Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kirjaimellisesti kiihottunut "pikkuhousut märäksi" vieraan miehen lähellä ilman että mitään tapahtui

Vierailija
18.03.2016 |

Onko joskus joku mies ollut niin seksikäs että vaikka teillä ei koskaan ollutkaan mitään niin olet ollut jo pikkuhousut märkänä? Tai useamman kerran kun olet hänen lähellään tämä tapahtui? Missä ja millainen mies oli?

Kommentit (156)

Vierailija
1/156 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni nainen kokee tämän tanssilattialla ravintolassa kun oikea mies sattuu paikalle. Tai luulen niin. Olen mies.

Vierailija
2/156 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Työkaverin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/156 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Vierailija
4/156 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Kadulla hetken juttelu naapurissa asuvan miehen kanssa. Vain sulin...

Vierailija
5/156 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä kyllä ole sattunut ilman mitään muuta kontaktia, esim. silmäpeliä. Mutta ilman sanoja tai kosketusta kyllä, useinkin. Jotain (molemminpuolista) kiinnostusta siinä on kuitenkin oltava ilmassa, eihän sitä nyt ketä tahansa tyyppiä housut märkänä katsele!

Vierailija
6/156 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Työkaverin kanssa.

Luulen että kerran työkaverini nuorehko nainen koki tämän. Meillä oli ollut aiemmin kevyttä sutinaa firman juhlissa ja selvästi oli minusta kiinnostunut mutta olen varattu. Sitten kun istuttiin kahdestaan palaveroimassa tuntui että hän ei yhtään pystynyt keskittymään.

Vierailija
7/156 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti. Yhdellä työkaverilla oli lämpimät silmät, matala ääni ja kauniit kädet. Oi että hän oli seksikäs. Olimme molemmat parisuhteessa joten mitään ei tapahtunut.

Vierailija
8/156 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Polvet meinasivat alta pettää kun hän esittäytyi ja hymyili töissä (emme olleet samassa firmassa). Koko ensimmäiset treffit taisi mennä nieleskellessä (ehkä seuraavatkin, vaikka sängyssä oli jo oltukin). Mies oli täydellinen. Nykyään aviomies.

Vierailija
9/156 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla näitä varmaan sattuu enemmän. Tunnetaan paremmin ja turvallinen ympäristö.

Vierailija
10/156 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Työkaverin kanssa.

Luulen että kerran työkaverini nuorehko nainen koki tämän. Meillä oli ollut aiemmin kevyttä sutinaa firman juhlissa ja selvästi oli minusta kiinnostunut mutta olen varattu. Sitten kun istuttiin kahdestaan palaveroimassa tuntui että hän ei yhtään pystynyt keskittymään.

Tulkinatsi saattaa olla aika subjektiivinen.., miisulla saattoi olla vaikka vatsa sekaisin!

Vierailija
11/156 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen

Vierailija
12/156 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Työkaverin kanssa.

Vastaat naisen puolesta hänen pöksyjensä kostumisesta?

Vierailija
13/156 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko ensimmäiset treffit taisi mennä nieleskellessä

Jumankauta oli kyllä tyytyväinen mies :)

Vierailija
14/156 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä miehet olleet yleensä nuorempia vai samanikäisiä?

Vierailija
15/156 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivalla telinevoimistelevien miesten katsominen kiihotti niin, että luulin menkkojen alkaneen ja vuotavan kohta läpi. :D

Vierailija
16/156 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Työkaverin kanssa.

Vastaat naisen puolesta hänen pöksyjensä kostumisesta?

Voi tietysti olla että muusta syystä mutta olemus oli vähän sellainen kun naisella on kun himottaa ja yrittää olla koolisti.

Vierailija
17/156 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko ensimmäiset treffit taisi mennä nieleskellessä

Jumankauta oli kyllä tyytyväinen mies :)

Kuolaa... loppuilta meni sitten nieleskellessä muutakin ;)

Vierailija
18/156 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole

Vierailija
19/156 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laivalla telinevoimistelevien miesten katsominen kiihotti niin, että luulin menkkojen alkaneen ja vuotavan kohta läpi. :D

Nainen kiihottuu telinevoimistelevista miehistä. En tiennytkään.

Vierailija
20/156 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen kiihottuu telinevoimistelevista miehistä. En tiennytkään.

Lihaksikkaat miehet, tiukat vaatteet... Kyllä me naiset olemme aina tienneet miksi miehet seuraavat esim luistelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan