Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kirjaimellisesti kiihottunut "pikkuhousut märäksi" vieraan miehen lähellä ilman että mitään tapahtui

Vierailija
18.03.2016 |

Onko joskus joku mies ollut niin seksikäs että vaikka teillä ei koskaan ollutkaan mitään niin olet ollut jo pikkuhousut märkänä? Tai useamman kerran kun olet hänen lähellään tämä tapahtui? Missä ja millainen mies oli?

Kommentit (156)

Vierailija
121/156 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs miesten tuoksu saa joka kerta pikkarit märäksi riippumatta siitä, kuka sitä käyttää. Onneksi ei ole mikään Suomen eniten myyty tuoksu tai olisin ongelmissa. :D

Upea viimeinen lause ihmetystä herättää mistä sen tuoksun muka tiedät

Kyseessä on tuoksu, jota eräs exäni käytti, joten tiedän kyllä ihan tarkkaan, mistä tuoksusta on kyse ja minkä takia reaktioni tuoksuun on mikä on. :)

No vinkkaa nyt tuote, niin päästään ostamaan sitä ja miettimään sit kuka ympärillä alkaa reagoida! :)

Mut joo, tottahan se on, että naisille miehen ominaistuoksu ja siihen mätsäävä tuoksuvalmiste on erittäin tärkeä yksityiskohta,

Vierailija
122/156 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä joskus sattuu. Viimeksi niin kävi, kun  kotiimme tuli kodinkoneasentaja laittelemaan uutta pesutornia paikoilleen. Rauhallinen, möreä-ääninen ja isokokoinen minua vähän vanhempi mies. Olin muutenkin "sillä" tuulella ja mieheni oli jo mennyt töihinsä. Hänestä oikein huokui jotain seksuaalista ja kun opastin hänet kh-huoneeseen, huomasin ne vilkuilut jutustelun lomassa. Kun hän sitten kevyesti kosketti  olkapäätäni mennessään ohitseni hakemaan jotain työkalua, kostuin ihan kunnolla ja vähän hämmästyin omaa reaktiotani itsekin. Siis ihan kirjaimellisesti oli pöksyt märkänä, vaikka sen enempää ei tapahtunutkaan.

olisit vaan tehnyt sen aloitteen koska asiakaspalvelutyössä ei voi seksiä ehdottaa ennen kuin asiakas selkeästi ilmaisee sellaista haluavan. Ei se mies tietenkään voi sua siinä lähestyä vaikka kiinnostaiskin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/156 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin harmittaa tuo etätyö näin miehenä. Olisi teitä kivoja ja hienoja naiskollegoita, joita ois mukava nähdä ihan livenä ja jututtaa. Mutta sitä en osaa ajatella, että kukaan heistä minun takia kostuisi. Mutta en kyllä pahastu, jos jollakin kävisi tuollainen kostuminen. Oli jännä lukea näitä kommentteja.

Vierailija
124/156 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen moneenkin kertaan sen tunteen ehtinyt tähän ikään kokea. Kuten monessakin vastauksessa onkin todettu, ei sen tarvitse aina seksiin johtaa, mutta on ainakin minulle todella kuumottavan kiihottavaa kun kohdalle joskus sattuu. En osaa selittää mitenkään järjellä, ei tarvitse olla mikään kiiltokuva-adonis vaan jotain kummallista vaan tapahtuu oikeanlaisen miehisen miehen sattuessa vierelle ja sitten ns sukat pyörii jaloissa ja pikkarit haluaisivat valua nilkkohin :) Se voi olla tahton kosketus, ilme, tietty julkean ihaileva, vaativa katse, näkyvillä oleva ajatus halusta minuun, etenkin se matala ja rauhallinen ääni, itsevarmuus. Siis MIES.

Olen joskus miettinyt, että jos hetki olisi otollinen ja ympäristön sen mahdollistaisi, niin tuskin sellaisessa tilassa edes yrittäisin mitään kun/jos sellainen mies haluaisi minut siinä kellistää alleen. Jos katsoa osaa, niin minusta sen kyllä aivan varmasti huomaa. Puhe vähän sekoilee, hengitys, katse ja tok

Kiehtovaa ja kiihottavaa lukea näin miehenä. Tulee vaan väistämättä mieleen että kuinkahan monta raiskaussyytettä on saanut alkunsa kastuneiden pikkuhousujen takia. Kun ei oikeasti halutakaan tahi ei ole soveliasta tai mieli muuttuu tai..

Vierailija
125/156 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverin partavesi. Ja kun hän ei muuten ole yhtään tyyppiäni. Epäreilulta tuntuu reagoida niin voimakkaasti että pakko esim. pistää kädet johonkin piiloon, etteivät tärisisi.

Vierailija
126/156 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olavi Uusivirran keikalla kävi näin. Jotenkin uppouduin musiikkiin ja pikkuhousut alkoi kostua kun hän lauloi hikisenä lavalla ja puhui vähän pikkutuhmia. Heitti kyllä myös paidan pois. Paljon kuuntelen musiikkia ja käyn keikoilla, mutta tämä on ainoa kerta kun näin on käynyt.

Vierailija
127/156 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukiossa aikoinaan.

Sijaisena oli komea, urheilullinen nuori mies. Hän piti jostain syystä myös abien jatko-opintokeskusteluja opon huoneessa. Vain minä ja hän. Ilmassa oli kyllä sähköä, ainakin minä tunsin niin.

Monta kertaa piti tarkentaa, että mitäs oikein kysyitkään, kun ajatuksissa kulki ikäänkuin K-18 filmin pätkiä, eikä koulujuttuja.

Varmaan ajatteli, että mikä tuota naista vaivaa. Ei tietenkään edennyt siitä mihinkään.

Mutta vastaus kysymykseen, että kyllä!

Toista oli meillä, kun kuuskymppinen hanhi narisi ja kyseli kuivalla äänellään, hehhehe. Ei kulkenut filmin pätkät, ei.

Vierailija
128/156 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhaalareissa liikkuvat miehet aiheuttavat mulle tämän ilmiön. Raksojen ohi kulkiessani on pöksyt pian märkänä.

Vierailija
129/156 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Työkaverin kanssa.

Luulen että kerran työkaverini nuorehko nainen koki tämän. Meillä oli ollut aiemmin kevyttä sutinaa firman juhlissa ja selvästi oli minusta kiinnostunut mutta olen varattu. Sitten kun istuttiin kahdestaan palaveroimassa tuntui että hän ei yhtään pystynyt keskittymään.

Vastaat naisen puolesta hänen pöksyjensä kostumisesta?

-

🤣😂😅 TÄMÄ!

Yksi kaikkien aikojen parhaista "'vastapalloista" !!!

Vierailija
130/156 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nuoremmatkin naiset aina kiihottuu kun lähestyn tai kommunikoin. Olen huomannut.

mies 55v

Otsalla helmeilevä hiki ei tarkoita kiihottumista. Pakeneminen paikalta ei myöskään tarkoita kiihottumista, vaan pakenemista paikalta. 

Ja, kuten eräässä kappaleessakin lauletaan, "ei vietelläkseen räpytellyt silmiään, vaan tottuakseen piilolinsseihin".

Vierailija
131/156 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut koko ikäni herkkä kostumaan. Suorastaan valun, kun näen seksikkään miehen ja vain mietin kun tuo panisi minua. Joku sanonut jopa vesipilluksi kun naidessa valun kun puro. Noh se hyvä puoli että ei tarvitse liukkareiden kanssa pelata. Eikä tule myöskään hiertymiä tai arkuutta. Kipeä olen kyllä lantionseudulta kun olen oikeen saanut kullia ja kovaa monta kertaa peräkkäin. Katja 36.

Vierailija
132/156 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joo. Toosani kostuu hyvin helposti jos katson kiihottavaa miestä. Nykyään kuolaan yhtä nuorempaa poitsua ja fantasioin hänestä masturboidessani.

Vierailija
133/156 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monta kertaa kun vaimo tullut firman juhlista, ja olen hakenut ravintolasta, otettu kotona lämmittelemättä pikapanot. Litisevän märkä. Ilmeisesti firman miehet kiihottaa.

Olen ennenkin lukenut näistä mahtaako olla totta että naiset tulee firman pikkujouluista pikkuhousut märkänä. Onkohan vain urbaania legendaa.

Heh, minä olen ainakin sen verran huono vaimo, että tanssin baarissa muittenkin kanssa ja kyllä kiihotunkin jos on hottis mies. Alkoholi vielä tekee sen että himot on herkemmässä. En tokikaan tee muitten kanssa muuta kuin vaan tanssin, joten kotiin mennessä olen aika lailla heti valmis. Mies usein odottaakin hereillä että tulen kotiin, eikä mene nukkumaan. 

Vierailija
134/156 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aika usein mulle noin tapahtuu, viimeks tänä aamuna työpaikan aamupalaverissa. Mun yks työkaveri on vaan niin käsittämättömän kuuma että kostun aina kun nään sen ja kuulen sen äänen.

Tapahtuuko näin useinkin naisilla? Hiton hyvin kyllä osaatte sen peittää jos kiihottuneena ja märkänä voitte olla pokkana. Sitähän ei niin edes huomaa jos nainen kostuu toisin kuin seisokkia :D. Tuleeko teille koskaan sellainen olo että on pakko saada tai se ei helpota vai meneekö vaan fiilikset ohi?

Tietysti sitä mieluusti lähtisi heti panemaan, mutta kyllä se olo myös menee itsekseen ohi. 

Vierailija
135/156 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekan kerran tämä kävi kun vein pojan ekoihin futistreeneihin, se valmentaja... nyt treenit kolmesti viikossa, mielellään seisoskelen kentän laidalla :D

Entäs meidän lapsen uimavalmentaja? Huoh

Tai lapsen säbävalmentaja? Mammat istuu harjoitusten ajan kiltisti kaukalon laidalla 

Vierailija
136/156 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intissä oli kymmenisen vuotta takaperin yksi kouluttaja joka sai pöksyni kyllä kostumaan ja penikseni erektoitumaan. Harmi että hän oli kouluttamassa vain lyhyen aikaa. Toisaalta sitten olisi ollut märät housut liian usein.

Vierailija
137/156 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Ovulaation aikaan aika moni mies alkaa yhtäkkiä tuntua houkuttelevalta. Joissakin miehissä on vain sitä jotakin, minkä vuoksi ovat kiinnostavia. Ihan vain näkeminen tai juttelu riittää. Joskus jokin läheisempi kontakti, kuten ihana ja luja halaus mukavalta mieheltä voi aiheuttaa reaktion. Toisinaan paritanssia harrastaessa on kaikki kemiat ja taidot natsanneet, ja varmaotteinen viejä on saanut aikaiseksi sellaisen koko kropan läpi menevän kuuman humahduksen ja väristyksen.

Itselläni kiihottuminen ja kostuminen alkaa yleensä niin, että yhtäkkiä tulee jokin eroottinen ajatus mieleen tai näkee jotain sytyttävää, ja alavatsaan ikään kuin jysähtää sellainen kihelmöivä tunne ja ajatukset karkaa seksiin välittömästi. Alapää tuntuu kuumenevan ja turpoavan, kun veri virtaa sinne, ja ehkä on vähän ns. perhosia alavatsassa. Pillu saattaa hieman sykkiä, tuntuu etäisesti samalta kuin lievä orgasmi. Jos kostuminen on voimakasta, niin sen voi

Kiihotuin tuosta miehenä. Oli niin voimakas ja elävä kuvaus.

Vierailija
138/156 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen herkästi koostuva nainen .

Oltiin lomalla ja muutenkin oli vapautunut tunnelma. Muutama lasi viiniä ja hyvää tanssi musaa.

Mulle esitettiin että lähtisin saunomaan nuorten miesten kans. En edes tiennyt montako heitä on,no se kyllä myöhemmin selvisi.

Päätin että lähden.

Sori että tuohon toiseen kysymykseen pakko vastata että ei pysyneet märjät pikkuhousut jalassa ,eli johti kiima naimiseen.

Vierailija
139/156 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Ovulaation aikaan aika moni mies alkaa yhtäkkiä tuntua houkuttelevalta. Joissakin miehissä on vain sitä jotakin, minkä vuoksi ovat kiinnostavia. Ihan vain näkeminen tai juttelu riittää. Joskus jokin läheisempi kontakti, kuten ihana ja luja halaus mukavalta mieheltä voi aiheuttaa reaktion. Toisinaan paritanssia harrastaessa on kaikki kemiat ja taidot natsanneet, ja varmaotteinen viejä on saanut aikaiseksi sellaisen koko kropan läpi menevän kuuman humahduksen ja väristyksen.

Itselläni kiihottuminen ja kostuminen alkaa yleensä niin, että yhtäkkiä tulee jokin eroottinen ajatus mieleen tai näkee jotain sytyttävää, ja alavatsaan ikään kuin jysähtää sellainen kihelmöivä tunne ja ajatukset karkaa seksiin välittömästi. Alapää tuntuu kuumenevan ja turpoavan, kun veri virtaa sinne, ja ehkä on vähän ns. perhosia alavatsassa. Pillu saattaa hieman sykkiä, tuntuu etäisesti samalta kuin lievä orgasmi. Jos kostuminen on voimakasta, niin sen voi

Ihana kuvaus! Alkoi niin mieli tehdä hoitaa ja hyväillä jotain kivaa naista, joka kaipaisi sitä. M49

Vierailija
140/156 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta hitossa! Jos mies on mukava ja kiinnostava, vartalo alkaa ja sen pitääkin alkaa luonnostaan valmistautumaan yhdyntää varten. Tämä on ihan biologiaa. Sekä miehillä että naisilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi