Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi jestas!!! Huonoimmat selitykset kun on jäänyt pettämisestä kiinni?

Vierailija
21.03.2016 |

Kuulin just yhden huonoimmista. Vaimo löysi kotoaan vieraat naisten alushousut ja vielä sängyn takaa. Niin mies siihen että on varmaan jäänyt kiinteistönvälittäjältä :D :D.

Kommentit (263)

Vierailija
221/263 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se on vaa kaveri, oletko ihan vainoharhainen ja liian mustasukkainen!!!"

Ja näin tämä kaksikko alkoi seurustelemaan sitten viisi päivää eromme jälkeen (:

Vierailija
222/263 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulin just yhden huonoimmista. Vaimo löysi kotoaan vieraat naisten alushousut ja vielä sängyn takaa. Niin mies siihen että on varmaan jäänyt kiinteistönvälittäjältä :D :D.

Tää on kyllä niin huono :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/263 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maistelua kirjoitti:

Miehelle voi olla vaikeampaa hylätä vastustamaton tarjous jos on ollut puutetta kunnon seksistä pitkään.

Miksi mies ei voisi suoraan myöntää että toinen naikkonen oli vaan sillä hetkellä niin panettava että ei osannut muuta. Eksotiikan nälkä?

Ihminen on vaihtelunhaluinen "eläin", ei vahva parisuhde välttämättä tuollaiseen välillä-vetäsin-väärään-viikseen-temppuun kaadu.

Mutta jos asioista ei ole keskusteltu etukäteen niin suhteen rajat kyllä venyvät ja paukkuvat.

Monet miehet ehkä haluaisivat elää kuin itämaiden sheikit, ainakin hetkittäin.

Tästä syystä varmaan mormonitkin sallivat moniavioisuuden.

Ja naisillakin on välillä haluja maistaa toisenlaista.

Täytyy vaan sopia rajat ja tekojensa seuraukset ja suojata itsensä taudeilta.

Eli jos panettaa niin ei sitä kyllä kannata liian kännissä tehdä ettei tolkku katoa.

Mormoneista pelkästään pienet fundamentalistiryhmät hyväksyvät ja harjoittavat moniaivoisuutta, muiden mormonien keskuudessa ne tunnetaan halventavalla nimityksellä plig.

En tavallisesti näihin puutu, mutta nyt oli liian hauska ohitettavaksi: moniaivoisuutta 😄😄😄

Vierailija
224/263 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satuin varatun miehen sänkyyn ja sinne unohtui sen illan tamppooni. Mahtoi miehellä olla selitettävää

Viimeksi kun panin varattua naista niin jätin käytetyn (täyden) kortsun kylpyhuoneen peilikaappiin. Mahtoi ämmällä olla selitettävää.

Vierailija
225/263 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
226/263 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyttävää, lisäää :)

Vierailija
227/263 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua miten naisten on pakko merkata paikat missä ovat käyneet varkaissa. Itse olen aina pitänyt huolen että mitään omaa ei jää vieraisiin nurkkiin löydettäväksi.

Minä nimenomaan jättäisin jonkun varman todisteen vaimon löydettäväksi jos selviäis että yhden illan juttu olikin varattu mies.

Vierailija
228/263 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran vaimo oli tankannut auton tankin täyteen, ajelin itse seuraavana päivänä vieraisiin useamman sata km. Udohdin tankata auton ja vaimo seuraavana päivänä motkotti missä olen ollut sillä eihän työpaikalleni ole kuin 5km. Epäilin tankin vuotaneen, varmaan siinä on reikä tai jotain... kaikki meni läpi:) Mies 31v

Miksi olet vaimosi kanssa? Halveksit ja halvennat häntä, ihmistä jonka kanssa sinun tulisi olla me ja parhaimmat ja luotetuimmat elämänkumppanit toisilleen.

En todellakaan  voi käsittää ihmisiä, jotka haukkuvat puolisoitaan tai valehtelevat näille aivan pokkana. Miksi pitää sitten olla yhdessä?!

Äitini puhuu minulle isästäni negatiiviseen sävyyn (vihaisena ja katkerana) joka ikinen kerta kun nähdään ja olen jo monta kertaa kysynyt, että kannattaisiko heidän erota, kun selvästi eivät ole onnellisia yhdessä.

Vierailija
229/263 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi uskovainen kaveri joka kovasti saarnaa Raamatun opeista mutta itse eksyy vähän väliä sänkyyn vieraitten miesten kanssa. Hän sitten välillä pyytää apuani jotta "todistaisin" hänen miehelle että hän oli minun luona yötä tms. Se mikä tuossa on huvittavinta niin hän ei edes minulle suostu myöntämään että on pettänyt vaan hänellä on aina joku viaton peitetarina joka on "oikeasti totta", mutta siihenkin liittyy aina joku kummallinen yksityiskohta miksi hän ei voi sitä kuitenkaan miehelleen kertoa.

Vierailija
230/263 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätin korviksen hänen aviosänkyyn, mies löysi sen ja palautti. Jätin pikkarit autoon, mies löysi ja palautti. Jätin hiuslenksun sängyn alle, mies löysi senkin ja palautti. Jopa minun hiuksen oli löytänyt kotinsa matolta ja ilmoitti siitäkin minulle.

Vierailija
231/263 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi vaimolleen, ettei tiennyt , mitä teki , kun petti vaimoaan kaksi vuotta. Trauma lapsuudesta sai kuulemma vahingossa pettämään. Trauman vuoksi avioseksikään ei onnistu. No vaimo laittoi miehen terapiaan ja antoi anteeksi. Mies vetää nyt jotain naista takaapäin autossa sen aikaa, kun vaimo luulee, et mies on terapiassa.

Vierailija
232/263 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
233/263 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ne on mun tyttären". Ok,5v vois riisua kaikki vaatteet myös pikkarit ja hyppiä aikuisten sängyssä. Mutta miehen tyttö oli amiksessa joten jos olivat hänen niin hyi hel""tt..  olisiko in ses ti nyt parempaa kuin pettäminen?!

Jätin miehen. 

Vierailija
234/263 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pyykittuleen kirjoitti:

Vaimo löysi sängystämme punaiset A kupin rintsikat ja vaimolla C kupit.sanoin että tullut pesulasta pyykkien mukana.meni läpi.huh Huh ja vielä kerran huh Huh.

Mä olisin sanonut vaan että mistä mä tietäisin, sinähän se nainen olet. Olisin vielä saattanut letkauttaa että kuvitteleeko se tosiaan laihtuvansa noihin..

Eli kun pettäisit ja jäisit kiinni, kaivaisit vielä verta nenästä. Mitenkähän ihmissuhteesi yleensä ovat onnistuneet?

Hyökkäys on paras puolustus. Röyhkeästi vain vastaväitteitä ilmoille, niin alkuperäinen kysymys unohtuu nopeasti :)

Kyllä lähtisi mies kiertoon ihan millä tahansa selityksellä, jos tahdot päättää suhteen haukkumiseen ja erota huonoissa väleissä niin toki voit tehdä niin. Mutta mukavampi se on keräillä kamojaan ja muuttaa rauhassa kuin katsella kuinka vaatteet parvekkeelta lentää...

Vierailija
235/263 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tuli viikonloppumatkalta kotiin. Huomasi vieraan neuletakin naulakossa. Mies puolusteli että joku nainen oli kylmissään niin ei tohtinut ulos jättää. Riitahan siitä tuli, vaan ei eroa.

Saman pariskunnan toisena tapauksena sellainen tilanne, että nainen löysi käytetyn kortsun roskiksen päältä. Mies yritti puolustella käyttäneensä seksileluja omaan kivaan. Kuulemma niillä oli miehelle pepputavaroita mutta tuskin kumia tarvitaan..

Jossain vaiheessa kuiteskin erosivat, mies hankki nuoremman, ja kuulemma jatkaa yhä pettämispeliä.

Vierailija
236/263 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oma mies ei antanut huomiota"

eli miehen syy

Vierailija
237/263 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
238/263 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi toisella paikkakunnalla työskentelevä selitti pettämistään ikävällä ja kertoi hairahtuneensa, kun tämä pettämiskumppani oli samannniminen kuin kotona odottava puoliso. 

Vierailija
239/263 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen tuli viikonloppumatkalta kotiin. Huomasi vieraan neuletakin naulakossa. Mies puolusteli että joku nainen oli kylmissään niin ei tohtinut ulos jättää. Riitahan siitä tuli, vaan ei eroa.

Saman pariskunnan toisena tapauksena sellainen tilanne, että nainen löysi käytetyn kortsun roskiksen päältä. Mies yritti puolustella käyttäneensä seksileluja omaan kivaan. Kuulemma niillä oli miehelle pepputavaroita mutta tuskin kumia tarvitaan..

Jossain vaiheessa kuiteskin erosivat, mies hankki nuoremman, ja kuulemma jatkaa yhä pettämispeliä.

Kumia voi käyttää myös omassa kivassa, jos ei halua sotkea paikkoja tai kumit ovat vanhenemassa.

Vierailija
240/263 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli laivalla. Taskusta löytyi kondomipaketti. Kysyin asiasta. Kaveri oli kuulemma sutinoinassa hytissä ja pyysi hänen hakemaan kondomeita. Ok.