Mitä *ttua? Eikö 33-vuotias ole enää tyttö??
Onhan tämän ikäinen vielä ihan nuori, eikö? Ihan hyvin voi tytötellä
Kommentit (76)
Vai että tyttö :D Siinä sun uudessa kuvassa näkyy lähinnä 45+ noita-akka eikä mikään tyttö.
Lähetkö mun kanssa hyppäämään narua?
Hennako se täällä raivoaa? 33-vuotias ei ole enää tyttö, vaan aikuinen nainen. Hennakin näyttää ikäistään n. 10 vuotta vanhemmalta.
Mä oon Hennan ikäinen, mutta näytän about 25-vuotiaalta. Henna näyttää ainakin nelikymppiseltä. Ja ei, en ole tyttö vaikka nuorelta näytänkin.
Vierailija kirjoitti:
SIIS nyt ihan oikeesti. Kohta alan olla ihan S**TANAN RAIVOISSANI jos tää ei lopuI!!! Jos kirjoitan että ÄLKÄÄ VASTATKO TÄHÄN ja te sen selvästi olette lukeneet, niin MIKSI V*TUSSA TEIDÄN PITÄÄ silti jatkaa????
33-vuotias on tyttö!!!! Tiedän että te vaan ärsyttääksenne laitatte toista mielipidettä, vaikka oikeasti ootte samaa mieltä. MUTTA HAISTAKAA SILTI KAIKKI P*SKA!! Mun päivää ette pilaa, olen jo todistanut että Avril on tyttö ja olen itsekin ja kaikki mun ikäiset on. End of story!!!! ap
33-vuotias on tyttö. Lukko.
Kuolen nauruun 😂 Ap sä tarvit jotain apua. Terapiaa tai jotain.
Kuka tää Henna on? Kalinainen vai?
Kannattaa olla töissä hoivakodissa ;) Mummon ja papat kutsuu mua päivittäin tytöksi vaikka olen 41-vuotias :)
Melkein voi jo alkaa arkkua katselemaan
33-vuotias on vanha haahka. Ei mikään tyttö.
T. Psykiatri
Vierailija kirjoitti:
T. Psykiatri
Tämä oli viisaasti sanottu!
T. Psykiatrilakimies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Psykiatri
T. Psykiatrilakimies
Meillä maalla naimattomat yli 16-vuotiaat on jo vanhojapiikoja. Pilaantunutta lihaa.
T. Mies maalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Psykiatri
T. Psykiatrilakimies
Meillä maalla naimattomat yli 16-vuotiaat on jo vanhojapiikoja. Pilaantunutta lihaa.
T. Mies maalta
Aivan! Kyllä tuo burgeri on täysin käyttökelvoton kotka!
T. Lakimies Viipurista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Psykiatri
T. Psykiatrilakimies
T. Mies maalta
Aivan! Kyllä tuo burgeri on täysin käyttökelvoton kotka!
T. Lakimies Viipurista
Kyllä! Meillä agraariyhteiskunnassa laitetaan tuollaiset epävakaat vanhatpiiat kirkon eteen jalkapuuhun.
T. Mies maalta
Henkisesti oon enemmän tyttö kuin nainen. Ja ennemmin mua saa kutsua tytöks kuin tädiks tai rouvaks. N34
33-vuotias on kyllä jo aika vanha!
T: Tyttö Helsingistä
Nää oot vanaha akka jo, koettapas seleviytyä.