Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehen syrjäytyminen elämästä naisen puutteen takia?

Vierailija
22.03.2016 |

Itselleni kävi näin. nuorempana minulla oli lukuisia yrityksiä tyttöjen kanssa, mutta kukaan ei minusta ikinä kiinnostunut. Tulin siihen lopputulokseen etten ole naisten mielestä tarpeeksi kiinnostava ja monien pettymysten jälkeen masennuin koska en kiinnosta naisia. Tämä sitten ajanut minut syrjätymiseen, työttömyyteen, ja siihen että menetin uskoni elämään.

Kommentit (446)

Vierailija
181/446 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni kävi näin. nuorempana minulla oli lukuisia yrityksiä tyttöjen kanssa, mutta kukaan ei minusta ikinä kiinnostunut. Tulin siihen lopputulokseen etten ole naisten mielestä tarpeeksi kiinnostava ja monien pettymysten jälkeen masennuin koska en kiinnosta naisia. Tämä sitten ajanut minut syrjätymiseen, työttömyyteen, ja siihen että menetin uskoni elämään.

Itse en ainakaan näkisi mitään syytä tehdä töitä sellaisen yhteiskunnan eteen joka ei tarjoa mitään takaisin. Luultavasti lähtisin Intiaaniksi Alaskaan tuossa tilanteessa.

Vierailija
182/446 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki koira ja terapeutti. Kyllä se siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/446 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyh! Naiseton mies voi omistautua kouluttautumiselle ja työuralle ja hyvillä tuloillaan ostaa tylikkäät vaatteet ja salikortin ja lenkkitossut ja vähän käytöstapa- ja ihmissuhdeoppaita, ja kappas vaan, johan alkaa naista tulla.

Että eiköhän se naisettomuus ole seuraus ekä syy. Ressukkamiehet, joilla ei ole älyä, jotka ovat velttoja ja kunnianhimottomia ja sosiaalisesti kyvyttömiä ja käytöstavattomia ja rumia jne jne yllätys yllätys syrjäytyvät. Ja yllätys yllätys, tälaliset ominaisuudet eivät vetoa tyttöihin/naisiin. 

Noin helppoahan se on. Voi vittu. Siellä taas joku vitun kultapossu joka ei tiedä ongelmista mitään.

Onhan se. Valtaosa miehistä on kykeneviä saamaan parisuhteen. Näiden joukossa on mm. vammaisia, mt-ongelmaisia ja muilla rajoitteilla varustettuja miehiä.

Vaan ei taida olla montaa pienimunaista?

Vierailija
184/446 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyh! Naiseton mies voi omistautua kouluttautumiselle ja työuralle ja hyvillä tuloillaan ostaa tylikkäät vaatteet ja salikortin ja lenkkitossut ja vähän käytöstapa- ja ihmissuhdeoppaita, ja kappas vaan, johan alkaa naista tulla.

Että eiköhän se naisettomuus ole seuraus ekä syy. Ressukkamiehet, joilla ei ole älyä, jotka ovat velttoja ja kunnianhimottomia ja sosiaalisesti kyvyttömiä ja käytöstavattomia ja rumia jne jne yllätys yllätys syrjäytyvät. Ja yllätys yllätys, tälaliset ominaisuudet eivät vetoa tyttöihin/naisiin. 

Noin helppoahan se on. Voi vittu. Siellä taas joku vitun kultapossu joka ei tiedä ongelmista mitään.

Onhan se. Valtaosa miehistä on kykeneviä saamaan parisuhteen. Näiden joukossa on mm. vammaisia, mt-ongelmaisia ja muilla rajoitteilla varustettuja miehiä.

Transmiehiä ja mikropeniksen omaavia on parisuhteissa.

Vierailija
185/446 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon helvetin kyllästynyt näihin "yhyhy koska en ole saanut naista/miestä, koko elämäni on piloilla!" Itsessä ei ole koskaan mitään vikaa ei. 

Jos se vika, miksi ei kelpaa naisille on pieni kalu, 13 cm niin mitä sille voi tehdä?

