Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä *ttua? Eikö 33-vuotias ole enää tyttö??

Vierailija
19.03.2016 |

Onhan tämän ikäinen vielä ihan nuori, eikö? Ihan hyvin voi tytötellä

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

33 vuotias ei ole tyttö, vaan assburger.

Vierailija
42/76 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sä olet tyttö, mutta sillä ei ole mitään tekemistä sun iän takia. Olet henkisesti keskenkasvuinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua tytöttelevät puolta nuoremmat mieskollegat. Minulla ikää ++50.

En ota pahalla, mukavia poikia ovat ja tiedän että puhtaasti vitsillä heittävät. Ammatillinen arvostus on kuitenkin ihan kohdillaan.

Joo. Kun ikää ja elämänkokemusta on riittävästi, tällaisen läpän voi jo ottaa huumorilla. On täysin eri asia, jos tuo tytöttely pitää sisällään vähättelyä ja ammatillista alirvostamista, tyyliin "keittäkääs tytöt miehille kahvia", kun tuo "tyttö" on kolmikymppinen korkeasti koulutettu kollega.

Vierailija
44/76 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 30-vuotiaat on joissain tapauksissa "tyttöjä", alle 20-vuotiaat on selvästi tyttöjä, mutta 33 on nainen. Eikä todellakaan keski-ikäinen, se alkaa n. 45 ikävuoden kieppeillä.

Vierailija
45/76 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avril Lavignella on niin paksu meikki ettei sen naamaa edes näy.

Vierailija
46/76 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alle 13 vuotiaat on tyttöjä.

13-22 nuorisoa eli teinejä

23-30 nuoria aikuisia

30-50 keski-ikäisiä.

Et todellakaan ole mikään tyttö. Koen myötähäpeää.

12 alaspäin lapsia

13-19 teinejä

20-25 nuoria aikuisia

Vierailija
47/76 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ap:n vika että nykyaikana 33 vuotias kärsii iästään kun lähinna teini-ikäisiä palvotaan

Ole iloinen ap että olet jo aikuinen etkä mikään epävarma tytönheitukka.

Vierailija
48/76 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 33, muutaman kuukauden kuluttua 34, enkä todellakaan pidä itseäni tai ikäisiäni enää "tyttöinä". Olen itsenäinen, aikuinen ihminen, enkä halua että minuun suhtaudutaan kuin johonkin holhouksenalaiseen olentoon.

On sääli, jos nuoruuden palvonta saa ihmiset roikkumaan epätoivoisesti menneessä sen sijaan että olisimme ylpeästi ja ryhdikkäästi sen ikäisiä kuin olemme. Itsevarmuus on aina kaunista.

Vierailija
49/76 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan tykkää, jos joku sanoisi minua tytöksi. Omasta mielestäni olen (nuori) aikuinen. Ei kolmekymppinen kyllä enää ole tyttö vaan ihan aikuinen nainen.

(Alkoi soimaan päässä: Sä et oo mikään tyttö enää. Sun täytyis tehdä jotain järkeväää-äää.)

T.25v

Vierailija
50/76 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIIS nyt ihan oikeesti. Kohta alan olla ihan S**TANAN RAIVOISSANI jos tää ei lopuI!!! Jos kirjoitan että ÄLKÄÄ VASTATKO TÄHÄN ja te sen selvästi olette lukeneet, niin MIKSI V*TUSSA TEIDÄN PITÄÄ silti jatkaa????

33-vuotias on tyttö!!!! Tiedän että te vaan ärsyttääksenne laitatte toista mielipidettä, vaikka oikeasti ootte samaa mieltä. MUTTA HAISTAKAA SILTI KAIKKI P*SKA!! Mun päivää ette pilaa, olen jo todistanut että Avril on tyttö ja olen itsekin ja kaikki mun ikäiset on. End of story!!!! ap

33-vuotias on tyttö. Lukko.

Vierailija
51/76 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, lääkkeet! :'D

Vierailija
52/76 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SIIS nyt ihan oikeesti. Kohta alan olla ihan S**TANAN RAIVOISSANI jos tää ei lopuI!!! Jos kirjoitan että ÄLKÄÄ VASTATKO TÄHÄN ja te sen selvästi olette lukeneet, niin MIKSI V*TUSSA TEIDÄN PITÄÄ silti jatkaa????

33-vuotias on tyttö!!!! Tiedän että te vaan ärsyttääksenne laitatte toista mielipidettä, vaikka oikeasti ootte samaa mieltä. MUTTA HAISTAKAA SILTI KAIKKI P*SKA!! Mun päivää ette pilaa, olen jo todistanut että Avril on tyttö ja olen itsekin ja kaikki mun ikäiset on. End of story!!!! ap

kiellettiinkö ap:lta osallistuminen tyttöjeniltaan vai mistä tämä riehuminen, nainen?

Vierailija
53/76 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on aina tyttöjä sydämeltään ja miehet aina poikia.

Vierailija
54/76 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Assburger - ja lets go in!

Assburger - mmmmm - ASSBURGER!

Vierailija
55/76 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset ovat tyttöjä, kaikki miehet ovat poikia. Asiayhteys ratkaiskoon.

Vierailija
56/76 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauhoitu tyttö.

Vierailija
57/76 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

33-vuotias on keski-ikäinen. Lihava ja vähän vaajaa 33-vuotias on olemukseltaan jo kuin vanha ämmä.

Vierailija
58/76 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpä nyt ottaa lujille. Ja yleensä nuoret naiset riehaantuu tytöttelystä. Noh, jäämme odottelemman kun joku hairaantuu tädittelemään apta.

Vierailija
59/76 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle 30 harmitti kun tytöteltiin. Nyt harmittaa kun ei enää koskaan tytötellä.

Koskaan ei oo hyvä. T. nainen 35

Vierailija
60/76 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna sä tiedät että tää palsta aiheuttaa sulle vaan mielipahaa niin mikset voisi tehdä itsellesi palvelusta ja pysyä poissa? En tarkoita tätä sillä että meitä ei kiinnosta sun jutut enää (vaikka ei kiinnostakkaan) vaan oon tosissaan huolissani siitä että tuut tänne raivoamaan kun jokin ei mene niin kuin tahdot. Sullaki on oikeus voida hyvin ja suosittelen iha lämpimästi ja hyvällä tahdolla poistumista tältä sivulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi