Voi jestas!!! Huonoimmat selitykset kun on jäänyt pettämisestä kiinni?
Kuulin just yhden huonoimmista. Vaimo löysi kotoaan vieraat naisten alushousut ja vielä sängyn takaa. Niin mies siihen että on varmaan jäänyt kiinteistönvälittäjältä :D :D.
Kommentit (263)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla muuten kerran hävisi opiskelijaporukan saunaillassa alkkarit, vieläpä punaiset pitsiset. Epäilin jonkun kundin ne pöllineen pervoilumielessä (sekasauna), mutta toivottavasti eivät päätyneet vahingossa jonkun jätkän kassiin ja aiheuttaneet parisuhdekriisiä.
Kolme vaihtoehtoa, meni jonku muun likapyykin mukana, joku pervo otti ne omaan tarpeeseen, tai sujahti läppänä jonku laukkuun tai taskuun.
Joo, eihän tossa taida muita vaihtoehtoja olla. Tulin vaan ajatelleeksi että esim. tuolloin on ollut mahdollista sellainen "en mä tiedä mimstä noi pitsipöksyt on meidän likapyykkikoriin päätyneet, en oikeesti oo pettänyt!"-tilanne
Olin todella huonossa suhteessa ja ystävät yrittävät aina puhumalla auttaa minua pelastamaan itseni, mutta voimat eivät tuolloin riittäneet irtautumaan. Tilanne paheni vuosi vuodelta ja lopulta lähdin. Myöhemmin yksi kaveri kertoi, että oli jopa pahimpina hetkinä suunnitellut piilottavansa vieraan miehen lippiksen sänkymme alle, että mies löytäisi sen ja jättäisi minut. Onneksi ei kuitenkaan tehnyt tuota, mies olisi varmaan tappanut...
Minun avomieheni on useamman kerran raahannut kotiin vieraitten alushousuja. Toisaalta kaikki niistä ovat olleet miesten boksereita ja pari viikkoa sitten toi jonkun pitkät kalsarit :D Avokkini opiskelijajärjestössä ja kaveriporukassa harrastetaan todella paljon bileissä saunomista yms. ja ei ne miehet siellä biletilan saunan pukkarissa nätisti vaatteitaan laskostele vaan heittäävät vähän sinne tänne romppeensa. Olen ollut useamman kerran todistamassa tämmöistä meininkiä sekasaunassa. Melkein jokaisen bilekerran jälkeen porukka huutelee bileiden fb-eventissä, että nyt on kadonnut/löytynyt sellaiset ja sellaiset vaatekappaleet. Avokkini harrastaa myös avantouintia ja on kerran sieltäkin tuonut "tuliaisia" kotiin.
Mulla on kerran hävinnyt alushousut ja kerran rintsikat työn tuoksinnassa :D alushousut voi olla vaan lentäneet johonkin ihme rakoon, mutta rintsikat kyllä varmaan jätkä otti. Vaikka kovin väitti ettei mitään tiedä, mutta muistan vielä laittaneeni kaikki vaatteen samaan pinoon ennen nukkumaan menemistä.
Vierailija kirjoitti:
Minun avomieheni on useamman kerran raahannut kotiin vieraitten alushousuja. Toisaalta kaikki niistä ovat olleet miesten boksereita ja pari viikkoa sitten toi jonkun pitkät kalsarit :D Avokkini opiskelijajärjestössä ja kaveriporukassa harrastetaan todella paljon bileissä saunomista yms. ja ei ne miehet siellä biletilan saunan pukkarissa nätisti vaatteitaan laskostele vaan heittäävät vähän sinne tänne romppeensa. Olen ollut useamman kerran todistamassa tämmöistä meininkiä sekasaunassa. Melkein jokaisen bilekerran jälkeen porukka huutelee bileiden fb-eventissä, että nyt on kadonnut/löytynyt sellaiset ja sellaiset vaatekappaleet. Avokkini harrastaa myös avantouintia ja on kerran sieltäkin tuonut "tuliaisia" kotiin.
Tai sitten avokkisi liehuu molempiin suuntiin... ;D
"Mitään ei tapahtunut, me vaan juteltiin"
- nainen, joka saapui baarista kotiin seitsemän jälkeen aamulla, tukka pystyssä, pikkupöksyt ja sukkahousut laukussa...Jäi kiinni myöhemmin ja jopa myönsi, sekä pyysi anteeksi, kun ei kuulemma halunnut loukata.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kellään jää alkkarit muuta kuin aivan tahallaan.
Minä joskus unohdan pukea alushousut aamutokkurassa ja kiireessä. Olen myös unohtanut koruja, hupparin, käsirasvan ym. miesystävän luokse. Kerran unohdin housut (lähdin hameessa, housut oli viileää iltaa varten). Jos minäkin olen näin höhlä, varmasti joku baarista isketty aamukrapulaa ja morkkista poteva pano saattaa paikalta karatessaan unohtaa pikkarit. Ja ei, en ole se baarista isketty nainen.
Olen itse herännyt seuraavana aamuna ja huomannut, että päällä on railakkaan saunaillan jälkeen jonkun muun pikkarit. :D
Omia ei löytynyt. Eikä hajua mistä nämä olin löytänyt. Tapahtuneeseen ei liity pettämistä.
Tästä tulikin HAAMUPIKKARIT-ketju :D
Tällä palstalla jonkun mamman mies jäi kiinni pettämisestä niin, että mammalla todettiin joku sukupuolitauti (en muista enää mikä). Mamman mies sitten oli yrittänyt selitellä, että hän ei ole pettänyt ja ei se tauti seksistä tullut vaan siitä, että hän törmäsi pippeli edellä jonkun toisen miehen pippeliin pisoaarilla. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverin poikaystävä oli juhlimassa ja löysi kotiin vasta seuraavana päivänä...oli kuulemma sammunut yökerhon vessaan.
Onko syytä epäillä? Tiedän parikin tapausta, jotka ovat oikeasti tehneet näin, toinen oli vielä nainen.
Mutta eikö jonkun pitäisi tarkistaa vessat ennen kuin paikka suljetaan.Aivan! Ei kukaan sammu vessaan ja JÄÄ sinne sulkemisajan jälkeen :D
Kuitenkin tiedän siis kaksi tapausta, molemmat Helsingistä. Ei se henkilökunta ja portsarit varsinkaan ole erehtymättömiä. Tapauksilla on eroa ajallisesti noin 15 vuotta ja uudempikin tapaus on jo vuosien takaa ja tämä oli siis tää naispuolinen tapaus.
pyykittuleen kirjoitti:
Vaimo löysi sängystämme punaiset A kupin rintsikat ja vaimolla C kupit.sanoin että tullut pesulasta pyykkien mukana.meni läpi.huh Huh ja vielä kerran huh Huh.
Ei mee läpi lukaan, jonka vaimolla on C kupit ei vaivaudu A kupin naisiin ellei ole kysymys 16 vuotiaasta teinifantasiasta.
Itseltä jäi kerran baarihoidon luokse stringit :D aamulla heräsin hirmu morkiksessa ja päätin karata ennen miehen heräämistä eikä pikkareita löytynyt mistään..
Vierailija kirjoitti:
Hassua miten naisten on pakko merkata paikat missä ovat käyneet varkaissa. Itse olen aina pitänyt huolen että mitään omaa ei jää vieraisiin nurkkiin löydettäväksi.
Minusta oli paljon mukavampaa merkata jörnimäni varattu nainen imemällä fritsuista pimpsan ja navan väliin nimikirjaimet...
No mun paras ystävä( nykyisin ex) ja avomieheni vehtasivat ja parhaan ystäväni kommentti oli että oho en osannu sillä hetkellä mieltää mun mieheksi. Juu tässä oli mulla ja miehelläni 7 yhteistä vuotta takana. En vieläkään voi uskoa että oikeassa elämässä voi oma mies ja parhain ystävä pettää... Asiasta on jo vuosi mutta edelleen ihan rikki....
kateelliset epätoivoiset hoidot jotka haluavat miehen omakseen jättävät alusvaatteitaan yms. metkkejä miehen kotiin tai tunkevat niitä miehen kassiin. sääliksi käy kaikkia.
Elya kirjoitti:
"En mie arvannut, että se vois satuttaa sinuu noin paljon", totesi mieheni, kun jäi kiinni pettämisestä ja itkin/huusin/raivosin hänelle pettymystäni.
Itkemisen ymmärrän, mutta en ole koskaan ymmärtänyt huutamista ja raivoamista, vielä vähemmän tavaroiden heittelyä tai vielä pahempaa: läpsimistä tms. Tottakai vituttaa ja turhauttaa, mutta ei se tilannetta korjaa puoleen tai toiseen, jos jotakin jo on tapahtunut. Eri asia, jos kumppani jää kiinni turhan flirttailevasta viestittelystä ennen kuin asianomaiset ovat siirtyneet fyysiselle etäisyydelle. Mutta siinäkin tapauksessa parisuhteessa on jotain vialla ja ainakin keskustelun paikka.
Kyllä minuakin vitutti kun sain tietää avovaimoni seikkailuista, mutta mitäpä siinä muuta kuin lusikat jakoon. Turha räyhätä ja riehua jollekin, joka ei ansaitse sinua. Kaksinaamaiset luuserit vaihtoon vaan!
M46
Ex-avovaimoni kertoi siskonsa tulevan meille käymään, mutta yöpyvän samassa kaupungissa ensin yhden yön sukulaisten luona. Hän sanoi menevänsä siskoa bussille vastaan ja sitten yhdessä sukuloimaan eli hänkin yöpyisi siskon kanssa sukulaisten kotona. Kyseessä olivat sukulaiset, joita avikseni inhosi koko sydämestään, mutta ajattelin, että ehkä siskon kanssa aika sukulaisten kanssa olisi avikselle ok.
Tulivat seuraavana päivänä. Avovaimolla oli 2-3 fritsua kaulallaan, joita yritti peitellä huivilla ja meikkivoiteella. Kun utelin asiasta, niin hän suuttui tulisesti ja huusi että "en luota häneen". Kertoi että ulkona siskoa odottaessaan kaksi miestä yritti ryöstää häneltä rahaa ja kuristivat kaulasta. Tietenkin tiedän, että fritsut ja kuristusjäljet ovat vähän erilaiset, mutta kysyin, että ilmoittiko hän poliisille ja miksi yleensäkään ei soittanut minulle heti tapahtuman jälkeen - semminkin kun tapahtumapaikka oli noin kilometrin päässä kotoamme. Sanoi menneensä paniikkiin, eikä ollut kuulemma aikaa asioida poliisin kanssa.
Lähtivät sitten siskon kanssa kaupugille ostoksille. Sisko jätti matkalaukkunsa vierashuoneeseen ja samalla näin laukusta pilkottavan bussiliput. Niiden perusteella sisko oli saapunut samana päivänä kuin tulivat kotiimme, eikä siis suinkaan edellisiltana, kuten avikseni oli väittänyt. Koko sukulaistarina oli siis puuta heinää. Aviksen mukaan myöskään bussilippujen matkapäivämäärä ei todista mitään :)
En edes viitsinyt enää keskustella aiheesta. Tajusin, että kyseessä oli varsin patologinen valehtelija. Myöhemmin sain vielä tietää, että usein ollessani työmatkalla ulkomailla rakastaja oli loisinut asunnossamme. Tuo rakastaja nimittäin kertoi itse asiasta tekstiviestitse, koska oli ymmärtänyt naisen valehtelevan hänelle olevansa sinkku ja asuvansa "paljon matkustavan veljensä kanssa kimppakämpässä" (selitys siis vaatteilleni ja muulle omaisuudelle asunnossa).
Eksällä oli fritsuja kaulassa ja kuulemma oli entinen hoito väkisin imenyt ne, vaikka raukka silloinen poikaystäväni oli koittanut estellä. Oli vaan istunut auton kyydissä, kun muija hyökkäsi. Kysyin sitten tältä muijalta asian oikeaa laitaa ja hän myönsi imeneensä jäljet tahallaan - että mies jäisi kiinni heidän suhteestaan.
Eksä sitten tämän jälkeen oli sitä mieltä, ettei ollut pettänyt. Ei ole kuulemma pettämistä, kun he eivät tämän toisen naisen kanssa oikeastaan koskaan eronneet.. :D
Kolme vaihtoehtoa, meni jonku muun likapyykin mukana, joku pervo otti ne omaan tarpeeseen, tai sujahti läppänä jonku laukkuun tai taskuun.