Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi jestas!!! Huonoimmat selitykset kun on jäänyt pettämisestä kiinni?

Vierailija
21.03.2016 |

Kuulin just yhden huonoimmista. Vaimo löysi kotoaan vieraat naisten alushousut ja vielä sängyn takaa. Niin mies siihen että on varmaan jäänyt kiinteistönvälittäjältä :D :D.

Kommentit (263)

Vierailija
241/263 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen bi ja seurustelin hetken toisen naisen kanssa. Eräissä juhlissa hän sai migreenin ja ilmoitti tilaavansa taksin ja lähtevänsä kotiin,minä menin pian tämän jälkeen ulos tupakalle ja pihalla huomasin että jotkut panee puskassa. Huvittunesuuteni loppui siihen  kun tunnistin tyttöystäväni. Oli kuulemma mennyt  ulos soittamaan taksia,jätkä oli pyytänyt tupakkaa ja sitten migreenin takia oli ollut niin sekaisin että oli myöntynyt seksiin. Että oli kuulemma syytön kun oli humalassa  ja migreenissä ja joku vaan tuli ja pani! 

Ja puskasta kuulemieni äänien perusteella ei todellakaan ollut mikään ra""us menossa.

Vierailija
242/263 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Se on vaa kaveri, oletko ihan vainoharhainen ja liian mustasukkainen!!!"

Ja näin tämä kaksikko alkoi seurustelemaan sitten viisi päivää eromme jälkeen (:

Näin sanoi myös exäni. Ihmettelin, kun pari kertaa tuli baarista kotiin ko. naisen kyydillä ja alkoi viettämään enemmän aikaa porukassa, jossa tämä kyseinen nainenkin pyöri. En tiedä mikä vaisto tuli jo ensimmäisestä kerrasta, kun tästä naisesta satuin kuulemaan. Heti ajattelin, että tätä täytyykin vähän seurata tarkemmin, vaikka normaalisti en ollut mustasukkaista tyyppiä ja minulle eri sukupuolta olevat kaverit on täysin fine... Olin oikeassa ja minulla oli vielä tavaroita asunnossa, kun tämä uusi muutti tilalleni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/263 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo oli kaverinsa kanssa ollut keikalla ja kaveri oli sinkkuna iskeny roudarin. Oli menny jatkoille naiset tuon roudarin hotellihuoneeseen jossa toinenki tyyppi majottu. Sinkku kaveri oli menny panemaan niin oli kuulemma ollu pakko itekki antaa kun oli muuten liia noloa vaa ootella. Vaimo on ex ja saa kärsiä saamastaan taudista iha itekseen.

Vierailija
244/263 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiina kirjoitti:

Kielsi pitkään kaiken, kunnes uhkasin häntä kaikenlaisilla kurjilla asioilla, jos hän ei tunnusta.

Mies rupesi itkemään ja sanoi, että olen tosi pelottava. Sanoin, että jos hän vaan kertoo totuuden lupaan etten suutu ja voidaan jatkaa yhdessäoloa. Lopulta hän tunnusti ja sanoi, että hänen kävi niin sääliksi naista (jota oli paneskellut), kun sen elämä on ollut niin kurjaa ja elämä on kohdellut naista kovin :D

Heittelin ukon tavarat pitkin pihaa ja sanoin, että hänellä on viisi sekuntia aikaa mennä tavaroiden kanssa pihalle tai sattuu jotakin aivan hirveää. Sinne meni onneton itkupilli. Myöhemmin hän on pyydellyt anteeksi ja koittanut saada meidän välejä kuntoon, mutta turhaan.

Ja sinä olet tyypillinen nainen , v..mainen raivoaa ja valehtelija. Onneksi mies pääsi sinusta eroon. Olisit palannut asiaan vielä monesti. Mies on varmasti löytänyt uuden ja paremman.

Vierailija
245/263 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole joutunut (vielä) kuulemaan mitään huonoja selityksiä pettämiselle, mutta näitä "luulin että se olit sä", " joku hyökkäsi vaan kaulaan kiinni" on kaverit saanut kuulla. Joistain tässä ketjussa olleista selityksistä ei voi uskoa että ne on totta, ei voi olla niin typerää miestä/naista että luulee että ne menisi läpi :D

Suurin osa ihmisistä on keskimääräistä tyhmempiä.

Vierailija
246/263 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satuin varatun miehen sänkyyn ja sinne unohtui sen illan tamppooni. Mahtoi miehellä olla selitettävää

Nainenkin voi näköjään olla suttuinen sika. 

Vierailija
247/263 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä, mut mehän ollaan vaan kavereita? Kai mä nyt saan harrastaa seksiä muidenkin kaa?

Me ollaan viikot eri paikkakunnilla, et kai sä voi vaatia, että mun pitäis olla sillon kokonaan ilman naista.

Vierailija
248/263 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ex mieheltä herpeksen alapäähän. Kyselin asiasta mieheltä joka sanoi käyneenä ystävällään yökylässä ja kun ei ollut vaihtovaatteita mukana lainasi ystävänsä puhtaita kalsareita ja niistä oli tauti tullut.

Vierailija
249/263 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En voinut sille mitään kun naapurin Pena oli muna pystyssä pyykkituvassa kun menin pesemään vaatteita. Olisko se pitäny vaan jättää siihen seisoskelemaan?"

Vierailija
250/263 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut kuulemma vastannut tarpeeksi nopeasti puhelimeen niin oli suutuksissa lähteny ekan tyypin kanssa panemaan. Soittohan tuli kello 4 aamulla kun olin nukkumassa ja suttura ite yökerhossa.

Vierailija
251/263 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meiltä löytyi myös taloon kuulumattomat naisten alushousut, pari minuuttia ehdin mieheltä asiasta kysellä joka vakuutti ettei asiasta mitään tiedä, ja sitten 17v nolona toteaa että ne taitavat kuulua hänen tyttöystävälleen :D

Ja seuraavana päivän isä osti pojalle auton odottamaan ajokorttia...

Jos 17-vuotiaalla on tyttöystävä ja taloudesta löytyy tuntemattomat alushousut, anteeksi kyt vaan, mutta todennäköisin selitys on se että alushousut ovat 17-vuotiaan pojan tyttöystävän. 

Vierailija
252/263 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka jättää pikkarit ja pukee muut vaatteet? Miks juuri ne pikkarit? Ehkä ilman sukkia voisin lähteä, mutta ilman pikkareita. En ymmärrä. Kertokaa mulle?

Mulla oli joskus niin kiihkeä suhde, että siinä todellakin lenteli pikkarit ja ajautuivat johonkin sängynrakoseen. Aamulla otin sitten vaihtopikkarit laukusta ja lähdin unenpöpperössä töihin. Unohtuneet pikkarit löysin sitten miehen luota seuraavalla kerralla. Eli kyllä ne voi vahingossa jäädä. Toki joku varmaan tahallaankin niitä jättää.

Vierailija
253/263 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä pikkarihomma ei toimis mun luona kun talosta löytyy useiden naisten pikkareita kun täällä on naisystäväksi halunneita käynyt niin paljon vuosien mittaan. Jos joku nyt alkaisi seurustella pysyvästi mun kanssa ja löytäisi pikkarit niin voin suoraan sanoa että joo nuo on varmaan Marjatan 6 vuotta sitten unohtamat tai Liisan 2 vuotta sitten jättämät. En ala pois heittämään jos joskus taas piipahtavat käymään niin ottavat pikkarinsa ja tavaransa samalla.

Vierailija
254/263 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä vieraat pikkarit löytyi miehen treenikassista kun laitoin pyykkiä. Joo hehheh onpas ne kaverit hauskoja kun pelleilee tolleen, kuului selitys. Tai sitten joku opiskelukaverimuija on vaan kateellinen meidän onnesta ja yrittää erottaa. Kyllä niitä juttuja riitti...  

No tällainen voisi kyllä olla pilailu. Jos mies olisi käynyt vieraissa niin miksi ne pikkarit olisi treenikassiin joutuneet?

Opiskelukaveri kertoi kavereidensa tehneen hänelle vastaavan pilan ja vaimo oli laittanut eron kuulemma vireille. 

Vierailija
255/263 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verra varattuja naisia polkeneena voin sanoa että helpossa on heillä pettäminen jos kotona on vähänkään vaikeampaa. Ei tartte olla kuin yks sukka jääny lattialle niin voivat suutuspäissään langeta pettämään.

Vierailija
256/263 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tiesin varmaksi pettämisen niin ex kihlattuni sanoi: no kun se oli niin innokas.🤔😂

Vierailija
257/263 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näky silmieni edessä: entinen poikaystäväni ja ystäväni täydessä vauhdissa asuntovaunussa. Selitys , luulin sinuksi, ei aivan läpi mennyt kun meillä painossakin eroa ystävääni, entinen, noin 35 kiloa😲. Siis miksi voi noin pahasti aliarvioida toisen ymmärrystä🤮

Vierailija
258/263 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo oli kaverinsa kanssa ollut keikalla ja kaveri oli sinkkuna iskeny roudarin. Oli menny jatkoille naiset tuon roudarin hotellihuoneeseen jossa toinenki tyyppi majottu. Sinkku kaveri oli menny panemaan niin oli kuulemma ollu pakko itekki antaa kun oli muuten liia noloa vaa ootella. Vaimo on ex ja saa kärsiä saamastaan taudista iha itekseen.

Pakko kysyä tästä, että onko teille ylipäätään ok parisuhteessa lähteä tuntemattomien kanssa jatkoille (vaikka olisi kaveri mukana) jos oma kumppani ei ole mukana? Mielestäni jo siinä liikutaan sellaisella alueella jossa on helppo pettää vaikka ei sitä normaalissa tilanteessa tekisi.

Vierailija
259/263 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverilla oli kauheet fritsut, ja kävi ostamassa sairaalan vaksilta vaahtomuovisen kaulatuen. Selitti vaimolle että siksi oli yötä poissa kun kaatui kännipäissään ja oli sairaalassa tarkkailussa. Meni täydestä kun oli niskatuki. Piti sitä muutaman päivän aina kotona, kunnes fritsut parani.

Poikakaverillani oli myös kerran fritsuja kaulassa kun tuli luokseni , oli kuulemma lentänyt akkuhappoa kaulaan..😱

Vierailija
260/263 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä pikkarihomma ei toimis mun luona kun talosta löytyy useiden naisten pikkareita kun täällä on naisystäväksi halunneita käynyt niin paljon vuosien mittaan. Jos joku nyt alkaisi seurustella pysyvästi mun kanssa ja löytäisi pikkarit niin voin suoraan sanoa että joo nuo on varmaan Marjatan 6 vuotta sitten unohtamat tai Liisan 2 vuotta sitten jättämät. En ala pois heittämään jos joskus taas piipahtavat käymään niin ottavat pikkarinsa ja tavaransa samalla.

Ei uskoisi, että niinkin varttunut nainen, jonka nimi on Marjatta, unohtaisi *pikkarinsa*.