Mitä vikaa sellaisessa on, jos osaa hommansa muuten? Ei kaikille kelpaa, mutta joillekin.

Vierailija
186/446 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki koira ja terapeutti. Kyllä se siitä.

Ja ennenkaikkea rahaa.

Vierailija
187/446 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon helvetin kyllästynyt näihin "yhyhy koska en ole saanut naista/miestä, koko elämäni on piloilla!" Itsessä ei ole koskaan mitään vikaa ei. 

Jos se vika, miksi ei kelpaa naisille on pieni kalu, 13 cm niin mitä sille voi tehdä?

Mun miehellä on 12-senttinen ja on silti mun mies eikä sinkku. On kelvannut muillekin, joten jos kuvittelet ongelman olevan munassa, olet luultavasti väärässä tai tavannut vääränlaisia naisia. Huomioi, että naisetkin ovat yksilöitä toiveineen ja haluineen.

Vierailija
188/446 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muna vai kana, hihi ;)

Vierailija
189/446 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet ovat noin heikkoja...? Minä tulin miesten taholta torjutuksi reilun 10 vuoden verran ja nyt olen miesten suhteen luovuttanut, mutta silti valmistuin korkeakoulusta enkä ole masentunut tai syrjäytynyt työmarkkinoiltakaan. 

Tein kaikkeni, jotta olisin jollekin kelvannut, mutta ei auta vaikka laihdutin, treenaan säännöllisesti, laittaudun siististi ja naiselllisesti sekä käytän vartalolleni sopivia hyvännäköisiä vaatteita. Sen toki myönnän, että itsetunto on todella, todella alhaalla miesten pakkien jälkeen, enkä sitä ole yrityksistäni huolimatta saanut vahvistettua :(

Miehillä ei ole oikein mitään muuta kanavaa puhua tunteista ja saada läheisyyttä kuin se oma nainen. Naisilla on paljon enemmän huolenpitoa ja rakkautta elämässä oletusarvoisesti. Se tekee heikoksi, että se ainut oljenkorsi on saavuttamattomissa.

On miehen omalla vastuulla hankkia tukiverkostoa ja kyetä luomaan hyviä sosiaalisia suhteita. 

Juu, yhteiskunnalla ei ole tästä mitään vastuuta, tietenkään!

Miksi pitäisi olla? Sosiaaliset suhteet ovat sellainen asia, että lainsäädännöllä ja muulla ei juurikaan ole niihin mitään sanottavaa. Ei ketään voida pakottaa olemaan toisen ystävä.

On surettavaa, että nuoret miehet syytävät vastuun omasta vapaa-ajan toiminnastaan yhteiskunnalle kun samaan aikaan esim. kotiinsa sidotuilla vanhuksilla ei ole edes keinoja miten omaa tilannetta voisi ITSE parantaa. Nuorilla miehillä on useimmiten kaksi toimivaa jalkaa ja puhekyky, ja onpa niinkin että noidenkaan puuttuminen ei ole estänyt parisuhteen ja ystävien hankkimista.

Okei, eli se on voivoi jos naiset eivät hakeudu matemaattisille aloille, se on voivoi jos naiset eivät itse osaa pyytää palkankorotuksia ja koe että heillä on oikeus pyrkiä huipulle siinä missä miestenkin. Se on voivoi jos nainen jää aina kotiin hoitamaan lapsia ja mies saa hoitaa uraansa. Se on voivoi jos tyttöjä ohjataan kotona ja koulussa vain naisellisiin hoiva-ammatteihin

Ottaisivat naiset itse vastuun elämästään! Niinkö?

Lue kommenttini uudelleen, et käsittänyt. On yhteiskunnan vastuulla taata, että esim. naisilla on samanlainen oikeus työllistyä mitä miehillä. Se kuuluu lainsäädännön piiriin. 

Sen sijaan ei ole lakeja, joiden mukaan voitaisiin määrätä, että tietty määrän naisista on pakko hakea alalle Ö, tai että Pentti on oikeutettu suhteeseen ja kolmeen äijäkaveriin. 

Siitä olen samaa mieltä, että miehiä tulisi tukea sosiaalisten taitojen kohentamiseen, mutta tämä tapahtuu jo päiväkodissa. Jos aikuinen mies ei osaa hankkia ystäviä ei kukaan tarhatäti sitä voi enää kädestä pitäen näyttää vaan miehen tulee aikuisena ottaa vastuu omasta elämästään. 

Niin, ei tietenkään ole mitään rakenteita jotka voisivat tehdä miesten elämästä vaikeampaa. Samalla viivalla kaikki.

Mikä on se rakenne, joka estää nuorta aikuista miestä parantamaan omia sosiaalisia taitojaan? Nyt ei viitata menneisyyteen vaan niihin rakenteisiin, joka juuri tällä hetkellä miehen kykyyn ottaa vastuu ja yrittää parantaa omaa elämäänsä.

Älkää nyt enää jaksako jauhaa tuota jo vuosia vanhaa muotitermiä sosiaaliset taidot (mikä ei koskaan edes tarkoittanut yhtään mitään). Se on jo eilispäivää ja konsulteilla on uudet vekkulit sanastot. Edellä mainitun hokeminen vain osoittaa että ihminen on 5 vuotta ajastaan jäljessä.

Jos nyt kuitenkin oletetaan että sosiaalisilla taidoilla takoitetaan kykyä ja halua jauhaa tilanteeseen sopivaa kevyttä ja positiivista höpönlöpöntuubaa lopettomalla moottoriturvalla tutuille ja tuntemattomille ilman mitään häpeää oman ulosannin typeryydestä, niin miten se oikeasti parantaa omaa elämää? Sillä korkeintaan vetää puoleensa ekstrovertteja idiootteja, jotka nauttivat typerästä paskanjauhamisesta.

Sinä et edes tiedä mitä "sosiaaliset taidot" tarkoittavat. Googleta edes perusteet ennen kuin yrität päteä.

Sosiaaliset taidot ei tarkoita yhtään mitään. Kuka hyvänsä voi väittaa mitä tahansa tapaa kommunikoida ihmisten kanssa sosiaalisiksi taidoiksi. Voin mennä vaikka täyteen hissiin ja pieraista sekä hihitellä päälle ja todeta, että tämä nyt vain kuuluu omaan alakulttuuriini ja meillä on tapana pieraista aina uusia ihmisiä tavatessa.

Vierailija
190/446 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ainakaan näkisi mitään syytä tehdä töitä sellaisen yhteiskunnan eteen joka ei tarjoa mitään takaisin. Luultavasti lähtisin Intiaaniksi Alaskaan tuossa tilanteessa.

Ei sinne Alaskaan voi muuttaa ilman työ- ja oleskelulupaa.

Vierailija
191/446 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makunsamenettäjä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet ovat noin heikkoja...? Minä tulin miesten taholta torjutuksi reilun 10 vuoden verran ja nyt olen miesten suhteen luovuttanut, mutta silti valmistuin korkeakoulusta enkä ole masentunut tai syrjäytynyt työmarkkinoiltakaan. 

Tein kaikkeni, jotta olisin jollekin kelvannut, mutta ei auta vaikka laihdutin, treenaan säännöllisesti, laittaudun siististi ja naiselllisesti sekä käytän vartalolleni sopivia hyvännäköisiä vaatteita. Sen toki myönnän, että itsetunto on todella, todella alhaalla miesten pakkien jälkeen, enkä sitä ole yrityksistäni huolimatta saanut vahvistettua :(

Miehillä ei ole oikein mitään muuta kanavaa puhua tunteista ja saada läheisyyttä kuin se oma nainen. Naisilla on paljon enemmän huolenpitoa ja rakkautta elämässä oletusarvoisesti. Se tekee heikoksi, että se ainut oljenkorsi on saavuttamattomissa.

On miehen omalla vastuulla hankkia tukiverkostoa ja kyetä luomaan hyviä sosiaalisia suhteita. 

Juu, yhteiskunnalla ei ole tästä mitään vastuuta, tietenkään!

Miksi pitäisi olla? Sosiaaliset suhteet ovat sellainen asia, että lainsäädännöllä ja muulla ei juurikaan ole niihin mitään sanottavaa. Ei ketään voida pakottaa olemaan toisen ystävä.

On surettavaa, että nuoret miehet syytävät vastuun omasta vapaa-ajan toiminnastaan yhteiskunnalle kun samaan aikaan esim. kotiinsa sidotuilla vanhuksilla ei ole edes keinoja miten omaa tilannetta voisi ITSE parantaa. Nuorilla miehillä on useimmiten kaksi toimivaa jalkaa ja puhekyky, ja onpa niinkin että noidenkaan puuttuminen ei ole estänyt parisuhteen ja ystävien hankkimista.

Okei, eli se on voivoi jos naiset eivät hakeudu matemaattisille aloille, se on voivoi jos naiset eivät itse osaa pyytää palkankorotuksia ja koe että heillä on oikeus pyrkiä huipulle siinä missä miestenkin. Se on voivoi jos nainen jää aina kotiin hoitamaan lapsia ja mies saa hoitaa uraansa. Se on voivoi jos tyttöjä ohjataan kotona ja koulussa vain naisellisiin hoiva-ammatteihin

Ottaisivat naiset itse vastuun elämästään! Niinkö?

Myös tasa-arvo on - tai ainakin sen pitäisi olla - automaatio ja lähtökohta yhteiskunnassa. Sen sijaan seksi ja parisuhde eivät ole automaatioita, ne pitää itse hankkia.

Selitätkö vielä miksi seksi ja parisuhde eivät voisi olla automaatioita? Miksi juuri niiden suhteen rakennellaan täysin epärealistisia ja jopa saavuttamattomia rakennelmia? Sairastahan se on, ei muuta.

En tajua mitä tarkoitit. Voisitko selventää mitä tarkoitat automaatiolla ja rakennelmilla?

Vierailija
192/446 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Transmiehiä ja mikropeniksen omaavia on parisuhteissa.

Miksi alapeukut? Laiskat miehet, jotka ei jaksa opetella miten naiselle annetaan orgasmeja muutoin kuin yhdynnällä?

Vierailija
193/446 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi maisterintutkinto valmis ja toisesta 20% jäljellä, käyn samalla alan töissä. Salilla tullut käytyä viimeiset 10 vuotta, lenkilläkin kesäisin. Käytöstapaoppaita en ole lukenut, mutta eipä siinä ongelmaa olekaan. Joten milloin naista alkaa tulla? Sitten kun saan tuon 20% tehtyä?

Käytöksessäsi voi olla jotain merkkejä, jotka antavat ymmärtää että näet kanssaihmiset (etenkin naiset) lähinnä kohteina joiden tehtävä on tyydyttää tarpeesi, etkä itsekin empatiaa ansaitsevina kanssaeläjinä. Naiset kaikkoaa varmasti, kuka haluaa elää ihmisen kanssa jolta kaikki normaali ystävällisyys täytyy ansaita?

Miksi aina vedetään tuo "kylmä ja empatiakyvytön" -kortti esiin, kun mies avautuu siitä ettei saa naista? Onko mielestänne vittu reilua? Mäpä kerron kun tälle linjalle lähdettiin: olemalla itsevarma kusipää saa enemmän naista kuin olemalla nössö. Voisitte joskus edes yrittää olla ystävällisiä yksinäiselle miehelle ja sanoa hänelle jotain muutakin kuin että hän on varmasti kusipää. Oikeastaan paljon todennäköisempää on, että yksinäinen mies on joku koulussa kiusatuksi joutunut, puolustuskyvytön ressukka. Mutta aina vittu käännetään niin, että kusipää sen on oltava.

Kielenkäyttösi on aggressiivista ja alentuvaa kommentoijia kohtaan. On relevanttia olettaa, että tuo sama asenne toistuu myös oikeassa elämässä.

Mutta koulussa jos joku hoki boy ois jotain nörttiä tolleen ''aggressiivisesti'' ojentanut olisit kattonut vieressä hymyillen. Bish please..

Vierailija
194/446 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvo: lopeta määrittelemästä itseäsi naisen saannin perusteella. Kuulostat nyt samalta kuin naiset jotka mankuvat jatkuvasti miehen perään ihmetellen että "mistä kunnon miehiä löytää". He kuvittelevat että ollakseen oikea nainen, heidän pitää seurata määrättyä polkua saadakseen arvostusta; koulutus jonka aikana poikaystävän löytyminen, yhteen muuttaminen, koira/kissa, uraputkeen pääsy, lapsi, isompi talo, toinen tai muutama lisälapsi, kakkosauto, mökki, ja niin edelleen kunnes kuolema erottaa. Ilman tätä nainen on epäonnistunut tai vähintään outo. He kuvittelevat että he tarvitsevat miehen ollakseen onnistuneita naisina. Valituksesi kuulostaa kieltämättä samalta.

Lopeta tämä. Maailmassa on paljon muutakin kuin naiset. Voit suorittaa, keksiä loistavia ideoita, saavuttaa suuria työn saralla, keskittyä hyvän tekemiseen, parantaa maailmaa, matkustaa, jne. Muista että monessa näissä asioissa parisuhde on vain este. Nainen vaatii huomiota koska muuten hänen mielestään "et välitä suhteesta". Jos nainen on löytyäkseen niin sitten, mutta ilmankin on hyvä.

Tajusin itse tämän noin 23-vuotiaana enkä sen jälkeen ole naisiin keskittynyt. Terveiset:

Mies, 31-v. Neitsyt, en ole koskaan suudellut naista, en ole koskaan ollut suhteessa tai edes treffeillä. Kauppatieteiden maisterin paperit kädessä, mukava palkka ja hyvin menee.

Vierailija
195/446 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pojille suunnattuja projekteja. Tukea syrjäytymisvaarassa oleville. Jotain poikien pajoja ym. Kesäleirejä, erityisterapiaa, kaikenlaista. Ongelmana harvemmin ovat kuitenkaan ne, joilla on normaalit sosiaaliset suhteet, vaan kiusatut ja kiusaajat. Nykyään he tuntuvat pitkälti jäävän heitteille"

Tartun tähän yhden hyvin persoonallisen (ja toisen ulospäinsuuntautuneen) pojan äitinä. Nythän on niin, että jos puutteet sosiaalisissa valmiuksissa ovat tarpeeksi isoja, ihminen voi saada sairaan paperit ja kuntoutusta. Päätös tehdään haitan suuruuden perusteella. Tässä putkessa siis ollaan ja mahdollista dg:a odotellaan. En tosin vielä tiedä, mitä se varsinainen kuntoutus sisältää. Aikuinenkin (kuten minä) ihminen ilman diagnosoitua neurologista tms. poikkeavuutta voi päästä kuntouttavaan terapiaan pelkkien ahdistus/masennusoireiden perusteella. Sen hoidon sisältöön pääsee itse vaikuttamaan, joten miksei ottaa kehityskohteeksi sosiaalisia taitoja ja itsetunnon tukemista, noitahan tarvitaan työelämässäkin. Itse en ole kokenut avun hakemista missään vaiheessa vaikeaksi tai nöyryyttäväksi. Mietinkin, että missä koette, syrjäytyneet miehet, että se pullonkaula on?

Onko niin, että ette ole syystä tai toisesta saaneet apua? Vai onko hakeminen vaikeaa? Pitäisikö kynnys olla vieläkin matalammalla (eli ette ole olleet "tarpeeksi sairaita")? Pitäisikö tuen olla vapaamuotoista ja samalla tietysti vähemmän kohdennettua? Mitä haluaisitte, että siellä pajoissa tehdään? Millaisia projekteja? Ideoita?

Vierailija
196/446 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinne Alaskaan voi muuttaa ilman työ- ja oleskelulupaa.

Dsiinäpä se.

Vierailija
197/446 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arto kirjoitti:

Neuvo: lopeta määrittelemästä itseäsi naisen saannin perusteella. Kuulostat nyt samalta kuin naiset jotka mankuvat jatkuvasti miehen perään ihmetellen että "mistä kunnon miehiä löytää". He kuvittelevat että ollakseen oikea nainen, heidän pitää seurata määrättyä polkua saadakseen arvostusta; koulutus jonka aikana poikaystävän löytyminen, yhteen muuttaminen, koira/kissa, uraputkeen pääsy, lapsi, isompi talo, toinen tai muutama lisälapsi, kakkosauto, mökki, ja niin edelleen kunnes kuolema erottaa. Ilman tätä nainen on epäonnistunut tai vähintään outo. He kuvittelevat että he tarvitsevat miehen ollakseen onnistuneita naisina. Valituksesi kuulostaa kieltämättä samalta.

Lopeta tämä. Maailmassa on paljon muutakin kuin naiset. Voit suorittaa, keksiä loistavia ideoita, saavuttaa suuria työn saralla, keskittyä hyvän tekemiseen, parantaa maailmaa, matkustaa, jne. Muista että monessa näissä asioissa parisuhde on vain este. Nainen vaatii huomiota koska muuten hänen mielestään "et välitä suhteesta". Jos nainen on löytyäkseen niin sitten, mutta ilmankin on hyvä.

Tajusin itse tämän noin 23-vuotiaana enkä sen jälkeen ole naisiin keskittynyt. Terveiset:

Mies, 31-v. Neitsyt, en ole koskaan suudellut naista, en ole koskaan ollut suhteessa tai edes treffeillä. Kauppatieteiden maisterin paperit kädessä, mukava palkka ja hyvin menee.

Säälittävä naisen kirjoitus jota ei jaksanut edes lukea loppuun.

Ensinnäkin mennäänpä faktoihin. Puute on sama tilanne kuin nälkä. Se tulee kun on tullakseen. Sillä ei ole mitään tekemistä minkään määrittelyjen, eikä minkään muun naisten horinoiden kanssa, vaan se on vallitseva fakta silloin kuten nälkäkin.

Menetkö sanomaan nälkäiselle: älä määrittele itseäsi nälkäsi kautta, vaan lopeta se porkkanoiden viljely?

Vierailija
198/446 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä miten näkyy naisten syrjäytyminen miehen puutteen takia? Vaadin joka naiselle miestä. Oli nainen sitten minkälainen risahammas tonnikeiju päihderiippuvainen jne. Muuten tää maa ei ole tasa-arvoinen. 

Vierailija
199/446 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arto kirjoitti:

Säälittävä naisen kirjoitus jota ei jaksanut edes lukea loppuun.

Ensinnäkin mennäänpä faktoihin. Puute on sama tilanne kuin nälkä. Se tulee kun on tullakseen. Sillä ei ole mitään tekemistä minkään määrittelyjen, eikä minkään muun naisten horinoiden kanssa, vaan se on vallitseva fakta silloin kuten nälkäkin.

Menetkö sanomaan nälkäiselle: älä määrittele itseäsi nälkäsi kautta, vaan lopeta se porkkanoiden viljely?

Eri asia. Nälkään voi kuolla, puutteeseen ei. Nälkä on pakko saada tyydytetyksi, se on ihmisen selviämisen kannalta välttämätöntä.

Vierailija
200/446 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä miten näkyy naisten syrjäytyminen miehen puutteen takia? Vaadin joka naiselle miestä. Oli nainen sitten minkälainen risahammas tonnikeiju päihderiippuvainen jne. Muuten tää maa ei ole tasa-arvoinen. 

Ihan just samaa meinasin naputtaa, että just toi, mites naisen syrjäytyminen elämästä miehen puutteen vuoksi.. Voi ziizuz taas näitä ap:n kaltaisten miesten ongelmia, että ihan meni sit koko elämä vidhuralleen ja tuli syrjäydyttyä juurikin kun ei naista löytynyt? Siellä sohvalla sitten nenää kaivat ja ihmettelet kun naisten syy tämä syrjäytyminen, kaljakin loppu ja verkkarit rikki?

Koitahan nyt ap miettiä ihan oikeesti mikä mättää? Oman elämän puute? Naisia ja niiden puutetta on turha syyttää syrjäytymisestä, katteleppa sinne peilin suuntaan ihan ekaks.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi