Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä *ttua? Eikö 33-vuotias ole enää tyttö??

Vierailija
19.03.2016 |

Onhan tämän ikäinen vielä ihan nuori, eikö? Ihan hyvin voi tytötellä

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sun mielestä on sitten nainen, tai aikuinen? Oletko mielestäsi aikuinen, vaikka olet tyttö?

Vierailija
22/76 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V*ttu olkaa hiljaa NYT! Pakkoko teidän on olla ilkeitä! *ttu että inhoan teitä kaikkia, miksei yksi ihminen voi olla edes mukava ja olla samaa mieltä? Olen vielä NUORI ja TYTTÖMÄINEN. Ei olisi pitänyt aloittaa koko keskustelua, täällä kaikki moukkia jotka haluaa vain pahoittaa mieleni.

Mä voin olla siinä samaa mieltä, että tunnen itseni vielä 33-vuotiaana tyttömäisen epävarmaksi. Oikeastaan tunnen itseni myös aika nuoreksi. Se ei kuitenkaan tarkoita, että olisimme muiden silmissä tyttöjä. Eikä mua häiritse, koska aikuisuudessa ei ole mitään vikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla taitaa olla jokin ikäkriisi päällä.

Vierailija
24/76 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää enää vastatko tähän ketjuun KIITOS. Pilasitte jo päiväni ja varmaan koko viikkoni. Kiitti vaan. ap

Vierailija
25/76 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V*ttu olkaa hiljaa NYT! Pakkoko teidän on olla ilkeitä! *ttu että inhoan teitä kaikkia, miksei yksi ihminen voi olla edes mukava ja olla samaa mieltä? Olen vielä NUORI ja TYTTÖMÄINEN. Ei olisi pitänyt aloittaa koko keskustelua, täällä kaikki moukkia jotka haluaa vain pahoittaa mieleni.

Mitä ilkeää siinä on jos sanoo ettei joku ole enää nuori?

Kun ihan selvästi on! 33 on nuori. Haluatte vaan mulle pahan mielen. Muutenkin huono olo ja täällä vaan kaikki haluaa pahentaa sitä. Ihmiset elää melkein 100 vuotta, siitä 33 on vähän.

Ihmiset eivät elä sataa vuotta harvoja poikkeuksia lukuunottamatta. Ks suomalaisten elinajanodotteet (copypaste, en osaa linkittää mobiililla)

http://www.findikaattori.fi/fi/table/46

Vierailija
26/76 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse täytän kohta 33 enkä todellakaan ole tyttö, olen nainen! Ei yli kolmikymppinen ole enää tyttö!

Vierailija
27/76 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ilkeää siinä on jos sanoo ettei joku ole enää nuori?

Kun ihan selvästi on! 33 on nuori. Haluatte vaan mulle pahan mielen. Muutenkin huono olo ja täällä vaan kaikki haluaa pahentaa sitä. Ihmiset elää melkein 100 vuotta, siitä 33 on vähän.

Ihmiset eivät elä sataa vuotta harvoja poikkeuksia lukuunottamatta. Ks suomalaisten elinajanodotteet (copypaste, en osaa linkittää mobiililla)

http://www.findikaattori.fi/fi/table/46

Kas, näköjään osasinkin, t: 36-v entinen tyttö

Vierailija
28/76 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähempänä keski-ikää kuin tyttöä. Aikuinen nainen.

Älä höpsötä. Keski-ikä on yli 40.

Ja 33 on lähempanä tuota kuin kahtakymppiä.

Ja minun tyttäreni on lähempänä kahtakymppiä kuin minä itse. En todellakaan ole mikään nuori tyttönen, mutta olenkin jo kohta 34v...

Vierailija
29/76 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 13 vuotiaat on tyttöjä.

13-22 nuorisoa eli teinejä

23-30 nuoria aikuisia

30-50 keski-ikäisiä.

Et todellakaan ole mikään tyttö. Koen myötähäpeää.

Vierailija
30/76 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40 enkä koe itseäni keski-ikäiseksi oikein...Ei ainakaan ole sen ikäisen tunnusmerkkejä kuten omistusasuntoa yms. 

Vierailija
31/76 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet naurettava. Nauroin sinulle

Vierailija
32/76 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
33/76 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on H enää vajaa 10 vuotta aikaa pusertaa se Osku-vauva maailmaan. Hopi hopi.

Vierailija
34/76 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ollut tyttö enää 20+. Tytöttely on ärsyttävää.

Vierailija
35/76 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on H enää vajaa 10 vuotta aikaa pusertaa se Osku-vauva maailmaan. Hopi hopi.

Pikemminkin jonkun muun pitää pusertaa se kun ei Hennasta oo siihen. Ei pysty edes sitä alullepanemistakaan hoitamaan ku pelkää seksiä.

Vierailija
36/76 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä h*lvetti teitä SADISTEJA oikeen riivaa! ÄLKÄÄ VASTATKO ENÄÄ TÄHÄN KETJUUN! Annetaan tämän nyt painua alas. Tämä on loppuunkäsitelty. Nuori on 33v. Katsoin googlella Avril Lavignenen kuvia, näyttää ihan samalta nyt 31-vuotiaana kun 20-vuotiaana eli nuori on. Turha väittää muuta enää, se on nyt todistettu. Eli ei enää kommentteja kiitos. ap

Vierailija
37/76 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä h*lvetti teitä SADISTEJA oikeen riivaa! ÄLKÄÄ VASTATKO ENÄÄ TÄHÄN KETJUUN! Annetaan tämän nyt painua alas. Tämä on loppuunkäsitelty. Nuori on 33v. Katsoin googlella Avril Lavignenen kuvia, näyttää ihan samalta nyt 31-vuotiaana kun 20-vuotiaana eli nuori on. Turha väittää muuta enää, se on nyt todistettu. Eli ei enää kommentteja kiitos. ap

Se että on nuoren näköinen ei tarkoita että olisi nuori, kyllä parikymppinenkin voi olla ikäistään vanhemman näköinen. Itsekin kävisin joidenkin mukaan lähes kolmekymppisestä.

M22

Vierailija
38/76 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sekään enää tyttö ole vaan nainen, äitikin taitaa jo olla. Avril siis. Eli 33-vuotias ei ole tyttö.

Vierailija
39/76 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tytöttelevät puolta nuoremmat mieskollegat. Minulla ikää ++50.

En ota pahalla, mukavia poikia ovat ja tiedän että puhtaasti vitsillä heittävät. Ammatillinen arvostus on kuitenkin ihan kohdillaan.

Vierailija
40/76 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse täytän kohta 33 enkä todellakaan ole tyttö, olen nainen! Ei yli kolmikymppinen ole enää tyttö!

Itsekin olen melkein kymmenen vuotta nuorempi. 25 vuotta, enkä myöskään todellakaan ole mikään tyttö vaan nainen.

Onks täällä Henna nyt asialla vai joku muu identiteettikriisinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi