otti ja puhalsi heidän päällensä. Ottakaa pyhä henki. Joille te synnit anteeksi annatte niille ne on anteeksi annettu. Joilta ne pidätätte, niiltä ne on pidätetty.

Vierailija
11/68 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus otti ja puhalsi heidän päällensä. Ottakaa pyhä henki. Joille te synnit anteeksi annatte niille ne on anteeksi annettu. Joilta ne pidätätte, niiltä ne on pidätetty.

Aaameen.

Vierailija
12/68 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainakaan kristinuskon juma larakasta kuin kristittyjä raamatun mukaan,

muut on pakanoita ja joutuvat ikuiseen helvetin pätsiin kärventymään

Vierailija
13/68 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko siihen ateistien keksimään satuolento-jumalaan. Jumala on mulle jotain muuta.

Vierailija
14/68 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Jumala rakastaa myös Putinia, vaikka se voi joitakin kiukuttaa.

Vierailija
15/68 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä jumala?

Mitää näistä ei ole.

Sivusta. On olemassa vain yksi Jumala, se joka on luonut kaiken, kolmiyhteinen Isä, Poika ja Pyhä Henki. Minä uskon Jumalaan (kaikki uskoo ja yhtenä päiväsä kaikki myös polvistuvat Jumalan edessä. Minä tahdon elää Jumalan tahdon mukaan, rakastan Jumalaa ja uskon että Jeesuksen ristinkuoleman takia minulla on mahdollisuus päästä Jumalan lapseksi ja Taivaaseen.

Vierailija
16/68 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se mukava kun on Luoja joka pitää huolta ihmisestä. Jopa niin hyvin ettei jalkaansa satuttaisi vaan polut tasoitetaan. Huippu hyvä!

Kasvukipuja. T. Ap, kölin alta vedetty...

Vierailija
17/68 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurikin voi salassa rakastaa juuri sinua. Et vain ehkä tiedä sitä. Aavistella voi. Ero on siinä, että kun tukeutuu ihmiseen voi pettyä. 

Jumalan LAPSIA kaikki ollaan. 

Siksi tuo Isä Jumala. Miten hän haluaisi meidän toimivan, että voisimme hyvin.

Evil begets evil. 

Vierailija
18/68 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin on mennytkin sen jälkeen.

Vierailija
19/68 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä jumala?

Mitää näistä ei ole.

Sivusta. On olemassa vain yksi Jumala, se joka on luonut kaiken, kolmiyhteinen Isä, Poika ja Pyhä Henki. Minä uskon Jumalaan (kaikki uskoo ja yhtenä päiväsä kaikki myös polvistuvat Jumalan edessä. Minä tahdon elää Jumalan tahdon mukaan, rakastan Jumalaa ja uskon että Jeesuksen ristinkuoleman takia minulla on mahdollisuus päästä Jumalan lapseksi ja Taivaaseen.

Niinpä niin. Jokainen oman uskontokunnan edustaja ja uskova kokee, että juuri HÄNEN uskonsa on se oikea. EI mitään uutta auringon alla.

Ota tiede sydämeesi. Se on totta, hyväksyit sen tai et.

Vierailija
20/68 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä jumala?

Mitää näistä ei ole.

Niinpä niin. Jokainen oman uskontokunnan edustaja ja uskova kokee, että juuri HÄNEN uskonsa on se oikea. EI mitään uutta auringon alla.

Ota tiede sydämeesi. Se on totta, hyväksyit sen tai et.

Tiede on totta ja hyväksyn sen. Valheita en hyväksy, vaikka ei ne valheiden levittäjät minun hyväksynnällä mitään tee. Totuus ei lakkaa olemasta vaikka pistät pääsi pensaaseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän