Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi jestas!!! Huonoimmat selitykset kun on jäänyt pettämisestä kiinni?

Vierailija
21.03.2016 |

Kuulin just yhden huonoimmista. Vaimo löysi kotoaan vieraat naisten alushousut ja vielä sängyn takaa. Niin mies siihen että on varmaan jäänyt kiinteistönvälittäjältä :D :D.

Kommentit (263)

Vierailija
81/263 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin että se olet sinä

Vierailija
82/263 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea pettäjät kuvittelevat ihmisten (ja ilmeisesti myös itsensä) uskovan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/263 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi tuttu pokkana selitti joskus laivalla, kun vehtaili vieraan kanssa ja kaverinsa koitti muistutella kotona olevasta avokista, että jos on eri maassa tai saman maan sisällä yli 100 kilsaa välissä, ei sitä lasketa pettämiseksi.

En toki tiedä jäikö joskus avokille kiinni ja jos jäi, niin kelpasiko selitys sinne.

Vierailija
84/263 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kadottanut puhelimeni enkä voinut soittaa entiselle naisystävälleni vaan menin yllättäen hänen luokseen. Kämpässä tuoksui vahvasti partavesi ja sängyn vieressä lattialla lojui kalsarit. Nainen oli sammunut sänkyyn. Kun hän tuli tajuihinsa, huusin että mistä helvetistä on kyse niin hän väitti että hän tutustui sellaiseen naiseen joka on lesbo ja käyttää miesten kalsareita ja partavettä. No, tämä "lesbo" oli lähtiessään jättänyt eteisen pöydälle puhelinnumeron ja sieltä vastasi kyllä ihan mies. Miehen äänellä ja nimellä. No, exä oli väittänyt olevansa sinkku ja tämä mies tunnusti että hän oli siellä kämpällä ollut ja olivat panneet. Sitten lähtikin nainen vaihtoon.

Vierailija
85/263 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pyykittuleen kirjoitti:

Vaimo löysi sängystämme punaiset A kupin rintsikat ja vaimolla C kupit.sanoin että tullut pesulasta pyykkien mukana.meni läpi.huh Huh ja vielä kerran huh Huh.

Mä olisin sanonut vaan että mistä mä tietäisin, sinähän se nainen olet. Olisin vielä saattanut letkauttaa että kuvitteleeko se tosiaan laihtuvansa noihin..

Eli kun pettäisit ja jäisit kiinni, kaivaisit vielä verta nenästä. Mitenkähän ihmissuhteesi yleensä ovat onnistuneet?

Hyökkäys on paras puolustus. Röyhkeästi vain vastaväitteitä ilmoille, niin alkuperäinen kysymys unohtuu nopeasti :)

Vierailija
86/263 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua miten naisten on pakko merkata paikat missä ovat käyneet varkaissa. Itse olen aina pitänyt huolen että mitään omaa ei jää vieraisiin nurkkiin löydettäväksi.

Minusta oli paljon mukavampaa merkata jörnimäni varattu nainen imemällä fritsuista pimpsan ja navan väliin nimikirjaimet...

Hauska jippo, mutta ei välttämättä toimi suomalaisessa avioliitossa. Meinaan tämän naisen mies ei todennäköisesti näe tuota aluetta naisestaan kuin jouluna ja juhannuksena.

Vierailija
87/263 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille, jonka mies oli sanonut, että oli vahinko:

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/ea/a1/e4/eaa1e4b29b2a9f2ef311…

Vierailija
88/263 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveksin näitä ihmisiä, jotka selittelevät pettämistä ja yrittävät pelastaa oman nahkansa.

Vierailija
89/263 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elya kirjoitti:

"En mie arvannut, että se vois satuttaa sinuu noin paljon", totesi mieheni, kun jäi kiinni pettämisestä ja itkin/huusin/raivosin hänelle pettymystäni.

Itkemisen ymmärrän, mutta en ole koskaan ymmärtänyt huutamista ja raivoamista, vielä vähemmän tavaroiden heittelyä tai vielä pahempaa: läpsimistä tms. Tottakai vituttaa ja turhauttaa, mutta ei se tilannetta korjaa puoleen tai toiseen, jos jotakin jo on tapahtunut. Eri asia, jos kumppani jää kiinni turhan flirttailevasta viestittelystä ennen kuin asianomaiset ovat siirtyneet fyysiselle etäisyydelle. Mutta siinäkin tapauksessa parisuhteessa on jotain vialla ja ainakin keskustelun paikka.

Kyllä minuakin vitutti kun sain tietää avovaimoni seikkailuista, mutta mitäpä siinä muuta kuin lusikat jakoon. Turha räyhätä ja riehua jollekin, joka ei ansaitse sinua. Kaksinaamaiset luuserit vaihtoon vaan!

M46

Maailmalta kantautuu tämän tästä uutisia mm. peniksen pätkimistä asian tiimoilta. Kotimaasta jopa ampumatapauksia ja muuta hengenmenoa.  Erilaiset temperamentit kenties itse kullakin???

Vierailija
90/263 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli noista rintsikoista yms mieleen, että löysin kerran omat rintsikat sängyn vieressä olevan patterin välistä.

Että jos epäilette jotain tai olette niin inhottavia että panette varattuja (joo, aina ei voi tietää toisen suhdestatuksesta), tsekatkaa patteri.

Vierailija
91/263 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

WraithTodd kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pyykittuleen kirjoitti:

Vaimo löysi sängystämme punaiset A kupin rintsikat ja vaimolla C kupit.sanoin että tullut pesulasta pyykkien mukana.meni läpi.huh Huh ja vielä kerran huh Huh.

Tää on täysin feikki stoori. Jos joku Suomesta löytää oikeasti punaiset A-kupin rintsikat, niin ei niitä todellakaan jätä vahingossa minnekään! Ne ovat nimittäin suurella todennäköisyydellä ranskalaiset, joten niistä on maksettu lähemmäs 100 euroa ja vielä todennäköisemmin siis ostettu ulkomailta.

Pöh, minulla on punaiset a-kupin rintaliivit ja  ihan on Henkasta ja Maukasta ostettu, hintaa taisi olla hurjat kymmenen euroa.

Näin ohiksena.

Samoin, tosin b-kupit mutta pienempiäkin löytyi. Vieläpä 2 erilaista mallia löytyy kaapista eikä varmaan maksaneet edes 30€

Vierailija
92/263 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras mitä minä olen kuullut on työkaverin tuttu. Oli yllättänyt miehensä rysän päältä toisen kanssa kriittisellä hetkellä, jolloin mies oli nostanut kädet ilmaan "Ei lasketa, ei ole sisällä!". En tiedä miten kävi, mutta uskoisin, että eiköhän se muna olisi sisällekin mennyt ihan just..

Vierailija
93/263 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka jättää pikkarit ja pukee muut vaatteet? Miks juuri ne pikkarit? Ehkä ilman sukkia voisin lähteä, mutta ilman pikkareita. En ymmärrä. Kertokaa mulle?

No tämähän on aivan päivänselvää.

Ne salarakasnaiset haluavat, että petturimies jää kiinni vaimolleen! Ne alushousut jätetään tasan tarkoituksella sinne, jotta vaimo löytäisi ne ja mies jäisi kiinni. Sukkia ei jätetä siksi, että niitä ei välttämättä edes tunnisteta perheen ulkopuolisiksi sukiksi eikä silloin mies jää kiinni. Siksi alushousut.

Vierailija
94/263 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi yleistä tuo, että "tuntematon mies/nainen "hyökkäsi" ja teki fritsut. Tuon selityksen olen kuullut monta kertaa niin miehiltä kuin naisilta.

Vierailija
95/263 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pyykittuleen kirjoitti:

Tää on täysin feikki stoori. Jos joku Suomesta löytää oikeasti punaiset A-kupin rintsikat, niin ei niitä todellakaan jätä vahingossa minnekään! Ne ovat nimittäin suurella todennäköisyydellä ranskalaiset, joten niistä on maksettu lähemmäs 100 euroa ja vielä todennäköisemmin siis ostettu ulkomailta.

Tässä sulle punaiset rintsikat, ihan pystyy ostaa Suomesta ja hintaa 14,99 euroa. Eikä ole kaupan ainoat punaiset, niitä on paljon lisää. Ja tämä huom. vain otanta H&M:ltä

http://www.hm.com/fi/product/31598?article=31598-D

Vierailija
96/263 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olin miespuolisen kaverin luona bileissä, katsoimme porukalla jotain juttua tietsikalta ja koska kone oli makkarissa, istuimme kaikki kyseisen herran sängyllä.

aamulla miehen tyttöystävä tuli käymään ja löysi korvikseni sängystä..  oli vain, todennut, että "pitäiskö sun siirtää toi kone olohuoneeseen?" :D

rentoa suhtautumista saattoi edesauttaa se, että 

a. oli soittanut illalla ja kuullut taustalta useamman ihmisen ääniä

b. tämä tyttöystävä oli upea hoikka blondi, minä lihava brunette rillipöllö ja

c. nainen tietää että  korvis, jossa on koukku tippuu todella helposti!

Mutta totuus olikin siis se, että sinä lihava brunette rillipöllö nait kiimaisesti tän miehen kanssa muiden lähdettyä ja upea hoikka blondi tyttöystävä nieli kuitenkin tarinan, jossa katsoitte koko porukka jotain tietsikalta sängyssä.

Vierailija
97/263 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En mä tehnyt itse mitään, seisoin vain paikoillani kun se nainen tuli lääppimään" totesi mies, kun sattumalta näin hänet kaupungilla kaulailemassa ja suuteloimassa hänelle jatkuvia rakkaudentunnustusviestejä lähetelleen tytöntyllerön kanssa. Jatkoi siitä marttyyriroolilla, että "ai onko paikallaan seisominenkin nykyään pettämistä", jonka jälkeen syytteli että siinä tapauksessahan minäkin petän häntä jatkuvasti. Anteeksipyyntöäkään ei herunut, koska asiahan oli täysin sen naisen ahdisteleva teko. Kieltäytyi vastaamasta, että miksei sitten missään välissä käskenyt sitä naista perääntymään jos kerta niin ahdistavaa oli... :D

Vierailija
98/263 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaverin poikaystävä petti tätä ja jäi kiinni. mies perusteli vain et se oli vahinko.

jäi kaivelee mielee et kaatuko hän vahingossa muna pystyssä naisen päälle jolla oli haarat auki

Aika useinhan  täältä saa lukea, että se pettäminen vaan "tapahtui" ja mies on ihan tyhmä, kun ei ymmärrä, että ei sitä tahallaan.

Vierailija
99/263 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"ootko varma, ettet itse oo pettänyt?"

Öö...tässä ei nyt kuule oo musta kyse, vaan susta. :D

Eiks pettäjät yleensä syytäkin toista pettämisestä saadakseen oikeutuksen omille teoilleen?

Vierailija
100/263 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En minä kyllä muista että mitään oisin tehny,

Sehän on niin rumakin"

Sanoi avokki kun ystäväni kertoi että mieheni oli nainut ystäväni siskoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi