Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jollain ollut narsistia ystävänä?

Vierailija
19.03.2016 |

Tuntuu että joka toisen lähipiirissä on narsisti mutta nyt kaipaisin kokemuksia ystävyydestä narsistin kanssa? Itse olen havahtunut siihen, että olen tainnut olla monet vuodet narsistin ystävä. Hän on siis hyväksikäyttäjä ja minä ja kaikki muutkin ovat olemassa vain häntä varten. Nyt mietin, että miten tämän tyyppisestä henkilöstä pääsee eroon tai ainakin vähennettyä yhteydenpitoa? Suoraan hänelle ei voi sanoa mistään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia sinä olisit narsistin ystävä?

Vierailija
2/4 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti olen ollut, mistäpä tuon tietää. Narsistit ovat vetovoimaisia, viehättäviä ihmisiä, joiden kanssa tekee mieli ystävystyä. Jos tulee tunne, että ystävyys ei ole vastavuoroista ja siinä alkaa kärsiä, on vain erkaannuttava. Miksi et voisi sanoa suoraan? Senkun jätät tapaamatta ja vastaamatta puhelimeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluakaan olla siksi mietinkin miten pääsen tällaisesta hyväksikäyttösuhteesta eroon. Ja niitä kokemuksia kaipailin vahvistuksena omille epäilyille, että "ystäväni" todella on narsisti.

Vierailija
4/4 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan ei voi sanoa, koska hän on aikamoinen juoruilija ja mustamaalaaja. Luultavasti hän alkaisi höpötellä ympäriinsä miten hän joutui katkaisemaan ystävyyden, koska olen niin hirveä. Ja itselläni ei tällä hetkellä muutenkaan ole mikään maailman paras itsetunto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi