Pettikö mieheni miehen kanssa?
Haluaisin asiallisia vastauksia ja pohdintaa todella surulliseen asiaan.
Mieheni petti minua muutama kuukausi sitten. Hän kertoi siitä oma-aloitteisesti, en olisi osannut mitenkään arvata. Ehkä klassinen kommentti petetylta, mutta niin totta, mitään merkkejä tällaisesta ei ollut ennakkoon. Mies haluaa jatkaa liittoamme, mutta olen aivan rikki.
Mies kertoi ainoastaan, että se tapahtui entuudestaan tuntemattoman henkilön kanssa ja voimakkaassa humalatilassa, kuulemma ei koskaan tekisi niin selvin päin. Mutta muuta ei kertonut. Ei siis suostu kertomaan kenen kanssa petti.
Olen hieman yhdistellyt minulla tiedossani olevia tiedon jyviä ja alkanut miettimään, että voiko olla että mies pettikin miehen kanssa?? Mies on ollut aina minun silmissäni 100% hetero ja meillä on kaksi pientä lastakin. Usein häneltä on kuullut kaikkia homovitsejä ja hän on sanonut inhoavansa homoja.
Tiedossani olevat faktat:
1) mies ei kerro kenen kanssa petti, hänen mukaansa kysessä on "henkilö". (eli ei sukupuolta?)
2) Mies vannoi käsi raamatulla, että aviottomia lapsia ei ole eikä sellaisia tule koskaan ottamaan meihin yhteyttä (jos olisi naisen kanssa pettänyt niin miten voi sanoa noin? Nainen voi tulla aina raskaaksi, kortsukaan ei ole täysin varma)
3) Ratsasin salaa miehen kännykän. Löysin miehen kännykästä pettämispäivän illalta, noin klo 18.00 miehen lähettämän tekstiviestin, jossa mieheni on lähettänyt miehen nimissä olevaan kännykkänumeroon tekstarin ja kysyy voisivatko syötä illallista samassa ravintolan pöydässä.
4) mies kävi sukupuolitautitesteissä kolme kertaa pettämisen jälkeen.
Mitä sanoo AV-raati. Pettikö "umpihetero" mieheni miehen kanssa?
Vai löytyikö ravintolasta vielä illan myöhäisempinä tunteina (maksullinen?) nainen? Jos oli nainen niin MITEN mies voi muka TIETÄÄ, että lehtolapsia ei ole eikä tule?
Tulen kohta hulluksi :(
Kommentit (57)
Tiukka persereikä ja kulli perseessä on taivaallista. On tullut naitua näitä "täysheteroita" perheenisiäkin. Heeheh.
Vanhempi homppeli 55
1) Moni puhuu vaan henkilöstä, ihmisestä, tyypistä jne. Suomen kieli on täynnä sukupuolineutraaleja ilmauksia. Esimerkiksi minä puhun puolisosta.
2) Tuplaehkäisyn pettämismahdollisuus on about 1/100 000 - 1/10 000, riippuen naisen käyttämästä ehkäisystä. Naiselta voi olla myös kohtu poistettu tai muuten steriili. Mielestäni tämä kohta on vahviten viittaisi miehen suuntaan.
3) "Miehen nimissä oleva puhelinnumero" voi hyvää päivää, eikö nyt salarakas yleensä merkata samaa sukupuolta olevan / sukupuolineutrilla nimellä puhelimeen? Pettäjien ja seurustelukumppania piilottelevien teinien vakiokikka.
4) Pettämisen jälkeen nyt on fiksua käydä sp-testeissä, HIV:a joudutaan testaamaan kahdesti ja hepatiitti-C:ta (joka harvoin tarttuu minkäänlaisessa seksissä) kolmesti, joskin ensimmäinen 3kk sisään (heti ja 3kk) ja jälkimmäinen 6kk sisään (heti, 3kk, 6kk). Jos on käynyt kolmesti esim. parin viikon sisällä, en pidä uskottavana kuin kertaa tai ukko on vainoharhainen.
Suosittelen lämmöllä kysymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy siltä?
Miehen mukaan asiasta ei enää puhuta vaan se unohdetaan.
AP
Vastaat että sinun mielestäsi sitä ei unohdeta vaan siitä puhutaan.
Mun ex ei suostunut myöskään puhumaan ja ero tuli monen vuoden yrittämisen jälkeen vaikka mies ei olisi halunnut. Minä en pystynyt jatkamaan vaikka kuinka yritin kun en saanut mitään selitystä asialle.
Mitä se loputon jankkaaminen ja vatvominen siis auttaa? Ei mitään.
Vastaisin tähän omasta puolestani, että petetylle osapuolelle täytyy kutenkin jotenkin ilmaista, että on oikeasti pahoillaan ja siten valmis kärsimään seuraamukset. Ne seuraamukset voivat vähimmillään tarkoittaa asiasta puhumista ja kysymyksiin vastaamista, niin kauan kun se toinen tuntee siihen tarvetta, oli se itselle kuinka epämiellyttävää tahansa.
Toisen tunteiden täydellinen lakaiseminen maton alle harvoin vahvistaa luottamusta siihen, että seuraavan kerran ne houkutuksen edessä painaisivat vaakakupissa jotenkin enemmän.
Yksi syy miksi parisuhteissa mennään niin usein perse edellä puuhun on juuri tuo puhumattomuus. Sen vain sanon, että menneisyys tulee kysymättä.
Vierailija kirjoitti:
1) Moni puhuu vaan henkilöstä, ihmisestä, tyypistä jne. Suomen kieli on täynnä sukupuolineutraaleja ilmauksia. Esimerkiksi minä puhun puolisosta.
2) Tuplaehkäisyn pettämismahdollisuus on about 1/100 000 - 1/10 000, riippuen naisen käyttämästä ehkäisystä. Naiselta voi olla myös kohtu poistettu tai muuten steriili. Mielestäni tämä kohta on vahviten viittaisi miehen suuntaan.
3) "Miehen nimissä oleva puhelinnumero" voi hyvää päivää, eikö nyt salarakas yleensä merkata samaa sukupuolta olevan / sukupuolineutrilla nimellä puhelimeen? Pettäjien ja seurustelukumppania piilottelevien teinien vakiokikka.
4) Pettämisen jälkeen nyt on fiksua käydä sp-testeissä, HIV:a joudutaan testaamaan kahdesti ja hepatiitti-C:ta (joka harvoin tarttuu minkäänlaisessa seksissä) kolmesti, joskin ensimmäinen 3kk sisään (heti ja 3kk) ja jälkimmäinen 6kk sisään (heti, 3kk, 6kk). Jos on käynyt kolmesti esim. parin viikon sisällä, en pidä uskottavana kuin kertaa tai ukko on vainoharhainen.
Juuri tuota kohtaa 2) ihmettelen. Miten mies VOI TIETÄÄ, että lehtolapsia ei ole eikä tule. Jos TIETÄÄ niin minulle tulee vain mieleen, että
a) petti miehen kanssa
b) olikin vain suu/käsihoitoa. Mutta miksi tässä tapauksessa menisi useaan kertaan tautitesteihin?
c) kysessä ei ollutkaan tuntematon henkilö vaan joku vanha sattumalta tavattu tuttavanainen, johon on ollut vielä jälkeen päin yhteydessä ja kysynyt että eihän ole raskaana.
Keksittekö muita syitä?
Ja miehen tautitestit tehtiin kaksi kertaa heti pettämisen jälkeen ja kolmas kerta oli 3kk pettämisen jälkeen.
AP
Mikään ei tunnu paremmalta rakkaudentunnustukselta kuin se, että kun on mennyt mokaamaan oikein pitkän kaavan kautta (esim juurikin humalassa vaikka) ja olo sietämättömän kamala ja häpeä suuri mutta silti haluaa tunnustaa ---- niin toinen osoittaakin reiluutensa ja sanoo että unohda koko juttu katos sitä sattuu jokaisella ja kukaan ei ole täydellinen.
Sitä on anteeksianto ja se juuri lujittaa ja syventää parisuhdetta.
Toki jos haluaa toisesta eroon, niin nyt olisi oiva paikka antaa potku persuuksiin, tietysti sen jälkeen kun on yleisen tavan mukaan piinannut sitä toista mm. ratsaamalla kännykät ja tietsikat, vänkyttämällä asiasta joka käänteessä, itkien itsesäälistä naama pitkänä tai masentuneena sängynpohjallla, ym vastaavaa kyttäämällä, kostamalla samalla mitalla ja korkojen kanssa ---mutta se kertoo enemmän petetystä kuin pettäjästä.
Isoja sydämiä on harvassa mutta niitä onneksi on.
Homomiehenä voin vain todeta että näiltä "heteroilta" tulee kyllä aika paljon yhteydenottoja lähinnä nettipalveluiden kautta, joten ei ole mitenkään harvinaista vaikka miehes pettämiskumppani olis myöskin mies.
Mutta eikö koko homman ydin ole se että on pettänyt sinua, eikä se kumpaa sukupuolta se on ollut? Minusta se ei muuta asiaa oli kyseessä sitten mies tai nainen. Suosittelen että käyt omia tunteitasi läpi siltä osin mitä fiiliksiä petetyksi tuleminen sinussa herättää. Ja että oletko valmis antamaan anteeksi vai et.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos se nussikin kikulitytön kanssa eli miehen, joka on kuvottava sekasikiö kumitisseillä. Miehet käyvät kuumana näihin esimerkiksi Thaimaassa. Seksuaalisuus voi saada kummmallisia muotoja uskovaisista perheistä lähtökohtansa saaneissa. Peruspillu ei enää kelpaakaan vaan pitää saada jotakin outoutta lisäksi.
Back 2 ylilauta. Tämä paikka ei ole tarkoitettu ylä-asteikäisille epävarmoille teinipojille.
Miehen kanssa on pettänyt. Mutta ei hätää, ei kerta homoks tee, voitte siis jatkaa liittoanne onnellisina.
Ja mistäkö tiesin? Siitä että miehesi on homofoobikko. Jos on sinut oman seksuaalisuutensa kanssa niin ei tee pilkkaa tai epäkunnioita muiden seksuaalisuutta. Toivottavasti kokemus saa miehesi suhtautumaan itseensä ja muihin hieman kunnioittavammin.
Miksi kävi testeissä niin monta kertaa? Petti lisää kiinni jäämisen jälkeen?
Itse en moista miestä katselisi, ihan sama minkä sukupuolen edustajan kanssa on pettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuota kohtaa 2) ihmettelen. Miten mies VOI TIETÄÄ, että lehtolapsia ei ole eikä tule. Jos TIETÄÄ niin minulle tulee vain mieleen, että
a) petti miehen kanssa
b) olikin vain suu/käsihoitoa. Mutta miksi tässä tapauksessa menisi useaan kertaan tautitesteihin?
c) kysessä ei ollutkaan tuntematon henkilö vaan joku vanha sattumalta tavattu tuttavanainen, johon on ollut vielä jälkeen päin yhteydessä ja kysynyt että eihän ole raskaana.
Keksittekö muita syitä?
Ja miehen tautitestit tehtiin kaksi kertaa heti pettämisen jälkeen ja kolmas kerta oli 3kk pettämisen jälkeen.
AP
Miehesi on käynyt salaa laittamassa piuhat poikki.
Suuhoidosta voi saada sukupuolitaudin, siksi käyny testeissä
Nainen on varmuudella katkaissu omat piuhansa
Nainen on varmuudella yli 55 v (ei voi tulla raskaaksi)
Mies heittäny spermat pihalle hyvissä ajoin
Vierailija kirjoitti:
Homomiehenä voin vain todeta että näiltä "heteroilta" tulee kyllä aika paljon yhteydenottoja lähinnä nettipalveluiden kautta, joten ei ole mitenkään harvinaista vaikka miehes pettämiskumppani olis myöskin mies.
Mutta eikö koko homman ydin ole se että on pettänyt sinua, eikä se kumpaa sukupuolta se on ollut? Minusta se ei muuta asiaa oli kyseessä sitten mies tai nainen. Suosittelen että käyt omia tunteitasi läpi siltä osin mitä fiiliksiä petetyksi tuleminen sinussa herättää. Ja että oletko valmis antamaan anteeksi vai et.
Naisena on sydäntä raastavaa tietää, että jos mies petti naisen kanssa niin silloin joku toinen nainen oli seksuaalisesti haluttavampi kuin oma aviovaimo. Mikään ei ole nöyryyttävämpää ja tuhoa naisellisuutta enempää! Jotenkin olisi helpompaa hyväksyä pettäminen miehen kanssa. Toki siinä tilanteessa täytyisi tietää oliko kyseessä joku kokeilu mieheltäni vai pitääkö avioliitto päättää sen vuoksi, että mies haluaakin jatkossa elää jonkun miehen kanssa.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
a) petti miehen kanssa
Keksittekö muita syitä?
AP
En nyt ehkä liikaa tarrautuisi teknisiin yksitysikohtiin siitä miksi mies vannoo noin, luultavasti hän vain vaimolleen vannoo asiat parhain päin, ettei ainakaan omaa tilannetta enää kotona pahenna.
Oma exäni harrasti kerran suojaamatonta seksiä jonkun mielestään kyseenalaisen tuttavuuden (naisen) kanssa, ja se oli ainoa kerta jonka hän koskaan myönsi, sillä tautipeloissaan mielenrauhansa järkkyi tarpeeksi pahasti. Eron jälkeen sain kuulla muitakin juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
a) petti miehen kanssa
Keksittekö muita syitä?
AP
Miehesi on käynyt salaa laittamassa piuhat poikki. EI OLE , 100% VARMA TIETO.
Nainen on varmuudella katkaissu omat piuhansa MAHTOIKO SELVITTÄÄ TÄTÄ TIETOA ENNEN TOSITOIMIA? EN USKO, EI TAIDA KUULUA TAPOIHIN NÄISSÄ TILANTEISSA. JA VAIKKA OLISI KYSYNYT NIIN KUKA LUOTTAA TUNTEMATTOMAN SANAAN 'JOO, MÄ OON STERIILI' . NIIN VARMAAN...
Nainen on varmuudella yli 55 v (ei voi tulla raskaaksi) VAIKEA USKOA ETTA TYKKÄISI 20 VUOTTA VANHEMMISTA NAISISTA.
Vastaukseni yläpuolella isoilla kirjaimilla.
AP
Vierailija kirjoitti:
Miksi kävi testeissä niin monta kertaa? Petti lisää kiinni jäämisen jälkeen?
Itse en moista miestä katselisi, ihan sama minkä sukupuolen edustajan kanssa on pettänyt.
En tiedä miksi kävi monta kertaa testeissä. En ole koskaan saanut vastausta siihenkään :(
AP
Kyllä mä veikkaisin, että on miehen kanssa pelehtinyt.
Mun mielestä tuossa ei tullut mitään vinkkiä ns. umpiheteroudesta. Homofoobikot ovat tunnetusti itse miettineet asiaa ja jos vaikka tykkäiskin, niin parempi pitää meteliä homoja vastaan isoon ääneen. Lisäksi on uskonnollisesta perheestä, se on perkeleestä jos homostelee.
En sano, etteikö sua rakastaisi ja lapsianne. Epäilen hänen kyllä peittelevän omaa seksuaalisuuttaan, oli se sitten bi, hetero tai peräti homo.
Hän petti, se on moro senjoro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
a) petti miehen kanssa
Keksittekö muita syitä?
AP
Miehesi on käynyt salaa laittamassa piuhat poikki.
Nainen on varmuudella katkaissu omat piuhansa
Nainen on varmuudella yli 55 v (ei voi tulla raskaaksi)
Aikuinen ihminenkö tämmöisiä kirjottaa? Myös touhutipoista voi tulla raskaaksi.
Ihan suoraan sanottuna Ap. Jos mies ei suostu sun kanssa tapausta pohjia myöten läpikäymään, ei arvosta sua. Ei kadu eikä tunne surua sun tuskasta. On jotain salattavaa. Näin julmaa se on!
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei tunnu paremmalta rakkaudentunnustukselta kuin se, että kun on mennyt mokaamaan oikein pitkän kaavan kautta (esim juurikin humalassa vaikka) ja olo sietämättömän kamala ja häpeä suuri mutta silti haluaa tunnustaa ---- niin toinen osoittaakin reiluutensa ja sanoo että unohda koko juttu katos sitä sattuu jokaisella ja kukaan ei ole täydellinen.
Sitä on anteeksianto ja se juuri lujittaa ja syventää parisuhdetta.
Toki jos haluaa toisesta eroon, niin nyt olisi oiva paikka antaa potku persuuksiin, tietysti sen jälkeen kun on yleisen tavan mukaan piinannut sitä toista mm. ratsaamalla kännykät ja tietsikat, vänkyttämällä asiasta joka käänteessä, itkien itsesäälistä naama pitkänä tai masentuneena sängynpohjallla, ym vastaavaa kyttäämällä, kostamalla samalla mitalla ja korkojen kanssa ---mutta se kertoo enemmän petetystä kuin pettäjästä.
Isoja sydämiä on harvassa mutta niitä onneksi on.
Anteeksianto ja ymmärrys ovat hienoja asioita.
Petetyksi joutuminen sattuu jokaiseen ihmiseen, eikä se ettei välttämättä kykenekään lopulta käsittelemään asiaa pelkästään yksin omassa päässään vielä tee kenestäkään "pienisydämistä".
Helpommin sitä ymmärrystä kokemukseni mukaan löytää, jos on tullut mokailtua molemmin puolin.
Ainoana osapuolena jolla on asiasta tietoa se on 100 % miehen päätettävissä puhutaanko siitä vai ei.