Oletko kirjaimellisesti kiihottunut "pikkuhousut märäksi" vieraan miehen lähellä ilman että mitään tapahtui
Onko joskus joku mies ollut niin seksikäs että vaikka teillä ei koskaan ollutkaan mitään niin olet ollut jo pikkuhousut märkänä? Tai useamman kerran kun olet hänen lähellään tämä tapahtui? Missä ja millainen mies oli?
Kommentit (156)
Vierailija kirjoitti:
Meillä on töissä yksi aivan ihana varmaan kuuskymppinen mies, siis vanhempi kuin isäni, enkä mistään hinnasta haluaisi hengailla hänen kanssaan, saatika panna.
Mutta jokin tässä miehessä saa minut kostumaan. Varmaan ystävällinen rauhallisuus ja itsevarmuus. Menen aina ihan hattaroiksi kun juttelen hänelle.
Täällä ihan sama, vain paljon pienemmällä ikäerolla. Hän, joku 55 (luulen) ja minä 47. Jokakerta kun hän tulee toimittamaan jotain, olen ihan "hattaroina"(hyvä sana, kuvaa hyvin tätä tilaa). Hän on miellyttävä, hymy saa minut hyvälle tuulelle. Hänessä on jokin, joka saa minut kostumaan, enkä edes tiedä mikä.
Ja minäkään en haluaisi panna, mutta aikaa voisin hänen kanssaan viettää todella helposti, olla siinä läsnäolossa, joka hänestä huokuu.
En, mutta naisen kanssa kyllä, usein.
Kyllä niitä joskus sattuu. Viimeksi niin kävi, kun kotiimme tuli kodinkoneasentaja laittelemaan uutta pesutornia paikoilleen. Rauhallinen, möreä-ääninen ja isokokoinen minua vähän vanhempi mies. Olin muutenkin "sillä" tuulella ja mieheni oli jo mennyt töihinsä. Hänestä oikein huokui jotain seksuaalista ja kun opastin hänet kh-huoneeseen, huomasin ne vilkuilut jutustelun lomassa. Kun hän sitten kevyesti kosketti olkapäätäni mennessään ohitseni hakemaan jotain työkalua, kostuin ihan kunnolla ja vähän hämmästyin omaa reaktiotani itsekin. Siis ihan kirjaimellisesti oli pöksyt märkänä, vaikka sen enempää ei tapahtunutkaan.
Voe, että tulj hyvä miel, kuinka työ naeset (ee kaekki ) meestä savolaesukoista tykkeette. Kyllä myö yritettään parraamme.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä joskus sattuu. Viimeksi niin kävi, kun kotiimme tuli kodinkoneasentaja laittelemaan uutta pesutornia paikoilleen. Rauhallinen, möreä-ääninen ja isokokoinen minua vähän vanhempi mies. Olin muutenkin "sillä" tuulella ja mieheni oli jo mennyt töihinsä. Hänestä oikein huokui jotain seksuaalista ja kun opastin hänet kh-huoneeseen, huomasin ne vilkuilut jutustelun lomassa. Kun hän sitten kevyesti kosketti olkapäätäni mennessään ohitseni hakemaan jotain työkalua, kostuin ihan kunnolla ja vähän hämmästyin omaa reaktiotani itsekin. Siis ihan kirjaimellisesti oli pöksyt märkänä, vaikka sen enempää ei tapahtunutkaan.
Tapahtuuko noita märäksi valahtamisia ja kostumisia useinkin naisilla yllättäen ja tunteeko sen että " aalto " syöksyy pillun perälta vai huomaako sen kostumisen vasta kun housut tuntuu märältä??
Vierailija kirjoitti:
No kyllä olen, monestikin eikä siinä nyt mitään sen ihmeellisempää edes pitäisi olla eikä tarvitse johtaa seksiin. Luonnollistahan se on, että ihmiset välillä kiihottuvat, Ekä se ainakaan omalla kohdallani aina osu pelkästään oman mieheni kanssa, enkä voi sitä oikeen estääkään jos kehoni reagoi johonkin.
Viimeksi tämä kävi kunnolla lomalla, kun aamuvirkkuna keittelin kahvia kesäpaikallamme. Vierainamme oli mieheni kaveri vaimoineen. Mies on todella iso ja möreä. Hänkin oli hereillä ja pelkissä shortseissa tuli siihen auttamaan aamupalan laitossa. Toivotti huomenta ja kaappasi lämpimään aamuhaliin, hämmästyin vähän reaktiotani kun oikein valahdin kosteaksi ja paidan yöpin alla nöpötti. Kyllä olisi joku huomannut, jos olisi osannut katsella merkkejä.
Olisitko halunnut seksiä sen miehen kanssa salaa muilta??
Vierailija kirjoitti:
Viimeviikolla pääsi käymään noin työmatkalla täpötäydessä bussissa vaikka ei edes vaihdettu muita sanoja, kuin häneltä, varmasti jo yli viisikymppiseltä, eli mua hyvinkin reilusti vanhemmalta mieheltä se normaali kysymys. "Anteeksi, onko tässä vapaata, saanko istua?" Sekä minulta siihen myöntävä vastaus.
Tuo mies ei ollut mitenkään erityisen komea, pikemminkin päin vastoin. Sellainen jo hiuksistaan hiukan harmaantunut, kasvojen ihosta ihosta päätellen ulkoilmassa viihtyvä karun- ja ikäisekseen jäntevän oloinen, mutta se hänen karismansa. Hänestä huokui sellainen sanoinkuvaamaton rauhallisuuden, hyvänolon, turvallisuuden ja lämmön tunne, että en olisi millään halunnut nousta siitä hänen vierestään, kun tulimme pysäkilleni. En muista koskaan kokeneeni vastaavaa hyvänolon ja lämmön tunnetta. No ehkä joskus lapsena, mutta silloin siihen ei liittynyt seksualista kiihoittuneisuutta, niinkuin tähän työmatkalla kokemaani.
miksi et tehnyt aloitetta ja lähestynyt miestä?? eihän se itse uskalla edes ajatella että hän kiinnostaisi nuorta naista eikä halua vaikuttaa miltään pervolta. En käsitä miksi naiset ei tee alotteita ja tuo ilmi kiinnostusta siinä hetkessä kun ei se mies voi tietää
Vierailija kirjoitti:
No kyllä olen, monestikin eikä siinä nyt mitään sen ihmeellisempää edes pitäisi olla eikä tarvitse johtaa seksiin. Luonnollistahan se on, että ihmiset välillä kiihottuvat, Ekä se ainakaan omalla kohdallani aina osu pelkästään oman mieheni kanssa, enkä voi sitä oikeen estääkään jos kehoni reagoi johonkin.
Viimeksi tämä kävi kunnolla lomalla, kun aamuvirkkuna keittelin kahvia kesäpaikallamme. Vierainamme oli mieheni kaveri vaimoineen. Mies on todella iso ja möreä. Hänkin oli hereillä ja pelkissä shortseissa tuli siihen auttamaan aamupalan laitossa. Toivotti huomenta ja kaappasi lämpimään aamuhaliin, hämmästyin vähän reaktiotani kun oikein valahdin kosteaksi ja paidan yöpin alla nöpötti. Kyllä olisi joku huomannut, jos olisi osannut katsella merkkejä.
tunteeko sen sisäisen valahduksen ja märän aallon vai huomaako vasta sitten kun housut kastuu??
Olen moneenkin kertaan sen tunteen ehtinyt tähän ikään kokea. Kuten monessakin vastauksessa onkin todettu, ei sen tarvitse aina seksiin johtaa, mutta on ainakin minulle todella kuumottavan kiihottavaa kun kohdalle joskus sattuu. En osaa selittää mitenkään järjellä, ei tarvitse olla mikään kiiltokuva-adonis vaan jotain kummallista vaan tapahtuu oikeanlaisen miehisen miehen sattuessa vierelle ja sitten ns sukat pyörii jaloissa ja pikkarit haluaisivat valua nilkkohin :) Se voi olla tahton kosketus, ilme, tietty julkean ihaileva, vaativa katse, näkyvillä oleva ajatus halusta minuun, etenkin se matala ja rauhallinen ääni, itsevarmuus. Siis MIES.
Olen joskus miettinyt, että jos hetki olisi otollinen ja ympäristön sen mahdollistaisi, niin tuskin sellaisessa tilassa edes yrittäisin mitään kun/jos sellainen mies haluaisi minut siinä kellistää alleen. Jos katsoa osaa, niin minusta sen kyllä aivan varmasti huomaa. Puhe vähän sekoilee, hengitys, katse ja toki vähän jotain fyysisiäkin merkkejä näkee paidan läpi. Eipä vaan koskaan ole johtanut vielä mihinkään ja ei, en todellakaan tee aloitetta vieraan miehen edessä, en edes siinä tilassa, antautuisin ehkä...
Aikuisnainen yli 45
Vierailija kirjoitti:
Olen moneenkin kertaan sen tunteen ehtinyt tähän ikään kokea. Kuten monessakin vastauksessa onkin todettu, ei sen tarvitse aina seksiin johtaa, mutta on ainakin minulle todella kuumottavan kiihottavaa kun kohdalle joskus sattuu. En osaa selittää mitenkään järjellä, ei tarvitse olla mikään kiiltokuva-adonis vaan jotain kummallista vaan tapahtuu oikeanlaisen miehisen miehen sattuessa vierelle ja sitten ns sukat pyörii jaloissa ja pikkarit haluaisivat valua nilkkohin :) Se voi olla tahton kosketus, ilme, tietty julkean ihaileva, vaativa katse, näkyvillä oleva ajatus halusta minuun, etenkin se matala ja rauhallinen ääni, itsevarmuus. Siis MIES.
Olen joskus miettinyt, että jos hetki olisi otollinen ja ympäristön sen mahdollistaisi, niin tuskin sellaisessa tilassa edes yrittäisin mitään kun/jos sellainen mies haluaisi minut siinä kellistää alleen. Jos katsoa osaa, niin minusta sen kyllä aivan varmasti huomaa. Puhe vähän sekoilee, hengitys, katse ja toki vähän jotain fyysisiäkin merkkejä näkee paidan läpi. Eipä vaan koskaan ole johtanut vielä mihinkään ja ei, en todellakaan tee aloitetta vieraan miehen edessä, en edes siinä tilassa, antautuisin ehkä...
Aikuisnainen yli 45
ei varmaan ole johtanut eikä herkästi johdakkaan jos et tee asian suhteen mitään aloitetta. Ota itseäsi niskasta kiinnu äläkä odota valmista miestä. Muutenkin miehellä enemmän riski lähestyä ettei saa pervon mainetta
Vierailija kirjoitti:
Aikuisnainen yli 45
Sama kokemus täälläkin! Joistain miehistä vaan tulee sellainen selittämätön tunne, joka ihan oikeasti pistää pikkarit märiksi. Olen itse 30v ja tähän saakka tavannut vain kaksi miestä, jotka ovat aiheuttaneet tällaisen reaktion minussa. Kummastakaan en olisi päällepäin arvannut, ovat olleet lähinnä perus mukavannäköisiä miehiä. Mutta se *joku*... Kummallakin kerralla olin varattu, joten en edes päässyt kokemaan mitään fyysistä :D
Mulle on käynyt näin useammankin miehen kanssa, yhteen miehistä olin todella ihastunut ja hänen lähelläolonsa sai useamminkin aikaan kostumisen. Parin muun miehen kanssa en tiedä mikä siinä on, etäisiä tuttuja vaan ja jotenkin varmaan heidän miehekäs, turvallinen ja rauhallinen olemus on saanut aikaan voimakkaan kiihottumisen. Kaikki muistamani kostumistilanteet on olleet sellaisia, ettemme ole edes juurikaan jutelleet ja paikalla on ollut muitakin ihmisiä.
Ja aina olen ollut varattu ja rakastan, kunnioitan ja haluan miestäni kovasti, eli tämä ei ole ollut toivottua eikä tietenkään ole edennyt mihinkään.
N35
Muutaman kerran. Viimeisin muutama kuukausi sitten. Olin bussissa matkalla ystävän luokse, ja bussissa oli todella hyvä vartaloinen mies, sellainen minun mieleen. Unohtamatta käsivarsia ja rokahtavaa olemusta, uuh! Silloin, en tiedä oliko se aika kuusta, mutta kuvittelin jo kaikenlaista. Kotimatkalla sama mies nousi bussiin, ja moikattiin toisiamme, hyvin seksikäs ääni ja kauniit kasvot. Ja taas sama, aivan todella eroottisia ajatuksia aloin kehitellä. Kyllä, pikkarit oli märkänä kummallakin kerralla.
En ole koskaan ollut kiihottuneessa tilassa kun vieressäni on ollut tuntematon (tai tuttu) mies. En edes "kuumia" miehiä katsellessa.
N34
Eräs miesten tuoksu saa joka kerta pikkarit märäksi riippumatta siitä, kuka sitä käyttää. Onneksi ei ole mikään Suomen eniten myyty tuoksu tai olisin ongelmissa. :D
Vierailija kirjoitti:
Eräs miesten tuoksu saa joka kerta pikkarit märäksi riippumatta siitä, kuka sitä käyttää. Onneksi ei ole mikään Suomen eniten myyty tuoksu tai olisin ongelmissa. :D
Upea viimeinen lause ihmetystä herättää mistä sen tuoksun muka tiedät
Kerran tehtiin hyvin harmittoman oloiset treffit ulkoilun merkeissä. Huomattiin että viihdyttiin yhdessä, niin pyysin nuoren naisen ex tempore syömään kotiini. Kokkailin siinä jotain nopeaa ja kun syömisen jälkeen istahdettiin sohvalle, niin tunsin selkeästi melkein kuin kuuman höyryn nousevan toisen haarovälistä ja hänen katseensa oli jämerästi sumuinen. MIelestäni myös jotenkin "haistoin" asian vaikka mitään varsinaista kuvailtavaa hajua ei tietenkään ollut.
Tilanne ei johtanut puolestani mihinkään, kun en ollut oikein ajatellutkaan että asiat voisi johtaa tällaiseen. Itse en osannut ajatella meitä yhdessä ja yhden illan juttu taas ei kiinnostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upea viimeinen lause ihmetystä herättää mistä sen tuoksun muka tiedät
Kyseessä on tuoksu, jota eräs exäni käytti, joten tiedän kyllä ihan tarkkaan, mistä tuoksusta on kyse ja minkä takia reaktioni tuoksuun on mikä on. :)
Buuaah. Olipa vastaus 😂 uhh buaaahh
Olen. Kusin kännissä housuuni baarin vessajonossa. Pikkuhousut kastui ja oli siinä vieraita miehiä ympärillä enemmänkin.