Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kirjaimellisesti kiihottunut "pikkuhousut märäksi" vieraan miehen lähellä ilman että mitään tapahtui

Vierailija
18.03.2016 |

Onko joskus joku mies ollut niin seksikäs että vaikka teillä ei koskaan ollutkaan mitään niin olet ollut jo pikkuhousut märkänä? Tai useamman kerran kun olet hänen lähellään tämä tapahtui? Missä ja millainen mies oli?

Kommentit (175)

Vierailija
161/175 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Ei me naiset mitään tunteettomia olla. Kotona sitten räjäytetään potti jos on päivällä mehusteltu kielletyillä ajatuksilla.  

Vierailija
162/175 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy usein noin jos mies on komea ja tuoksuu hyvältä ja satun just sillä hetkellä ovuloimaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/175 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle käy usein noin jos mies on komea ja tuoksuu hyvältä ja satun just sillä hetkellä ovuloimaan. 

Haisteletko yleensäkin miehiä? Ylä- vai alapäästä?

Vierailija
164/175 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Joka aamu kun menen töihin on vastassa suihkun raikkaita komeita työkavereita. Kyllähän siinä mielikuvitus lähtee laukalle.

N34

Vierailija
165/175 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On näitä sattunut. Jotkut on vaan niin karismaattisia ja turvallisen tuntuisia, että sitä väkisinkin rentoutuu. 

Vierailija
166/175 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä joskus sattuu. Viimeksi niin kävi, kun  kotiimme tuli kodinkoneasentaja laittelemaan uutta pesutornia paikoilleen. Rauhallinen, möreä-ääninen ja isokokoinen minua vähän vanhempi mies. Olin muutenkin "sillä" tuulella ja mieheni oli jo mennyt töihinsä. Hänestä oikein huokui jotain seksuaalista ja kun opastin hänet kh-huoneeseen, huomasin ne vilkuilut jutustelun lomassa. Kun hän sitten kevyesti kosketti  olkapäätäni mennessään ohitseni hakemaan jotain työkalua, kostuin ihan kunnolla ja vähän hämmästyin omaa reaktiotani itsekin. Siis ihan kirjaimellisesti oli pöksyt märkänä, vaikka sen enempää ei tapahtunutkaan.

Sun ois pitäny tehdä se aloite sillä eihän se huoltomies sitä voi tehdä

Vierailija
167/175 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä työpaikalla on minua reilu 20-vuotta vanhempi mies. Ei mikään erityisen komea, mutta hyväkäytöksinen ja joku hänen olemuksessaan kiihottaa. Usein ollaan iltaisin ylitöissä kahdestaan niin melkein aina pikkarit märkänä saa kotiin  lähteä. 

Ehkä miehen olemus ja tuollainen  "kielletty tilanne" kiihottaa. Olen joskus miehen lähtiessä kotiin ja yksin töihin jäädessä jopa masturboinut työpaikalla. 

Vierailija
168/175 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä työpaikalla on minua reilu 20-vuotta vanhempi mies. Ei mikään erityisen komea, mutta hyväkäytöksinen ja joku hänen olemuksessaan kiihottaa. Usein ollaan iltaisin ylitöissä kahdestaan niin melkein aina pikkarit märkänä saa kotiin  lähteä. 

Ehkä miehen olemus ja tuollainen  "kielletty tilanne" kiihottaa. Olen joskus miehen lähtiessä kotiin ja yksin töihin jäädessä jopa masturboinut työpaikalla. 

Olethan nainen!

Vierailija
169/175 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useastikin. Ihana ääni tekee tuon, niin muutama laulaja on tämän aiheuttanut.

Vierailija
170/175 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useastikin. Ihana ääni tekee tuon, niin muutama laulaja on tämän aiheuttanut.

Oletko tänään kuunnellut  kosteita biisejä ?

Vierailija
171/175 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on parasta, mitä maailmassa on. <3

Vierailija
172/175 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuorena. Muistan yhä kun näin kävi ekan kerran. Oltiin seiskalla ja luokalla oli ihana poika, joka kiihotti mun mielikuvitustani pelkällä läsnäolollaan. Hänen äänensä oli kuin seksiä. Hänen musikaalisuutensa, rohkea käyttäytyminen lähelläni. Se miten hän puhui minulle. Miten hän kiusoitteli ja hymyili.

Tulin keskustaan pienestä kyläkoulusta, jossa kaikki pojat olivat kuin veljiä minulle. Kukaan ei sytyttänyt. Hän oli aivan erilainen ja kiehtova kaikella tavalla. Hänen minulle antama huomio imarteli aivan valtavasti. Olin ihan lääpällään.

Pian en voinut vastustaa kiusausta ja mentiin pojan kotiin. Ei tehty muuta koko aikana kuin makasin hänen huoneessaan matolla ja suudeltiin päällekkäin. Se oli sellaista teiniseksiä ilman seksiä mutta niin lähellä sitä oikeaa kuitenkin.

Vierailija
173/175 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin joskus harrastuksista tuttua reilua kolmikymppistä naista ja muistan kun menin hänen luokseen eka kerran. Pari asiaa jäi mieleen siitä ekasta kerrasta. Kun päästiin kopeloimaan toisimme, hänen pikkuhousut olivat ihan märät haaroista ja pillu oli ihan valuvan märkä. Oltiin sovittu kyläily kolme päivää aikaisemmin ja hän totesi ihan kysymättä että hän on ollut siitä lähtien näin märkä ja monet pikkarit pitänyt vaihtaa ja kikatti siihen päälle. Toinen asia oli että rintsikat olivatkin edestä avattavat.

Vierailija
174/175 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiskierron oikeassa vaiheessaa oon ihan hillittömässä kiimassa. Tällä hetkellä en oo parisuhteessa, enkä tykkää harrastaa yhden illan juttuja. Kiimaviikot koettelee mun periaatteita, kun pillu valuttaa limaa melkeen miehestä kuin miehestä ja keho huutaa kosketusta.

Jäi mieleen yks bussimatka. Oli kesä ja mulla oli kiimapäivät käsillä. Istuin bussissa t-paitaan pukeutuneen miehen viereen ja sen sopivasti lihaksikas käsivarsi siinä mun sivusilmän kohdalla oli tajuttoman miehekäs. Mulla oli jostain syystä tosi naisellinen olo siinä sen vieressä. Nautin olosta miehekkään miehen vieressä kuin kissa auringon läikässä. Kait mä siinä olin myös pillusta märkänä, mut muistan että jokapuolella kehossa tuntui ylitsevuotavalta. Kaikki hermopäätteet oli virittyneet vieressä istuvan komistuksen maskuliinisuudelle. Jos se olis hipaissutkaan olisin valahtanut veltoksi kuin sula vaha.

Vierailija
175/175 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tänään oli bikinit aivan märät vedestä ja kiimasta. Kun runkkasin mieheni kullia uimashortsien läpi 😈

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan