Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettikö mieheni miehen kanssa?

Vierailija
23.03.2016 |

Haluaisin asiallisia vastauksia ja pohdintaa todella surulliseen asiaan.

Mieheni petti minua muutama kuukausi sitten. Hän kertoi siitä oma-aloitteisesti, en olisi osannut mitenkään arvata. Ehkä klassinen kommentti petetylta, mutta niin totta, mitään merkkejä tällaisesta ei ollut ennakkoon. Mies haluaa jatkaa liittoamme, mutta olen aivan rikki.

Mies kertoi ainoastaan, että se tapahtui entuudestaan tuntemattoman henkilön kanssa ja voimakkaassa humalatilassa, kuulemma ei koskaan tekisi niin selvin päin. Mutta muuta ei kertonut. Ei siis suostu kertomaan kenen kanssa petti.

Olen hieman yhdistellyt minulla tiedossani olevia tiedon jyviä ja alkanut miettimään, että voiko olla että mies pettikin miehen kanssa?? Mies on ollut aina minun silmissäni 100% hetero ja meillä on kaksi pientä lastakin. Usein häneltä on kuullut kaikkia homovitsejä ja hän on sanonut inhoavansa homoja.

Tiedossani olevat faktat:
1) mies ei kerro kenen kanssa petti, hänen mukaansa kysessä on "henkilö". (eli ei sukupuolta?)
2) Mies vannoi käsi raamatulla, että aviottomia lapsia ei ole eikä sellaisia tule koskaan ottamaan meihin yhteyttä (jos olisi naisen kanssa pettänyt niin miten voi sanoa noin? Nainen voi tulla aina raskaaksi, kortsukaan ei ole täysin varma)
3) Ratsasin salaa miehen kännykän. Löysin miehen kännykästä pettämispäivän illalta, noin klo 18.00 miehen lähettämän tekstiviestin, jossa mieheni on lähettänyt miehen nimissä olevaan kännykkänumeroon tekstarin ja kysyy voisivatko syötä illallista samassa ravintolan pöydässä.
4) mies kävi sukupuolitautitesteissä kolme kertaa pettämisen jälkeen.

Mitä sanoo AV-raati. Pettikö "umpihetero" mieheni miehen kanssa?

Vai löytyikö ravintolasta vielä illan myöhäisempinä tunteina (maksullinen?) nainen? Jos oli nainen niin MITEN mies voi muka TIETÄÄ, että lehtolapsia ei ole eikä tule?

Tulen kohta hulluksi :(

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) Moni puhuu vaan henkilöstä, ihmisestä, tyypistä jne. Suomen kieli on täynnä sukupuolineutraaleja ilmauksia. Esimerkiksi minä puhun puolisosta.

2) Tuplaehkäisyn pettämismahdollisuus on about 1/100 000 - 1/10 000, riippuen naisen käyttämästä ehkäisystä. Naiselta voi olla myös kohtu poistettu tai muuten steriili. Mielestäni tämä kohta on vahviten viittaisi miehen suuntaan.

3) "Miehen nimissä oleva puhelinnumero" voi hyvää päivää, eikö nyt salarakas yleensä merkata samaa sukupuolta olevan / sukupuolineutrilla nimellä puhelimeen? Pettäjien ja seurustelukumppania piilottelevien teinien vakiokikka.

4) Pettämisen jälkeen nyt on fiksua käydä sp-testeissä, HIV:a joudutaan testaamaan kahdesti ja hepatiitti-C:ta (joka harvoin tarttuu minkäänlaisessa seksissä) kolmesti, joskin ensimmäinen 3kk sisään (heti ja 3kk) ja jälkimmäinen 6kk sisään (heti, 3kk, 6kk).  Jos on käynyt kolmesti esim. parin viikon sisällä, en pidä uskottavana kuin kertaa tai ukko on vainoharhainen.

Suosittelen lämmöllä kysymistä. 

Juuri tuota kohtaa 2) ihmettelen. Miten mies VOI TIETÄÄ, että lehtolapsia ei ole eikä tule. Jos TIETÄÄ niin minulle tulee vain mieleen, että

a) petti miehen kanssa

b) olikin vain suu/käsihoitoa. Mutta miksi tässä tapauksessa menisi useaan kertaan tautitesteihin?

c) kysessä ei ollutkaan tuntematon henkilö vaan joku vanha sattumalta tavattu tuttavanainen, johon on ollut vielä jälkeen päin yhteydessä ja kysynyt että eihän ole raskaana.

Keksittekö muita syitä?

Ja miehen tautitestit tehtiin kaksi kertaa heti pettämisen jälkeen ja kolmas kerta oli 3kk pettämisen jälkeen.

AP

Miehesi on käynyt salaa laittamassa piuhat poikki.

Suuhoidosta voi saada sukupuolitaudin, siksi käyny testeissä

Nainen on varmuudella katkaissu omat piuhansa

Nainen on varmuudella yli 55 v (ei voi tulla raskaaksi)

Mies heittäny spermat pihalle hyvissä ajoin

Aikuinen ihminenkö tämmöisiä kirjottaa? Myös touhutipoista voi tulla raskaaksi.

No eipäs voi. Touhutipat ei sisällä siittiöitä. Soon tutkittu juttu. Keskeytetty yhdyntä on epävarma ehkäisykeino koska sitä käytetään niin helposti väärin ts. ei keskeytetä ajoissa. Oikein käytettynä menetelmän varmuus on jopa parempi kuin kondomin käytön kanssa.

Vierailija
42/57 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kävi testeissä niin monta kertaa? Petti lisää kiinni jäämisen jälkeen?

Itse en moista miestä katselisi, ihan sama minkä sukupuolen edustajan kanssa on pettänyt.

En tiedä miksi kävi monta kertaa testeissä. En ole koskaan saanut vastausta siihenkään :(

AP

Esim. HIV testataan vasta kolmen kuukauden kuluttua altistuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en moista miestä katselisi, ihan sama minkä sukupuolen edustajan kanssa on pettänyt.

En tiedä miksi kävi monta kertaa testeissä. En ole koskaan saanut vastausta siihenkään :(

AP

Nyt muistan, että mies väitti minulle, siis väittämällä väitti, että nykyisillä pikatesteillä HIV voidaan testata hetikin eikä tarvitse välttämättä odottaa 3kk. Onko se totta? Mutta kävi tosiaan viimeisen kerran testeissä 3kk kuluttua pettämisestä.

AP

Vierailija
44/57 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi tiukka kullinympärillä kuin väljä saapas jalassa

Vierailija
45/57 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Nyt muistan, että mies väitti minulle, siis väittämällä väitti, että nykyisillä pikatesteillä HIV voidaan testata hetikin eikä tarvitse välttämättä odottaa 3kk. Onko se totta? Mutta kävi tosiaan viimeisen kerran testeissä 3kk kuluttua pettämisestä.

AP

3kk odotetaan sen takia, että viimeistään silloin vasta-ainemuodostus on alkanut ja voidaan testillä havaita, eli hän on joko ymmärtänyt väärin tai valehtelee.

Vierailija
46/57 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiviä hän selkeesti pelkäsi. Ja pakko oli kertoa sinulle pettämisestä, koska ei olisi voinut kolmea kuukautta vältellä seksiä kanssasi. Ja itsekin mitä ilmeisemmin harrastanut suojaamatonta syrjähypyssään.

Vierailija
47/57 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen homona täysin varma, että paljon isompi osa naimisissa olevista "hetero" miehistä pettää vaimoaan miehen kanssa, mitä vaimot pystyisivät kuvittelemaan. Minulta ainakin todella usein tulee naimisissa olevat kaappihomot kerjäämään seksiä, jos vain tietävät minun olevan homo, mutta minä en suostu. Sitä paitsi olen huomannut, että mitä enemmän naisen kanssa naimisissa "heterolla" miehellä esiintyy muiden läsnä ollessa homofobiaa, niin sitä todennäköisemmin hän on kaappihomo. Aika rankkaa näillä miesraukoilla täytyy olla, koska pitää olla naisen kanssa naimisissa, esittää kovasti heteroa, joka vihaa homoja vaikka itseä kiinnostaa kovasti toisen miehen peppu ja sukuvehkeet. Vaimonkin kanssa rakastellessa mielessä pyörii vain muiden miesten alastomat kehot että pystyisi kiihottumaan tarpeeksi. 

Vierailija
48/57 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten on vielä yksi outo juttu. Kun pettämisen jälkeen meillä oli toisen tai kolmannen kerran seksiä niin kysyin mieheltäni, että 'mistä tykkäät, tykkäätkö runkata'? Mies sai silmittömän raivokohtauksen! Aivan outoa ja odottamatonta käytöstä häneltä. Kysyin että mitä nyt? Hän oli punaisena raivosta ja huusi että 'sä puhut mulle noin, ihan kuin homot'. No niin puhuinkin ystävällisellä äänellä, kun halusin tietää mistä tykkää ja tykkääkö käsihoidosta. Tarkoitin siis käsihoitoa runkkaamisella.

Mikä tämä juttu oli? Ja sen jälkeen asiasta ei saanut jutella, mies kielsi. Halusin vain kysyä millaista seksiä sillä kertaa haluaa.

AP

Vierailija
49/57 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olikin iskä meidän

Ritari ruskean reiän

Vierailija
50/57 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten on vielä yksi outo juttu. Kun pettämisen jälkeen meillä oli toisen tai kolmannen kerran seksiä niin kysyin mieheltäni, että 'mistä tykkäät, tykkäätkö runkata'? Mies sai silmittömän raivokohtauksen! Aivan outoa ja odottamatonta käytöstä häneltä. Kysyin että mitä nyt? Hän oli punaisena raivosta ja huusi että 'sä puhut mulle noin, ihan kuin homot'. No niin puhuinkin ystävällisellä äänellä, kun halusin tietää mistä tykkää ja tykkääkö käsihoidosta. Tarkoitin siis käsihoitoa runkkaamisella.

Mikä tämä juttu oli? Ja sen jälkeen asiasta ei saanut jutella, mies kielsi. Halusin vain kysyä millaista seksiä sillä kertaa haluaa.

AP

Miksi alapeukut?

AP

Vierailija
51/57 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Miehesi haluaa säilyttää suhteensa mieheen pyhänä, ei halua kenenkään uteliaan räähkän puuttuvan siihen yhteyteen. Anna miehesi olla rauhassa ja viettää niitä luksushetkiä toisen miehen kanssa!

Vierailija
52/57 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla mies, voi olla prostituoitu, voi olla joku ihan tavisnainen jostain... Mitä väliä sillä periaatteessa on? Pettäminen on pettämistä. Mä en jaksaisi kiusata itseäni ja elää jatkuvassa epävarmuudessa, vaan pistäisin suhteen poikki.

Vierailija
53/57 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se "tietäminen" - sinä pelkäät lehtolapsia, joten mies vakuuttaa, ettei ole mahdollista. Ei se oikeasti mitään tiedä, kunhan yrittää rauhoittaa sinua.

Vierailija
54/57 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Miksi alapeukut?

AP

En edelleenkään ymmärrä miksi mies kilahti tästä silmittömästi. Kuulostaako tämä kenenkään muun korvaan oudolta? Ehkä mä en vain tajua.

AP

Vierailija
55/57 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se "tietäminen" - sinä pelkäät lehtolapsia, joten mies vakuuttaa, ettei ole mahdollista. Ei se oikeasti mitään tiedä, kunhan yrittää rauhoittaa sinua.

Tätäkin vaihtoehtoa olen miettinyt. Mies vannoi suurinpiirtein toinen käsi raamatulla ja toinen sydämen päällä ja sanoi todella kovalla äänenpainolla 'lehtolapsia ei ole eikä tule, niitä ei ole!'. Eli todella voimakkaasti sen sanoi.

AP

Vierailija
56/57 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtautuuko miehesi maahanmuuttoon kriittisesti? Onko miehesi alle 30-vuotias? Noissa rajatkiinni yms. ryhmissä pyörii muutamia karismaattisia vanhempia herroja, jotka houkuttelevat nuorempia miehiä mukaan isänmaalliseen runkkurinkiin. (tavoite homostelemalla järkyttää muslimeja ja saada heidät poistumaan Suomesta). olen kuullut, että joskus hommat on kännissä menneet vähän pidemmällekin. Voi olla että miehellesi on käynyt näin ja nyt jälkikäteen kaduttaa.

Vierailija
57/57 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Miksi alapeukut?

AP

En edelleenkään ymmärrä miksi mies kilahti tästä silmittömästi. Kuulostaako tämä kenenkään muun korvaan oudolta? Ehkä mä en vain tajua.

AP

No oliko tämä sinulta poikkeavaa käytöstä? Miehelle voi tulla ristiriitaisia tunteita siitä että yhtäkkiä puhut ns ronskeja, ja/tai intiimin tilanteen luomat käsittelemättömät syyllisyyden tunteet, jotka hän siis mieluummin unohtaisi,  saavat hänet raivoamaan.

Tässä on ihan liian paljon asioita, joista "täytyy" vaieta ja arvailua toisen tunteista/ajatuksista molemmin puolin, jotta välinne vain maagisesti korjautuisivat ennalleen ajan myötä. Se lähinnä kuulostaa oudolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi