Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla trypofobiaa?

Vierailija
18.03.2016 |

Mulla on! Ilmeisesti aika yleinen. Tästä saat tietää: https://www.google.fi/search?q=trypophobia&espv=2&biw=1920&bih=971&tbm=…

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tää se reikäjuttu? En klikkaa linkkiä koska siihen liittyvät kuvat kuvottavat eli ilmeisesti oon reikäfoobikko :D

Vierailija
2/12 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo mulla on, IRTS-erikosilaatua oleva vielä, olen yksi miljardista ja olen todella erikoinen tässä suhteessa. Se vaikuttaa myös persoonallisuuteeni, joka on IPQA-tyyppinen. On raskasta.

Vierailija
4/12 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta muhun!

Vierailija
5/12 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavia ovat, kyllä! En kyllä foobikoksi itseäni tosin miellä.

Vierailija
6/12 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. En nyt varsinaisesti pelkoa noista kuvista kokenut, mutta vahvaa inhotusta, ällötystä ja kylmiä väreitä, enkä halunnut katsella niistä yhtään tarkemmin/enempää. Ehkä sen verran pelkoa että mitä jos itselle tulisi ihoon tuollaisia reikiä tms. Enemmän pelkään tosin sitä että rei'istä tulisi tai niissä olisi jotain matoja, ötököitä tms. Jotkut hunajakennot tms. ei juuri häiritse.

Vierailija
7/12 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam!

Vierailija
8/12 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole fobiaa, mutta onhan tuo vähän luonnottoman näköistä. Ei kylläkään mitenkään pelottavaa.

Vierailija
9/12 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta silti ällöttäähän nuo kuvat jollain tasolla. Monet niistä kun kuvaavat erilaisilta sairaus- tai epämuodostumatiloilta näyttäviä kuvankäsittelyitä, ja ihminen ihan vanhojen itsesuojeluvaistojen peruja kavahtaa yleensä sellaista. Evoluutiomme aikana sillä on ollut suojeleva vaikutus, sillä monet taudit jotka esim. reikäisiä paiseita aiheuttaa voivat olla tarttuvia.

Vierailija
10/12 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, eikä sinullakaan ole. Onhan ne kuvat ällöttäviä, mutta fobiaan vaatii vähän muutakin.

Vierailija
11/12 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! En todellakaan katso. Menee kylmänväreitä jo tästä ajatuksesta. Kaikista pahinta on, jos niistä aukoista tulee jotain ulos. Taannoin Facebookissa pyöri viruslinkki jossa naisen jalat olivat reikäiset ja niistä tuli matoja, meinasin joka kerta saada slaagin ja meni pitkään että sain sen mielestä pois. Hyi vittu!!!

Vierailija
12/12 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vähä huono olo noista, tosin  voin todella herkästi pahoin esim. verinäytteen ottamisen näkemisestäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi