Voi jestas!!! Huonoimmat selitykset kun on jäänyt pettämisestä kiinni?
Kuulin just yhden huonoimmista. Vaimo löysi kotoaan vieraat naisten alushousut ja vielä sängyn takaa. Niin mies siihen että on varmaan jäänyt kiinteistönvälittäjältä :D :D.
Kommentit (263)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kaverin poikaystävä petti tätä ja jäi kiinni. mies perusteli vain et se oli vahinko.
jäi kaivelee mielee et kaatuko hän vahingossa muna pystyssä naisen päälle jolla oli haarat auki
Aika useinhan täältä saa lukea, että se pettäminen vaan "tapahtui" ja mies on ihan tyhmä, kun ei ymmärrä, että ei sitä tahallaan.
No linkitäpä tällaiseen ketjuun, kun en ole aktiivikävijänä sellaista kertaakaan havainnut.
pyykittuleen kirjoitti:
Vaimo löysi sängystämme punaiset A kupin rintsikat ja vaimolla C kupit.sanoin että tullut pesulasta pyykkien mukana.meni läpi.huh Huh ja vielä kerran huh Huh.
Älä käytä jatkossa liian pieniä rintsikoita. Osta D-kuppia, kuten kaltaisesi rinnakkaan miehen kuuluukin.
False alerttina: Meidän piti sekstailla kortsujen kera kun rouva ei ollut ehtinyt hakea kierukkaa pillereiden loputtua (gynet yms käymättä jne, työkiireiden vuoksi).
Siellä missä piti olla "hätävarapaketti" ei ollutkaan mitään, ha siitähän huuto alkoi: olin mukamas käyttänyt nuo kumit jonkun hupakon kanssa, työkaverin kanssa jne. Ilman seksiä seuraavat 4kk ja pakkotunnustustamista vaadittiin.
Sitten eräänä päivänä ko paketti löytyi - viereisestä kaapista. Mutta eipä pyytänyt anteeksi koskaan.
Kehusi kavereilleen tekstarilla hoidosta. Parin pv n päästä pyysi lähettämään kaverille viestin kun itse oli varattu ja huomasin "kehut". Selitys: En halunnut loukata sua.
Vierailija kirjoitti:
Kuulin just yhden huonoimmista. Vaimo löysi kotoaan vieraat naisten alushousut ja vielä sängyn takaa. Niin mies siihen että on varmaan jäänyt kiinteistönvälittäjältä :D :D.
Nainen löytänyt itselleen ihanan ja kiltin miehen, joka oikeasti onkin jännämies. Hyvä heitto tossa tilanteessa. Pisteen siitä miehelle.
Tahallaanko nämä petturihuorat jättää alushousujaan, ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elya kirjoitti:
"En mie arvannut, että se vois satuttaa sinuu noin paljon", totesi mieheni, kun jäi kiinni pettämisestä ja itkin/huusin/raivosin hänelle pettymystäni.
Itkemisen ymmärrän, mutta en ole koskaan ymmärtänyt huutamista ja raivoamista, vielä vähemmän tavaroiden heittelyä tai vielä pahempaa: läpsimistä tms. Tottakai vituttaa ja turhauttaa, mutta ei se tilannetta korjaa puoleen tai toiseen, jos jotakin jo on tapahtunut. Eri asia, jos kumppani jää kiinni turhan flirttailevasta viestittelystä ennen kuin asianomaiset ovat siirtyneet fyysiselle etäisyydelle. Mutta siinäkin tapauksessa parisuhteessa on jotain vialla ja ainakin keskustelun paikka.
Kyllä minuakin vitutti kun sain tietää avovaimoni seikkailuista, mutta mitäpä siinä muuta kuin lusikat jakoon. Turha räyhätä ja riehua jollekin, joka ei ansaitse sinua. Kaksinaamaiset luuserit vaihtoon vaan!
M46
Maailmalta kantautuu tämän tästä uutisia mm. peniksen pätkimistä asian tiimoilta. Kotimaasta jopa ampumatapauksia ja muuta hengenmenoa. Erilaiset temperamentit kenties itse kullakin???
No helpottaako vankilassa kun on ampunut petollisen exän? Kiva loppuelämä? Kuten kirjoitin aiemmin, en ymmärrä, miksi riehuminen muka kannattaa. Tai kostaminen. Pettämisestä game over suhteen osalta ja uutta matoa koukkuun. Exä kierrätykseen ;)
En osaa vastata kysymykseesi, kun en tartu aseeseen, katko peniksiä tai aiheuta muutakaan draamaa. Vankilaakaan en ole kokenut. Meitä nyt vaan on niin monenkirjavaa tyyppiä.
Ja btw. pettäjäexän heivasin välittömästi. Jouduin melkein hommaamaan lähestymiskiellon, mutta onneksi heitti henkensä sitä ennen. Ihmiselle kun voi tapahtua mitä vain, eli hän kenen "luulimme olevan ns. normaali" voikin yhtäkkiä tehdä jotain ihan käsittämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla jonkun mamman mies jäi kiinni pettämisestä niin, että mammalla todettiin joku sukupuolitauti (en muista enää mikä). Mamman mies sitten oli yrittänyt selitellä, että hän ei ole pettänyt ja ei se tauti seksistä tullut vaan siitä, että hän törmäsi pippeli edellä jonkun toisen miehen pippeliin pisoaarilla. :D
Sori OT mutta tästä tuli heti mieleen legendaarinen av-ketju "mieheni kertoi telakoituneensa saunaillassa". :D
Exäni kertoi haluavansa nähdä Suomen kaupunkeja ja tehdä kaupunkireissuja yksin. Pyysi vahtimaan lasta sillä aikaa kotona. No nämä reissut olikin sitten panoreissuja salarakkaan kanssa. Reissut selittyi hänen työmatkoikseen. Jälkikäteen vähän hölmö olo kun sinisilmäisenä uskoin kaiken.
Mies lähti bileisiin ja tuli seuraavana päivänä illalla kotiin. Itki ja vannoi lasten nimeen ettei mitään ole käynyt. heitin ulos ja seuraavana päivänä oli netissä kuvia missä suutelee toista naista. Oli tuntenut naisen 4 päivää. Mun luota muutettuaan muutti suoraan tän naisen luokse..
Vierailija kirjoitti:
Meillä vieraat pikkarit löytyi miehen treenikassista kun laitoin pyykkiä. Joo hehheh onpas ne kaverit hauskoja kun pelleilee tolleen, kuului selitys. Tai sitten joku opiskelukaverimuija on vaan kateellinen meidän onnesta ja yrittää erottaa. Kyllä niitä juttuja riitti...
Ja sun tulkintasi oli, että on pannut jotain muijaa treenikassissa?
Mies toiselle kuntosalin pukuhuoneessa: "mistä lähtien sä olet käyttänyt sukkahousuja?"
"No siitä asti kun muija löysi ne mun matkalaukusta"
Hyvä neuvo jonka sain joskus: älä koskaan myönnä mitään; vaikka päältä jäisit kiinni niin sano että "en ainakaan liikkunut!"
En kanssa ymmärrä pikkuhousujen unohtajia. Tai siis "unohtajia".
Jos olen illan ollut pikkuhousuissani, örveltänyt ja sitten vielä kiihottunutkin, niin todellakin muistan ottaa housut mukaan aamulla! :D
Vierailija kirjoitti:
olin miespuolisen kaverin luona bileissä, katsoimme porukalla jotain juttua tietsikalta ja koska kone oli makkarissa, istuimme kaikki kyseisen herran sängyllä.
aamulla miehen tyttöystävä tuli käymään ja löysi korvikseni sängystä.. oli vain, todennut, että "pitäiskö sun siirtää toi kone olohuoneeseen?" :D
rentoa suhtautumista saattoi edesauttaa se, että
a. oli soittanut illalla ja kuullut taustalta useamman ihmisen ääniä
b. tämä tyttöystävä oli upea hoikka blondi, minä lihava brunette rillipöllö ja
c. nainen tietää että korvis, jossa on koukku tippuu todella helposti!
Blondi on blondi eli ei siis tajua, että brunetellakin on mitä panna ja "lihavalta" tytöltä voi saada elämänsä kyydit....
Mä olen ainakin ihan tarkoituksella jättänyt "muistoja". Huulikiiltoja, irtohiuksia, huulipunatahroja jne. En loukatakseni, vaan antaakseni miehen kumppanille mahdollisuuden tajuta mihin paskaan on kätensä iskenyt. Tavoite ei siis todellakaan ole särkeä kenenkään suhdetta sen vuosi, että saisin miehen itselleni. Päinvastoin, enhän minä noihin miehiin tikullakaan koskisi enää sen jälkeen kun on selvinnyt että akka löytyy. Tai no, sen jälkeen on selvinnyt että akka löytyy JA olen käynyt jättämässä nämä merkkini. Aika helpolla saa yhdellä vessareissulla paljon tehtyä..vähän huulipunaa kylpytakkiin, huulikiilto ja hiuspinnejä/lenksuja tai vaikkapa miekkikynän pätkä peilikaappiin, pari suihkausta omaa parfyymiä miehen pyykkikorissa lojuvaan paitaan ja omat pikkarit siihen paidan alle, nippu harjatessa irronneita hiuksia sinne tänne...En tiedä onko kukaan ottanut onkeensa, mutta ehkä. Toivottavasti.
Ihmettelen eniten sitä, miten petturit kehtaavat valehdella. Mikäli jollain on pokkaa pettää ainakin aiemmin itselleen rakasta ja tärkeää ihmistä, niin eikö pitäisi löytyä selkärankaa pettämisen myöntämiseen?
Olen oikeasti järkyttynyt luettuani kirjoittamianne tarinoita.
Katsoin vähän aikaa sitten jotain valvontaliikkeen nauhoituksia myymälävarkaista, joita oli kaikenlaisia ja hyvin monen ikäisiä. Kukaan selkeästi kiinni jääneistä varkaista ei ollut mielestään tehnyt mitään, vaikka heillä oli kassi täynnä varastettua omaisuutta. He olivat aivan yhtä viattomia, kuin vankilaan suljetut rikolliset, joilla on useita tuomioita... Poliiseja oli niin vähän, että useimmilta varkailta otettiiin vain saalis pois, heidät valokuvattiin ja kuva tietoineen kiinnitettiin kaupan seinälle. Myymälään ei ollut mitään asiaa jatkossa.
Osa varkaista kävi jopa henkilökunnan kimppuun. Rintarepussa oli muka nukkuva vauva, jolla olikin yllättäen nuken pää... Ja omaisuutta lähti "äidin" ja "isin" matkaan.
Uskoisin, että varkaiden valokuvien laittaminen liikkeen henkilökunnan tiloihin on kiellettyä Suomessa, koska täällä saa kunnon tuomion vain murhasta - tai veropetoksesta.
Onkohan oikeasti niin, että osa meistä on niin ikävän paatuneita, että emme oikeasti ymmärrä, että olemme tehneet jotain inhottavaa ja ala-arvoista puolisoa (tai varastelussa liikettä ja liikkeen omistajaa) kohtaan? Täysin käsittämätöntä toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ainakin ihan tarkoituksella jättänyt "muistoja". Huulikiiltoja, irtohiuksia, huulipunatahroja jne. En loukatakseni, vaan antaakseni miehen kumppanille mahdollisuuden tajuta mihin paskaan on kätensä iskenyt. Tavoite ei siis todellakaan ole särkeä kenenkään suhdetta sen vuosi, että saisin miehen itselleni. Päinvastoin, enhän minä noihin miehiin tikullakaan koskisi enää sen jälkeen kun on selvinnyt että akka löytyy. Tai no, sen jälkeen on selvinnyt että akka löytyy JA olen käynyt jättämässä nämä merkkini. Aika helpolla saa yhdellä vessareissulla paljon tehtyä..vähän huulipunaa kylpytakkiin, huulikiilto ja hiuspinnejä/lenksuja tai vaikkapa miekkikynän pätkä peilikaappiin, pari suihkausta omaa parfyymiä miehen pyykkikorissa lojuvaan paitaan ja omat pikkarit siihen paidan alle, nippu harjatessa irronneita hiuksia sinne tänne...En tiedä onko kukaan ottanut onkeensa, mutta ehkä. Toivottavasti.
Ja kukas sinusta teki valamiehistön, tuomarin ja teloitusryhmän? Btw. En ole ikinä ketään pettänyt, mutta paskani kyllä haisee.
M40
Vierailija kirjoitti:
Olin yhdellä kurssilla ja siellä mies kertoi mulle, että vaimo jätti hänet, koska kaverit oli piloillaan laittanut kassiin käytettyjä kondomeja ja vaimo löytänyt pestessään.
En tiedä, oliko tuo vaan miehen vale eli oli oikeesti pettänyt ja vaimo jätti. Ahdistunut hän oli kovasti ja yritti iskeä minuakin. En suostunut.
Minun miehelleni on tehty tuo temppu. Takin taskuun oli laitettu käytetty kondomi. Tiedän kyllä naisenkin, joka sen mitä todennäköisemmin laittoi. Sääli, ettei nainen tajunnut, ettei mieheni ollut hänestä kiinnostunut, vaikka olisi ollut sinkkukin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen eniten sitä, miten petturit kehtaavat valehdella. Mikäli jollain on pokkaa pettää ainakin aiemmin itselleen rakasta ja tärkeää ihmistä, niin eikö pitäisi löytyä selkärankaa pettämisen myöntämiseen?
Olen oikeasti järkyttynyt luettuani kirjoittamianne tarinoita.
Katsoin vähän aikaa sitten jotain valvontaliikkeen nauhoituksia myymälävarkaista, joita oli kaikenlaisia ja hyvin monen ikäisiä. Kukaan selkeästi kiinni jääneistä varkaista ei ollut mielestään tehnyt mitään, vaikka heillä oli kassi täynnä varastettua omaisuutta. He olivat aivan yhtä viattomia, kuin vankilaan suljetut rikolliset, joilla on useita tuomioita... Poliiseja oli niin vähän, että useimmilta varkailta otettiiin vain saalis pois, heidät valokuvattiin ja kuva tietoineen kiinnitettiin kaupan seinälle. Myymälään ei ollut mitään asiaa jatkossa.
Osa varkaista kävi jopa henkilökunnan kimppuun. Rintarepussa oli muka nukkuva vauva, jolla olikin yllättäen nuken pää... Ja omaisuutta lähti "äidin" ja "isin" matkaan.
Uskoisin, että varkaiden valokuvien laittaminen liikkeen henkilökunnan tiloihin on kiellettyä Suomessa, koska täällä saa kunnon tuomion vain murhasta - tai veropetoksesta.
Onkohan oikeasti niin, että osa meistä on niin ikävän paatuneita, että emme oikeasti ymmärrä, että olemme tehneet jotain inhottavaa ja ala-arvoista puolisoa (tai varastelussa liikettä ja liikkeen omistajaa) kohtaan? Täysin käsittämätöntä toimintaa.
OT/ Aivan yhtä rikollista se on laittaa kuvia tietoineen kaupan (takahuoneiden) seinille, kuin varastelukin. Ja kyllä, molemmat on rikoksia. Sillä ei ole mitään tekemistä tuomioiden kanssa. Oletko itse Three strikesin kannalla?
Totta kai varkaat väittävät olevansa syyttömiä, se on varsinkin paatuneen varkaan ensimmäinen lause. Samoin paatuneen pettäjän. Ihmisten moraalit ovat vaihtelevia. Siksi on olemassa lait. Minun moraalini mukaan rikollisenkaan yksilönsuojaa ei saa rikkoa, siinä missä keneltäkään ei saa varastaakaan. Sinun moraalisi mukaan ilmeisesti se on vähemmän rangaistavaa kuin varastaminen? Lain mukaan kumpikin on rangaistavia tekoja.
Olin poissa kotoa yön ja löysin vieraat korvikset omalta puoleltani sänkyä yöpöydältä. Kun tiedustelin asiaa, mies sanoi vain että "ei tiedä, onpa outoa". Itse pettämistä, sitten kiinni jäätyään, hän selitti näin: nainen oli tullut jatkoille (miksi, kun kumpikin oli varattuja, tuttavapiiristä siis tämä nainen). Mies oli sänkyyn mennessään todennut, että nainen oli alasti sängyssä ja "Mitä siinä sitten voi tehdä kun alaston nainen käy kulliin kiinni." Mitäpä siinä tosiaan sitten.
En riehunut enkä huutanut, hankin kaikessa hiljaisuudessa oman asunnon ja ilmoitin juuri ennen muuttoa, että tämä oli sitten tässä. Ihan ystävällisesti. Mies itki kavereidensa mukaan vielä 10v myöhemmin perääni. Ihan sama minulle, kyseinen ihminen ei merkitse yhtikäs mitään suuntaan tai toiseen.
No helpottaako vankilassa kun on ampunut petollisen exän? Kiva loppuelämä? Kuten kirjoitin aiemmin, en ymmärrä, miksi riehuminen muka kannattaa. Tai kostaminen. Pettämisestä game over suhteen osalta ja uutta matoa koukkuun. Exä kierrätykseen ;)