Mitä *ttua? Eikö 33-vuotias ole enää tyttö??
Onhan tämän ikäinen vielä ihan nuori, eikö? Ihan hyvin voi tytötellä
Kommentit (76)
Ikiskö se taas tänne kirjoittelee? Tällaista siis tällä kertaa.
Ei ole tyttö! Nainen on! Melkein keski-ikäinen.
Itse laskisin tytöiksi alle 20 -vuotiaat
Vierailija kirjoitti:
No ei ole nuori eikä ole tyttö.
Kyllä on! Mua ainakin loukkaa tollaset kommentit. Voisit pyytää anteeksi mun mielestä. Ihan nuori on vielä.
Lähempänä keski-ikää kuin tyttöä. Aikuinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Älä höpsötä. Keski-ikä on yli 40.
Olette kaikki paskapäitä, pilasitte mun päivän. 33-vuotias on NUORI ja TYTÖTELLÄ voi ihan hyvin. Ja sillä hyvä. Ei tartte laittaa tänne enää muita mielipiteitä kiitos. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja 33 on lähempanä tuota kuin kahtakymppiä.
En ole nuori vaan ihan aikuinen, enkä tykkää tytöttelystä.
T. 32v
Jonkun reippaasti vanhemman mielessä kolmekymppinenkin voi vielä vaikuttaa tytöltä, mutta kertoo jonkinlaisesta identiteettikriisistä jos itse pitää itseään kolmekymppisenä tyttönä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta 7 vuoden kuluttua 40-vuotiaskin on vielä nuori tyttö.
V*ttu olkaa hiljaa NYT! Pakkoko teidän on olla ilkeitä! *ttu että inhoan teitä kaikkia, miksei yksi ihminen voi olla edes mukava ja olla samaa mieltä? Olen vielä NUORI ja TYTTÖMÄINEN. Ei olisi pitänyt aloittaa koko keskustelua, täällä kaikki moukkia jotka haluaa vain pahoittaa mieleni.
Nuori on mutta en tytöksi enää sanoisi.
Vierailija kirjoitti:
V*ttu olkaa hiljaa NYT! Pakkoko teidän on olla ilkeitä! *ttu että inhoan teitä kaikkia, miksei yksi ihminen voi olla edes mukava ja olla samaa mieltä? Olen vielä NUORI ja TYTTÖMÄINEN. Ei olisi pitänyt aloittaa koko keskustelua, täällä kaikki moukkia jotka haluaa vain pahoittaa mieleni.
Mitä ilkeää siinä on jos sanoo ettei joku ole enää nuori?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ilkeää siinä on jos sanoo ettei joku ole enää nuori?
Kun ihan selvästi on! 33 on nuori. Haluatte vaan mulle pahan mielen. Muutenkin huono olo ja täällä vaan kaikki haluaa pahentaa sitä. Ihmiset elää melkein 100 vuotta, siitä 33 on vähän.
Mua ainakin tutötellään edelleen asiakkaiden toimesta.. t. N39